Jump to content

Firee

Фен
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

8 Neutral

About Firee

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    CRV II 2.0 150hp.
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Първомай/Хасково

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Да за фабричен двигател става въпрос, не съм се интересувал каква е степента на сгъстяване на Хондата, но съм чувал че някои атмосверни двигатели ако се турбинират ги разреждат с гарнитури или по - къси бутала, може и да е защото гонят големи налягания и коне не съм на ясно. Щом и смукателния не е нужно да се сменя още по - добре, колата има и газ. Каква турбина ще е подходяща, бензиновите инжектори ще трябва ли да се сменят с по - големи, търсих в нета и така и не ми излезнаха данни колко СС са оригиналните, до колко коня ще стигнат? За бюджета имам някаква идея, но може и да е грешна не съм много в час, какви точно части ще трябват и колко ще струват, ще трябва и за Майсторите, аз не мога да си правя сам всичко, както повечето които се захващат с тия работи. Колата е семейна и експерименти не искам да си правя, малко повече да дърпа като трябва и да понавървява , ама ако за 50 -80 коня от горе ще тябва да платя още една такава ще се замисля. За това и търся и питам, ама не намирам някой да е направил двойка с турбо и да знам какви неща да търся и дали ще имам бюджет. Ако някой от Вас има на представа това да стане, какъв бюджет трябва да сподели.
  2. На двойката смукателния колектор е пластмасов, а до колкото знам трябва да е метален за турбо, предлагат ли се такива или трябва да се изработи? Двигателя сигурно ще трябва да се разреди, някой има ли информация за такава кола вече турбинирана?
  3. Здравейте много търсих някоя тема за турбиниране на ЦРВ 2 бензин, но не открих, разбрах че някои колеги са турбинирали ЦРВ 1 и други Хонди, двигателя на двойката не подлежи ли на това? Ако е възможно да стане и се направи както трябва, дали ще държи ли двигателя целта не е някъква голяма мощност, предполагам от порядъка на 200-250 к.с. не са проблем? Има ли хора които извършват такава услуга срещу заплащане?
  4. Здравей аз си взех една джаджа, която се вкарва в запалката, а може и в зареждачката в багажника, чрез радио честота се свързва с радиото, а телефона към нея с блутут и може да се пуска каквото си искаш. Звука си е много як и хубав, аз разлика не намирам дали работи Радио, СД или от телефона, даже от телефона по-здраво дъни, но основно аз си пускам радио, децата пускат от телефона. Като я взимах от магазина човекът ми я препоръча и не беше нещо скъпо, защото каза че някои дават смущения и не е това което трябва за хубав звук, даже той я свърза и пусна за проба преди да я взема, работеше много доволно и така. Аз нямам навигация с обикновенно оригинално радио съм, но има много добра музика. П.п. Даже джаджата има дупка на нея и може да вкараш флашка с музика, ако не ти се занимава с телефона, кеф ти флашка, кеф ти телефон 3в1 за без пари. Връзката става с радио честота за това няма разваляне на качеството, стига да е читава джаджата.
  5. Трябва да си въведеш серийния номер на радиото. https://radio-navicode.honda.com/
  6. Здравей като гледам добре се е получило, от кой сайт ги поръча, може и на л.с.? Сподели повече за монтажа, фланците се стягат с гайките и джантите се монтират с болтове към тях или е друг начина, или самите фланци са със шпилки на тях? На коли дето са с болтове се ползват по-дълги такива при фланци, а хондите са с гайки, как става номера? Как мислиш, ако се сложат на 30мм как ще е?
  7. Здравей не съм запознат със модела, но от чужбина е по - вероятно да бъде автомобила на истински километри най-вече ако е от частен продавач със преглед и си е със номерата, по-скъпи са, но може би си струва и това ще се възвърне във времето ако не наливаш пари за проблеми и ремонти. И от тамошните търговци да гледаш трябва да се внимава, вече са без номера и преглед, състояние и клометри на късмет. Другото е от тук да търсиш, но от човек който си я е карал и поддържал, но иска да я смени с нещо друго, по - ново и т. н. То гаранция няма, ама не случайно има поговорка че евтиното излизало скъпо. Успех и късмет!
