Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 16.11.2024 in all areas
-
6 точкиАко не ти се занимава, поне за съфорумците да е полезна темата ти. Проблема с разтапицирането е главно в пласмасовите кори около седалката, а нагоре е добре да пипа тапицер. Има си чалъми, които са тънкост на занаята. Самата система е проста: Моторче с редуктор от страни, жило в броня, което слиза отгоре и издърпва/отпуска долният край на 1 пласмасов "гребен" - голямото черно. Има и телчета, които го фиксират към металният каркас на облегалката. Това е. Може да изгори моторчето, да не работи копчето за управление, да се откачи жилото, или някоя фиксираща тел, както и клемата на ел. системата. Може и да се прецака редукторът. Вероятно при теб е това, щом има управляващ сигнал и жужене, но не работи "подуването" и се чува прищтракване.
-
4 точкиНищо не измислих, па се отказах от тез хрумки. Направих си чертеж за челната част на наличните капачки, та го пратих на приятел, да ми го разпечата на 3D принтер. Той пък нещо се бъгнал и пробата станала кат плетена шапчица. А ме мързи да заглаждам 4 броя. Айде - и таз идея отпадна. А снего тропа на вратата. Поръчах си комплект от ОЛХ-а с хром емблеми - и без това гайките са такива и ще "засенчват" бренда с блясъка си. Викам си - Колко па да са зле. Ауу - много! Ама за 20 лв ... Криви чела, елипсовидни вместо кръгли, отзад зъбчетата не щракват в джантата, емблемите не лягат добре заради чепака от дюзата на шприц формата, а като капак на всичко - гланцови. Иначе HONDA - тайландски - сигурно от некое гаражче с допотопен инструментариум и кривогледо ОТК. Откопчах Н-ките от капачките, извадих пиличките и шкурките, па си ги оправих. Фолирах ги със същия черен мат и това ще е.
-
2 точкиПонавъртях километри и автомата започна да работи съвсем адекватно. Тия дни се хванах да сменям свещи, да регулирам клапаните и покрай тях и мерене на цилиндрова утечка, ей така от любипитство. Старите свещи производство Франция: Новите са Japan: Поглед под капака: Имаше малко кир тук-таме ама ако цяло не видях нещо напрапчиво като износване по гърбиците. Утечка цил. 1 Цил.2 Цил.3 Цил.4 Резултатите са ок според уреда. На всички цилиндри се чува съскане, което идва от картера. Понеже тръбата около щеката беше омаслена реших да тества PCV клапана. Промих го и го тествах с компресора. Уж отваря под налягане. Забърсах тръбата и ще следя.
-
2 точкиОправило ти се е светенето на лампите - щом си долял 250 мл. , си бил почти без никаква.... Сега остава да завършиш и процедурата, като обезвъздушиш всички колела (да изкараш мътилката), доливайки поне още 250/500 мл. Така поне ще имаш спрачки, а и няма да си опасен за околните...
-
1 точкаСпокойно! Няма никаква основателна причина за притеснения. Маслото се вмирисва на бензин при всички двигатели с гориво бензин. Още повече, когато се кара на къси разстояния. Чести студени стартове, чести топли стартове, работа на празен ход. Всички са свързани с вкарване на т.н. "blow-bay" газове в картера, а те съдържат и неизгорял бензин. Ако гореше теменужки, маслото щеще да мирише на теменужки, но гориш бензин. Няма как да не мирише. Дори и последващи магистрални преходи ще изпарят бензина от маслото, но част от него вече се е свързала с маслото в различни съединения, които няма да се изпарят. А миризмата си остава. Бензени, толуоли и др. отрови. Не се филмирай излишно. Карай си колата с кеф и безаварийни километри от мен! П.П. И да допълня, че на къси разстояния и градско, маслото трябва да се сменя по-често поради тези причини.
-
1 точкаПритежавал съм дизелови и бензинови ЦРВ-та европейки но 2.4 мотора е друга бира,прилично вървене и прилично горене.
