Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 29.02.2024 in all areas
-
4 точкиЛепилото, което използвах е такова. С него си лепих тавана на другата кола. Може да се ползва каквото имате под ръка ЕЛАСТИЧНО лепило. Не използвайте секундни или минутни лепила. Те ще се начупят много бързо. Добре е лепилото да издържа на по-висока температура, знаете че през лятото в колата става доста горещо. Ако сте решили да се захванете с тази процедура, препоръчвам да свалите и огледате всички говорители, не само тези, които чувате че дрънчат. При мен и 4-те бяха разлепени, само един от тях дрънчеше. Другите 2 ( в предните врати ) се оказа че са некадърно сменени със някакъв двулентов кенууд, завит с винтове за дърво в ламарината. След ремонта на говорителите ( и макар че в момента съм с 4, а не със 6) звука в колата става съвсем друг. До буфера се стига доста по-трудно, затова него го оставих за по-нататък.
-
4 точкиЗдравейте, От скоро съм собственик на Акорд 2.4 АТ 2009. Колата е оборудвана с Premium Audio System. Няма нужда да казвам, че звука беше много далеч от премиум. От някои говорители се чуваше дрънчене, като цяло звука беше ужасен. Четох теми за смяна на говорителите с афтермаркет, но никой не беше посочил конкренти говорители, от които да е доволен. Освен това в моята кола има 10 говорителя, 6 еднакви ( 4 във вратите и 2 в кората отзад ), което си прави вече сума ако трябва да се сменят всички. Разбрах, че колега от форума ги ремонтира успешно и реших, че и аз бих могъл да се справя. Изгледах няколко клипа в youtube и започнах. Тъй като колата си я ползвам ежедневно прецених, че най лесната за мен процедура ще бъде да сваля 2-та говорителя от задната кора. След като ги ремонтирам ще ги сложа във задните врати. Извадените от задните врати след ремонта в предните. И накрая говорителите от предните след като са ремонтирани ще отидат в задната кора. Говорителите от задната кора се свалят за няколко минути. Трябват ви две по-широки отвертки (или подобни) и едно малко гидоре с 8-ца или тръбно ключе. Може и къса кръстата отвертка. Капачките на говорителите се надигат от страната на облегалките. Там са на щипки, които се разкопчават, повдига се предния край нагоре и се изваждат. В задния си край имат палци. Говорителя е захванат с един болт. След като го развиете, повдигате леко говорителя и го издърпвате по посока на болта (корпуса може да е залепнал към основата, използвайте внимателно отвертката за да го отлепите). Откачате буксата на говорителя през багажника и сте готови. Ето и причината за лошия звук: Не е ясно каква е причината за такова частично разлепване, на някои говорители го имаше на 2 или 3 места. Сякаш лепилото се е разпънало, а после не се е свило обратно. Тъй като гофрите (гънките) са гумени, няма нищо скъсано. Само са деформирани и съответно говорителя е разцентрован. Започваме ремонта. За да разлепим гънката от корпуса използваме най обикновен лакочистител. Накапваме лакочистител и след като малко попие, внимателно започваме отлепянето. Използвайте нещо пластмасово и не много остро за да не скъсате гънката. Ако не се отлепва, накапете пак, изчакайте минута-две и опитайте пак. Повтаряте процедурата докато гънката се разлепи от корпуса. Следва почистване на остатъците от лепило по корпуса и по гънката. Трябва добре да почистите и двете повърхности, така че когато се залепват отново да няма нещо, което да надига или деформира гънката. Почистете добре целия говорител и работното място, така че да няма опасност боклук да попадне вътре в говорителя по-късно, когато свалите капачката. с Следваща стъпка е разлепването на капачката. Процедурата е същата, капвате малко ацетон и започвате внимателно да отстранявате лепилото, докато успеете да пъхнете нещо (например малък скалпел) и да разлепите капачката. ВНИМАВАЙТЕ да не падат боклуци вътре в намотката при отстраняването на капачката. Ако е необходимо допълнително почистване на лепилото където е била капачката, може да запушите отвора временно с парцалче. Ако сте успели да разлепите гънката и капачката без да повредите нещо, значи сте минали най-трудната част. Следва центровката. За целта са ви необходими 3-4 пластинки с дебелина повече от 0.5мм. Аз изрязах пластинки от кръгла кутийка за клечки за уши. Може да се използва по-твърд картон или някакъв вид пластмаса. Пластинките трябва да влизат плътно в процепа между магнита и намотката, като при натискане надолу, конуса да остава фиксиран там и да не се повдига нагоре сам. Синьото шешенце на снимката предотвратява огъването на пластинките навътре, така конуса остава във фиксирано долно положение. Периферията на гънката е легнала по корпуса така че да опира в нея сякаш е залепена. След като фиксирате мембраната в долно положение, започвате лепенето. Нанасяте лепилото по периферията, между гънката и корпуса. Когато лепилото започне да изсъхва, започвате да притискате отгоре, обикаляйки цялата периферия, като леко натискате периферията на гънката навън (за да се изпъне съвсем леко). По участъците, където преди е имало деформация внимавайте гънката да не остане надигната. Внимавайте при тази операция мембраната да не се вдигне нагоре. Оставяте да изсъхне 12 часа. След като вече лепилото е изсъхнало, отстранявате пластинките. Може да направите проба за движението на мембраната, натискайки симетрично с пръсти. При това движение не трябва да се усеща стържене на намотката в магнита. Друг вариант за тест е да закачите говорителя в колата и да го чуете. Ако всичко е наред, може да залепвате капачката на мястото и. Използвайте МИНИМАЛНО количество лепило при лепене на капачката.
