Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 18.08.2019 in all areas

  1. 3 точки
    Здравейте колеги! Тук представям цялата "pila",на използваното масло в моят двигател K20Z2,за интервала от 05.03-17.08.19. Mobil1 ESP 0W30-9000км. 9000км Като заключение от тестовете до сега с мобила ,бих казал че е едно много добро масло и го препоръчвам! Това е сменено вчера с Mobil1 AFE 0W20! То вече си има мои "капки" назад в темата,за това смятам да не сканирам него! Налято от новото 4.3L. Филтрите са OEM! Поздрави!
  2. 2 точки
    Капков тест 10 1.Mobil1 0W30 ESP. 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-165400км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 9000км. 5.Цикъл(извънградско/градско) 60/40% 6.Средна скорост,около 45км/ч. 7.Сезон на експлоатация 05.03.2019 до 17.08.2019г. 8.Мото часове около 200 (може и малко повече)? 9.Изразходвано гориво 800л. пропан бутан и 110л. бензин А-95. 10.Обем на налятото масло при смяната-4.55л. 11.Доливане 150мл.на 6000км,за да вдигна нивото пак на макс,като и сега си е там. 12.Маслен филтър, Honda OEM Purflux ls350. 13.Въздушен "Blue print". 14.Режим на използване,къси преходи и извънградско до 140-150км/ч,няколко пъти до 4500 об/мин. 15.Предишно масло- Mobil1 0W20 AFE,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40  16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,5 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 27ч. на стайна температура (просрочих малко ,така се случи)! 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия,като капката е капнах от 1,5-2,0 см. височина. 19.Източено несливаемо количество старо масло,при смяната 500мл. Доста нашарих темата,ще чакам и вашите..!
  3. 2 точки
  4. 1 точка
    Горе долу заводски разход +20%. Звучи нормално. Да не съм офф, мога и в тази тема да пусна моя разход. Синьото е реалния разход, жълтото е тенденцията. Трите образувани „облака“ от точки са градско, извънградско и магистрално каране. Accord VII K24A3, комби, Автомат с газова BRC. За последната 1 година: градско 16.1 л/100км, извънградско 9.1, магистрално 9.9. Среден разход 12.8 като съответно отношенията на изминати километри са 49%/20%/29%
  5. 1 точка
    Защото съм минал с такива свещи стотици хиляди км със същия мотор. Повечето на газ. Това е лична препоръка на база опит.
  6. 1 точка
    Сложих по-къс ремък, да изолирам компресора. Има една разлика в конструкцията на ремъка. Този, който свалих на гърба има грапав филм. Нещо между гума и пластмаса. Гърба върти водната помпа и минава през обтяжната ролка. Новия по-къс ремък на гърба е с гладка гумена повърхност, но водната помпа се върти с почти никакво усилие, та се надявам да няма проблеми. Иначе го уцелих на дължина от раз. Това е новия ремък: Предполагам ще пасне и на К24, тъй като парт номера на оригиналния ремък за К20А4 и К24А1 е един 7PK1730 Стрелката на обтегача стои в средата на дългия маркер: При запален мотор пуснах всички възможни товари. Габарити, къси, дълги, за мъгла, вентилация на мах и 2-та вентиатора на радиатора и кондензатора... няма свирене, няма свистене и всичко изглежда наред. За всеки случай съм извадил релето на компресора и ще чака по-светли дни в джабката. Така, объщайки да духа към прозорците няма да се включва съединителя... Май както отиват нещата, чак на пролет ще свалям компресора. Иде хладинка и не си струва сватбата!
