
Firee
Фен-
Content Count
18 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
8 NeutralAbout Firee
-
Rank
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
CRV II 2.0 150hp.
-
Пол
Мъжки
-
Място
Първомай/Хасково
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Да за фабричен двигател става въпрос, не съм се интересувал каква е степента на сгъстяване на Хондата, но съм чувал че някои атмосверни двигатели ако се турбинират ги разреждат с гарнитури или по - къси бутала, може и да е защото гонят големи налягания и коне не съм на ясно. Щом и смукателния не е нужно да се сменя още по - добре, колата има и газ. Каква турбина ще е подходяща, бензиновите инжектори ще трябва ли да се сменят с по - големи, търсих в нета и така и не ми излезнаха данни колко СС са оригиналните, до колко коня ще стигнат? За бюджета имам някаква идея, но може и да е грешна не съм много в час, какви точно части ще трябват и колко ще струват, ще трябва и за Майсторите, аз не мога да си правя сам всичко, както повечето които се захващат с тия работи. Колата е семейна и експерименти не искам да си правя, малко повече да дърпа като трябва и да понавървява , ама ако за 50 -80 коня от горе ще тябва да платя още една такава ще се замисля. За това и търся и питам, ама не намирам някой да е направил двойка с турбо и да знам какви неща да търся и дали ще имам бюджет. Ако някой от Вас има на представа това да стане, какъв бюджет трябва да сподели.
-
На двойката смукателния колектор е пластмасов, а до колкото знам трябва да е метален за турбо, предлагат ли се такива или трябва да се изработи? Двигателя сигурно ще трябва да се разреди, някой има ли информация за такава кола вече турбинирана?
-
Здравейте много търсих някоя тема за турбиниране на ЦРВ 2 бензин, но не открих, разбрах че някои колеги са турбинирали ЦРВ 1 и други Хонди, двигателя на двойката не подлежи ли на това? Ако е възможно да стане и се направи както трябва, дали ще държи ли двигателя целта не е някъква голяма мощност, предполагам от порядъка на 200-250 к.с. не са проблем? Има ли хора които извършват такава услуга срещу заплащане?
-
Здравей аз си взех една джаджа, която се вкарва в запалката, а може и в зареждачката в багажника, чрез радио честота се свързва с радиото, а телефона към нея с блутут и може да се пуска каквото си искаш. Звука си е много як и хубав, аз разлика не намирам дали работи Радио, СД или от телефона, даже от телефона по-здраво дъни, но основно аз си пускам радио, децата пускат от телефона. Като я взимах от магазина човекът ми я препоръча и не беше нещо скъпо, защото каза че някои дават смущения и не е това което трябва за хубав звук, даже той я свърза и пусна за проба преди да я взема, работеше много доволно и така. Аз нямам навигация с обикновенно оригинално радио съм, но има много добра музика. П.п. Даже джаджата има дупка на нея и може да вкараш флашка с музика, ако не ти се занимава с телефона, кеф ти флашка, кеф ти телефон 3в1 за без пари. Връзката става с радио честота за това няма разваляне на качеството, стига да е читава джаджата.
-
Трябва да си въведеш серийния номер на радиото. https://radio-navicode.honda.com/
-
Здравей като гледам добре се е получило, от кой сайт ги поръча, може и на л.с.? Сподели повече за монтажа, фланците се стягат с гайките и джантите се монтират с болтове към тях или е друг начина, или самите фланци са със шпилки на тях? На коли дето са с болтове се ползват по-дълги такива при фланци, а хондите са с гайки, как става номера? Как мислиш, ако се сложат на 30мм как ще е?
-
Здравей не съм запознат със модела, но от чужбина е по - вероятно да бъде автомобила на истински километри най-вече ако е от частен продавач със преглед и си е със номерата, по-скъпи са, но може би си струва и това ще се възвърне във времето ако не наливаш пари за проблеми и ремонти. И от тамошните търговци да гледаш трябва да се внимава, вече са без номера и преглед, състояние и клометри на късмет. Другото е от тук да търсиш, но от човек който си я е карал и поддържал, но иска да я смени с нещо друго, по - ново и т. н. То гаранция няма, ама не случайно има поговорка че евтиното излизало скъпо. Успех и късмет!