-
2 точкиИзборът е направен - намерих ,хареса ми ,купих я ! 2018 г. 1.0 VTEC CVT Направих тест и на двете кутии както ме посъветвахте.Наистина вариото е малко странно за каране,но в крайна сметка го предочетох - 1-во : живея в голям град с тежък трафик и постоянното ръчкане ме убива и 2-ро : вече "спортното" каране си мина по реда,а и тук няма как и се надявам да съм направил правилния избор на кола ( пък от друга страна си е късмет ) Сега мога само да споделям мнения и впечатления . Безаварийно шофиране на всички колеги и доскоро !
-
2 точки
-
2 точки
-
1 точкаЗдравейте пак, след коментара на колегата dandilov реших, че няма да е зле да пусна ретроспективно в хронологичен порядък резултатите от пробите за маслата, които съм ползвал досега. На някои може да им е интересно и полезно.
-
1 точкаЗдравей Наско,за мен SHELL HELIX ULTRA 0w30 A5-B5 , 7броя по 8.79 евро=61.53 по 2,15=133лв. Получаване Варна, офис Еконт кв.Чайка , блок 68 , наложен платеж.
-
1 точкаБлагодаря,Цецо ! Исках да взема по-големия мотор - 1.5 ,но докато търсих и проучвах се оказа,че версиите на 1.5 са SR и SE а те нямат екстрите на EX -като LED фарове,панорамен покрив,безключово отключване и палене.(на английските версии е така поне ) Това надделя в случая. Ще пиша !
-
1 точкаПривет, Поръчвам следното: Линк: https://ato24.de/en/honda-ultra-leo-sn-0w-20.html Вид и количество: HONDA ULTRA LEO-SN 0W-20 1x4L Линк: https://ato24.de/en/honda-full-synthetic-0w-20-advanced-protection-0-946-l.html Вид и количество: HONDA FULL SYNTHETIC 0W-20 ADVANCED PROTECTION 0,946 L 2x0.946L Стойност на поръчката: (46.96 + 2*12.95)*2.15 = 156.65 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Манастирски ливади (трябва да се плати по банков път) Клубни поставки: Не Поздрави
-
1 точкаАмии, честито и безаварийно! Според психолозите, човек до 3 дни приема изборът си и живее така по-добре. Не че колата е лоша и 1.0 е твърде слаб - просто шасито макар и ширпотреба е достатъчно добро да носи радост. Пиши. Пресните впечатления са полезни, а после човек свиква и не е толкова сензитивен.
-
1 точка
-
1 точкаЕмо, вземай колата - изглежда прилично по снимките. Опит имаш, ако нещо излезе - правиш - всички сме така. Но мен ако питаш - виж и черната - автомат е - стига си "ръчкал". Поне иди я виж и покарай - достави си това удоволствие. Автоматик си е - хондовият (с хидро), а не Ай(сиктир)шифт!
-
1 точкаТова е нормален автомобил. Гледаш за поносима ръжда, слушаш как работи мотора, тестваш как е в движение (кутия, окачване, трансмисия), оглеждаш интериора да няма щети и петна по колонките (ако е с шибедах) и по мокета (под него) - да не мирише странно и "скачаш". От Канада има и не удряни - минават търг защото са конфискувани. Желателно е да ти покажат обявата и снимки на състоянието и от там. Ако "нямат", няма как да знаеш какви са били щетите и приемливи ли са за теб, спрямо цената. Вече като я вземеш и обслужиш, с времето ще разбереш от какво има нужда.
