Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 5.04.2024 in all areas

  1. 3 точки
    @stany681 Аз съм с такава, колега. От 2020-та я карам, 4 години ще станат Юни. Ако имаш конкретни въпроси, пиши тук или на лично. Проблеми никакви не сме имали за 4г. Нашата сега прави 50 хил. км. - https://www.carspending.com/bg/vehicle/18279-honda-cr-v-hybrid Още не съм сменял масло в CVT-то или диференциала. Обслужване в Бултрако (понеже е в гаранция), между 300 и 500лв. зависи дали се семеня въздушен филтър или някакви други дреболии. Разхода можеш да го видиш в Carspending, линка който пуснах горе. Мега доволен съм от колата. Аз карам пенсионерската, разбирай бавно и плавно. Макс 140-150-160 на магистрала. Има достатъчно мощност когато натиснеш да изпревариш или при нужда, но не може да се сравнява кола 200к.с. с ръчни скорости. Няма "отскок", но мен това ме устройва и съм свикнал. Нашата версия е с най-високото оборудване (Prestige) - отоплението на волана и Premium audio са най-яките неща в повече в сравнение с по-ниските версии. Колата е супер широка и удобна отвътре. На задния ред сме с 2 детски столчета и в средата остава място и за възрастен да седне. Фабричната навигация (Garmin) не ме кефи, затова си ползвам Android Auto за връзка с телефона - топ е. Качваш се и всичко тръгва: музика, навигация. Абе с 2 думи - караш и си пееш P.S. Прикачвам 1 оригинална Брошура за модела от Бултрако. Поздрави, Веско 2019_CR-V_Bro_260x210_BGHYBRID_web.pdf
  2. 2 точки
    Здравейте, след около месец ще получа поредната си ХОНДА - този път заменям АКОРД-а с CR-V Hybrid, 2.0 i-MMD Executive AWD, от 2020 год. Ще имам много въпроси Автоматик е, а единствения автомат, който съм имал, беше една ТОЙОТА АВЕНСИС, която беше много мудна и я освободих след 2-3 години лека експлоатация :).Със сигурност ще имам въпроси за автомата, за маслата( сервизирана и обслужена е преди 3000км. в сервиз на Хонда, та поне това ми отпада на първо време). От Бултрако са потвърдили 8 години гаранция на батерията, остават още 4.(колата е от представителство на Хонда в Италия), като се надявам всичко да е наред За какво трябва да се внимава, някои най-основни неща при този хибрид ? Затова - има ли някой с такъв автомобил ? Благодаря предварително на отзовалите се.
  3. 2 точки
    Принципно, процесът започва полека, с цел пестене гориво, а като види че му остават още доста до зададената скорост, вече се втурва да навакса и сваля предавки. Поне така действа с класическия ни автомат и мен ме дразни, та бутвам скоростния лост в ръчен режим и си ускорява на 5-а, та не е толко дразнещо. Другият вариант си е с газта, както вече бе споменато.
  4. 2 точки
    Не, няма начин. Това лесно се преодолява с напасване в начина на каране - леко с газчицата я "учиш" и така... А за бързото и бавното - това е доста субективно и въпрос на лично усещане, през повечето време. Пак лесно се преодолява с педала на газта.
  5. 1 точка
    Имаме вече сигурна нова система за конкретни двигатели. Tества се в продължение на година в Италия.Следващия месец съм на обучение и най-вероятно ще почна да монтирам от края на юни. Двигателите ,които се поддърржат са R18Z9- 143 Hp, L15B-132 и 129Hp, L15B7Turbo-180Hp. Не е завършило тестването na Acura и на L15C моторите.Предполагам до края на септември...АКо има някой мераклия да участва в тестовете тук ,моля да се свърже с мен.
  6. 1 точка
    Моето моторче ми правеше проблеми от известно време. Работеше когато то реши и много ме дразнеше. Наложи се да взема втора ръка и го подмених, сега няма проблем. За целта обаче отидох да ми свалят целия таван. Смяната е за 2мин. Оказа се, че старото моторче просто е със замърсени и клеясали четки и в следствие на това не правят добър контакт. След почистване вече е ок.
  7. 1 точка
    Както вече ти писах, между 53 и 57 става със сигурност. 50 е много вероятно да стане и според мен тези 3мм няма да са никакъв проблем, но е добре да се пробва. На твое място щях да ги взема, но всеки си решава сам.
  8. 1 точка
    1.RAVENOL DXG 5W30 от "ato24" 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила- 245330км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 100км. 5.Цикъл извънградско/градско 70/30 6.Средна скорост,около 50 км/ч. 7.Сезон на експлоатация 01.04.24 8.Мото часове около .... 9.Изразходвано гориво 14 л.газ и 2л.бензин. 10.Обем на налятото масло при смяната-4,5л. 11.Доливане няма 12.Маслен филтър, Honda OEM (15400-PLM-A02)"honda of America"🙂. 13.Въздушен "Blueprint" 14.Режим на използване лек. 15.Предишно масло -Ravenol FDS 5W30,Ravenol SSV 5W30 Mobil1 ESP 5W30,Mobil1 ESP 5W30,Amsoil SS 5w30, Petro-Canada SS 5W20,Amsoil ss 5w30,Petro-Canada 5w20, Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40  16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,2 мин. след изгасяне (докоснах щеката до листа). 17.Сушена е 24ч.,на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия.
