Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 5.05.2025 in all areas
-
3 точкиВсъщност много рядко ще видите масла с повече от 65-70% PAO,минирално масло винаги присисъства като част от пакета присадки защото не те не се разтварят в 4-5 групи. Топ рецептурите имат и Ester-и или AN,така забъркан коктейла съчетава плюсовете на всички групи и съответно снижава минусите. Exxon Mobil като пионер бяха открили златното сечение в техните ESP и X серии. За кои коли е нужно подобни масла, човек когато си подбира продукт трябва да е запознат със слабите страни на ДВГ в колата си, дали има нещо сбъркано от инжинерна гледна точка, дали нещо в КММ или ГРМ не е изчислено. Съвременният автопарк с тези long life интервали е много капризен и податлив на износване при високи натоварвания. Има ДВГ с никасил или алусил покритие на цилиндрите , много малък обем картери от там маслото ври и кипи лятото в жегите и оставя лак, нагари ...изобщо не хубави неща. Избора винаги е комплекс от много променливи величини.
-
2 точкиТака е, като не са си проектирали правилно двигателите. Що го нямаше тоя проблем с по-старите двигатели? Пак ги караха с 0W-20 и 5W-20.
-
2 точкиОт много години карам само Континентал Премиум Контакт.Започнах от 2 серия сега съм със 6-та.За бърза кола са идеални-спиране,минаване през локви,сцепление, завиване. Всички гуми са черни и кръгли, но разликата е в състава и технологията.Може една кола да струва 1000000 лева но това което я отделя от асвалта е само гумата.Достатъчно е да те спасят гумите само в една ситуация и пак ще си струва инвестицията.
-
2 точкиДругари, дойдоха новите резини - Continental Premium Contact 7. Made in Portugal. Правил ги е Жозе Мануел де Луиш Дурау Барозу. До последно умувах дали Контитата или Мишлен Примаси, обаче надделя Континентала. За мишлена също чувам много добри отзиви. Нямам още впечатления, ще споделя като измина поне 2000-3000 км. Обаче, да похваля предните Dunlop Blue Response, 9 годишни, словенски. Правил ги е Юре Кoвачич. Много доволен, дори мислих още да ги търкалям, обаче като ги видях днес свалени - напукани, на едно място отцепени. Гумаджията къде сериозно, къде на майтап вика: "Карай ги още, нищо им няма". Ама 9 годишна гума, каучука старее, спирането компроментирано, не е работа. Но пък премиум гумата си заслужава. Не мисля, че бюджетните марки (без да споменавам конкретни брандове) могат да изкарат толкова години. Демек тия 1200 лв. са си дългосрочна инвестиция, а пък Контито е победител в доста тестове.
-
1 точкаКарам само с Kleber Krisalp, през всички сезони. Е, няма друга такава гума. Втори комплект търкам и не смятам да вземам други. Гумите са много тихи и комфортни. На сняг са превъзходни, на мокро никога няма аквапланинг, което ми се случи с летни гуми. За спиране, коват и зиме и лете. Единствено се предават в лепкава мазна кал. Който приятел ме е послушал да си купи такива, не е съжалил. Първия комплект издържа 60 000км. и гимахнах, защото ги бях карал меки и се износиха по ръб. Сега имам електронен манометър и редовно следя налягането, което е гаранция за дълъг живот на гумите, освен ако няма инцидент. Втората ни кола е със същата марка и модел.
-
1 точками счетоводители и екопедери като висят на главите на инженерите така е...
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаHonda 0W-30 ACEA C2 Motoröl https://ato24.de/en/honda-0w-30-acea-c2-motorol.html 2*1л + 1*4л 2*20.49 + 1*79.95 =120.93евро * 2.15лв = 260 лв преведени по банкова сметка
-
1 точкаВярно са станали на 25месеца..! Уникални гуми,потвърдено и след над 30к.пробег от мен! Здравина..,нямам скъсана гума или променена структура нито странично нито по протектора(с изключение на пробив от видийка). Износване..., около 5.5мм (по спомен,утре ще уточня). Здравина и хандлинг...и двете на върхово ниво!Съответства на ревюто тук. Гумите при мен се поставят края на февруари и началото на март и ги свалям ноември. През жегите,не съм усетил някакво преплъзване или пресвирване,а не е да не съм ги сгрявал.Комфортна и тиха гума,предвид пътната ифраструктура. Абе яд ме беше,първите месеци да минавам през кратери и урви,ама притръпнах вече, като всичко тука. Ако имаш бюджет взимай смело!