-
1 точкаПринципно са добри.Хонда е това.Но от Америка/Канада на 100% са удряни, наводнявани, с щети и т.н. Повярвайте, доста време гледам такива, познавам доста хора, вкарващи от там - ако не е с "нещо" колата, то няма как да е на добра цена и да се докара тук. Само доставката е 10000лв...Гледал съм тук в България поне 5 коли,които самите търговци са ми показали в какво състояние са били. И въпросът е как са поправени - читаво или колкото да се продадат с добра печалба. Внимавайте .
-
1 точкаТази е стара туба. Новите нямат. Гледай маслото да не е по-старо от 5 г. Датата я пише на тубата. И преди да го налееш, раздрусай добре тубата.
-
1 точкаЗнам, че с Равенол няма да имаш проблем. Защо и с друга марка покриваща изискванията да не са наред нещата
-
1 точкаСлучаят вече е ясен. При първият тест имаше описаните проблеми ,които ме отказаха от автомобила,но собственика балансира предните джанти и направих втори тест.Нямаше вибрации,но остана бученето приличащо на лагер на главина.Въпреки това купих автомобила,защото прецених,че проблема не е сериозен и скъп . Днес монтирах джанти с гуми от друга Хонда за тест и няма никакъв шум,всичко е било от зимните гуми Нексен(не го очаквах).Установих ,че има нужда и от регулиране на сходимостта. Познах ,че не е удряна при огледа.Не купувам за първи път употребяван автомобил и до сега не съм имал проблем. Притеснява ме повече известния проблем с навлизането на бензин в картера и разреждането на маслото.Ще съм благодарен да споделите опит относно това. Благодаря на отзовалите се и безаварийни километри на всички .
-
1 точкаЗдравейте, Карам с i-shift, вече 3 г. Сивика е 2006 и е на малко км. 138К вече. Имаме механична ск. кутия, като всяка друга кола, при това, много издражлива и яка, съединител като при всички. Ако съединитела трябва да се сменя, няма да е по-вече пари от други коли. А караш без съединител/педал, при това може да сменяш скоростите когато искаш. За мен това е супер. Каквото и да се развали при нормалния автоматик, е 5000 лв. ремонта, там е така, питал съм лично във Варна. След като съм направил доста четене на отзиви и на много хора, гледане на клипове за ремонт от Англия, тъй като тези се сглобяват там и разговори със механици тук във Варна, като дойде време за смяна на съединителя, трябва да има и ремонт или да се сменят и двата електромотора които дефакто сменят скоростите. Иначе има вариант ремонта да се окаже по-труден от гледна точна на времето. Поради факта че робота трябва да се научи наново със софтуер как да сменя скоростите, да се настрои на новия съединител и тогава явно се появяват проблем със тези електромотори. Софтуера не може да завърши научаването ако има проблем с електормоторите. И това естествено се появява след ремонта на съединителя. Това е. Единия мотор е 400 лв. нов или във Варна се ремонтират за 100 лв. всеки. Избете си. Надявам се да съм дал подробна и пояснителна информация. Блг.
-
1 точкада, Амсойлът си беше много ОК, според мен и Мотул също ( най-дълго съм го търкалял) , иначе хартията ми си е една и съща и условията, но се сменят версиите на GIMP, ако това оказва някакво вляние..., абе ако имаше някаква евтина лабораторийка най-добре, ама...
-
1 точкаЗдравейте, Пети тест с масло RAVENOL SVE Standard Viscosity Ester Oil SAE 5W-30 1) Автомобил – Honda Accord 6, F18B2, ръчни скорости, 2001 г.; 2) Масло – RAVENOL SVE Standard Viscosity Ester Oil SAE 5W-30 3) Маслен филтър – NITTO 4HM113 - FILTER OIL, Въздушен – Mahle-Knecht LX1075 ; 4) Общ пробег на автомобила –199 207 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 5455 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 70/30; 7) Средна скорост 52 ; 8) Сезон на експлоатация – от 11. 09. 2023; 9) Моточасове – около 105; 10) Изразходвано гориво – LPG около 510 литра + бензин Shell V – Power 95 50 литра - Shell, EkoPetrol; DS Oil; EKO; InsaOil; Gazprom. 11) Kтм = 560л. / 4.3 л.) ≈ 130 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател след магистрално каране след гасене и е сушена 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 4,3 л; 14) Доливане на масло-ДА, 300 мл след смяна на масления филтър с аналогичен на 2700 км 15) Други - източени около 330 мл от картера след оттичане Предходни масла Castrol 10W40 (немски) на около 10000, но на около 2 г., Liqui Molly 10W40 ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL на 6850 км. Honda Synthetic Blend 5W-30 – 6350 км, PETRO-CANADA SS 5w30 на 4890 км., MOTUL 8100 Eco-lite 5w30 на 9650 км - предимно магистрално каране, Prista Ultra G 5W30 от Markony’s Garage – 4771 км., Amsoil XL 5W30 - 7389 км. Режим - рядко над 4000 об./мин. Пробата е сканирана на сканер Canon TR4600 series 3 in1 с разд. способност 600 dpi. на офисна хартия с докосване на щеката до хартията (business laser Xerox).
