Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 25.05.2020 in Мнения

  1. 2 точки
    Има фирми които шипват по 2-3 лева на кило от Англия до БГ като доставка, това да му е проблема. За няма и 10 лева ще му го доставят Според мен обаче, катализатора в този случай може да няма въобще връзка с миризмата на бензин. dandilov, този Акорд ако е с 1 сонда преди катализатора както повечето Хонди от тези години то сондата не го бърка дали има или няма катализатор. Ако има и след катализатора вече е друго. Друг е въпросът, че като не става е добре да се замени с нов ( адски скъпо ), алтернатива както е казал Krasi-mir или стар но работещ ( малко вероятно заради възрастта на колата ) а не да се избуши и замени с тръби, резонатори и тем подобни.
  2. 1 точка
    Да, дори от Мотобокс ми казаха, че ибейските работели колкото да не свети чека за известно време и почти нямали живот, което може и да е вярно, но ме посъветваха направо да го махам, щото К24 минавал емисии и без катализатор… На въпроса какво решение ми препоръчват, ако искам да запазя катализатора, нямаха отговор освен че оригинален е 1700–1800лв. Към момента мисля да пробвам почистване/рециклиране в някоя от тези фирми и, ако няма ефект, може би ще пробвам някое ибейско. Ако издържи 2 години, ще съм доволен.
  3. 1 точка
    Има и фирми в България, които "рециклират" катализаторите, като им подменят питите. Без да съм въобще специалист и да знам причините, съм бил свидетел на разликата преди/след премахване на катализатори на 3 различни коли. И в 3те случая имаше рязко обостряне на миризмата зад колите спрямо преди, а на едната след "интервенцията" направо не се живееше покрай нея. Тъжното е че към днешната дата и след всичките акции на кат, призиви, новинарски емисии, интервюта, клипове на влогъри като бричката и тн., в 9 от 10 случая бг майстора продължава да съветва клиента си да си избуши катализатора/дпф-а.
  4. 1 точка
    Не е задължително катализатора да е оригинален. Нов, универсален катализатор за твоя Акорд е £46.50 от английския eBay. Доставката до адрес на българска транспортна фирма в Лондон е безплатна. Цената за доставка на такава фирма до адрес в България е различна, но не е болка за умиране. Доставчикът, който аз ползвам, например, взема твърдо £14 за пакет под 10кг и £1.20/kg за пратки над 10кг.
  5. 1 точка
    Катализатор се маха само, ако наистина е повреден и не върши работа. На негово място се слага нов. Всички други заменки, резонаторни гърнета и т.н. са "шменти-капели"! Катализаторът, освен, че намалява отделяните вредни емисии, участва в правилното образуване на горивовъздушната смес чрез ламбда сондата. Също така е и най-добрият обезшумител в изпускателната система. Моят съвет е, ако не ти е бил за изхвърляне, да си го върнеш обратно. Ако не става - търси нов.
  6. 1 точка
    36 е число, което се дели на: 1, 2, 3, 4, 6, 9, 12, 18 и 36, т.е. годините на децата може да са единствено комбинация от три от тези числа, за да може като се умножат едно по друго, произведението да е 36. Това свежда възможните комбинации за възраст до 8 бр.: 1, 1, 36 1, 2, 18 1, 3, 12 1, 4, 9 1, 6, 6 2, 2, 9 2, 3, 6 3, 3, 4 Сумата от 3-те числа от всяка от тези комбинации е съответно: 38, 21, 16, 14, 13, 13, 11, 10. Понеже оня вижда кой номер е отсрещната къща, ако тя беше 38, 21, 16, 14, 11 или 10, щеше да му е лесно да даде еднозначен отговор. Обаче той все пак не е могъл и е имало 2 възможни отговора. Това вече подсказва на нас, че трябва да търсим тези две комбинации, при които има повторение на сумата. От това следва, че номерът на къщата е 13. Затова оня е казал, че информацията не му е достатъчна, защото е стигнал до комбинациите 1, 6, 6 или 2, 2, 9 и съответно ние се сещаме, че е някоя от тях, а не някоя от другите, които на пръв поглед отговарят на условието да дават произведение 36. В комбинацията 1, 6 и 6 има две еднакво големи деца. След като другият му е казал, че най-голямото дете еди-кво-си, това значи, че няма две еднакво големи деца, а има едно най-голямо. Така комбинацията 1, 6, 6 отпада и остава комбинацията 2, 2 и 9. Логиката е просто покъртителна! Нобелова награда за автора ѝ!
