Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 13.10.2024 in all areas
-
3 точкиПроблема е решен. Оказа се намокрен компютър и след смяната му всичко се оправи.
-
2 точкиВ сервиза се оказа че вратата е провиснала и оттам не уплътняват добре гумените уплътнения и като има много вода за по продължително време се просмуква през тях, и по някакви пътища през колонката водата прокапва в краката. В сервиз повдигнаха вратата и за сега няма проблеми.
-
2 точкиНе че светеха зле, но 3 годишният лак взе да се люпи, таа - потъркване с... преди след ... лампата на Аладин
-
1 точкаСмяната е доста тегава ,мигача е цял елемент,не се подменят крушки. Мигача е купен от алиекспрес за 20 лв за същия тук 45 лв. https://www.aliexpress.com/item/1005003801343903.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.29.2cce1802xr19pZ Трябва първо да се откачи огледалото, долу е на щипки горе се откача от два чопа на самото огледало с издърпване надолу. Така е без огледало откача се и подгрева му и мигача се държи на 4болта. Така е вече с новия 1 към 1 с оригиналния но за 20 лв.
-
1 точка@policeman аз в момента карам на 3 свещи и няма абсолютно никаква разлика в паленето. Може би ако температурите паднат под 0ще има, но сега няма абсолютно нищо.
-
1 точка
-
1 точкаРециклира се. Може да потърсиш в Мегапартс втора употреба но си е ОЕМ. Рециклираш си твоя и стои в стендбай. https://www.megaparts.bg/product/1748950983
-
1 точкаЗдравей, Съжалявам за перипетиите. Възможна причина е сдал багажа лагер. При това положение, от оборотите се загрява и прегрява целият алтернатор. Може да е превъртял в леглото си също. По принцип алтернаътор се рециклира. Цената е на половината на нов. Но, ако лагерът е разбил леглото си, или роторът е задрал в статора, тогава по-добре нов.
-
1 точкаКой е огромният кораб на снимката? Това е най-големият плавателен съд, строен някога в България – прочутият танкер „Хан Аспарух”. Със своя тонаж от 100 000 тона, дължина от 244,5 м и ширина от 39 м, той действително е бил нещо впечатляващо. Казвам „бил”, защото него отдавна го няма, но да караме подред. В периода на Израело-арабските войни от 1967 г. и 1973 г., Суецкият канал е затворен за 8 години – от 1967 г. до 1975 г. Това повишава рязко търсенето на огромни танкери за петрол в целия свят. Стимулирани от тази ситуация, тогавашните ръководства на България и Полша решават да си сътрудничат и да строят във Варна гигантски танкери. Към онзи исторически момент Полша има богати традиции в корабостроенето и произвежда много добри двигатели, а България вече е придобила инженерен, технически и кадров потенциал да проектира и строи големи кораби във Варненския кораборемонтен завод. Планира се българите да изградят голям брой големи съдове, но през 1975 година Суецкият канал е отворен и търсенето на подобни гиганти пада. Полша преразглежда споразумението, отказва се от танкерите и бъдещият „Хан Аспарух” е достроен за нуждите на нашия търговски флот. Важна подробност е, че „Хан Аспарух” е създаден по българския проект „606” на Института по корабостроене във Варна с главен конструктор инж. Т. Попов. Пуснат е на вода на 24 март 1976 г., а държавният флаг е издигнат на 3 ноември 1977 г. Както често става при нас българите, оценките за създаването на този кораб са раздвоени. За едни експерти той е „звездният миг на българското корабостроене”, за други е символ за „безумните строежи и грандоманщината на тоталитарната власт”. „Хан Аспарух” има тъжна участ. През 2001 г. на кораба избухва пожар, а през 2003 г. е продаден за скрап в Индия, тъй като не отговарял на новите изисквания танкерите да имат двойно дъно. И все пак ако излезем извън полето на вечните пререкания, не можем да не отдадем дължимото на българските работници и инженери, успели да проектират и построят такова грандиозно плавателно средство. Едно от доказателствата, че България може поне да се опитва да стане истинска морска държава, стига да иска. Защото морските държави не се броят по броя на шезлонгите и коктейлите на плажа, а по това доколко технологично и организационно могат да се възползват реално от морските простори. Нашето море може да е много повече от туризъм за два месеца и половина. Елементарна истина, която вероятно сме забравили.
-
1 точкаТова зарежда ако не е 14.4-14,5V значи не зарежда,това без консуматори. Другия момента е наистина си за рециклиране.
-
1 точкаИ при мен беше по същия начин, лампата само примигва за секунда, което се вижда само в тъмното. Алтернатора се рециклира лесно, на мен ми струваше 80лв в София.