-
1 точкаЕ, който си е купил CR-V, се предполага, че не е очкавал да си е купил спортен автомобил. Нали? А пък на CR-V-то не му е това целта като цяло. Това е високо повдигнат, голям лек автомобил, който се предполага, че трябва да осигурява необходимия комфорт и сигурност за по-улегнали хора. За моите нужди CR-V-то хем си върви, хем си вози комфортно, хем си има всичко, което ми е необходимо за дълъг, спокоен и ненатоварващ път. Който иска да върви като ракета, трябва да се ориентира към нещо друго.
-
1 точкаНо това не е кола "за вървене". Това че турбинката придава свеж полъх в средни (за дизела) обороти, не значи че има адекватна управляемост. Темата бензин срещу дизел е другаде, както и личните пристрастия - теоретични и от личен опит - и с 2-те горива.
-
1 точкаВчера викам айде да го пусна. Успях да изтърпя това зелено извращение точно половин ден. Все едно си и сложил тапа на гъза.
-
1 точкаДали, защото съм фен, или наистина е така, но ми се струва, че Хонда е една от най-застъпените марки във филмите от Северна Америка, с които сме израснали. Например... Полицейска академия 1, сивик 1-ген: Сам вкъщи 1, където Дядо Коледа кара сивик 2-ген: Стенли Ипкис в "Маската" принципно има Сивик, но така и не успява да си го вземе от коректните момчета от сервиза: Friday, където властната приятелка на героя, игран от Ice Cube караше сивик 5 седан: В саундтрака на фимла, 2 live crew го споменават в тяхната Hoochie mama: Като стана дума за сивик 5, няма как да не споменем The fast and furious и черните купета, с които обираха камионите: Ще завърша поста с любимото ми. Прозрението на надзирателя Чалмърс от Семейство Симпсън, който открива нов смисъл на живота с неговата нова стара Хонда Акорд... преди да му откраднат "H"-то поне:
-
1 точкаКолега послушай @Emicha направи една добра промивка чрез източване от всеки апарат,и обслужване и почистване апарати ,задължитлено смяна грес водачи. 250 мл да си изгубил течност е много,или са свършили накладките или изтича от накъде.
-
1 точкаБля, бля, бля.... 1. Колегата гледаше дизелови... 2." Колегите" го насочиха към бензиновите... 3. Мани другото, ами и към "американки"... 4. Човека е "вагаджия", а на такъв да му препоръчаш и най-изтормозената Хонда, все ще му е бонус (ще му е по-евтино) от каквато и да е Шкода или аЛди.... 5..... 6..... Умишлено ги спестявам... 7. Към колегата от Япония - интересувал ли си се, при другите марки, има ли проблеми с помпите и стружките, щото май положението е още по зле - особено финансово. Ама за последното е абсолютно прав... 8. Към колегата - всичко е преходно, каквото и да избереш - хем ще си доволен, хем не (всичко зависи от "новия внос", твоя късмет, а и от това какво очакваш и в последствие какво ще получиш). 9. Докато се произвеждат и продават дизелови автомобили, винаги ще ги предпочитам пред останалите... 10. Към колегата - Пожелавам ти успех в намирането на твоята играчка - и ако я намериш (харесате се), да се похвалиш... П. П. Имам си 2 дизелови играчки, ама не се продават - особено 2-та...😉😊😄
-
1 точкаРежисьор към млада, руса, секси, начинаеща звезда: - И ако правиш всичко както трябва, може да се сдобием с "Оскар"! - А, ако е момиче как ще я кръстим?
-
1 точка
-
1 точкаЕ, ама колегата бензинови гледа. А и згодна женица да си вземеш, хората се променят различно, дори заедно да живеят.
