Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 13.04.2018 in all areas

  1. 4 точки
    Така, малко развитие по темата. За преглед на автомобила се спрях на Слави (Мотобокс), отидох говорих с човека преди почти 2 седмици записахме час за 12-ти От 3 автомобила на които се бяйме спрели закарахме единия. За самия автомобил, който е 7 генерация ласт едишън, както и за продавача, ще напиша малко по натам. Понеже в темата ставаше въпрос за огледа да споделя впечеатления, накратко изключително съм доволен от отношението и работата на Слави и колегата му Направиха пълен и обстоен преглед на колата, които беше толкова дълъг, че само накратко, ще напиша най-важните неща. Провериха окачване и състояние на купето, замериха компресия на цилиндрите на двигателя, проверка на хидравликата, рейка и пр, както и за течове и всичко ще е в коша на колата. После пълен тест на автоматичната скоростна кутия и и диагностика с компа. Проврка на ел системите и т.н. Бях информирамн напълно за всеки един възел по колата, в какво състояние е и кое е за смяна и пр. Като цяло се оказа отличен екземпляр с всички екстри, като за смяна са: комплект предни и задни дискове и накладки, едно шарнирче, гарнитура капак двг, смана мало автомат и двигател + филтри и 2 крушки... Под въпрос остана само дали ще се сменя обтегач на ремък и модул за хендсфрито. Изпратиха ми на мейла и списък с цените за частите и труда, ако желая обслужване при тях. Така че ако някой иска пълна оценка на колата препоръчвам, единствено недостатък е че трябва да си запишете дата и има чакане, но си заслужава.
  2. 1 точка
    Здравейте хондаджии! Мина много време и реших, че е време да споделя моите приключения в страната на чудесата. И така става дума за мечтания от мен дълго време сивик 6-та генерация. Много време гледах видеа от best MOTORing на тая легенда. Мечтаех си, че един ден и аз ще имам сивик и с времето ще го направя близко до Сивик-Р модела. Е този ден дойде в далечната вече 2012та година на 23-ти Юли. Ето така изглеждаше колата в началото. Това е през 2012-та година. Беше голяма еуфория. Големия ми приоритет беше да оправя ръждите й. Трябва да ви кажа сънувал съм кошмари на тая тема. Тъй като през 2010-та година вече станах студент прогреса беше доста бавен и като цяло гледах да й се наслажадавам на колата. Минаха много години от тогава, но концепцията ми беше ясна в главата и до сега - до 2018-та тя не се е променила. За концепцията след малко. Времето вървеше. Обучението ми в университета ставаше все по-трудно, но се намираше време и за Хондата. През 2013-та дойдоха и първите модификации предимно естетически. Е да и аз минах през спортните ауспуси, но малко по принуда През цялото време обаче аз знаех, че имам много работа по тази кола. Разбира се като студент пари няма. Моята специалност не беше лесна, а аз си я направих още по-трудна като минавах честно на всеки един изпит. И да може да се каже, че тази кола ми напомня на този период от живота ми. След срещите с фенове все повече усещах желанието нещо да се случи най-накрая с тоя двигател с шасито. Е до този етап колата е почти фабрична. Имаше ужасен шнорхел направен от пвц тръба огъната с пистолет за горещ въздух, К и Н филтър или нещо такова. Вадеше приятен звук. Дойде 2015-та година и вече бях събрал части. Имах полиуретанови тампони за предницата, всмукател от д16з9. Това беше и първата ми сериозна задача по тази кола. Нещата се случиха макар и със спънки. Научих доста от тези моменти. В интерес на истината, като се замисля с какви инструменти и как съм ги направил нещата направо се учудвам, но още тогава знаех, че така ще мисля за тези моменти. За мен дишането на двигателя е изключително важно и затова се бях заиграл с всмукателя. Опитах се възможно най-равномерно да премахна за всеки рънър неравности. Изпробвах и една идея с дросела, но за техническата част от нещата