  7. 1 точка
    Здравей, като за начало провери за утечка в колата. Има доста клипове в интернет как става. Ако се установи утечка, може първо да провериш за дефектен блутут модул (при наличие на такъв). Намира се на лесно място и е достатъчно да го изключиш от буксата, а след това отново замерваш консумацията на ток от колата. Изпратено от моят SM-G965F с помощта на Tapatalk
  8. 1 точка
    Какви шумове трябва да се очакват от разтегната верига, това да не е Ваг. До един зъб няма никакви проблеми с палене и обороти на празен ход, даже върви малко по-добре в средните. Консуматив е, сменя се и забравяш, никъде няма писано колко трябва да изкара, може 200 ккм, или 300 ккм, а може и 100 ккм.
  9. 0 точки
    Здравейте колеги Имам Акорд със заводска навигация и преди няколко месеца я смених с китайски Андроид. От известно време се каня на напиша един пост за този ъбгрейд, та евентуално да помогна на някой ако се захваща като мен. След 8-9 месеца ползване мога да кажа, че инвестицията си заслужава. Интериора е адски подмладен и не отстъпва по екстри на автомобили произведени преди 4-5 години. Синтезирах няколко плюсове и минуси които забелязвам: Плюсове: Голям екран Копчетата на волана работят (без тези за Bluetooth-a) Камера за задно виждане Възможност за музика от USB Музика от интернет – YouTube, Spotify Използваема навигация – Google Maps, Waze! Прогноза за времето Bluetooth разговори И стриймване на музика Възможност за камера за задно виждане Силна и богата музика (сигнала минава през заводския усилвател) Минуси: Понякога лагва Чува се един слаб бял шум от колонките като са увеличени Климатроника не се управлява толкова добре, колкото оригиналния Лиших се от малкия централен дисплей Обикновено се твърди че тези устройства не са съвместими със автомобили, които имат заводски навигации, но не е точно така. Самите навигации са съвместими, но панелите под и над тях не пасват. Все пак питайте китаеца. Аз като направих запитване изрично питах дали ще работи, без значение дали ще паснат оригиналните панели на Екзекютив трима. Причината да няма навигации, влизащи безпроблемно в Екзекютив е ясна – прекалено малко екземпляри са и за китаеца не си струва, но има начин. Ето 2 снимчици преди-след Навигацията я купих от Амазон, беше около 350$ (550лв) и за мен беше ок, защото имах един ваучер там, тъй че платих само мито. Но горещо препоръчвам при възможност поръчайте от склад в Европа понеже митото е сериозно и може да се избегне. Навигацията е на TopNavi, доколкото знам Seicane също сносни. Панела над навигацията е втора ръка и беше нещо от порядъка на 20-25лв. Тя всъщност е основната причина да се твърди, че тези навигации не стават на Екзекютив. Просто оригиналната навигация е по-висока от оригиналното радио с около 2см, пък Андроидите са правени да заместят обикновено радио. Освен че ще има 2см пролука, щипките влизат малко изкривени и на мен ми се струваше, че всеки момент нещо ще се предаде. Джобчето отдолу е опционално, аз го поръчах защото ми е удобно да си слагам там телефона и портфейла, пък във вратата рисковано да не изпаднат. Ако желаете можете да оставите панела на ДВД-то, или пък да сложите някаква друга пластмаса там. Аз бях временно с изрязана корица от черна папка докато ми пристигне джобчето и изглеждаше „заводско“: Освен това като ще ви трябва: Отвертка Тресчотка с битове 8, 10 и 12мм и удължител 2 Гайки 15-17мм Свински опашки Здрава епоксидна смола Пластмасови инструменти за интериор. Може и с отвертка, но ще надраскате всичко. 5-6 лева са, струват си. Бургия 5-6мм Едра и фина пила Има видеа в Youtube как се свалят корите, но накратко става от лоста към радиото. Кората на лоста е само на щипки, след това развивате винтовете на следваща кора, вдигате от щипките, после следваща така, докато не свалите и тази на ДВД-то. Тя е с 2 винта отдолу и 2 щипки които излизат с леко придърпване и движения нагоре-надолу. Кората над радиото се измъква от щипките с дърпане напред и подпиране с пластмасова щангичка/отвертка между кората и радиото. След това трябва таблото да изглежда като нещо такова: За да свалите навигацията първо трябва да свалите