Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 5.02.2025 in all areas
-
2 точкиЩе е приятно да вложиш творчество и да къстомизираш с подръчни средства - надявам се, де. Поне за мен таквиз занимания са в раздел хоби. Така тунинговах колцата на синковеца тук-таме. Задният лип е от бленда на релса за перде - 15 лв от Практикер. Оригинален (преди боя) е 200лв. Накрайникът на гърнето е от кенче РедБул. Самоделки, ама биват. Не те агитирам с (може би) лош пример, но те насърчавам да твориш. Маркираш си елементите на рейката и окачването в крайните позиции от диапазоните на хода им и кройш, па лепиш.
-
2 точкиРазвитието засега е никакво. Колегата смени пак дискове и накладки, но след смяната е дори по-зле. Преди няколко дни поръча апарати, водачи, маркучи и спирачна течност.
-
1 точкаhttps://www.capital.bg/biznes/kompanii/2025/02/05/4739244_biznes_globus_nissan_prekratiava_pregovorite_za/?utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwY2xjawIQe9RleHRuA2FlbQIxMQABHZKdpuYpbrAV7p9evQOofwrLtL3rFy2evT3k2npu605zMugEOx7VfjUd6Q_aem_0MM1d_wN8bRDcEnBBaOk0w#Echobox=1738763585 Май е по-добре така.
-
1 точкаЗдравейте! Бих искал да направя поръчка: Линк: https://ato24.de/en/ravenol-dxg-sae-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL DXG SAE 5W-30 1x4L Стойност на поръчката: 51.95 * 2.15 = 111.69 лв. Начин на плащане: - Чрез наложен платеж Начин на получаване: - Доставка чрез куриерска фирма Благодаря!
-
1 точкаТака е човек имали мерак и желание за нещо става, даже като си го направи - измисли сам кефа е по-голям. Аз наумя ли си нещо го правя, може да пробвам първо със самозалепваща битумна лента, ако не се получи добре и не държи, ще разкроя от гума или друго и с винтове или копки ще го захвана. Вътрешната гума може да е грозно решение, но ефективно понеже е еластична и няма да пречи на триещи, движещи части и уплътнява. Лесно се моделира и е без пари. Сивито на сина ти е много мераклийско направено, а това синьото как го отваря.
-
1 точкаЗапочваш от евтино към скъпо. Слагаш ОЕМ масло, филтър. Проверяваш добре нивото по процедура. После отиваш на соленоиди и ел. периферия. Чак накрая кутията се сваля и се цепи или сменя с друга. Докато не се сцепи не е ясно какво е за смяна, и ако не са само консумативите (фрикционни и метални дискове, мрежови филтри, раздвижване на клапаните вътре), а трябва да се поръчват и части от външни складове може да стане дебело и кутията да зависне месец в сервиза. То затова и малко хора се захващат с тия кутии.
-
1 точкаЗдравей, знам че е паркетник и даже не е джипка, само е по - висока от лека кола, но така се получи в случая оказа се по-дълбоко от очакваното. От долу толкова не е проблем даже се продават и пластмасови и метални кори, но от горе от двете страни дупките наистина ме дразнят и има защо, от тях влиза кал и вода в целия кош при двигателя и ще мисля нещо, някаква гъвкава пластмаса или от вътрешна автомобилна гума. Лошото е че от тия дупки излизат кормилните накрайници или незнам как точно се казват, а от дясно и кормилната кутия/рейка/, та да видим как ще стане, помислих си че и друг го е дразнело това и вече го е измислил и едвали ще откривам топлата вода. Ако измисля нещо ще покажа.
-
1 точкаАз ползвам RAVENOL DFE SAE 0W-20. Купувам го от общите поръчки тук. Карам на газ и го сменям на 8000 км. Има теми за маслата тук във форума. Там са обсъдани маслата и техните качества.
-
1 точкаТая жипка е "паркетник", а не джип на рама - не е за калища и офроуд, но има вид на способна. И да "затвориш" коша отстрани (с нещо като подкалници), отдолу няма как да го опаковаш, а и други коли са така - не си се заглеждал. Ако просто те дразнят дупките в калниците, през които се вижда "карантията", декорирай ги с нещо лесно за рязане и закрепване, примерно битемна плоскост, или коматекс. От картон си проектирай шаблони и по тях изрежи материала който прецениш.
-
1 точкаСлед фейслифта дроселите на К20 и K24 са електронни. Лятото като разглобявах колекторите за да стигна до стартера, за да му направя профилактика, прегледах състоянието на моя и си беше чист. От споделените премеждия на колегите във форума и аз мисля, че проблема е в TPS-a.