-
1 точкаВиждам, че темата се поизтупа от прахта , и реших да споделя нещо интересно от Boris Zhmud, Head of R&D, BIZOL Germany GmbH, касаещо подобрителите на вискозитета: Let’s consider an example of how polymeric VI boosters are used in practice. Assume, you have got 150N API Group II base oil with KV40 = 28 cSt and KV100 = 5.2 cSt (VI = 109). If you add 15% olefin copolymer (OCP) type of VI improver, such as Paratone 8006, you will end up with a polymer-thickened product with KV40 = 83 cSt and KV100 = 12 cSt (VI = 140). So, the VI has increased from 109 to 140. How can you decipher that this is a polymer-oil blend and not a polymer-free 600N oil? The first thing to check is the flash point: polymer-thickened oils will have nearly the same flash point as the original base oil (150N, FP 220o C), which is much lower than the flash point of an equiviscous polymer-free base oil (600N, FP 270o C). The second useful check is the evaporative loss: polymer-thickened oils will exhibit nearly the same evaporative loss as the original base oil (150N, 15 wt.% Noack) which is much higher than the evaporative loss of an equiviscous polymer-free base oil (600N, 2 wt.% Noack) Бърз превод: Нека разгледаме пример за това как полимерните подобрители на вискозитета (VI) се използват в практиката. Да предположим, че имате базово масло 150N API група II с KV40 = 28 cSt и KV100 = 5,2 cSt (VI = 109). Ако добавите 15% олефинов кополимерен подобрител на вискозитета (OCP), като Paratone 8006, ще получите полимерно сгъстен продукт с KV40 = 83 cSt и KV100 = 12 cSt (VI = 140). Така VI се увеличава от 109 на 140. Как можете да разшифровате, че това е смес от полимерен подобрител на вискозитета и масло, а не масло 600N без полимери (говори се за чисто базово масло 600N - примерно с KV100 = 12 cSt, KV40 = 107, flash point 276 C . бел. моя)? Първото нещо, което трябва да се провери, е температурата на възпламеняване (flash point – FP): сгъстените с полимери масла ще имат почти същата температура на възпламеняване като оригиналното базово масло (150N, FP 220 C), която е много по-ниска от температурата на възпламеняване на равностойно базово масло без полимери (600N, FP 270 C). Втората полезна проверка е загубата от изпарение (Noack): сгъстените с полимери масла ще имат почти същата загуба на изпарение като оригиналното базово масло (150N, 15 тегл. % Noack), което е много по-високо от загубата от изпарение на базово масло без полимери (600N, 2 тегл. % Noack), което е със същия вискозитет. Материалът е взет от статията - Viscosity matters П.С. Е, разбира се, нещата не са чак толкова прости, така че не се вкопчвайте в казаното по-горе Viscosity-matters-WEB-ONLY-Sept19c_FINAL.pdf
-
1 точкаВещи рибари твърдят, че ако овъргаляш златната рибка в брашно, изпълнявала доста по-вече от три желания.
-
1 точкаНай-новото социологическо проучване на общественото мнение показва, че 3/4 от българското население се чувства щастливо. Останалите НЕ пият!
-
1 точкаПроверих/измерих/пресвирих всеки кабел по схемата и не открих проблем (1 седмица четене и тестове ). Запалих и реших пак да ударя корпуса на алтернатора с един върток. Почна да зарежда веднага на 14.4V . При повторно стартиране имах и лампа на контакт. С доста тъга свалих пак алтернатора и го занесох за рекламация. Тествахме го и за щастие пак не зареждаше, че не ми вярваха много. Смениха диоден блок и едното болтче за маса на регулатора беше леко разхлабено. Или беше диодния блок, или от болтчето на регулатора. Монтирах, 14.4V, всичко е наред вече! Грешка беше, че приех алтернатора за изряден след първото рециклиране. Поне понаучих как работи системата за зареждане. Благодаря на @I_Yordanov за идеята с бяло-зеления кабел! Сега остава да спра да проверявам дали зарежда през 5 мин.
-
0 точкиМного е гадно чувството да караш кола,която не върви,ден след ден,месец след месец.Да ти е гадно още преди да си я запалил защото знаеш какво следва.Още по-гадно е самозалъгването,че си направил правилния"разумния"избор. Те така за бензиновите CRV-та ,еле пък автомат,но всеки сам си решава.
-
-1 точкиАз живея в София и ме е яд, че смених летните гуми тази зима! Карайте само с летни, според мен по вашите ширини! За Коледа бях в Бургас, да навестя тъста и тъщата. Ами Вие нямате зима бе! До преди да си тръгна времето беше късна пролет!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00