ДВД-то, което се държи на 4 болта. Кабелите отзад са захванати на щипки, който трябва да освободите. Една бяла се вижда на снимката отдясно на долния ляв болт. След като сте свалили ДВД-то развийте 2-та болта които се намират под навигацията. Аз не знаех за тях и за малко да откъртя нещо, добре че ги видях. След това развивате 3-те винта над навигацията и просто я издърпайте напред с леко поклащане да излезе от щипките. Освен ДВД-то и навигацията може да махнете GPS антената и Bluetooth модула (няма да се ползват). До тук всичко е много подобно на Акордите без навигация, но се налага и малко натъкмистика за да стане. Ето една снимка на която се виждат гърбовете на оригиналната и китайската навигация: Понеже долните щипки на оригиналната навигация и оригиналното радио (както и китайското) са на различни места, няма как да използвате тези които са сложили. 2 пъти пробвах да наместя моите като ги лепих по-встрани и нагоре, но не стана дори и след мерене с шублер. Това което измислих е да залепя 2 гайки на нивото на щипките и после със свински опашки ги хванах за гредичката отзад. Заспа! Между другото трябва ви здрава епоксидна смола. Наложи ми се да направя и още 2-3 манипулации по останалите кори. На горната трябваше да пробия втора дупка за сензора за светлина. Налагате 2те гори и очертавате с молив, след това с малка бургия пробивате дупки по очертанията, после внимателно заглаждате с пила. Ако решите да слагате като мен джоб, трябва да направите още 2 неща. Първото е да махнете планките очертани с червено на снимката по-горе. Може да се наложи да режете и него. Проблема тук е, че формата на оригиналната и на китайската навигации отдолу са различни, вижда се на снимките. Това което може да направите е, монтирате джоба в таблото, след това налагате навигацията, очертавате с молив и същата процедура с бургията и пилата. След като всичко е подготвено монтирането е далеч по-просто. Трябва да залепите новата GPS антена на мястото на старата намираща се под централния панел. Препоръчвам да сложите отделния микрофон, защото се чува по добре. Аз пуснах кабела над педалите, а самия микрофон е отляво на таблото. По-нататък просто трябва да вържете всички букси и да приберете кабелите. Кабелите е добре да не са свободни защото ще се чуват досадни подрънквания при завой. Относно това, какви кабели да вържете, трябва да дойде с диаграма. Аз свързах допълнително задна камера, микрофон и USB. Имаше възможност за суббуфер, още 2 монитора, AUX и т.н. На този етап е добре да вържете акумулатора, да запалите и да тествате всичко, ако всичко работи (волан, wi-fi, Bluetooth, usb, музика, т.н.) може да сглобявате. Навигацията влиза лесно, но понеже щипките отдолу не съвпадат, се държи само на горните и не е стабилно. Тук се намесват свинските опашки – затегнете ги да е стабилно, но не прекалено. Аз ги хванах за металната гредичка, като минаха над пластмасовата (като стигнете до там ще видите както имам предвид). Така се държи да не падне надолу или напред. Завийте 3те винта отгоре и сте готови. Горната кора влиза само на щипки, но не забравяйте буксите на датчиците. Ако сте с джоб, той пак влиза само на щипки. Следва пепелника, който се държи на винтове и щипки и накрая кората на скоростния лост. Получи се дълъг пост, но се надявам да бъде от полза
  10. 0 точки
    Това е единственият по рода си тип (модел и цвят) на балканите! В цената е включен допълнителен пълен комплект оригинални лети джанти на Honda и зимни гуми. В гаранция от производителя до август 2021. Цена 45000 лв. GSM 0878 980 000 / 0899 588 484
  11. 0 точки
    При мен се беше разделила металната част от сензора, направо беше останала за самата биалетка, поръчах го от алиекспресс. Ето линк: https://a.aliexpress.com/_dUeVgW9 като цяло и да има разлики тя ще е в капачето на самия сензор, сменяш му капачето от твоя и всичко е наред, това се получава щото може да е ляв или десен сензора, ако имаш дефектен ляв и поръчаш десен, сменяш капака с твоя и си 6, това го казвам щото са с различни номера и обикновено в алиекспресс излизат само едните. Сензорът е масов, ползва се от Хонда, Мазда, Тойота, и разни други.
