Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 1.11.2020 in all areas

  1. 2 точки
    Смяна на летни със зимни гуми и подмяна на спирачна течност. Очаквах старата да е по-зле.
  2. 2 точки
    А ве 11 години я карам. 170 000 съм навъртял аз. Преди мен един Бог знае колко ! Винаги съм се грижил добре за нея. Е, вярно че по магистралата я карам като чужда, и реглаж не правя когато трябва (вече ще правя) , но нещо обади ли се веднага сменям, маслото на 9000 (марка няма да споменавам).........Все по-малко я карам понеже имам друга ХОНДА. Вярно ми е служила. На пътя не ме е оставяла. Това лято четките на алтернатора заминаха наложи се да измина50 км почти на акумулатор (лампата за зареждане на акумулатора гаснеше само след 5000 оборота). Голямо шоу беше. Но тава са яки спомени и приказки не в тази тема... Друг собственик - НИКОГА. Ще я оставя в някой гараж за бъдещото поколение или за скрап.
  3. 1 точка
    Колега, тук може и да не получиш отговор на въпроса, защото раздела е за ЦРВ 1-ва генерация. Трябвало е да пишеш в раздела за 4-та генерация! Този символ се появява при разлика в налягането на гумите /взима данни от датчика на АБС/ и трябва да се ресетне за да не свети. Задължително дърпаш ръчната спирачка и търсиш менюто за гумите, виж на снимката от ръководството. Има подменю за инициализация на системата, потвърждаваш и си готов!
  4. 1 точка
  5. 1 точка
    А къде омазнява маркуча , защо го сваляш, имаш друг за смяна ли? Не съм имал такъв проблем и при теб е просто случайно, никой не е казвал да има проблем. Ако непременно трябва да го развиеш, нямаш друг избор, освен напред/назад и ако не разкара и се скъса, пробваш разни методи. С обратния метчик едва ли ще стане. С него става обикновено когато болта е скъсан при натягане и резбата не е много стегната. В тоя случай резбата е стегната и ще се счупи метчика, което прави проблем за следващо разпробиване, защото той е твърд. Все пак опитай с метчика и ако не става, разпробивай с бургия малко по-малка от резбата в отвора, почистват се остатъците и с метчик се повтаря резбата...
  6. 1 точка
    https://omanual.ru/Honda/Civic-5D/8/R00/HTML/00/SMG6E00J16126721401KDRT00.HTML Линка е към manual за модела. Има и за седалки (аз ползвам едни английски, може да не работи добре с всички браузъри)
  7. 1 точка
    Привет, ето и моята поръчка. Линк: https://www.ato24.de/de/castrol-edge-professional-h-c2-0w-30-honda-1-l.html Вид и количество: CASTROL EDGE PROFESSIONAL H C2 0W-30 HONDA 6 х 1L Линк: https://www.ato24.de/de/honda-manual-transmission-fluid-0-946-l.html Вид и количество:HONDA MANUAL TRANSMISSION FLUID 0.946 L 1х0.946l Стойност на поръчката: (6*11.95+1*13.95)*1.9675 = 168.52лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез куриер*
  8. 1 точка
    Не се занимавай с горивния филтър, ще ти надживее колата. Накладки предни АТЕ, задни каквото сложиш. Биалетки отново каквото намериш, все изкарат по 20-30к без проблем, няя смисъл да се хвърлят пари за марки, неоправдано е. С тампони, едва ли ще имаш проблеми, освен с тия на стаб. щангата, хората вземат оригинални, има заместители на фебест и ?ямато? , другия вариант е да сложиш подложки върху старите и да забрайш за всичко, най-вече за даването на пари. Може да имаш проблем и с горния носач, тампоните и шарнира, отново фебест са едни добри заместители, аз лично си ги смених преди бая км, още не са мръднали, 35лв бройката. За долен шарнир с две ръце за CTR като марка, не е мръднал, смених един брой, возя още един в колата от 3 години вече.
  9. 1 точка
    Въпроса за гумите е много индивидуален. Аз например карам под 10к км. годишно и ако сложа зимни гуми, когато ги хвърлям поради прослужено време след 4-5 год. ще бъдат на вид с 5% износване. За хора, които карат малко и предимно градско зимата, мисля, че по-добрият избор е все сезонни, но вземи най-доброто. Моят избор е continental all season contact.