  9. 1 точка
    Регулировката на клапаниете е елментарно нещо.Клипове колкото щеш. Поръчай си цолови пластини и една т-тка 10 за болчетата. За 4000 оборота....няма да коментирам какво става като изпреварваш и увиснеш на половината на тира. По-добре да обръща на бензин от колкото да се челосаш.
  10. 1 точка
  11. 1 точка
  12. 1 точка
    Да повдигна малко темата за пружините. С много търсене и познати едвам успяхме да намерим нови пружини уж усилени за акорда турър. Търсихме каяба и взехме с този номер Колегата гледам е взел с този номер но ние търсихме подсилени, каяба не пишат на моите, че са подсилени но ние по номер на подсилена пружина превъртяхме инфото и излезнаха RC5810 идват и по скъпи от RA6206 та ще видим дали ще има промяна когато ги сложим, за сега разстоянието е това с гуми 225/50/17.
  13. 1 точка
    Като намериш свестен газаджия, му кажи да прегледа основните настройки и избора на компоненти ,че от икономия на пари или заложена по- голяма печалба ,тоя сбирщайн не може да нахрани двигателя. R20 мотора изобщо не обича бедни смеси. От 3 снимки видях 2 грешки...Филтър не се сменя на 10 к км ,а когато му дойде времеето...интервала е на моточасове, не на км. Проверявай си клапаните на всеки 2 години, че ще натягат яко...
  14. 1 точка
    Струва ми се, че темата не е за този раздел. @Daniel 77 уточнете за коя година говорите, най-добре дайте и снимка, за да понижим темата с генерация надолу. Щом държите да попитате в отделна тема за терзанията Ви, кажете какви са били те с колата, която сте гледали и какво точно Ви интересува.
  15. 1 точка
    Гледайки ZR-V все го виждам като Ford - сори. Аз бих избрал CR-V 6. Поне изглежда семпло спрямо предния модел и някак си личи че е следваща генерация. Колата е нова, а не ъпгрейд на 5-а ген. Има алуминиево магаре и задни долни носачи. Мотор/кутията са хванати за купето по-стабилно, в следствие на което идва по-добрата шумо и вибро защита. В мотора също има подобрения. Не ми харесва дългата муцуна и че при сгънати задни седалки, не се получава равен под в иначе достойният трюм.
  16. 1 точка
    Разходът е съвсем нормален. Ако се замислиш, какво прави хибридът по-икономичен, ще разбереш защо е така. Икономия с хибрида се постига от минимизиране на загубите при градско шофиране. Спирането при теб (нямаш регенерстивни спирачки) е чиста загуба на енергия, докато хибрида зарежда батерията, вместо да я изхвърля в атмосферата, като топлина. Също така ел. мотора асистира ускорението за по-добра ефективност. Докато равномерното каране с висока скорост се свежда основно до това, колко ефективно преминаваш през атмосферата. Нямаш изгубена при ускорение и спиране енергия, която да овладееш.
  17. 1 точка
    Здравейте колеги и аз да споделя моят опит от Хонда хибрид 5 генерация . За две години ползване мога спокойно да кажа , че колата в градски условия харчи около 6 литра , а в извънградски до около 120 км може да я свалиш на около 7-7,5 , от 120 нагоре до към 150-160 трудно слизаш под 8,5-9,0л .
  18. 1 точка
    От няколко месеца карам такъв автомобил и наблюденията ми за разхода са доста различни - по магистралата с темпомат на 140, колата харчи около 9-9.5/100. Така я докарах и от Германия - направи среден разход под 8.5л/100км за 1500км, повечето от които карани на темпомат със 130-145км/ч. Наистина е досадно, че с тази скорост е шумна, двигателя в комбинация с CVT-то често вдига обороти, но винаги държи някакъв ток в батерията, така че за доускоряване има сила и продължава да не се държи като атмосферка, дори с тази скорост. От друга страна, на магистрала асистенциите за шофиране са прекрасни - много по-добре от LKAS/Distronic на Accord 8 например и на дълъг път дават голяма доза спокойствие. Ако се кара основно на дълъг път - това не е подходящ двигател, в същото време 1.5T има други проблеми и не знам дългосрочно дали е по-подходящ При скорости под 100км/ч и в града, където е силата на хибрида, разхода пада до 6-6.5л/100км и колата е безкрайно тиха (често работи на ток).
  19. 1 точка
    Напълно закономерно. В този режим колата не работи като хибрид, а по-скоро като чиста бензинка и при тази скорост е нормален разхода. Хибридът на Хонда е най-икономичен при градско шофиране и невисоки скорости.
  20. 1 точка
    Ами какво си очаквал ? 2 литра астматик бензин колко да гори извънградско с тази скорост ? На колко хиляди километра е колата ?
  21. 1 точка
    Това може да ти бъди от полза.
  22. 0 точки
    И у "наше село" има 1 такваз самоходна "Екотоалетна". У Франция са кола за пубери.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...