  12. 0 точки
    Бях забравил да пиша. От Хонда ЮК ми върнаха мейл, че са nitrogen gas filled. Взех си от тук на Закс, имат си холограмен стикер, още на следващия ден ми ги докараха лично до апартамента, но все още не съм ги сложил, така че не мога да дам отзиви как се представят като афтърмаркет.
  13. 0 точки
    Колеги и бъдещи такива, няма да ви лъжа разходите си ги има осезаемо и за мен основната причина е не достатъчно добре познаване на материята наречена автомобил. Автомобил 7300лв купен преди вече 3 г ще станат Ето някои разходи: 1300лв ремонт двигател сегменти и т.н. Около 600 ръжди като това с най ниското качество на бои и работа. 200 диференциал 200 заден мост стария е бил спукан и заваряван Ии разходи по масълнце и газова. Колата вози много твърдо и комфорта е под всякаква критика. Като финал искам да отбележа, че не съжалявам за избора си, изключително много си паснах с автомобила и с хората които го потдържат. Жената се научи да шофира на него въпреки че има книжка от преди това и тя също споделя, че й харесва.
  14. 0 точки
    Въпрос: Каква е разликата между бесараби и македонци? Отговор: Разликата е, че едните, на руски език обясняват, че са българи, а другите, на български език обясняват, че не са...!
  15. 0 точки
    Аз пък се замислих и ми стана интересно дали Харвитата които не са внос от Италия имат пак проблеми със сегменти. Щото нали тезата е че италианците не сменят маслото навреме , но дали проблемът не е в това че не е доливано, щото никои не го следи?Щото ако и не италианските имат същите проблеми, явно просто ще трябва да се очаква такъв ремонт на 250-300к км. Тука майсторите ще могат да кажат компетентно мнение 😎
  16. 0 точки
    Сваляш капака на клапаните , и качваш на ГМТ доло шайбата има белег и за предварението и за гмт . Двете колела от вътрешната им страна имат белези трябва да са един срещу друг или съвсем леко да се разминават ако е тръгнала . това е за смяна . Това е .
  17. 0 точки
    Naturally....,със захар де!
  18. 0 точки
    От 7 месеца карам Хонда ЦРВ-2 Дизел, 2.2 2006. Имам някакви субективни впечатления. Шум в купето? Намирам я за съвършено нормална като шум кола, доколкото я сравнявам с други модели, каквито съм имал. Нито ми са шумни гумите, нито мотора, даже като за дизел е тиха и приятна като звук. Да, има много по-тихи коли, но хондата не ме дразни никак. Спирачките-дисковете и са добри, сложих качествени накладки и нова течност, спира повече от добре. Усеща се че спира като голяма и тежка кола, спор няма, но субективното ми усещане от спирането е нормално и сигурно, просто нула забележки. Салон-черна тапицерия в отлично състояние, не се потя в топло време. Таблото, волан и т.н. за моите скромни изисквания са с отлично качество и визия. Изгоряла крушка на бутона на аварийките и той не свети, което е неудобство, но свикнах. Седалките не са връх на лукса и ергономиката, но за мен са перфектно удобни, за до 2 часа път не са ме изморявали. Парно-през зимата просто ще ме опече, никога не съм имал кола с толкова мощно отопление. Климатика не съм ползвал още, няма и да ползвам, просто не обичам. Климатика има отлична функция да се пуска на режим против изпотяване на стъкла, само тогава работи, перфектен. По салона и купето като цяло нищо не пука или скърца освен пантата на задната врата при неравен път потропваше: тефлонова грес на шпрей и замлъкна. Видимост повече от отлична-висок съм и седалката съм настроил на най-високото. Учуден съм че лявата колона с огледалото ограничава видимостта на някои колеги, аз не съм забелязал такова нещо. Возия на колата-малко твърда на неравен терен, но не ме дразни. Единственото нещо с което не мога да свикна е пропастта между 2 и 3 предавка. Като карам с 40-50 не е нито за 2-ра, нито за 3-та. Колата ме плаши единствено със скъпите си ремонти. По нея има и неразбираеми за мен решения-отварящо се задно стъкло, липса на бутон за заключване отвътре, масичката в багажника, но това са дреболии. Иначе както мераклийски и с много пари я стегнах съм 100% доволен и трудно и намирам сериозни кусури. Ако не се разваля много и не ме разорява съм доволен и предоволен. Особено ме кефи как върви с тази турбина, не бях карал турбо дизел.