  8. Здравей от къде поръча подложките и фланците?
  9. Проверете да не е хлабава връзка или маса, или по - добре я закачете някъде на диагностика да я провери майстор.
  10. Така е човек имали мерак и желание за нещо става, даже като си го направи - измисли сам кефа е по-голям. Аз наумя ли си нещо го правя, може да пробвам първо със самозалепваща битумна лента, ако не се получи добре и не държи, ще разкроя от гума или друго и с винтове или копки ще го захвана. Вътрешната гума може да е грозно решение, но ефективно понеже е еластична и няма да пречи на триещи, движещи части и уплътнява. Лесно се моделира и е без пари. Сивито на сина ти е много мераклийско направено, а това синьото как го отваря.
  11. Здравей, знам че е паркетник и даже не е джипка, само е по - висока от лека кола, но така се получи в случая оказа се по-дълбоко от очакваното. От долу толкова не е проблем даже се продават и пластмасови и метални кори, но от горе от двете страни дупките наистина ме дразнят и има защо, от тях влиза кал и вода в целия кош при двигателя и ще мисля нещо, някаква гъвкава пластмаса или от вътрешна автомобилна гума. Лошото е че от тия дупки излизат кормилните накрайници или незнам как точно се казват, а от дясно и кормилната кутия/рейка/, та да видим как ще стане, помислих си че и друг го е дразнело това и вече го е измислил и едвали ще откривам топлата вода. Ако измисля нещо ще покажа.
  12. Здравейте, да кажа какво направих по колата от както я взех и какво ми предстои, става въпрос за црв 2 бензин-фейс. Първо смених маслото на двигателя с маслен, въздушен и филтър купе, смених и антифриза с нов зелен на Хепу. После ми смениха маслото в задния диферинциал с оригинално и в скоростната кутия. Последва газификация и си викам сега, само газ и разходки и в скоро време да се отвори да се видят как са клапаните и евентуално реглаж. Да ама на един риболов влезнах в една кал до вратите и имаше малко боксуване на пред на зад, излезнах все пак без да ме дърпат, без изключване на VSA нямаше да излезна , едвам я измих после не бих повторил повече такова нещо. Два дни след тази случка видях че капе масло от колата, а до преди това нямаше и капка, дали му е дошло времето или има връзка с калната баня не знам, мислех че съм отлепил картера, но се оказа семеринг на коляновия вал от към страната на скоростната кутия. Нямах проблем със съединителя, ама покрай семерининга сменихме и комплект съединител AISIN, два шарнира и две биалетки, с новия съединител много омекна педала. Пиша тук понеже в Раздел ЦРВ 2, темата Всичко за ЦРВ 2 е заключена и няма как да питам за едни важни неща дето ме интересуват, а никъде не намерих, само се споменава за това в темата но явно само при мен е проблем и на никой не му пречи. Та на въпроса, сигурно знаете, ама аз се чудя каква е тая недомислица от пред под калниците се вижда двигателя , търсих по моргите и се оказа че нямат кори там оригинално останах като гръмнат, след калната баня двигателя и коша станаха на гъз и сега ме интересува да си направя или купя ако някой произвежда защита за там? Не знам от толкова много хора дето карат такива коли как не им е проблем това, при дизела същото ли е?
  13. ЦРВ 2, бензин - ръчка150к.с. от миналата година, тая година вече и с газ.
  14. Благодаря, още вчера пробвах така, но нищо не стана. Преди час въведох серийният номер на радиото и се получи, пратиха 2 кода с по 5 цифри и още първият стана. Колата е ЦРВ 2 фейс и серийният номер на радиото е примерно U3002 L8583 , трябва да се въведе кода без буквите само 30028583 и се получава. пп. В предни постове се пише за ВИН номер, тел., Email и не разбрах защо са, като само серийният номер на радиото трябва?
×
×
  • Create New...