Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 16.09.2019 in all areas

  1. 2 точки
  2. 1 точка
  3. 1 точка
    Moже сензорът да се е зацапал, намира се зад предната броня някъде. Не знаеш ли как се влиза в менюто на борд компютъра. При сивика задържаш бутона ' i ' на волана, при акорда трябва да е аналогично.
  4. 1 точка
    Не ми е изписвало, че не доставя до България. Пробвай да намериш частта по схемите, а не в търсачката да видиш дали ще ти го изпише пак. Ако не изписва наличност им пишеш запитване. Те проверяват при доставчика и те информират когато вече е налично да си го добавиш в кошницата. Моя съвет е ако имаш няколко части да ги пуснеш с едно запитване. Защото отговарят в рамките на 1-2 дни и още толкова докато получат отговор от доставчика. Може да им пишеш да потвърдят и за доставката до БГ.
  5. 1 точка
    Поръчката дойде Първо искам да благодаря на Петър Пейков @Izanagi за отделеното време, внимание и съвети при поръчката на частите. Пратката дойде за 6 календарни дни. Спряха я на митницата и тъй като пътува с EMS (български пощи) се възползвах от тяхната услуга за освобождаване на пратката, която включва попълване на митничекста декларация и всички документи. На цена от 16 лв. Освобождаването стана за един ден. Частите са в оригинални опаковки, всяка със своя парт номер. Бяха много прилежно опаковани. Определено при нужда от оригинални части ще поръчам отново от там, стига цената да е адекватна. В случая, цената на пълния комплект вериги за 2.2 дизел излезе 1680 лв, включително доставката и след заплащането на всички дължими налози и такси по освобождаването. Цената в хонда българия е абсолютно същата, но за мен остава спокойствието за качеството на частите и удоволстието от покупката, както и няколко допълнителни части на добра цена. Освен това бихме срока за доставка на хонда, който е минимум 10 дни Ако някой има нужда от съдействие при покупка от сайта да не се притеснява да пише.
  6. 1 точка
    Момчета, да ви кажа честно, от Amayama до централна поща Бургас направих пътека - части за делко, гумички за клапани, семеринги, гарнитури, О-пръстени, болтове за глава, болтове за биели, термостат и може би забравям нещо... Всяка поръчка съм се старал да не надхвърля 100 лв заедно с доставката. До сега не се случвало да се наложи да платя ДДС или мито. Просто ми се обаждат от пощата, отивам с лична карта и получавам. Частите са 100% гарантирано оригинални, в найлончето вътре са запечатани с японски въздух. Цените в много от случаите са съвсем приемливи. Ако цената на нещо определено е висока, то винаги има посочена и алтернативна неоригинална част. Скоро приятел ми сподели, че се заглеждал по Accord 8-ца, 2.4 бензин, за покупка. Помоли да му проверя колко струва ангренажната верига. Останах втрещен - под 100 американски долара с доставка до Бургас, оригинална Honda верига. За мен това е много добра цена. За вас - всеки си преценя.
  7. 1 точка
    Аз няколко пъти съм поръчвал неща над 400лв и нещата са фифти фифти дали ще го спрът на митница. Лошото е, че все за мене като си поръчам ги спират, а като поръчам за служебните минават
  8. 1 точка
    Имам три поръчки от Amayama, две по 75лв и една 100лв с доставка International e-packet беше 10 евро на пратка (сега като гледам няма такава опция), не съм плащал нищо на митницата. Имам и поръчка от Ebay колет от Япония за 500лв дойде с EMS и пак не плащах ддс и мито.
  9. 1 точка
    Аз съм поръчвал филтри, термостат и др. дреболии. Доставката е точно една седмица. Частите са 100% оригинални. Митница досега не съм минавал, понеже съм поръчвал до 50 лв. на пратка. Така цената за доставка товари сметката. Но иначе при по-голяма поръчка доставката, разпределена на артикулите, излиза евтино и си заслужава, и митото, понеже пак излиза по-евтино от официалните дилъри тук.
  10. 1 точка
    Частите са 100% оригинални, много са стабилни , спазват си всички срокове. Цените са много по ниски от БГ Аз съм редовен клиент и за моята кола и за служебните и за на приятели. До сега не съм оставал разочарован и препоръчвам силно.
