Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 3.02.2024 in all areas

  1. 1 точка
    Здравейте! От няколко месеца съм собственик на Honda. Още преди закупуването бях запознат с "проблема" за правилното показание нивото на бензин при работа на газ. След покупката и монтирането на газова уредба и аз се сблъсках с тази особеност. Още при монтажа отказах да ми се монтират каквито и да било емулатори и устройства относно показанията на бензин. Бях решил да разработя собствено устройство. Прочетох доста неща по темата, както в нашия форум, така и в много руски . Решенията сигурно са известни на всички: - монтиране на готови емулатори от типа на А.Е.В 393H , STAG -FLE JC и др. - прекъсване на бензиновият нивомер с реле (със или без допълнителен резистор) за ресетване на показанията при всяко палене - прекъсване с бутон - поддържане на по-голямо количество бензин в резервоара Всяко решение си има своите предимства и недостатъци. В един от руските форуми попаднах на клип в който, по думите на собственика : "едни момчета са създали емулатор, който прави и показания на нивото на газ в бутилката върху приборния панел". Но само толкова - един видео клип ! Започнах да разучавам подробно работата на самия бензиномер. Как и кога измерва? Какво се случва при промяна на стойността на сензора за ниво. След доста експерименти вече бях наясно с работата и показанията на нивомера. Разработих устройство, което прави точно това, което бях видял на клипа. При работа на бензин на приборния панел се показва нивото на бензин в резервоара, а при работа на газ - количеството газ в бутилката. Емулаторът е изграден на базата на модул Arduino Nano. При работа на газ преобразува сигнала от сензора за ниво на газ 0-90ohm (може би най-разпространения тип) до стойности съответстващи на бензиновия нивомер (780-20ohm ) и го подава за индикация върху приборния панел. При всяко преминаване бензин/газ или обратно са необходими около 50-60сек за коректно показание на вида гориво. За по-точно показание на количеството газ е предвидена възможност за калибриране в 4 точки: - празна бутилка - ниско ниво (резерва) - 1/2 бутилка - пълна бутилка Клип на работещо устройство: https://dox.abv.bg/download?id=1bea90a9ca#
  2. 1 точка
    Хидравличната я освежих на 60% с PSF. Старата беше доста черна. По-натам пак. Най-добре е да се промие системата докато не започне да плюе прозрачна нова течност...ама нямаше време днес. Смених антифриза. (Термостата остана за по-натам, че щеше да ме издуха тоя вятър, който не спря цял ден...) Спирачна течност и ревизия на всички апарати направени. По-натам пълна ревизия с ремонтни комплекти и нови накладки. Засега за опознаването с колата тези стават. Смених и заден десен амортисьор. Утре ще я изпъна извънградско да видя дали ламбдата ще изреве. Уви, тая седмица не остана време за замерване на емисии.
  3. 1 точка
    Кофти за голямата е когато човек разполага и с малка градска кола. Синковеца е в сесия и си е дом, та неговата е фемили евридейка. Намерих си извънградска задачка, та изведох Леджо на разходка. Сложих свежи горива и му напълних 3.5 литровия дроб с чист въздух. После го водих на баня - да види че "животът е розов", па да го пекне малко слънчо, че все в гаража спи.
  4. 1 точка
    Той няма газова! Но чистенето на моторчето помага.
  5. 1 точка
    Има няма 2-часа работа и донастройки ето и резултата 2021г доста от новите трасета в БГ та спокойно може да се ползва.Що се отнася за инсталацията направих го само да си тегли актуализацията Поставяш диска и сам си се ъпдейтна и тръгна . Направих още един диск Моя е само за изток запад не ми е нужен но го хаправих,та някой от София ако му трябва мога да помогна!
  6. 1 точка
    Ако някой иска пак да, или не е гредал филмите му: БНТ 1 - 23:10 събота - Комбина неделя - Лавина
  7. 1 точка
    Хората затова са направили училища. Не вярвам някой да иска хирург да се учи върху него. Като закарам кола искам да се направи както трябва , затова плащам. Ако искат да се учат има си места където те си плащат да се учат ,а не на мой гръб. Лошото е че малко са вече съвестните и знаещи майстори . Никой не чете сервизни ръководства , всеки мисли че много знае......