ще говорим по-напред. Ето тук вече може да се види действие по колата . След 2 седмици кажи-речи смяната на колектора придоби някъв вид. Тук е редно да кажа, че всичко това беше правено в компанията на най-добрия ми приятел, с който се познаваме от както сме живи. Бяха уникални моменти. Имаше много простотия. Трябва да се отчете факта, че аз никога не съм се занимавал с коли, но всичко беше изпипано от мен. Всичко е правено от мен и макарче ми беше притеснено всичко как ще се получи всичко това се случваше на фона на някакви простотии и смях. Хубави моменти! Ето и малко снимки на дросела Годината си минаваше. Разочарованието от Макларън-Хонда също почваше да се увеличава, но аз вярвах, че някой ден както и моята Хонда ще стане това, което искам, така и Хонда ще направят двигател дето ще бъде "Хонда". Предвид плановете ми реших, че е крайно време да гледам тая ужастна изпускателна система и я оправих, но аз самия знаех, че това е просто първата итерация и със сигурност ще има промени. През зимата на 15-та срещу 16-та година вече имах списък с модификациите, които са по план и ще са разбира се в тон с концепцията ми за тая кола. Минаха вече 4 години, но аз не съм загубил устрема си и желанието си. Е ... дойде подходящо време и се почна. Тук се вижда вече и разпънката. Абе почна да прилича на кола. В този момент вече имах и нови джанти. Реплика на VOLK TE37. Доста леки около 6.3 кг. Колектора беше така поставен, но планувах да го увия с термолента. Заедно с модификациите обаче се разтропаха каретата и ги смених. Тъй като разказа почна да става дълъг ще прекъсна тук и ще продължим след рекламите.
  3. 1 точка
    Поне при мен всичко е в норми,с клапаните най вероятно защото колата е карана само на бензин............... ПРОВЕРЕНИ!
  4. 1 точка
    Моля тук да пишат само замесените ,че да не махна темата изобщо...
  5. 1 точка
    Най малкото което е да се провери ако има цедка на клапана на ВИТЕК-а дали не е задръстена . После един директен + да се провери дали работи клапана.
  6. 1 точка
    Някой чувал ли е или чел за проф. д-р Стефан Найденов? Интересно какво мислите по въпроса... http://atanas.mipa-bg.com/може-ли-водата-да-гори/ Свързани тагове: http://www.videoclip.bg/watch/421104 http://www.newenergybg.com/index.php/2-uncategorised/8-2017-08-19-19-08-02
  7. 1 точка
  8. 1 точка
    Здравейте отново! Почва да се затопля и почнаха да излизат правените Хонди. Днес видях една много готина сребриста 6-та хеч. Тази гледка някакси асоциира в мен една гледка от сорта на... Сега, когато съм се докоснал до друга марка, друг стил автомобил и като се кача в Хондата за момент да си помечтая какво може би ще бъде това лято ми се доказва за пореден път колко уникален по концепция автомобил е Хондата и колко качествени части са се използвали. Всичко в колата се усеща стегнато, ергономично и на мястото си. Това е още едно нещо, което ми харесва в тоя сивик - простия, но много функционален интериор. Последно ви показах как изглеждаше колата със слагането на джантите. Едно от нещата, които много исках да направя след направата на дипломата е да довърша неща по ходовата част отпред. Смених вътрешни и външни накрайници. Минах на 262мм дискове отпред и заедно с това сложих нови лагери на главините. Спирането се подобри, обаче аз бях със спирачните апарати от 242мм дисковете. Те са с 51мм диаметър на буталото тези от 262мм са на 56мм. Отделно накладките са различни. С по-голяма площ са тези на 242мм. Та спирането се подобри, но те първа предстои реалната промяна. Шарнири се смениха на предницата и се направи реглаж. Е трябва да ви кажа, че просто усещането през волана направо стана уникално. Много директна стана. Да обаче всичко това стана ненужно сложно. Стана, но стана трудно с много усилия. В този период от годината говорим някъде за юли месец или август ме бяха сполетяли едни много никви