-
1 точка2,0 или 2,4 са американки.Тоест - оправени след удар.Но колко и как са оправени, е друг въпрос.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаЕлитът, възпитан от колонизатори, е главният враг на своя народ. Махатма Ганди
-
1 точкаМоите впечатления от тестове на 2-те кутии с еднакъв мотор за този модел са същите, но аз карам двупедални от 20-тина години и мога да бъда обвинен в предубеденост, та за това не агитирам настойчиво. Усещането от това CVT е доста сходно с автоматика, понеже е с хидротрансформатор и тръгва плавно като него.
-
1 точка
-
1 точкаАз не смятам, че ако се подменят ОЕМ читави говорители с каквито и да е афтърмаркет, ще се подобрят нещата, понеже ОЕМ говорителите са с неодимов магнит и с голяма чувствителност. Заводския усилвател(в плеъра) е макс 4х10 вата и дори да купиш най-добрите говорители, от близкия магазин, аз не мисля, че те ще свирнат по-добре. Първо виж защо твоите свирят зле, ако някак си са пострадали, моя съвет е да ги замениш с други такива, но читави. Вече, ако решиш да слагаш и външен усилвател, може да се мисли за различни говорители.
-
1 точкаМисля че темата си е за този раздел понеже това си е един вид тЮнинг Първо ето компонентите които са ползвани: Плеър - тук неговата роля играе мобилен компютър или т.нар. Car PC (Двуядрен Intel Atom 1.86Ghz , 2GB DDR3 RAM , 64GB SSD и тн..) Управлява се от 7" инча Тъч Скрийн монитор на марката Lilliput Звукова карта DAC - BG производство, ползва се за да могат да се изведат чинчове от компютъра(най просто казано) Звуков Процесор - Audison Bit Ten D - ако взема да обяснявам какво точно прави ще ми трябват няколко часа за това ще пропусна Усилвател - 5 канален Ground Zero, като единия е Суб канал(баса), другите два са да Мидбасите и останалите два са за среди и високи като сигнала минава пред двулентов пасивен филтър. Демек трилентов фронт + суб Високи и среди - Високите са Ground Zero GZHT 25SQ , а средите Ground Zero GZPM60SQ Намират се на гредичките като съм им направил отливки. Мидбаси - Ground Zero GZRK 165XII - Намират се в предните врати на заводските места за говорители, като са закрепени за вратата с дървен фланец от MDF който е лакиран за да не се влияе от влагата. Силови кабели - Ground Zero GZPK 35 Сигнални кабели - чинчове няколко комплекта - Ground Zero RCA cable GZCC 1.14X-TP и силиконов мостов кабел около 40метра - Ground Zero GZSC 2-2.50 Звуко и вибро изолация - ползвал съм 2 вида изолация , едната е тази - Ground Zero GZDM 3700-AB-1 около 20 листа и един кашон от тази - Ground Zero GZDF 300-G Акумулатор - Ground Zero GZBP12-2000X - 12V / 55A Пусков ток: 2000A Може и да пропущам нещо но за сега се сещам за това Снимките не са въобще подробни както в предната тема за Прелюда понеже не ми е било за цел да пущам тема но поради високия интерес от ъбгрейд на системата реших с каквото разполагам да го покажа(от към снимков материал) Ето какво представляваше централната конзола преди да се започне всичко: Ето и резултата на финала: Car PC-то го монтирах в жабката под подлакътника м-ду седалките. Все още има неща за доизпипване но сега зимата нищо не ми се прави Изработката на кутията за баса беше изключително интересна и ме е яд че не щракнах няколко снимки...Самата кутия е направена може би от над 100 пърчета MDF(особено задната и част) понеже целях максимум обем и следвах всяка една извивка на багажника. В крайна сметна излезе почти 20литра чист обем което беше повече от добре за десет ичновия суб.Самата кутия е затворен обем, като отвътре е залята с около 5 литра смола и доста стъкломат.Ето и резултата: Усилвателя за да може да се охлажда и за да не пречи го монтирах в горната част на багажника, и даже не се вижда ако не се наведе някой да го погледне, за това не съм се и заигравал много много с него но го снимах за да придобиете представа. Доста е масивен и тежък иначе и заема много място(може сами да си направите изводите като имате в предвид че газовата е 60 литра) Монтирах и по добър акумулатор, че системата си е апетитна към тока и най вероятно оригиналния щеше да кляка.