-
1 точкапри толкова случаи при които иб...ат май...та на хората с фалшиво положителни тестове, така и не се събраха потърпевшите да осъдят държавата за причинени щети, от какъв ли не характер, за сериозни суми, та дано да оправят закона да е адекватен и технически обезпечен!!! Самия отказ на полицаите да се тестват, а тестват небогопомазаните хора, си е дискриминация от където и да го погледнеш. В никакъв случай не защитавам "напушените" водачи!!!
-
1 точкаНикога не е добра идея да се правиш на отворен и много ербап на полицай, ако ще и в правото да си си. Веднъж го играх принципен, тъй като ме спряха без основание, а точно тогава имаше заповед да не се спират коли за проверка, ако патрулите не са минимум два(беше само един) и то че взе точно тогава да съм без талон(бях на 'село') и си ми писаха, а можеше и да ми се размине. Така че, седиш мирен и козируваш, ако всичко е в реда на нещата. Ако няма за какво да се хванат(изправен пожарогасител, изправна аптечка и пр.), ще ти напряват един тест за наркотици и ще светнеш на амфетамин, заради нурофена и после ще седиш половин година без книжка.
-
1 точкаЧестно казано, мен много рядко ме спира полиция и общо взето проявяват уважение. Веднъж се случи да се прибираме от някъде през нощта в града (Варна), като жена ми караше и ни спряха едни младоци да се заяждат, че били с включени светлини, а тя не им давала път ли, че не спряла ли - не помня вече. Аз понеже умея да разговарям с такива, бързо ги охладих без конфликт и си тръгнаха без последствия. Има един код, който човек трябва да ползва при разговор с полиция - да не се правиш на интересен и да не търсиш конфликт - правиш ли го, почти винаги си губещ. И разбира се - да не си в нарушение .
-
1 точкаЗа части поръчани по талона можеш да си сигурен само ако поръчваш ОЕМ (оригинални). Иначе по същия парт номер ако търсиш примерно в аутодок, може да ти излязат и повече размери. Най сигурно е да се премерят тези, които са на колата ако са оригиналните. Ако стария диск е бил 282 а си сложил 296 няма да е фатално, важно е да не е по-малък от оригиналния. Апаратите щом са сваляни е важно как са сложени водачите. Неправилен монтаж може да води до заклинване на апарата и спирачното усилие се предава върху накладката само от към страната на буталото. За това казах да погледнеш диска от вътрешната страна. Ако отвътре не е ръждясал, значи апарата не се движи по водачите. Колата спира зле, чува се шум. По-лошото на това е , че вероятно дисковете вече са изкривени.
-
1 точка@heyu Ravenol FDS 5W-30 е по-добро масло откъм маслената база. По-добра термостабилност, по-добра течливост при ниски температури и т.н., отколкото Toyota 5W-30. Вискозитетните х-ки и на двете, при работна температура, са подобни. Тоест, колко ти гори FDS, толкова ще ти гори и Toyota 5W-30. Даже има вероятност, след 6000 км, тойотовското да го лапне повечко. Ако искаш да "уплътниш" малко мотора, MOTUL 8100 ECO-LITE 5W-30 e подходящ избор. Също и: AMSOIL XL 5W-30 Synthetic Motor Oil AMSOIL XL 10W-30 Synthetic Motor Oil RAVENOL HDX SAE 5W-30 И по-скъпото RAVENOL DXG SAE 5W-30 Ако си на бензин, не ги карай повече от 7000 км. На газ мо же и малко повечко.
-
1 точкаКолеги, да дам малко инфо по темата. Смених горната помпа на съединителя(ОЕМ от кола донор) и опресних маслото на скоростната кутия- с оригинално на Хонда. След тези интервенции въпросния звук не се е появявал. Пробвах неколкократно при потегляне с повече газ, на сухо и сега на дъждовно време- освен въртене на гуми друго няма. Нямам идея коя от двете интервенции е “оправила” проблема, но засега нещата изглеждат Ок.
-
0 точкиСлед 100 Хонди, най-сетне жената тази лесно я намира по паркингите.
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиПатрул на КАТ спира до летище Чешнигирово циганска каруца натоварена с авиационни отпадъци. Каква е тази каруца и какво карате? Ааа, бате! Това не е каруца. Това е самолетоносач!
-
0 точкиhttps://www.facebook.com/share/r/15u77iTnyb/ Дай нещо от добра реколта.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00