проблеми. След като ходих да й сложат фолио на стъклата се оказа, че шофьорския прозорец не работеше или не работеше през повечето време. Оттам търсене къде е проблема. След като разглобих цялата врата и корите под волана се установи, че инсталацията на вратата е била деградирала... И така около 2-3 седмици ходене по мъките... Тук реално правех и инсталацията за вратата и спирачките. На спирачките се оказа, че скобата на, която се монтира спирачния апарата е с различни резби и трябват различни болтове. Това не е някъв невиждан случай. Често се случва да се заголи резба точно на тва място. Заради влагата, топлината липса на внимание и обслужване. Както и да е обаче се оказа че резбата на болта е М14х1.5 или М12х1.5 или нещо такова... Не си спомням вече, обаче беше нещо, което само по себе си ми направи живота труден. Допълнително, че се бяха насъбрали тъпи проблеми. Някъде в този период си поръчах поредната гарнитура за колектора, защото както ви казах реших, че ще го правя. Та тя взе, че дойде. Опаковката и надписа някакси ме изкефиха и си викам - Ей... гледай все едно инженер го е правил т'ва. Готино усещане отвътре. До сега не съм показвал снимки на коша за тази година и въобще има ли прогрес в тая насока. Е запознайте се със спецификация 1-ва за 2017-та година. Тук се виждат следните модификации. Смяната на инсталацията и преминаването към ОБД1. Не сте видяли обвиването на колектора, което всъщност беше факт още през 2016-та година. Дистрибутора е различен също. Скрит от погледите е също и депфера за двигателя. Загледайте се в дясното бомбе в дясно от помпата за сервото. Много дълго време карах с един горивен филтър на мястото за вентилацията на капака на клапаните.Голяма простотия. Това също се смени с подходящ филтър. Следваше поредица от модификации по всмукателната част на двигателя. Нали ви казах, че си бях взел температурна гарнитура за всмукателя. Е монтирах я заедно с това и скънка. Ето това е спецификация 2. Междувпрочем филтъра е К и Н. Сега нали има тема. След малко ще ви покажа поредната модификация. Само да кажа, че спецификация 2 се оказа ефективна. Макарче аз смятам, че ако се оправи изпускателя всички модификации до сега ще блеснат! Все пак имаме теч на изгорели газове през фланшовото съединение. Като говориме за теч ето я и гарнитурата от чертежа, за който по-рано писах. Ще ви покажа какво се случва с гарнитурата и къде се издухва. Това след малко. Много е важно да е обкантена. Обкантването помага страшно много и то задържа газовете в голяма степен дори при нагънати фланшове. Задържа е силна дума, но ако го няма повярвайте ми ще ви изгори ръцете ако си сложите ръката близко до тая част на изпускателя. Ъъъъ спецификация 3 моляяяяя! Ако до тоя момент не сте го разбрали аз съм идеалист по природа. Знам, че съвършенството е недостижимо, но стремежа към него си заслужава дори цял живот да не го постигнете. В този стремеж се раждат истинските неща. Тези неща, които изглежда, че вече са дефицит в тоя живот дето живеем. Та плана за всмукателната система е да се направи филтърна кутия. Филтъра да се затвори в пространство, което да е с по-високо налягане и сравнително по-ниска температура от тази в коша. Опит да постигна тази цел ще направя през 2018-та, но пътя започва през 2017-та. Ще направя вход на системата от предната броня. Засега обсъждам в главата си как точно ще го направя, но едно е ясно. Входа ще бъде фуниеобразен. Засега имам два дизайна ще видим, кой ще надделее. Та казахме вход през бронята, началото ще бъде някакъв тип фуния и пътя на всмукателната част ще продължи с плавни преходи и кривки към филтърната кутия където ще се намира филтъра. А какъв ще бъде прехода от филтъра към шнорхела. Ето го: На тази фуния се поставя външно филтъра. А от вътрешния диаметър продължава шнорхела. Спецификация 3 Спецификация 3 е най-актуалната до сегашно време. Тя беше и