  8. 1 точка
  9. 1 точка
    Ужас... За 400лв какво ли не правят...
  10. 1 точка
    Има прост начин да разбереш дали си купил истински свещи или ментета. Измери им съпротивлението колко кило ома е ще разбереш.
  11. 1 точка
    Здравейте, Honda фенове! Реших да споделя, че доставям оригинални разпределителни валове, но не това е основния ми фокус. Искам да кажа, че винаги е по-добре да се сложи нов вал, вместо втора употреба. Да, втората ръка е много по-достъпен вариант, но в дългосрочен план, новият е далеч по-добра инвестиция, защото получавате: Гаранция за Качество: Новите разпределителни валове идват с гаранция за качество, което ви дава пълна увереност в продукта. В случай на проблем, можете да се възползвате от гаранционните услуги. По-Дълъг Срок на Експлоатация: Осигурявате стабилна и надеждна работа на двигателя си за по-дълго време. Сега, без да увъртам, предлагаме ви нашите оригинални разпределителни валове за следните Honda мотори и цени (всички цени са с ДДС): R20A мотор - 14110-RZP-000 - 1029 лв K20A мотор Всмук.вал - 14110-PNE-010 - 912 лв Изпуск. вал - 14120-PNA-020 - 912 лв K24Z мотор Всмук.вал - 14110-RL5-000 - 1020 лв Изпускателен вал - 14120-RL5-000 - 1020 лв N22A мотор Всмук.вал - 14111-RBD-E00 - 1063 лв Изпуск.вал - 14121-RBD-E00 - 1064 лв N22B мотор Всмукат.вал - 14110-RL0-G00 - 1003 лв Изпускателен вал - 14120-RL0-G00 - 1003 лв K24A мотор Всмукателен вал - 14110-RBB-000 - 1029 лв Изпускателен вал - 14120-RBB-000 - 1029 лв Не правете компромис с качеството на вашата Honda! Осигурете си дългосрочна надеждност и си взимайте нови части. Това ще ви се отплати!
  12. 1 точка
    Открихме годината днеска , дано спре теча
  13. 1 точка
    Адмирации за труда и усилията които е положил колегата но все пак! 1. Ако иска да помага на другарчетата си да сподели подробности по изработката. 2. Ако смята да ги произвежда и продава да сподели телефон или друг начин на контакт за да поръчваме Не че се заяждам но някак си в този вид не схващам смисъла на темата.
  14. 1 точка
    Здравей колега, поздравления за труда и резултата! Моля да качиш клипа в YouTube или друга подобна платформа и да дадеш линк. Поздрави!
  15. 1 точка
    Има положително развитие по темата! Днес бях при пичовете с ДПФ-а и предложиха да премахнат т.н. Ремап, който се навих да направят едновременно с премахването на ДПФ-а. Веднага след това отидох при мой познат електротехник, който симулира чрез температурния датчик ниска температура и свещите греят та се късат! Т.е. Ще се окаже, че проблема не е бил в софтуера за ДПФ, а в ремап-а който явно не е направен свястно. Сега остава и да се преборя да ми върнат 150-те лв. за тоя ремап. Благодаря на всички отзовали се и специално на колегата Jlekov.
  16. 1 точка
    Ако свещите грят и въпреки това няма добро палене виж дали: - акумулатора е читав; - харче ли масло; - горивния филтър сменян ли е; - подгревните свещи работят ли; - провери за грешки с горивната система; - ако е на много километри и не е сменяно редовно маслото може да няма добра компресия - сегменти...
  17. 1 точка
    Относно работата на подгревните свещи: - тук имаше някъде тема за тях и въпреки че не вярвах, един колега качи материал, за това как и колко време работят. Оказа се че при нас, след запалване на колата ,свещите продължават да работят още около 3/4 минути. Това спомагало за по-пълното изгаряне, докато колата е студена (свързано е и с екологията), пък и така двигателя работел по-равномерно в началото. Естествено когато аз съм палел директно (без да подгрявам ), не съм го правил умишлено, а просто в бързината, но винаги е палела без замисляне.
  18. 0 точки
  19. 0 точки
    Когато купуваш евтино купуваш два пъти.
  20. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...