Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 19.04.2018 in all areas

  1. 2 точки
    Забравих да спомена , бензина впръскан от инжекторите , емулсията или флуида или тн се изпарява в цилиндъра и си променя агрегатното състояние с което си действие отнема температура . Бензин в течно състояние не гори горят парите му.
  2. 2 точки
    Хубаво е че задълбавате толкова но не помагате на обикновения потребител . Константи , луфтове и тн тримове . Седнете пишете от опит от наблюдения . Има много колеги влизат и четат но едно ДВГ не им е приоритет в живота . едни са дърводелци и мебелисти , други са заварчици трети са шивачи . На кои му пука за тримове ,температура на горене и тн ., просто карат хонда . А почнете първо с правилната настройка на газовата , изключете и "забранете" белите снежно белите свещи , и стигнете до светло керемидения отенък и не! светещ чек . После изяснете че газта гори по дълго заради по високо си октаново число ,което само по себе си я прави по устойчива на детонации но е по ниско калорична . С две думи козата си иска пръч. После разгледайте двигателите през годините разликите в горивните камери и КУЕНЧ зоните (не знам дума на БГ ) по отливките на главите , промяната на степента на сгъстяване и промяната и на свещите . по горе написах за ДЕ серия максимума за нжк е БКР6 за газ и минимален луфт 1мм . Студена свещ що е то ми не е от хладилника , но гаранция една свещ помага със своята топлопроводимост за охлаждането на горивната камера и не с електрода си а с цяла. Пише ми се още но ще спра някои да продължи. П.П Личната ми кола е д15з3 франкенщайн с обикновена газ денсо КТ20 5 години на газ и степен на сгъстяване 10.6 към 1
  3. 2 точки
    Още едни нови капли с джапанки.
  4. 1 точка
    Да речем ,че съм изчел повечето писано в този форум и малко от няколко други по отношение на спецификациите , на които трябва да отговаря едно масло за к20, преценил съм горивото, което е газ , преценил съм, че карането ми е 1500 км градско от 5500 общо( в км е 30/70 градско/извънградско), но това в моточасове си е 50/50 и съм преценил ,че условията на експлоатация са по-скоро тежки. Катализаторът е заминал, но няма да го махам още , а ще го сменя след някой друг месец, затова се ориентирам към масла low saps. Незнайно 5w40 е слагал предния собственик, 5в30 и 0в30 само незнаен Кастрол могат да ми предложат в незнайна масларница в Кюстендил и затова до тук съм сложил тях по един път , но понеже попрочетох разбрах, че там не могат да ми предложат правилното масло за тая кола и ще минавам на самообслужване. Та затова съм избрал друго (равенол 0в20) , което няма нищо общо с горепосочените и питам тази смесица до тук крие ли рискове. Извинявам се , ако е казвано , но прочетох бая , обаче не може да се прочете всичко на 100 %. Под капака на клапаните няма слъдж ,но е кафяво всичко. Затова питах и за промивките. Не е изключено да се върна и на друг вискозитет след това , понеже не знам каква консумация на масло ще има с 0w20. Ако не ме устройва горенето ,ще трябва да сменя. Освен това лятото карам по-често по магистрала и там карам в ограничението, ама 140 за тоя двигател ръчка са си 4000 оборота. Зимата е точно обратното кара се до 3000 максимум и то само в сухо. И затова обмислям различни масла лято и зима... колата се кара 20к км годишно.
  5. 1 точка
  6. 1 точка
    Благодаря на всички колеги за съветите. Първа стъпка смяна на спирачната течност.
  7. 1 точка
    Забравих да допълня, че на Asus-a можеш да му сложиш Merlin. https://asuswrt.lostrealm.ca/
  8. 1 точка
    Джапанка, отговаряш като пълен лаик, какъвто съм сигурен, че си в областта с LPG-то. Циркаджията от първия линк изобщо няма да го коментирам с твърдението, че LPG-то гори с 200 градуса по-висока температура от тази на бензина. Поне е уцелил горе долу температурата на самовъзпламеняване на пропан-а. Във втория линк определено има грешка. Нито пропана се запалва при 1000 градуса, нито пък бензина ще се запали при 80 градуса. Ако помислиш малко, специално за пропана, ще се сетиш. Моите 20 стинки по темата. Температура на горене: - бензин - около 2200 градуса - пропан - около 2100 градуса - бутан - около 2100 градуса Температури на САМОВЪЗПЛАМЕНЯВАНЕ, а не на запалване, при атмосферно налягане: - бензин между 200 и 400 градуса - пропан около 500 градуса - бутан около 490 градуса Сега, защо горят клапаните, ще оставя Джапанката да обясни.
  9. 1 точка
    Да, има значение това са 3 различни температури: - темп. на запалване - темп. на горене - темп. на самозапалване Мисля, че и трите са по-високи от на бензина. Като е хубаво, че темп. на самозапалване е по-висока, тъй като на газ може да караш с по-висока компресия (комп. число).