финална за 2017-та година. Тази модификация промени СЪЩЕСТВЕНО работата на двигателя. Толкова се промени работата на двигателя, че един мой много ценен приятел, който също кара Хонда и то също сивик 6-та, но купе, той се впечатли много. Толкова много, че в момента ще модифицираме и неговата с нещо подобно. Малко технически характеристики. Ако трябва да степенуваме различните шнорхели до сега. Първия беше с ф 45мм. Беше ей това: В горната си част е огънат с пистолет за горещ въздух. Втората конфигурация може да се види в спецификация 2, но не баш точно. Силиконово коляно на 57мм вътрешно вход и изход. Тръбата беше Ф55 вътрешно с термоизолация 20мм. Третата конфигурация е конфигурацията от спецификация 2. Същото силиконово коляно, но с 63мм. тръба. Последната четвърта конфигурация в спецификация 3 ( не знам, но много ме кефи да се говори с някви спецификации и тн. звучи някво все едно формула 1 :D:D) от дросела почваме с редукторно силиконово коляно 76 мм на 57. Тръбата е с 80мм. Всички диаметри са вътрешни. Вътрешния диаметър на фунията с филтъра (червения) е 76мм. Когато завърша всмукателната система ще извадя всичко и ще ви го наснимам с диаметри и ще опиша как съм го направил. Засега филтъра е отворен и със сигурност има какво да се подобри. В началото на есента вече мислех какво ще се случва с колата за зимата. Работата по колата отново се отложи заради други неща. Юли месец беше защитата на дипломата ми, а Ноември месец беше връчването на дипломата (документа). Университета и образованието в България за мен въобще не са това, което трябва да са. По време на обучението си имаше много несправедливи моменти. Не искам да задълбавам. Аз обаче реших, че на тоя цирк да отида няма да стане. В университета обаче са ме награждавали. И така вече и официално инженер аз получих и грамота от "Трейс" Беше хубаво, че някой е оценил труда ми и желанието ми. Това, което съм учил съм го учил, защото ме кефи и с голям кеф си направих дипломата. Добре... я виж ти ... силата на мечтите какво прави! Разбира се плановете, концепциите свързани с много аспекти по колата не спряха. Тая кола винаги е на фон и дори да не се сетя 1 седмица за нея ще имам идеи за нея. Дойде 2018-та година и след решаване на определени проблеми вече се заех с реалната работа по колата. Колата вече беше с вдигната задница. По едно време сменихме радиатора на този мой приятел с 6-тата купе. Дадох му моя радиатор, а аз си бях приготвил чисто нов сериозен радиатор от VTi. С широка пита е. Ще го покажа и него. Много време гледах стоповете ми, че не светят като хората и още 17-та година си бях взел необходимите материали да ги реставрирам. Отворих ги и ... воаля! Яко, а... Ще ги почиствам и ще ги възстановя. Нали ви казах, че ще ви покажа къде се издухва гарнитурата. Ето Нямам снимки на другите ми гарнитури, но те не прилича въобще на гарнитура. Тя бяха просто парчета. Тук бях дооста изненада от цялостта на гарнитурата. Мисля, че споменах , че китайските колектори са зле. На тези снимки саждите пречат да видите кратерите от тия ръбове дето се получават, но това въобще не е плавен преход. Би трябвало за обратното налягане ръба да помага, но точно при мястото където скоростта на газовете и температурата е най-висока не мисля, че това подпомага премахването на изгорелите газове от горивната камера или по-точно ефективното им извеждане. По-назад в темата ви обясних, че се занимавам с окачването в момента. Преди да се захванете да работите по задницата на тея коли задължително трябва да имате горелка. Аз си купих най-обикновенна пропан-бутан горелка. Ползват се за готварски цели за много неща. Пламъка е уж до 1400 градуса. Много е ефективна. Пълни се с обикновен флакон за пълнене на запалки. Това е много важна част да имате. Друга важна част е WD40, върток и бих казал и гайковерт. Моя гайковерт е на вюрт. Доста добър гайковерт. Казаха