-
1 точкаЗдравейте, колеги, Изчетох всички мнения, които разбира се са доста полярни. Ще оставя и своите наблюдения (като собственик на такъв хибрид навъртял 55к км.), а не от нещо което съм чел в нета. Линк към carspending статистиката на колата може да видите в подписа ми, но ето го пак за да си го имате -> https://www.carspending.com/bg/vehicle/18279-honda-cr-v-hybrid Към днешна дата, средения разход за изминати 56 281 км е точно 7.5 л/100км. За колегата @mandata и другите скептици, само да припомня, че това не е болид от формула 1 и аеродинамиката му не е "Уаал" Също така теглото му е ~1700 kg без течности и товар. Ако среден разход от 7.5 не е топ за такова возило, здраве му кажи. (за справка /пак в профила ми в Carspending/ може да видите разхода на Акорда ми 7-ма ген. с 2.4 бензинов мотор -> 9,21 л/100км , за изминати 90+ к км.) И да, виско зависи от: 1. стила на каране 2. атмосферните условия 3. трафика 4. и още много други Всичките ми зареждания записани в Carspending са отчетени от пълен до пълен резервоар (на колонка), винаги при изразходване на цял резервоар. Т.е. карани между 500-700км. С оглед на горното, в прфила се виждат десетки записи с разход между 6-7 л/100км като най-ниският е 6.19! А най-високият 11.2 (но на доста по-късо разстояние от 320км). За шоуто мога да спомена, че при почти идеални условия, сме постигали разход от ~5 л/100км за около 250км пробег (извънградско, ранна сутрин при темп. на въздуха около 15-20 градуса) Който се чуди дали да си вземе такъв хибрид, мога да му кажа, че съм с 2 ръце "ЗА", но трябва да е добре поддържан и обгрижван (като всяка кола). Поздрави, Веско
-
1 точкаСвещ ти прави проблем. Сменяй всичките, че няма да стане с една. От опит казвам.
-
1 точкаИ аз ги смених с такива с бягаща светлина, огледалата ми са черни и с черни мигалки изглежда по-добре. Като минус мога да кажа че светлината им е малко слаба.
-
1 точкаЗа да ви държа в течение. Китайския маркуч, направи около 60 000км. и държи! Няма да издържи, ако колата ви, дърпа постоянно в страни, поради криви гуми или нещо по окачването. Криви гуми, бяха причината маркучът, леко да таи в кримпването до помпата, но като сложих нови гуми и колата не дърпа надясно (в моя случай), повече таене не се е появило.
-
1 точкаДнеска и аз влезнах във филма с детонационния датчик. От около два месеца грешката е налична, като след изтриване в рамките на 3-4 километра пак светва. Оригиналния датчик от amayama е 107 долара, което е около 189 лева, като сложиш и мито ще отиде към 220 лева. В Бултрако не съм проверял каква му е цената, но със сигурност ще е над тази. Купих го от Autofix за 189 оригинален и чаках удобен момент да го сменя. Днеска намерих свободно време и се захванах. Ръцете са ми доста големи и с мен взех един приятел със средни по големина ръце в случай, че аз не успея да си ги навра отдолу. В крайна сметка с големи ръце не става да си махнеш буксата ако палчето и е отгоре, както беше при мен, също е мисия невъзможна да развъртиш датчика на ръка след като го разхлабиш, та моя човек свърши тази работа :). Датчикът го разхлабихме с гаечен ключ, не сме се мъчили с вложка и тресчотка. Времето за смяна е между 40-60 минути, поне на нас толкова ни отне като това включва следните стъпки - вдигане на колата, откачане на акумулатора, махане на кората, откачане на една скоба с кабели, махане на буксата на датчика, отвиване на датчика и всичко изброено в обратен ред. Скобата с кабелите, за която dindin говори ще я покажа с една снимка отдолу. След смяната врътнах едни 100 км и грешката за сега е мираж, т.е. не се появява . Колата е на 100% на 265к км, тъй че стария датчик е изкарал толкова пробег.
-
1 точкаМоя проблем се оказа полуоска с висящ лагер + дясно вътрешно каре. Шлиците са износени. Преди седмица смених нещата. Цената е солена, но няма алтернативи. Около 1600лв. с труда. Оригинални части. 713лв, каре, 765лв. полувал. Пробвах заместител на карето, но Фебест вибрират, та да си знаете, да не се набутвате.
-
1 точка“Когато работих в известна фирма за производство на дрехи забелязах, че изхвърлят всички дрехи, които не се продават. Един ден отидох при шефа и го попитах: - Защо вместо да ги хвърляме тези дрехи не ги дадем на хора, които имат нужда от тях? А той ми отговори така: - Нашите стоки, само богатите могат да си ги позволят. Ако клиентите ни видят тези дрехи върху бедни хора, ще им стане неудобно, а и ще ни паднат акциите и ще претърпим загуби. В този ден разбрах, че бедността не е заради факта, че не можем да нахраним бедните, а поради факта, че не можем да нахраним богатите.” - Чарлс Буковски
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаМоята я купих така,има въженце с което се отваря аварийно.
-
1 точка
-
1 точкаТози се е регистрирал в събота, пуснал е тая тема и от тогава не е влизал във форума. А ние си пишем тук. Ситуацията е: "Питам те и отговор не искам."
-
0 точки
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00