  10. 1 точка
    Мога да ти дам източници и на английски: http://www.bgdiagnostica.com/index.php/free/200-lpgmetangas.html?jsn_setmobile=yes http://www.usealtfuels.com/?page_id=12
  11. 1 точка
    Пак да кажа - става въпрос за температурата на електрода (минусовият най-вече)! Електродът се загрява от топлината в горивната камера до 850 градуса (при запалване на гориво-въздушната смес). ... Става въпрос способността на свещта да отвежда температурата на електрода си, през резбата до главата на двигателя, и там да я отдаде. Колко по-бързо отдава температурата на електрода си, толкова по-студена е свещта. И обранто... При голяма степен на сгъстяване, бързооборотен двигател и при високи обороти, електродът трябва да изстива по-бързо, за да не възпламени с горещината си следващата порция гориво, преди да бъде подадена искрата. Да не се получи т.н. "детонационно горене". А температурата в цилиндъра се намалява сериозно при всмукване на новата (студена) гориво-въздушна смес. Но загретият до червено електрод изстива по-бавно. Стените на цилиндъра се охлаждат допълнително и от антифриза, а електродът - не.
  12. 1 точка
    Не става въпрос за сваляне на температурата на горивната камера или цилиндъра!!! Става въпрос за намаляване на температурата на електродите на свещта Поради по-голямата контактна повърхност на резбата и по-добрия топлообмен с главата на двигателя. По-студените свещи се слагат там, където има вероятност горивната смес да се запали предварително при досег с електродите на свещта, преди подаване на искрата! Т.е. се изисква електродите да изстиват по-бързо след всяко запалване, за да няма детонации... По-топлите свещи се слагат при горива, които се запалват по-трудно, като газ например. С по-високата си температура на електродите, спомагат за по-лесното и сигурно възпламеняване на горивната смес при подаване на искрата.
  13. 1 точка
    За това трябва по-често да пият от обувката му.
  14. 1 точка
    Не се захващайте с тия Тойота.Както знаем от анализите всички са убийци на масло и не дават адекватно оценка за маслото.
  15. 1 точка
    Това от алито е POE Injector. Различно е от това което имаш предвид. Служи за захранване на мрежови устройства като рутери, ап-та, ip камери и тн. Относно репийтърите съм сложил на доста места. Вършат работа. Аз бих излезнал сериозно от този бюджет и бих препоръчал Mikrotik HAP AC. Изпробван също на няколко места. И при него като при другите АС-то е с по-слабо покритие. За къща с 3 етажа ако го сложиш на средния, доволен ще останеш. Все пак и всичко зависи от дебелина на стени, разположение и тн..
  16. 1 точка
    Еми те, бензиновите са спряли, точно както казваш - все едно си на ръчна . Сега сериозно - от разстояние е трудно да се каже от какво задържа и скърца. Ако дълго е стояла може да са клеясали и спирачните апарати, нещо по ръчната да задържа, лагери,диференциал и така нататък....
  17. 1 точка
    Ааа.. спокойно, много са почнали със Сивик или Акорд, пък после се поправят с CR-V .
  18. 1 точка
    Това е експеримент. Маслото е карано 422 моточаса при средна скорост 24.5 км/ч, за което време са изминати 10368 км. Маслото е "убито" (по съотношение TBN / TAN), но се е справило много добре (дори отлично) със задачите си. Пълният анализ и коментарите са ТУК
  19. 1 точка
    Същото усещане го имах и аз в началото, но след смяна на гумите с по нови и читави (задните), това усещане за ритане - нестабилност изчезна, та колега първо пробвай със смяна на гумите и тогава с всичко останало.
  20. 1 точка
    Бе, то в петък биваше, ма събота и неделя ... "Що така бе Танасе"? Иначе, браво на Рикардо. Време му е да яхне
  21. 1 точка
  22. 1 точка
    Те понеже в бултрако всички работещи са кадърни специалисти, а не просто хора с'брани от кол и въже на заплата. Пример: отива се при тях и се казва "искам масло за мотоциклет еди какъв си, ето vin", те давят 20w60. На кората при генерацията и в книжката на мотоциклета пише "ползвайте масло jaso-ma сертификат 10w30, 10w40 или в краен случай 10w50". Питам ги "защо ми давате 20w60, като от хонда дават друго", а те гледат като пръднали и се опитвам да ме убедят, че "абе нема значение какво е маслото". Отивам във Виена, първото представителство на Хонда, с половин немски им казвам какъв е мотоциклета, те дават правилното масло. Кво да ти разправям... България .
  23. 0 точки
    Има и друго нещо - бензинът постъпва в цилиндъра в течно състояние като по този начин охлажда, докато газта влиза в газообразно състояние и охлажда по-малко цилиндъра.
  24. 0 точки
    А ти, пишейки това, дано не го направиш още по-кратък....
  25. 0 точки
    Чудесен начин да превърнеш най-студения мотор в термопомпа е като вместо 5 сложиш топлинно число 9.Според NGK ,температурата в горивната камера ще стане стотина градуса...Тогава можеш просто да ползваш парното за климатик.
  26. 0 точки
    Децата често си мислят такива неща. Все си спомням, когато по френски бяхме писали съчинения кой какъв иска да стане, как част от текста на една съученичка, който тя чете беше: "Mon mari sera riche et aura une banque". Това към 1996г някъде. После след близо 10 години учене във Франция и Европа се върна в България, омъжена е за психолог и постоянно се занимава със социални каузи в родния ни град. Та, преекспонират се нещата. И за да не съм оф: Момче към чичо си: - Чичо, чичо, от чекии правят ли се мускули? - Не знам, но продължавай, скоро ще свърша.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00
×
×
  • Създай нов...