ми, че гайковертите на вюрт са всъщност ребрандирана китайска стока. Може и така да е, но върши добра работа. Аз лично очаквах, че болтовете при долния носач и шенкела няма да се развият, както и тези при горния носач и шенкела. Да ама всъщност се оказа, че проблем ми създадоха болтовете при компенсаторните рамена. Ъхххх.. доста грозно. Мале... доста ме озориха тея болтове. Обаче горелката помогна доста! В общите линии може да видите, че както болта така и носача са доста подпийнали WD40 да не кажа, че са мъртво пияни. След около 3 седмици в крайна сметка окачването го свалих. И се почна със сглобяването на окачването обратно. Избиха се тампоните. Сложиха се новите. Гумени тампони оставам тези за връзка с амортесьора и големия тампон за връзката с шенкела към шасито. Ако разгледате добре, ще разберете и концепцията. ми. Точните с най-голямо ъглово завъртане са полиуретанови. За щастие те са и скрити сравнително от атмосферните влияния с изключение на горния носач. Голямо ъглово завъртане има и при големия тампон, но все пак гониме автомобил, който да бъде удобен за дълъг път. Допълнително точките в , които конструктивните елементи от окачването се връзват към шасито гледам да са с полиуретан. Така силите предавани към шасито ще са по-изявени. Да, знам нужно е закоравяване на шасито и това някога ще се случи. Стремежа ми е окачването да работи с възможно най-постоянната геометрия при всякакви натоварвания. Ясно е, че тези точки ще се местят поради деформацията на шасито, затова ще се търси закоравяване на шасито в опит да се намали деформацията, но допълнително намаляване на преместването на тези точки ще се реализира от коравината на тампоните. Тъй като аз обичам да правя нещата в обратния ред... сложих шенкела, горния и долния носач и се опитах да сложа компенсаторното рамо. Еми да ама .. айде сега свали пак окачването, щото си много умен. С много ненужна мъка успях да монтирам шофьорската страна на окачването.. но пасажерската ще трябва да режа отвор при гайката, която държи болта за компенсаторното рамо. Същия болт малко по-нагоре дето изглежда зле и целия във WD40. Причината е, че тази гайка е на нещо като релси. Тя е паднала от тези релси и няма как да завия болта и да монтирам компенсаторното рамо. Опитах се през малкия отвор да напасна гайката, но не става. Може би ще стане с много играчка, но нямам сили и нерви да си играя толкова. Затова тези дни ще се наложи да режа и заварявам после. Приготвил съм си и шегрен. Ще почистя ръждата, която има и ще я пръсна отдолу. Притеснението ми е, че жилата за ръчната няма да станат. Жилата за ръчната са от седан. Казаха ми, че тези от седан модела са по-дълги. Ще видим. Ето малко снимки преди да осъзная, че ще трябва да сваля пак окачването заради компенсаторните рамена. Както ви казах по-назад пробвайте окачването ето точно в това състояние. Раздвижете го нагоре надолу. Усетете как се движи. Трябва да се движи със съпротивление, но леко. При мен се движи много добре. Опитах се да обобщя историята ми с тази кола и въобще преживяванията ми около тая кола. Няма как да стане за няколко страници, но може да се каже, че с тая кола никога не съм имал скучни моменти. В следващите дни ще се работи по окачването. Ще се довърши надявам се. Следва монтаж на големи спирачни апарати отпред, на голямата спирачна помпа, обезвъздушаване на спирачките и след това ще се занимавам с изпускателя и изпускателната система. за 2018-та година имам планове. Би трябвало всичко да се случи. Пътя е отъпкан, но не искам да обещавам нито на себе си нито на когото и да било какво ще се случи. Важното е да стане така както го мисля и виждам. Модификации по двигателя има запланувани. Движение към осъществането има, но на дневен ред е както казах окачването и направата на спирачките. Охххх.. стана късно... ами засега е това хондаджии! Пожелавам ви лека нощ и до скоро!