  19. 0 точки
    Новите самолети на армията ни!
  20. 0 точки
    Бях прекарал около час в банката с баща ми, тъй като той трябваше да прехвърли пари. Не можех да устоя и попитах... „Татко, защо да не ти активираме интернет банкиране?“ „Защо да правя това?“ – попита той. „Ами тогава няма да се налага да прекарваш един час тук за такива неща като прехвърляне на пари. Може дори да пазаруваш онлайн. Всичко ще е толкова лесно!“ Бях толкова вдъхновен за въвеждането му в света на интернет банкирането. Той попита: „Ако направя това, няма да се налага да излизам от къщи?“ „Да, да!“ – отвърнах. Казах му как дори хранителните стоки може да се доставят на прага и че „Амазон“ доставя всичко! Неговият отговор ме остави безмълвен. Той каза: „Откакто влязох в банката днес, срещнах четирима приятели, поговорих си с един от персонала, който вече ме познава много добре. Знаеш, че аз съм сам...това е компанията, от която имам нужда. Харесва ми да се приготвям, за да изляза и да дойда в банката. Имам достатъчно време. Физическото докосване е това, за което копнея. Преди две години, когато се разболях, собственикът на магазина, от който си купувам плодове, дойде да ме види, седна до леглото ми и заплака. Когато майка ти падна по време на сутрешната си разходка, продавачът от местния „Плод и зеленчук“ я видял и незабавно запалил колата си, за да я върне у дома, тъй като знае къде живеем. Ще имам ли това човешко „докосване“, ако всичко стане онлайн? Защо ще искам всичко да ми се доставя на прага и да ме принуждават да взаимодействам единствено с компютъра си? Харесва ми да познавам човека, с когото си имам работа, а не просто с някакъв „продавач“. Това създава връзки и взаимоотношения. „Амазон“ доставя ли и това?“ Технологията не е живот. Прекарвайте време с хора… а не с устройства. Автор: Неизвестен
  21. 0 точки
    Малко по-подробно инфо за вчерашните заигравки. Преди време бях закупил малко карантии от Сивик Тайп Р(FN2): - двата вала комплект(макар да предвиждах да използвам само смукателния с неговото 50 градусово VTC) - пружините на клапаните - напълно оборудван колектор - макар дросела и инжекторите да са със същите параметри като на к24а3, използвах тези от FN2 - маслена помпа, ваерига и оптегачите - тях не ги използвах, но такъв беше комплекта Самата глава я нямаше, защото най-вероятно е пръцнал мотора и е на салата. Аз и не предвиждах да отварям мотора, така че не ми трябваше. Разликите между двете глави като цяло(с изключени на валовете и VTC-то), е че к20-ковата глава е с доста по-прецизна отливка и вхпдните портове все едно са полирани. Смукателят от сивик-а(RSP), както знаем обаче няма нищо общо с този от k24a3(RBB).RSP-то е с по голям диметър на портовете и с доста по-къси рънъри от на RBB-то. Слагането на RSP-то е свързано с много противоречива информация, че мотора умира в ниските, не става за ежедневка и т.н., та ако прочетете всичко до края ще разберете реалностите какви са. Да не разводнявам нещата излишно, та започвам със снимките на процесите с коментари под тях: Бях приготвил и нова верига да сменям, но винаги има едно но. Нагласих мотора на белези и се оказа, че някой в Швейцария предполагам, я е свършил тази работа вече. Веригата беше перфектна, оптегача беше излезнал на 1 зъб само, така че няма да сменям верига. Тук както се вижда съм махнал всичко вече. Веригата се опъва с високотехнологичен ластик за багаж, за да не се разкачи докато въртя мотора, а го въртя защото ще сменя и пружините на клапаните. Тук се вижда разликата в пружините и талерките при двата мотора. Пружините при к24а3 са еднакви като размери на смукателните и изпускателните клапани. Тайп-р пружините са различни за смукателни и изпускателни клапани. Смукателните са 1,5 мм по-дълги, а изпускателните 2,23 мм. Диаметъра забравих да го измеря, но е без значение. Смених ги разбира се, а с това и гумичките на клапаните, защото няма как да извадиш долната талерка на пружината без да махнеш