  10. 1 точка
  11. 1 точка
    Аз лично директно правя обратен завой ако не работят с мои части.
  12. 1 точка
    @Боря Кой ще ти ги сменя? Не всеки сервиз се навива да работи с материали на клиена ако ме разбираш. Горивния филтър ти е в резервоара и по препоръка на човека, който ми поддържа колата не сме го сменяли. Другите флуиди колеги са писали за общи поръчки от форума. KARPERA ти е дал добра опция да поръчаш от Фена. Аз лично не съм взимал така и не мога да изкажа мнение. Относно дискове и накладки, пак по съвет на механика- дискове ТRW с накладки ATE. Но пак провери дали сервиза, който си избрал ще са ОК да работят с части закупени от теб.
  13. 1 точка
    1 - Захранване 12 волта. 2 - контакт. 3 - светлини. - Този извод се прекъсва, когато искате часовника ви постоянно да свети силно. 4 - маса. От доста време не съм в София, така че на когото съм презапоил часовника - презапоил съм. Съжалявам, но по темата за часовниците мога само да пиша. За тези, които все пак имат достатъчно добър поялник, тези с температурен контрол не са толкова скъпи, съвсем сериозно препоръчвам, преди да си свалят часовника, да си купят "Ширмовка/оплетка за разпояване CP-3015" goot wick е марка, с гоято съм работил, и моля да се брои не като реклама, а като мнение на човек с някакъв опит в електрониката. Има и други марки. По-евтини са обикновено, но това нещо по спомен трябва да е максимум 5 лева. Спомена е от преди 3 години. Едва ли е нужно да ви обяснявам разликата между добрия инструмент, и инструмента средно или ниско качество. С някои от материалите в електрониката като поялник, ширмовка за разпояване, колофон, припой - е абсолютно същото. При второто изгасване на часовника на моята кола, при отварянето му, се наложи да сваля дисплея. От едната страна има по две крачета в краищата, но от другата страна е гребенче и без оплетка/ширмовка за разпояване нямате никакъв шанс да свалите дисплея, а на тези, които смятат, че могат да проведат системно презапояване на всички елементи (при мен втория път проблема излезе от малките елементи под дисплея) - съвсем сериозно ги съветвам внимателно да разпоят всички изводи на дисплея и да го отстранят преди да презапояват. Задължително с поялник с достатъчно тънък връх на човката и задължително там работете само с калаено оловен припой. Ако на някой извод припоя не се отстрани добре, можете да го запоите отново с нов припой и след това отново да го минете със ширмовката. Това помага. След презапояването аз самият мия платката от следите от разпояването и от флюса с 90% чист медицински спирт и четка за зъби. ОБАЧЕ... след като платката изсъхне добре - изтърквам я, внимателно все пак, на сухо с четка за зъби, която съм измил от спирта и съм оставил да изсъхне. Правя това за да разкарам белите следи, които остават от някои спиртове. Миенето обикновено го правя на два етапа. Преди да върна дисплея на платката, и след като го върна - още веднъж. Прочетох по-горе, че на някой не му светва часовника. Имате да проверите само три кабела. Двата крайни, на които трябва да имате постоянно 12 волта и маса, които 12 волта трябва да си стоят и при изваден ключ, и третия извод мисля че беше отбелязан с I или IGN, което идва от запалване (ignition). На него 12 волта трябва да се появяват само когато двигателят работи, или колата е на "контакт". Захранен е с постоянни 12 волта и маса на двата крайни извода. Очаквам, че отдавна си си решил проблема, но също така очаквам и други да зададат абсолютно същият въпрос, така че моля никой да не се обижда от повторението. Този ми пост е опит за едно спретнато кратко ръководство, през призмата на опита ми с електроника. И за да не си намалява силата на светене просто му се спира сигнала от фаровете, което май чеше обозначето с LI(light). Там също се появяват 12 волта, за да светне в нощен режим, и когато не е подадено никакво напрежение - часовника си свети силно. Успех на тези, които ще опитат да си го оправят сами, и безопасно и разумно каране.
