Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 24.02.2025 in all areas
-
2 точкиАбе да ти кажа, с лек ремап Акорда е певече от чук. На магистралата по равно прави 230 и то без зор. 195 кс на гумите и около 450нм. За дизела говоря. Няма кола, която да съм имал и карал повече от тази. 10г я карам и съм навъртял над 200к км. Само консумативи и два клапана съм сменил. Имал съм всякакви Хонди, но тази е куче.
-
2 точки
-
2 точкиЗа тези които смятат да пътуват в Европа, да знаят какъв адаптер да си подготвят. Очевидно системата Шуко, каквато е и нашата е най-разпространена в Европа.
-
2 точкиМетален прах е и то много фин, такъв се отделя и при ДВГ с ангренажна верига и този процес е постоянен. Това показват анализи на отработено масло от коли с верига.
-
2 точкиDmitev ти като един мой приятел който от 7 години чака да паднат цените на имотите в София.Като почна да търси бяха по 1000 евро сега са по 2500евро и той още си чака. Като чакаш времето минава в амортизация на тия коли.стават все по стари започват да имат все повече, забележки дали козметични или технически и няма да ти хареса нито една или тази която си харесаш ще бъде на ебати цената за вече стар 20годишен Леджънд. В момента продавам моята има я на обява тук в моята тема и в мобилето. Обади ми се ела да я видиш и ще ти разкажа всичко за тия коли. И за БРЦ и за огледалата и за каквото още искаш.
-
2 точкиЕдинствените детайли които се напасват при основен ремонт това са сегментите.Причината да се прави нулево обслужване при нови коли или при отремонтирани е, че при събирането на ДВГ се ползват специални смазки, греси, трансмисионно масло. Всичко това се смесва с моторното масло и в дългосрочен пробег влошава качествата му.
-
1 точка23 февруари 1893 - РУДОЛФ ДИЗЕЛ ПОЛУЧАВА ПАТЕНТ ЗА СЪЗДАДЕНИЯ ОТ НЕГО ДВИГАТЕЛ. Първият дизелов двигател е направен през 1897 г. в Аугсбургския машиностроителен завод (от 1904 г. - МАН). Мощността му е 20 к.с. при 172 оборота в минута, КПД 26,2% при тегло 5 т. Можело е да бъде задвижван и с растителни масла. Първият кораб с дизелов двигател е построен през 1903 г., през 1908 г. е направен първият двигател с малки размери за локомотиви и камиони, а през 1936 г. за първи път е пуснат в серийно производство лек автомобил с дизелов двигател ("Мерцедес Бенц 260D").
-
1 точкаДа, точно това клатене имах предвид, автомобила който карах, на дясното огледало нищо не виждах, толкова силно вибрираше от струята на вятъра. Благодаря за изчерпателния отговор, за пръв път се намисам във форум, но определено бих членувал тук, а придобия ли автомобил, ще споделя непременно!
-
1 точкаЗатъмняването на огледалата е една от най-яките екстри за мен. Аз също не съм ги пипал, но тъй като лявото не се затъмнява предполагам, че някой преди мен го е правил.
-
1 точкаВ един идеален свят всички щяхме да караме V6 с чугунен блок,ангренажен ремък, хидравлични повдигачи ☕🚬🙂
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаИ двете съдържат PAO и естери. ECS е с по-висока пламна температура и по-висок TBN. За гориво бензин, бих избрал ECS. От друга страна, за ребилднат R20A3, с новите бутала и сегменти, хвърли едно око и на RAVENOL SFE SAE 5W-20 и RAVENOL FES SAE 0W-30.
-
1 точкаАбе като цяло не е ядрена физика. Професионалист да каже, че било 50/50 е несериозно. Ще кажеш, че е правил трансплантация на орган. Просто не си е свършил работата (или не е гледал достатъчно видеа в тубата да знае как да я свърши). 😄 Да си самоук е ценно, но няма смисъл всеки ден да откриваш топлата вода, при такова изобилие от информация и споделен опит.
-
1 точка
-
1 точкаБлагодаря много колега. Другата седмица ще отида със сигурност защото сега при минусите голяма мъка докато запали и после докато нареди цилиндрите е ужасно....
-
1 точкаЗдравейте .Не намирам инфо за тази информация ,която ми излезе на дисплея и най вече за първото ,което се вижда.Втората инф.е ясно че е филтъра на купето,но първата не намирам нищо за нея.Ако някой колега има инфо нека сподели.Благодаря предварително. Колата е Civic 9/r18z4.
-
1 точка
-
1 точкаПроцедирах по същия начин 1. Нарязах цилиндъра. Единия сряз е до "шапката", другия е в началото на резбата. 2. Избих въпросната втулка с вложка #19 3. От "гайката" направих ключ. Правят се 4-рите отвора по чертежа назад в темата. Пинове направих, като нарязах опашката на свредло Ф3,9 мм Сега остана само да намеря време да я сменя
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаАз сменях преди две години тръбата на EGR, цената на тръбата беше около 400 лв. + труд около 200 лв. Някои я заварят и карат още известно време. Собственика преди мен я е заварял веднъж, но незнам колко време е минало.
-
1 точкаТръбата на EGR-а се спукала. Често срещан проблем. Изпратено от моят SM-S928B с помощта на Tapatalk
-
1 точка
-
1 точкаДжантите са в идеално право състояние,без заварки и пукнатини.Имат минимални одрасквания по боята,които се виждат на снимките. 17 цола Междуболтово разстояние 114.3 Ширина 6.5J Made in Japan Всички джанти са с капачки. Цена-250лв. Връзка на ЛС или 0882691992-Дани За предпочитане е лично предаване.
-
0 точкиМъж се готви за важна среща. Влиза къпе се жена му глади костюма бърка в джоба и намира бележка "Мило много се радвам, че реши да прекараме тази вечер заедно, приготвила съм ти любимото ядене - патица в бял сос". Жената надраскала нещо на бележката и я върнала в джоба. Изчакала мъжа си да излезе от банята и го почнала - от до до откат... цялата книга от Кама сутра... Без да каже нищо го изпратила на срещата. Срещата минава перфектно, настъпва сублимния момент, но мъжът не може да го вдигне. Докато го изпраща любовницата намира бележката и чете: "Белия сос си остана в къщи - на теб ти пращам умрялата патица".
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиДефорсиране по еврогейски. От V12 / 10 / 8 / 6, мИнаха на R3 / 4 turbo и се минАха. А пътем се фанАха и за контакта, та да е пълен акта. Изходиха се бюрократите и сега дирят изход, ама миришеее, та са не трае, а викАха "трай за хубост".
-
0 точки
-
0 точкиДефорсиране по еврогейски. От V12 / 10 / 8 / 6, мИнаха на R3 / 4 turbo и се минАха. А пътем се фанАха и за контакта, та да е пълен акта. Изходиха се бюрократите и сега дирят изход, ама миришеее, та са не трае, а викАха "трай за хубост".
-
0 точки
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00