Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 20.06.2018 in all areas

  1. 3 точки
    Да ама хондите нямат проблеми с гумичките ,а със сегментите ,и то главно с маслените .
  2. 3 точки
    Литър масло на 1000км едва ли е от гумички Аз бих сменил сегменти, лагерите (основни и биелни само ако са за смяна), но за тях няма как да се знае преди да се отвори мотора, семерингите на валовете (и трите) със сигурност, гарнитури (глава, колектори, капак клапани комплект, картер), ремък(ако е за смяна), гумички на клапаните. Една проверка на главата (клапани, водачи) няма да е излишна, така и така е разглобена.
  3. 1 точка
    Моите огледала също бяха тръгнали да се отделят. Един ден както си карах и изкачвайки една стръмна улица, гледам огледалото се клатушка. Викам си, кой МАМКА МУ ми е го строши? Слизам, гледам стъклото разделено от черната основа и се държи само в горната си част. Пробвах другото то здраво. Бутнах го съвсем леко и то се отлепи. Спасих ги навреме. Ремонта: Почистих ги, лепнах им тънко двойно лепящо текст на 3М, намазанх основата с праймър 3М и лепнах огледалата към черната основа. За сега 6месеца са Ок. Ще видим на зима дали ще издържат. Съветвам превантивно да си проверите огледалата дали не са тръгнали да се разлепват. С една пластмасова карта просто се опитите да надигането стъклото. Моето се отдели много лесно, без никакво усилие.
  4. 1 точка
  5. 1 точка
    На а4 е друг вид Сегменти ?
  6. 1 точка
    А бобината здрава ли е ?https://forums.hondabg.com/topic/75345-няма-ток-д13-б2/
  7. 1 точка
    rabbeat Послушах съвета ти и си поръчах от човека от OLX който продава греди THULE Написах му точната спецификация на модела на Хондата - каза че стават. Когато ги взех от Еконт и ги пробвах се оказа че предната става а за задната е необходима по широка планка. Обадих му се и той се оказа много некоректен и ми твърдеше, че това съм си бил поръчал. Казах му че съм му го написал какво съм си поръчал и той тогава взе да ми обяснява как в еди кой си сайт пишело друго Това е за сега развитието Иначе съм очарован от THULE - предната греда пасна все едно че е част от хондата
  8. 1 точка
  9. 1 точка
    Въведи данните който съм написал и само си въведи твоя сериен номер+ емейл адрес
  10. 1 точка
    Ооо не, системите са коренно различни. Мога да ти пратя 10-на карти на Р20,правени адски прецизно включително и на дино,но всеки мотор е сам за себе си ,като износване и ефективност .Отделно съм взел под внимание стила на каране. Отделно ск,кутия на Акорд и ЦРВ променя коренно нещата. Но това важи за само за изпарена фаза при константен диаметър на разпръсквача.Какво има в твоя колектор един господ знае.Данните трябва да се интерпретират на база налягане,диаметър и коефициент. Ако мислиш ,че можеш да се справиш с тая сложна задача ще ти пратя необходимата информация.
  11. 1 точка
    Така е, не е проблем. Даже е по-добре защото сега виждам и сляпата зона като ме изпреварват. Моето дясно (пътническо) не толкова широкоъгълно.
  12. 1 точка
    В левия край на част #4/12 има един верикален цилиндър. Това трябва да е моторчето. Нямам представа дали може да се смени само то, или цялата част позиция 4/12.
  13. 1 точка
    По-широкоъгълно е, защото е за десен волан и се явява пътническо Ама тва не е проблем.
  14. 1 точка
    Ъпдейт... Огледалото пристигна с Интерлогистика и според сайта им е било тук на 14.06. За 10 паунда доставката можеше да ми се обадят но това е друга тема. Ето малко реални снимки за да добиете представа Огледалото пасна идеално. По-широкоъгълно е от оригиналното. За подгрева няма как да разбера дали работи. Поздрави
  15. 1 точка
    Какво казва зъболекарка след страхотен секс: - Оооох, тоя не беше за вадене!
  16. 1 точка
    Колега за един акомулатор не се мери само колко ти зарежда динамото с консуматори и без,а се закача на товарна вилка се нарича,която инсценира дърпането на тока при палене и се гледа колко пада волтажа на акомулатора,затова като запалиш и покараш няма проблем но като го оставиш и при следващото въртене се мъчи.А преди имах проблем със стартера с друг автомобил.Днеска върти -утре не-в другиден едвам едвам все едно ти е паднал акомулатора,след смяната му се установи че не е ако. проблема.И ремонтирах стартера.Така че трябва професионална рака(разбираща).Щото професионалисти много но разбирачи малко
  17. 1 точка
    Red Bull Racing от 2019 с PU от Хонда.
  18. 1 точка
    Миналата седмица правих ремонт на такъв. Ръждясала ти е самата дръжка и при заключено положение си пробвалдали е заключен , след което не се връща в правилното положение и не може да отключи. С ключът на заключено завърта а на отключване има малко ход и бие на твърдо. Пробвай ако имаш късмет и се получи , да натиснеш дръжката максимално към купето и заключи и отключи после .
  19. 1 точка
    След въпрос за името му, американски полицаи жестоко пребиха китайски гражданин. "Загубих вяра в човечеството" - заяви Фак Ю от болницата.
  20. 1 точка
    Здравейте, реших си проблема. В сайта https://radio-navicode.honda.com/ въведох рама с американски номер, примерно JHLRD78893C049833, zip code - американски, примерно 33614, американски номер, примерно 202-555-0106, въведох моя e-mail, и серийния номер на радиото, който го изписва на екрана след като натиснете 1+6+включване. По този начин го излъгах, че колата е американска и ми даде кода, отговарящ на серийния номер на радиото. Благодаря на всички съпричастни с проблема ми
  21. 0 точки
    Като онзи виц съм. Със смесени чувства. Заклет фен на Ферари каращ Хонда.
  22. 0 точки
    Ядосана дама, излиза от автосервиз. Отвън я чака нейна приятелката и я пита: - Какво става муцка, защо си толкова нервна? - Ох, в тоя сервиз са пълни простаци! Аз питам монтьора за колата, а той ми вика, че ми е за смяна тампона!
  23. 0 точки
    Учени са открили нов физичен закон, той гласи следното: Когато жената кипне, мъжът се изпарява.
  24. 0 точки
    Вчера влизам в един бар на центъра. Гледам, всички си говорят! Явно няма Wi Fi ! И си тръгнах!!!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...