  14. 1 точка
    С удоволствие. Купих си ето тази платка: http://cardrl.eu/cardrl - s.htm. Тези ги ползвам от 2010 г. и смея да твърдя, че са едни от най-добрите на пазара. След това си взех 4 бр. държачи: http://tpetrov.com/search.php?prod=Държач+за+автомобилен+предпазител+11mm+F1124. Монтажът става много лесно. Ползвах схемата на бушоните от тази тема: И така: 1. Червения кабел - +12 V постоянен - го свързвах посредством държач към бушон № 6 - аксесоари. 2. Синия кабел - +12 V от контакт - го свързвах посредством държач към бушон № 11 - ляв преден прозорец. 3. Черния кабел - маса - го свързвах на болта, който се намира под пластмасовата кора влява на педала на съединителя. 4. Единия жълт кабел заедно със сивия - към дълги светлини - го свързвах посредством държач към бушон № 4 - дясна дълга светлина. 5. Другия жълт кабел - към дълги светлини - го свързвах директно към бушон № 5 - лява дълга светлина. Свързах го без държач, понеже няма място. 6. Белия кабел - от габарити - го свързвах посредством държач към бушон № 32 - светлини на регистрациония номер. Това е. Работа за 10-15 мин.
  15. 1 точка
    Абе пич,разбрахме че караш единичка бензин и мнооо ги чуваш тракторите,ма тук става въпрос за тройка дизел или бензин като момичето предпочит дизел.Ела те кача на мойта тройка трактор и друга песен ще запееш.Ай стига ръси излишно дизела как не бивал колко излишни рзходи имал ма бензина колко бързо загравял.Ако караш модела за който става въпрос да добре давай мнение но иначе да ръсиш ей така ми мерси.Ей го на,трактора ми вече чукна 280к км и какво само масла и филтри плюс премахване на ДПф всеобща болка за дизелите и пистов ремък до сега плюс накладки твойта единичка ако изкара до толкова километри с тази подръжка ще почерпя.Акумулатора ми още е оригиналния а вече чукна 9 години.Ти май вече втори ли трети сменяш по писаниците тук.Айде твоята единичка като изкара до толкова с тази подръжка ми се обади ще почерпя.Я кажи сега често,колко се ръсна за подръжка на твоята единичка бензин до сега?Газово регулиране клапани система за омасляване и т.н.Аз пък благодаря на Хонда че са създали такъв дизел.Ако може да си позволи питащата дизел автоматик ще се препроди.Успех!
  16. 1 точка
    Моето скромно мнение е колежката да си вземе дизел.Следващият път да не пита. Учи живота,учи,болезнено но разбираемо.🔧
  17. 1 точка
    Здравейте колеги някой слагал ли е 16 цола джанти на срв-1 и как се държи на пътя.Благодаря
  18. 1 точка
    Няма вариант да е само за газови котли, освен ако не е намесена някоя далавера. Дори в петък получих мейл за шведска дотация отново. И то пак за същата сума. Проверих дали е само за Полша. Не, и за България е, защото имаме високо замърсяване на въздуха. Мога да запитам и хора в Бургас, как седят нещата и да ми дадат инфо с документите. Ще се опитам максимално да помогна. Не виждам защо да не си спестиш едни парички, дето така и така си ги платил с данъци...
  19. 1 точка
    Колега, спри си музиката и се наведи до Рома и слушай диска как се върти, независимо дали ползваш навигацията или не. Тук съм забелязл, че някои хора търсят определен отговор, и колкото верни да им се дадат и обяснат, от хора с опит, е без значение... ПС: Tokio, дори не си направи трудът да се извиниш в темата за "фаровете", където се изказа крайно и грубо, а и безпочвено, избирайки да повярвате на човек, който не го е правил, а не на такъв който го е правил дузина пъти.
  20. 0 точки
    Аз на моята бившата D14Z4 ги проверявах на 40 000. Колата е на 430хил+ км(250 хил. от тях на газ) и главата още е здрава. Кой и как определи, че на максимум 20 000 км трябва да се регулират клапаните при D14-ските, само Карперов може да каже, понеже той от всички серии Хонда мотори разбира.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...