гумичките. Главата готова с един бял и един жълт вал Едно уточнение за валовете - вала от тайп-р има 1 мм по-малко лифт на не-витековати гърбици и 1 мм повече лифт на в-тековата гърбица, от този на к24а3(стойностите не са особено точни, но карам по спомен). По-малкият лифт извън втек+късия колектор трябва да утрепят въртящия момент в ниските(така пише по форумите). Тука всичко е събрано във финалния му вид. Сините работи дават +5 коня веднага заради цвета. Сините работи са поради факта, че оригиналният въздуховод няма начин да стане със тоя колектор(RSP). Една седмица карах с оригинален въздуховод омотан със скотч(американското тиксо) и снаден със силиконови остатъци от разни други проекти. Използва се МАП сензора от к24а3, защото на FN2 е друга буксата. Като цяло колектора е болт он на колата с тази разлика, че трябва да монтирате един допълнителен щуцер за вакума за предния тампон на мотора, както и еднин гумен маркуч за подгрева на дросела се сменя, че идва къс. Другите маркучи се подрязват до необхпдимата дължина, че те пък идват дълги. Между другото мотора запали с новите карантии от четвърт. Адаптация на дросел не е правена, всичко си беше все едно със старите карантии. Щипките на зарядното се виждат на едната снимка, защото при писане на файл ЗАДЪЛЖИТЕЛНО се включва на заряд, че ако пръцне нещо по време на писане и трябва да се отваря компа. Сега газаджиите ще скочат, че инжекторите не се монтират така, маркучите им не знам какво и т.н. Сега интересните работи. Мотора си беше рефлашнат и преди тези интервенции. Това е мерене без да е барано по софта допълнително. Просто събрана колата и качена на диното. Вижда се къде и колко е умряла. Колко пък да е умряла(на втората снимка е сравнението със съвсем стокова кола). След известни промени по софта, това е финалното мерене(поне така мисля, че ми е последната снимка в телефона). Мерено е на най-злобния стандарт на диното и има едни загуби дето няма как да се измерят(тези в торк конвертера).На DIN стандарт стойностите са по-високи. Рефлашването е бавен процес и самото писане по компа отнема повече време от самото мерене. Това е на газ. Нищо не е донастройвано по газовата, просто цъкаш копчето на газ и мериш. В последствие ще я барна евентуално. Равносметката: Дали си струва - определено да. В ниските и средните си е същата, но във високите тоя туч се развърта доста по-добре и е много приятен за каране. Автомата е най-голямата дупка на тая кола. От мотора назад колата си е напълно стокова, катализатора си е на място, генерацията, колектора. Ако се поработи в посока на смяна на изпускателен колектор, високопропусклив катализатор колата ще живне още повече, но за момента аз приключих с NA тунек-а. Тук е мястото да благодаря на момчетата от ФТ Моторспорт http://www.ftm-bg.com/, защото без тяхната подкрепа нямаше да се случат нещата. Спокойно можете да оставяте вашите хонди при тях, в добри ръце ще са.
  22. 0 точки
    Пълниш резервоара до горе, караш си на газ. На дисплея си показва колко километра ще изминеш до зареждане. Като навъртиш 490км примерно ще показва 0! Стрелаката си стои горе и не пада. Не нулирай и двата километража/А и Б/ едновременно! При мен с нулирането започна да отчита бензина и светна лампата.
  23. 0 точки
    Намерих едно полезно сайтче: https://www.automobile-catalog.com/make/honda/accord_8gen/accord_8gen_ii_sedan/2014.html Има и за по-стари модели. Намираш си колата, която те интересува, отиваш на [Continue to detailed specs & photo --->>] бутона и после гледаш в данните има една секция на 1000 rpm на всяка скорост с колко се движи колата. Например моята: 1000rpm speed: (km/h/mph) I: 8.6 / 5.3 II: 14.9 / 9.3 III: 21.6 / 13.4 IV: 27.4 / 17 V: 33.8 / 21 VI: 38.9 / 24.2 После делиш желаната скорост на съответната предавка, да кажем 140 на 6-та: 140:38.9 = 3,599 ~ 3.6 Умножаваш по 3.6 х 1000 = 3600 оборота на 6-та при 140 км/ч Което е абсолютно същото, което ми показва на мен на оборотомера.