  11. 0 точки
    За съжаление, Хонда Сан не е организирал оптимално багажника на CR-V 3-та ген., в смисъл достатъчно голям е, но му липсват разни отделения за вещи. Единият вариант е да се сложи органайзер за багажник, от тези, които се продават, но пречи на вдигане на подовата кора. Затова пробвах да направя нещо по въпроса с подръчни средства, без непоправими изменения: Имах подръка основа за регистрационен номер. Може да се ползва и някаква друга подходяща плоскост, например ламиниран паркет и др. Сложих двустранни лепенки по този начин, както и една метална планка, отново с лепенка. След това я залепих по този начин: Не се вижда, но отдолу също сложих лепенки. Стана доста стабилно и здраво и се получи добра ниша за поставяне на предмети. Не пречи на вдигане и сваляне на кората над резервната гума. На този етап не исках да навивам винтове, за да не увреждам страничната кора, но ако не държи, може би ще навия. Ако някой има по-добра идея, нека я сподели.
  12. 0 точки
    Маслото на хидравличната рейка си го смених сам. Маслото. На хидравличната рейка.
  13. 0 точки
    За да бъдем точни, клиренса на CR-V 3 gen. е 185 мм. Много или малко е, всеки си преценява според нуждите и разбиранията. @Yozo: "Да миним към дизела": - Не мисля, че маховикът е проблемен. Просто като всеки двумасов (демпферен) маховик има живот около 200 000 км. и след това се сменя. - Доколкото знам, автоматът не е с двумасов маховик. - Краде се толкова лесно, колкото всички други автомобили. Зависи как ще го защитиш.
  14. 0 точки
    Благодаря колеги. Насочил съм се към фейс изглежда ми по красива, а и искам малко по нова. Не съм съгласен с последния коментар на колегата за харча на масло, защото проблемът не е в парите. Просто е досадно да гледаш щеката постоянно, да купуваш и доливаш допълнително. Да не говорим че замърсява допълнително въздуха а на мен ми пука, затова и търся само бензин, иначе щях да взема дизела и да имам повече тяга.
  15. 0 точки
    Не е фатално , най много да спестиш някой лев ако взимаш нови
  16. 0 точки
    Благодаря на всички за идеите. Оказа се стара спирачна течност, много скапана вече, освен това с ниско ниво. Накладките са добре. Смениха я и всичко е наред.
  17. 0 точки
  18. 0 точки
    Имаш опция за корекция на външната температура през бордкомпютъра, коригирай я с 4 гр. надолу и ще ти показва точно.
  19. 0 точки
    Кутията е с 5 скорости, разработка на Хонда. Не знам дали има разлика след фейслифта., но интересното е, че кутията не е с планетарен механизъм, а с паралелни валове (тривалова). В това отношение е подобна на ръчните кутии, като смяната на предавките се извършва посредством няколко малки съединителя. Според някои статии това си има и предимства, например, че кутията е по-лека и компактна. Поправете ме ако греша, но именно малкият размер на съединителите е една от причините Хонда да разработят и собствена трансмисионна течност, като сред целите е да се избегне прегряване. Затова е изключително важно да се сипва оригинална течност. Кутията, както се каза, е много приятна за шофиране. Най-голямата ѝ сила е на дълъг път при постоянна скорост с т.н. заключване на хидротрансформатора, което понижава оборотите и съответно разхода. Заключването всъщност може да стане при всички предавки без първа, разбира се, при подходящи условия. Повече информация тук. Доколкото знам кутията се адаптира към стила на шофиране чрез компютъра (PCM); може да бъде по-мудна или по-рязка. Особено полезен е бутонът "D3", който ограничава предавките до 3 и ги удължава спрямо обикновения режим. Може да се използва за спиране или при изпреварване.
  20. 0 точки
    Но и бензинец още ще се харчи - поне за кратко и по пистите. :) Предноразположен 4 цилиндров турбо двигател с над 600 коня: https://www.drive.ru/autosport/honda/5d7a5f92ec05c4886300002e.html
  21. 0 точки
    Начална цена за е-модела - 30000 евра в Германия Аз съм разочарован от батерията и пробега... не-казвам-кой почва да продава по-рано, по-мощна и по-големи батерии, по-евтина... За съжаление и този модел ще остане бутикова кола в Европа.
  22. 0 точки
    Доколкото съм запознат до 150 лв се плаща само ддс. А над 150 лв ддс и мито, митото за трябва да е 3.7% за авточасти.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...