С малко преправяне се намърда един наистина сериозен акумулатор Вижда се и захващането на силовия кабел който е 35 квадрата, но също така и подсилих масата от към акумулатора към купето ! След като системата беше монтирана и можеше да засвири дойде ред на монтажа и изработката на отливките за средите и високите.Понеже трябваше да са на един канал(среди и високи) трябваше и максимално да се запази еднаквото насочване и разстояние на говорителите понеже щяха да са с едни и същи времезакъснения от процесора.Макар че имам и DSP все пак си трябва и правилното насочване на двойката говорители.... направиха се доста опити с насочването докато се стигне до точния момент и крайната фиксация след която можеше да се започне работа по оформянето на отливките. Ето малко снимков материал: След като всичко беше позиционирано вече можеше да се започне изработването на отливките.За тях ми бяха нужни следните неща:Дамски чорапогащник, комплект смола и втвърдител и няколко вида кит.Първоначално се надява чорапогащника и се опъва така както искаме да изглежда в готов вид самата отливка и се нанася първата ръка смола. Общо 3 ръце смола нанесох преди за започна с влакнестия кит и после финния кит.Ето малко снимки: Сега трябва да занеса гредичките на тапицер да ги тапицира и да станат готови на 100%След като направих отливките за средите и високите дойде ред на мидбасите във вратите.Както казах предварително бях изрязал дървени фланци от MDF и ги бях лакирал. Няколко дни слушах мидовете но нещо не ми хареса как свирят а и нямаше и как по различно да свирят в тази "огромна"(на обем) врата. Да не говорим че тоя найлон къде е заводски сложен какви звуци издаваше....Нямах избор и разглобих наново корите и се започна...Първото нещо което направих е да махна гадния найлон. След това налепих вътрешната ламарина (или най външната ако седиш от вънка) с единия вид изолация която е подобна на битумна а външния и край е фолио(жълтата на цвят) До тук добре, обаче в този обем тея мидове няма как да свирят... за това премерих разстоянието след като се спусне стъклото до долу и видях че е около 5.5см и реших да запълня обема със стиропор (фибран).Купих два големи листа и във всяка врата вкарах по един лист за да се намали обема. Тука нямам подробни снимки че бях много охлепан и нямаше как да снимам.След като отнех голяма част от обема, започнах лепенето на битумната изолация и на другата преграда на вратата за да се получи един хубав затворен обем ! След което налепи и последния вид изолация която вече тотално спря всякакви шумове и вибрации понеже е като дунапрен(като тея мемори възглавници дето ги дават по рекламите). За финал последва настройка с АЧХ уред и вече мидовете(и не само) засвириха великолепно ! Ами това е от мен, да се надявам че съм бил полезен пп... ето и едно кратко видео(сори за качеството ама на Убавия телефон му падна батерията и снимах с квото има под ръка)https://www.youtube.com/watch?v=6UFvHyrAIdY&feature=youtu.be
-
0 точкиСтранно е това с нивата на оборудване, ама те там на острова "всичките са си роднини". ;), а кръвосмешението изражда породата.
-
0 точкиМарче, сваляй гащите, че идва майстора за дограмата. Що бе Тоше, ич ли немаме пари? Ама оу, от радиатора ги майни ма! Се за секс мислиш!
-
0 точкиЛетят си животните в самолета. А папагала скръстил крила и важно тропа. Минал заека и го питал: - Защо тропаш бе? - Щото съм отворен - казал папагалът. - И аз съм отворен - казал заека и той започнал да тропа. Минала лисицата: - Защо тропате бе? - Щото сме отворени. И тя отворена и тя взела да тропа. Минали вълкът, лъвът, жирафа и те отворени и те тропат. Минал слона и попитал: - Абе вие тука всичките защо тропате бе? - Щото сме отворени - му отвърнали животните. Слона и той отворен и той взел да тропа. Като се включил и слона подът на самолета не издържал и се продънил. Животните взели да падат от самолета. Настанала паника и се чули викове: - Ааааааа... Папагалът важно попитал: - Що викате бе? - Щото не можем да летим. - Е тогава що се правите на отворени.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00