  24. 0 точки
    2,4 АТ при 140 е на 2800 оборота.
  25. 0 точки
    При покупката на автомобил (хонда джаз) трябва да се гледат няколко неща - От къде е внесен, има ли някаква сервизна история, състояние като цяло, окомплектован ли е или има липси, фрапиращи разлики в цвета, криви фуги и линии, Неправилно износени гуми, течове по мотора и гнило. Рапидки, силикон или други цигании. После не е зле да се чуе как работи на студено и като затопли. Задължителна проба на скоростите до колкото е възможно. В никакъв случай колата да не е с газова уредба поставяна в чужбина! По възможност да са налични двата оригинални ключа и фабричните стелки. Знаете, че преди фейса радиото дефектира много често. Фаровете матират и волана се износва по-бързо. При подаване на контакт, трябва да светнат почти всички лампи на таблото. След запалване би трябвало да изгаснат :-) Това е Хонда и ако е в кондиция е редно нищо да не свети, освен индикатора показващ че е още студена. Знаете, че тези коли имат апетит към ръжда, проблеми с ЕГР клапана, около 250-300 х . км. започва да се чува веригата, при ръчните скорости си шумят лагерчетата на първичният вал, понякога се вадят механизмите на чистачките от моторчето, загнива обшивката на задното гърне, прекъсва поради не смяна на свещи, бубини или бензинов филтър. Също така, но не винаги има проблеми със стъкло повдигача на шоф. стъкло. В багажника се пълни с вода и рядкост да е суха и да не тече. Люпят се основите на огледалата и често халогенните фарове са спукани, защото стъклото е много тънко. Колата е мека в пътя и по завоите се накланя. За кубатурата си е мъртво родена. Демек, подаваш газ когато ти трябва и нищо не се случва. Труп :-) Иначе е икономична, маневрена, има най-голям обем и място за багаж в своя клас и като цяло е евтина за обслужване и поддръжка. Моят съвет е по възможност да НЕ си купувате регистрирана и карана кола в България!!! Всички знаем какви са ни пътищата, горивата, маслата, частите и културата на превантивното влизане в сервиза. Почти винаги се чака нещо да извие на умряло и тогава се сещаме да я закараме на чичо доктор. Те и докторите са едни, ама има и изключения :-) Та като цяло, хонда джаз е бюджетен автомобил за не претенциозни хора. Ако искате да върви и да стъпва хубаво на пътя - Сивик! При оглед, си водете майстор дето да отбира от хонда. Не се хващайте за дребни козметични забележки, че те се оправят и не са на-важното. В крайна сметка ще карате колата, а не боята. Кола се купува когато имате парите в джоба и знаете какво точно искате. Простирайте се финансово според чергата си! Винаги гледайте да имате пари на страна, защото със сигурност ще са ви необходими след закупуването на автомобил втора ръка. Дръжте се сериозно и се пазарете само ако искате да купувате. Питайте за всичко, но не ставайте досадни. Не ръчкайте и не цапайте интериора. За мен обидно и несериозно e пазаренето по телефона! (По Еконт ли ще ви я изпратят?) Изказвания от сорта - Абе, харесах си една кола на обява ама ще я гледам след .................. седмици или месец. (Ако е читава и на добра цена няма теб да чака!) Или - Бе, неам ги тея пари ма що да не ходя на огледи? (Губене на време и празни приказки до зори!) А любимото ми е -Ти ми я запази за след месец, че тогава ще ми отпуснат кредита :-) (Ми защо не дойде след месац, като си турил кеша в джоба?) Като се обадите на обява и след като поздравите, чуйте от другата страна как ще ви отговорят. Ако е ръмжене-мучене и на елементарни въпроси отговарят със сумтене, ясно е каква ще е колата и сделката. Но, ако човека си е нормален и разговора потръгне, задължително се опитайте да разберете колкото се може повече за конкретният автомобил. Запомнете какво е казал, за да може да го сверите на живо по време на огледа. Всичко останало си е чиста проба късмет! П.С. Успех :-)
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00
×
×
  • Създай нов...