  9. 1 точка
    Е след като се убедихте, че рекламите са кофти нещо продължаваме напред както казваше един човек. До къде бяхме стигнали? Аааа да до поредната простотия... торба на ауспуха и кърпа на чистачката и нали това е много смешно... Та да... до тоя етап предницата е обслужена. Тампоните са полиуретанови. Съдбата ще ни научи, че не е баш супер тая опция, но определено разликата беше доооста отчетлива. Не толкова отчетлива обаче беше разликата между SFi горивоподаването на Д14А4 колектора и в общите линии същото горивоподаване но с Д16 колектор. Имаше разлика. Имаше звук, имаше и по-добра реакция, но знаех, че истината е в слагането на компютър или обобщено казано направата на мини-ми. Тук сме някъде май месец 16-та година. Засъжаление плановете ми за минаване към ВТЕК се отложиха. Историята ще каже, че ще се отложи за повече от 1 година, но кво да правиш. На 24-ти май официално вече бях с нова скоростна кутия. Предавателните числа са същите като на Д14А4, но с 4.437 крайно. Ей тука нещата се усетиха. След няколко месеца щях да навърша 4 години с тая кола и се замислих как на 5-та колата умираше като катереше нагоре, но вече нещата се промениха. Двигателя беше по-отзивчин, но и кутията беше по-къса. Усещаше се разлика. Тук трябва да благодаря на Ванката (fenabg), който вероятно повечето от вас познавате. Това е един страхотен човек! Всъщност тук искам да благодаря на всички хора, които са ми помагали за тази машина! Ето една снимка на "енджино" тогава. Тук сме май месец 2016-та. Добре де... е***ти панаира.. много приказки.. Кво ще се случва с тая кола? Спирам засега до тук с историята около тази кола и приключенията ми с нея. Често пишех "... според концепцията ми". Е добре каква е тая концепция? Кво ще се случва? И защо се случва толкова бавно? Концепцията зад тази машина е една удобна, практична машина, която обаче да ми доставя голямо удоволствие на пистата и извън нея. Не говорим за драг машина. Не говорим за возия на мерседес или ситроен. Говорим за машина, която ще ме отведе на 1000 км от дома и обратно без да ги усетя кой знае колко. Да мога да си върша работа с нея, но в същото време да се ходи на писта с нея. Да се излиза вечер на планинско. За тая концепция живея вече 6 години. Това, което предстои по тази кола частично е направено. Искам да го покажа направено. Снимал съм част от моментите, в които съм ги правил тези неща. По колата се работи често. В момента цялата задница се преработва. Полиуратан на определени места както и обикновенни гумени тампони пак на определени места. Колата вече не се кара през зимата. За тая цел вече имам втора... и то каква - Субару... Ооо Ужас! Спирачките се преправят. Отзад минавам на дискове. Отпред съм вече на 262мм. Голяма спирачна помпа.. Абеее.. стандартното. След тази процедура ще се занимавам с двигателя. Ще се опитам да възвърна двигателя до фабричните сервизни допуски там където не е в допуски. ВТЕК и настройка. По интериора ще има също промени. Но най-много се надявам тая година поне за малко да я покарам тая кола на писта. 6 години го мечтая тоя момент. Въпреки това обаче не мисля да правя компромиси с работата по колата и ако се наложи да не ходя на писта, за да стане колата така както я искам съответно няма да ходя. Всичко, което правя до сега не е нещо ново. Запознатите хора с тези коли и модификациите биха казали, че аз за 6 години правя това което те за 3-4 месеца. И да това е факт, но за мен всичко това има специално значение. За мен това е личен проект. Промених се като човек, научих много, придобих много умения и въобще не съжалявам, че се е случило бавно. А по отношение тая тема - Не мисля, че ще ви радвам с чести модификации. С нещо за душата. Поне се надявам да не ви показвам размазани карантии на Д серии. Искам да ви покажа моето приключение в бъдеще с тоя уникален автомобил. В тоя ред на мисли вероятно ще има регулярно обновяване. За вбъдеще какво мисля ли? Ооо не знам въобще. Но тая кола за друго освен Хонда няма да я заменя! Може да мина на друга Хонда, но т'ва ще е далече във времето. Не знам какво ще ме удари в главата, но не мисля и че концепцията си ще променя. В следващите дни ще покажа по-нови снимки и вече актуални на колата. Тъй като стана късно вече, а трябва да се работи ще ви кажа лека нощ и се надявам тази година с една част от всички фенове и фанатици да се запозная. Надявам се и да покараме.