-
1 точкаИменно за това е важно да се налива качествено масло. Макар че вече турбо бензинките си имат охлаждане на турбото с отделна помпа, която циркулира и след гасене на двг, интегрирани изпускателни колектори с охлаждане, което сваля темп. на газовете и като цяло не се достигат някакви кой знае колко екстремни температури.
-
1 точкаПоследно по Великден разкачих всички букси наоколо и къде що имаше кабелаци съм измил с брейк клинър направо наводних навсякъде. Оставих го да съхне два-три часа понеже имаше направо локви и след това сглобих всичко по местата. Оттогава лампата не е светвала повече. Значи майката му е яка баня 😁
-
1 точка
-
1 точкаТези с турбините, но повечето не сме на "изкуствено обдишване".
-
1 точкаТъй...отпред смених лявата пружина с такава от Роувър 600 срещу скромните 9лв. от Мегапартс. Пружините се кълчат, но засега не опират никъде. Дългосрочно мисля да ги разкарам и 4-те стокови пружини и да взема нови, примерно KYB. Отпред оправих ръждите и дупките над гумите. Праговете и те са на 80% готови. Обезмаслих гредите отвътре с газ за горене с пистолета за шагрен и маркуча с разпръскваща дюза за кухини. Направих същото с ръждопреобразувател на Вюрт. Утре като дръпне ще пълня с пафарин. https://freeimage.host/i/3hl8x5J https://freeimage.host/i/3hl8hq7 https://freeimage.host/i/3hl8j19 https://freeimage.host/i/3hl8QkJ https://freeimage.host/i/3hlS91t https://freeimage.host/i/3hlSqhl П.п. Много се чудех дали да пробвам преобразувателя на Фертан, който е на водна основа и след нанасяне може да се плакне с вода понеже оставял някакъв метален филм. Някой ако го е пробвал да се похвали. Остана да изкърпя една дупка на десния праг отзад откъм гумата,която лъсна след като заголих метала. Лъснаха и кърпежите преди продажба на прага точно под вратата. Всичко ще се разтуря и наново, че ръждата се вижда отдалеч. https://freeimage.host/i/3hlbs3J https://freeimage.host/i/3hlb6Eg https://freeimage.host/i/3hlbP4a Ендоскопа показа, че ръждицата е само в последните 20-30см на прага. Напред е свежарка. Левия праг няма дупки.
-
1 точкаИ рече Ийсус Христос (седмица преди Великден) - "Стани Лазаре и тръгни!", което смятам за добра поличба. И възкачи се Сивикът донор (на 40 лазарника) в "инвалидната количка", та пропътува 270 км на запад, за да ми е на 4 мин пеш, а не на 4 часа път с кола. Преобух моят в останалите от синковеца читави гуми/джанти и като мине преглед, ще си го докарам на ход - той си е лигитимен и в движение, макар и пробит кат колата на Флинстоун. Човек трябва да изпълнява обещанията си, особено тези пред себе си! Та макар проектът да бе отлаган дълго, започваме "Епопея на забравените" (2 в 1 чрез рязане и заварки), и в съавторство с 1 побратим, който има същата колца и е наясно с нея. Планът е догодина (за 40 годишнината на моето GT), то да възкръсне в целият си заслужен бял блясък и да носи радост на мен, жената (която си го обича) и на тези дето знаят и помнят какви Хонди имаше миналият век. Битката ще е за всеки ръждив болт, но Аз съм неговият Христос. Човек е щастлив когат "се занимава с глупости", а и ми требе ново хоби. "Силата на мечтите ще бъде с мен", както и всеки добър помисъл във Ваши лица.
-
1 точкаЗабелязал съм, че когато си пусна "алармата" за скорост и тя реагира точно въпреки,че стрелката показва с 5км повече. Настроил съм ги на 55 и 95км/ч (тъй де, на ръба на аванса на радарите) и ми изписукват когато стрелката е на 60 и съответно 100. GPS-а си показва точно като алармата. Гумите ми са препоръчаните заводски 205/55/16. Предполагам, че само стрелката е настроена да показва малко повече, а борд компютъра отчита правилно.
-
0 точкиНещо като виц ... Наесен ще ходим за няколко дни в Дрвен Град, Сърбия. Тааа, това е снощната кореспонденция между съпругата ми и собственика на къщите за гости: Нема такъв разговор. Английски - сръбски - английски - руски - български - сръбски. Кой разбрал, разбрал.
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00