  7. 1 точка
  8. 1 точка
    Така, след като ми изрязаха лазарно подложки /4 бр. по 6 мм./ по чертежа на Бобозанов , вчера ги монтирах. От всяка задна страна сложих по 2бр. и стана общо 12мм. Подложките паснаха идеално и станаха перфектно. Видимо нямах увисване отзад, /височината беше около 76-77 см./ и като гледаш колата от страни на равно, си изглеждаше нормално. След подложките, височината от зад стана 80-81 см. и видимо се промени стойката. Една малка подробност - свалянето на амортисьорите при тази 3-та генерация, се оказа една идея по тегава от при 2-ра генерация. Освен двата болта към купето, на чашката ,трябваше да се свали и една допълнителна ламаринена шапка , захваната с 6 бр. болтове, за да може да се освободи една монтажна скоба, която не дава възможност на амортисьора да излезе надолу, след като е разкачен от всякъде. Обаче забравих да я снимам за да се види . Също се развиват и двата болта на големия тампон на носача, където е захванат към купето, за да може да увисне леко надолу, за да излезе пружината и амортисьора.
  9. 0 точки
    Здравейте колеги, От утре ще съм официално в клуба и горд собственик на бижуто от снимките по долу. Съвсем случайно стана покупката на колата. От София се вдигнах да гледам в Плевен бензинов ленд круизер, но ... капарирах (и утре ще докарам) фейслифтово црв 2006, бензин с ръчни скорости, с всички екстри и два комплекта гуми с джанти с дот 2018, швейцарка и то без грам ръжда! И най хубавото е, че е на 152 000 реални. Утре като я докарам ще пиша по обстойно за колата ще кача снимки. Със здраве да си я карам и милион безаварийни!!!
  10. 0 точки
    Надявам се поне да покажеш една проба към края на цикъла на 20-ката. Аз днес смених моето отново с петро 5в20, налях 4л. до максимума след спринцовката при 3.6 по книга, след няколко дена ще направя една проба за база докато е още прясно.
  11. 0 точки
    Ivaylo_69 виждам,че си от Русе ..търси Маркони да ти огледа хондето и от каквото има нужда да си го стегнеш ...аз ако бях покрай София Дупница търсим fenabg ...в твоя случай за Русе Маркони ...другите да ме извиняват но за мен няма по добри
  12. 0 точки
  13. 0 точки
    Сензорът е точно зад огледалото за задно виждане - залепен за стъклото. Доста е чувствителен - можеш да тестваш като си сложиш ръката там и веднага трябва да светнат късите.
  14. 0 точки
    Само нещо да вметна, за яснота: Автото всъщност само пуска и спира късите. Габаритите винаги светят когато лостчето не е на off. Също така те не изгасят при светване на къси или дълги. Т.е. нямат отношение с функцията автоматични фарове Относно автоматизирането на късите – има модули, които се монтират от ел.техници, и могат да контролират късите или дългите като ги включват автоматично. Ако е вързан с дългите, автоматичното палене ги пуска на по-нисък интензитет, за да не се заслепяват другите водачи. Мисля, че в твоя случай няма проблем да управлява късите, за да ти спести ръчното включване. Един лесен и безплатен начин, който можеш да пробваш, е да намериш сензора за светлина, който включва и изключва късите, и да му лепнеш черно (или какъвто цвят искаш) тиксо отгоре така, че да си мисли, че е тъмно постоянно. Сензорът трябва да е на таблото, някъде близо до стъклото.
  15. 0 точки
    Леле.... за тия пари ше си купя корса с климатик...
  16. 0 точки
    Аа, това с петното на земята съм го пропуснал. Значи е от кутията, тоест семерингът.
  17. 0 точки
    Радвам се, че изяснихме казуса, защото и аз малко не бях разбрал за кои светлини говорим точно. Ако ти се пускат автоматично, значи има някакъв модул свързан към габаритите, който да ги пали => може да се върже към късите или дългите и да ти пали тях на определени проценти (не на 100%).
  18. 0 точки
    Законът казва да караме на къси или дневни. Дневните са или фабрични с автомобила, или трябва да отговарят на определени изисквания, като цвят, разположение и кога да се включват и изключват сами. Ако си на габарити, ще те спрат и сигурно глобят. Същото е и за фаровете за мъгла. И няма тъпи въпроси – по-добре да пита човек отколкото да предполага и да научи по по-трудния начин.
  19. 0 точки
    Цяла нощ съседите блъскаха, чукаха, крещяха! Добре, че си свирех на тромпета, та не ми пречеха много...
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...