-
Здравей от къде поръча подложките и фланците?
-
Проверете да не е хлабава връзка или маса, или по - добре я закачете някъде на диагностика да я провери майстор.
-
Така е човек имали мерак и желание за нещо става, даже като си го направи - измисли сам кефа е по-голям. Аз наумя ли си нещо го правя, може да пробвам първо със самозалепваща битумна лента, ако не се получи добре и не държи, ще разкроя от гума или друго и с винтове или копки ще го захвана. Вътрешната гума може да е грозно решение, но ефективно понеже е еластична и няма да пречи на триещи, движещи части и уплътнява. Лесно се моделира и е без пари. Сивито на сина ти е много мераклийско направено, а това синьото как го отваря.
-
Здравей, знам че е паркетник и даже не е джипка, само е по - висока от лека кола, но така се получи в случая оказа се по-дълбоко от очакваното. От долу толкова не е проблем даже се продават и пластмасови и метални кори, но от горе от двете страни дупките наистина ме дразнят и има защо, от тях влиза кал и вода в целия кош при двигателя и ще мисля нещо, някаква гъвкава пластмаса или от вътрешна автомобилна гума. Лошото е че от тия дупки излизат кормилните накрайници или незнам как точно се казват, а от дясно и кормилната кутия/рейка/, та да видим как ще стане, помислих си че и друг го е дразнело това и вече го е измислил и едвали ще откривам топлата вода. Ако измисля нещо ще покажа.
-
Здравейте, да кажа какво направих по колата от както я взех и какво ми предстои, става въпрос за црв 2 бензин-фейс. Първо смених маслото на двигателя с маслен, въздушен и филтър купе, смених и антифриза с нов зелен на Хепу. После ми смениха маслото в задния диферинциал с оригинално и в скоростната кутия. Последва газификация и си викам сега, само газ и разходки и в скоро време да се отвори да се видят как са клапаните и евентуално реглаж. Да ама на един риболов влезнах в една кал до вратите и имаше малко боксуване на пред на зад, излезнах все пак без да ме дърпат, без изключване на VSA нямаше да излезна , едвам я измих после не бих повторил повече такова нещо. Два дни след тази случка видях че капе масло от колата, а до преди това нямаше и капка, дали му е дошло времето или има връзка с калната баня не знам, мислех че съм отлепил картера, но се оказа семеринг на коляновия вал от към страната на скоростната кутия. Нямах проблем със съединителя, ама покрай семерининга сменихме и комплект съединител AISIN, два шарнира и две биалетки, с новия съединител много омекна педала. Пиша тук понеже в Раздел ЦРВ 2, темата Всичко за ЦРВ 2 е заключена и няма как да питам за едни важни неща дето ме интересуват, а никъде не намерих, само се споменава за това в темата но явно само при мен е проблем и на никой не му пречи. Та на въпроса, сигурно знаете, ама аз се чудя каква е тая недомислица от пред под калниците се вижда двигателя , търсих по моргите и се оказа че нямат кори там оригинално останах като гръмнат, след калната баня двигателя и коша станаха на гъз и сега ме интересува да си направя или купя ако някой произвежда защита за там? Не знам от толкова много хора дето карат такива коли как не им е проблем това, при дизела същото ли е?
-
ЦРВ 2, бензин - ръчка150к.с. от миналата година, тая година вече и с газ.
-
Код за оригиналното радио с навигацията
Firee replied to Stefan86's topic in CR-V 2ра ген. (2002 - 2006)
Здравей, пробвай с този код: 34523 -
Благодаря, още вчера пробвах така, но нищо не стана. Преди час въведох серийният номер на радиото и се получи, пратиха 2 кода с по 5 цифри и още първият стана. Колата е ЦРВ 2 фейс и серийният номер на радиото е примерно U3002 L8583 , трябва да се въведе кода без буквите само 30028583 и се получава. пп. В предни постове се пише за ВИН номер, тел., Email и не разбрах защо са, като само серийният номер на радиото трябва?