  10. 0 точки
    Първо да кажа че пиша от телефона и редактора може да си направи своите шеги. Драмата е следната: Нашия колега и по точно брат му преди две години си купува от мен сегментити, и до тук добре. Събират му мотора някъде настрйват го и се почва. Оказва се че колата гори масло от там във втори сервиз и уж колата спира да гори масло. И сега вече драмата. Решават дали заедно или сам по сам да търсят отговорност от мен че аз съм дал кофти, ментата или незнам какви сегменти. След сумати писаници и драми стана още по интересно стигна се до там че "потърпевшия" ме беше запитал за ремонт и редена на кутията на колата. Аз съответно казвам цената за ревизия, лагери и работа. От там нашия колега почва да ми пише и тн, брат му ми звъни. Моят отговор беше че ако цялата драма е да им оправя кутията без пари да ми я докарат ще я направя само мир да е. Държа да подчертая че с момчето се разбрахме и ми докара кутията и да сменя лагерите той ще си ги плати. Така и стана направих кутията двата лагера 86 лева, зима си я оставя ми пари. Моя грешка не погледнах колко са 5*20, пиша на фейса за адрес да върна остатъка. Част от уговорката да сложа дълга пета слагам моя с уговорката да се върне от кутията която е на колата д15б7. Не ми е върната. Днес обаче Джапанезе пак почва да ми пише, ще помоля някои ако вземе отношение да прегледа внимателно и снимките от чата. *доста колеги са купували части и сегменти от мен един не се обади. Обърнете внимание на писанията!
  11. 0 точки
    От година и малко притежавам Акордеона от подписа ми и не е имало ден, в който а не се приближа и кача в колата с кеф! Което не означава, че няма трески за дялкане ! Не видях някой да се оплаква от мега кривите размери (без значение 16 или 17 цола) на гумите - луда работа, спрямо масовите размери на 7цата - едно 150-200 (да не кажа и нагоре) лева в повече като дойде време за купуване на гуми... Да, багажника е неприлично малък за такъв клас автомобил, особено сравнен с този на седма генерация, но за мястото за пасажерите на задния ред не мога да се съглася. Аз съм 1,87, но за проба съм сядал отзад при нормалното за мен положение на шофьорската седалка и имах достатъчно място за краката. Другото, което не ми харесва е липсата на резервна гума (пък била тя и патерица) - пяната и компресора за условията на бели държави като Германия, Франция и т.н. може би са ОК, но за пред българските кратери не вървят . Въпреки всичко, никой от горепосочените от мен и колегите недостатъци не би ме разубедил от повторната покупка на същия автомобил, ако можех да се върна година назад - като си погледна моя Power of dreams забравям и за багажник, и за DPF, а от време на време и за дупките по пътя, предстоящата война м/у САЩ и Русия и какво ли още не !
  12. 0 точки
  13. 0 точки
  14. 0 точки
    Моят е премахнат и не излиза черен пушек.Няма никаква видима разлика в пушека с ДПФ и без вече 3 години.
  15. 0 точки
    Здрасти отново колега, бих искал да поръчам следното масло Ravenol VST Turbo 5w40. - 5 литра https://www.ato24.de/de/ravenol-vollsynth-turbo-vst-sae-5w-40.html Парите са грубо 70 лева, като тук влиза и доставката по Спиди от 4,25, ако съм сметнал правилно. Днес или в понеделник ще ги преведа по Еконт.
  16. 0 точки
    Средна е силно казано , но да речем че колегата се е опитал да я поддържа в тези граници.
  17. 0 точки
    Става и тапи от спирт за горене, с подходяща боя
  18. 0 точки
    Колега, наскоро мернах в нета фалшиви (декоративни) пръскалки, българско производство, по 15-тина лева. Изглеждат по същия начин, същото закрепване, но не работят (пръскат).
  19. 0 точки
    След доста чакане да се похваля и аз. При първа възможност ще снимам още. Отпред ЕТ45, отзад ЕТ38.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00
×
×
  • Създай нов...