Jump to content

Madgo

Фен
  • Content Count

    69
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Madgo

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Accord седан '04 2.0 V-tec и cr-v III i-ctdi
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

2657 profile views
  1. Колеги, взех колата след смяната на съединителя и трети ден тествам паленето. Сутринта на -5 запали на кибрит, без никакви колебания и пушеци! Оказа се, че всичко е било от неработещото подгряване .. за щастие.
  2. Аз също смятам, че са коректни. Самият факт, че се опитват да помогнат говори красноречиво. Очевидно грешката е моя, че се съгласих за този ремап, поблазнен от промоционалната цена, която ми предложиха. Все пак проблемът е налице и смятам, че локализирането му ще е и от тяхна полза за в бъдеще.
  3. Ще пиша тия дни как е с паленето сутрин. В момента е в сервиза за смяна на съединител. Ремапа и премахването на ДПФ-а направих в PS-tunning, които твърдят, че са направили поне 50 такива ЦРв-та и това е първото с проблем.
  4. Има положително развитие по темата! Днес бях при пичовете с ДПФ-а и предложиха да премахнат т.н. Ремап, който се навих да направят едновременно с премахването на ДПФ-а. Веднага след това отидох при мой познат електротехник, който симулира чрез температурния датчик ниска температура и свещите греят та се късат! Т.е. Ще се окаже, че проблема не е бил в софтуера за ДПФ, а в ремап-а който явно не е направен свястно. Сега остава и да се преборя да ми върнат 150-те лв. за тоя ремап. Благодаря на всички отзовали се и специално на колегата Jlekov.
  5. По километраж около 155 000, а реално никой не знае ...
  6. Честито, колега! Страхотна кола, със здраве да й се радваш и разходи само за консумативи и гориво
  7. Благодаря на всички за отговорите. За съжаление все още няма напредък. Момчетата с ДПФ-а “източиха” софтуера и ще го проверяват за проблеми. Все още чакам обаждане от тях. Определено подгряването не работи. Замервах лично неколкократно с уред, при температури под нулата и до кабела на свещите не идва нищо. Междувременно се появи друг неприятен проблем, съединителя започна да буксува, та ще се заема с него преди всичко. Ще пиша при някакво развитие по темата.
  8. Колеги, здравейте! Имам нужда от помощ, защото 3 сервиза са безсилни. Карам колата от 5-6 месеца. Проблемът се появи, когато температурите паднаха около нулата. При палене сутрин в първите 5-10 секунди има като прекъсване на един цилиндър, менят се оборотите и колата пуши бяло. След това всичко е наред и няма проблеми. Още при закупуването се наложи да премахна физически и софтуерно ДПФ-а. След тази манипулация всичко изглежда, че работи нормално и няма записани грешки. В двата сервиза в които ходих е правена диагностика, мерена компресия. обратна нафта на дюзите и всичко, според техните думи, е перфектно. Едните твърдят, че поради някаква причина компютъра не подава сигнал към релето на подгревните свещи да се задействат! Лампата за подгрева вътре си свети с различна продължителност, в зависимост от околната температура. На диагностиката не показва никакви грешки. Дюзите също били ОК. Пробвах добавки за почистване на дюзи, скъпа нафта, но ефект нулев! Обаждах се на момчетата които премахнаха ДПФ-а и ми казаха, че не е възможно причината да е в модифицирането на софтуера. Този проблем се случва само сутрин при температури под 3-4 градуса. Ако някой има идеи моля нека помогне.
  9. Колеги, здравейте! Вече ги сънувам тия Legend-и, помагайте :-) Някой гледал ли е колите от тези обяви: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11515259728360162&slink=60395b https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11493309175200870&slink=60395b Ако някой има впечатления, моля нека сподели. Аз преслушах тази на симеоновско шосе на цена 15900 и изглежда много “уморена”. Предния капак най вероятно е “гърмял”, има огромен луфт и не се затваря лесно. Вътре също е много захабена. Гледах монтанската на 16800. Продавачът е много точен, но колата има доста пребоядисвани детайли и ръжда от долу, дори има напъпила под боята ръжда на единия калник. Салона изглежда доста добре. Честно казано това с ръждата малко ме шокира! Имам акорд 2003-та, внесен от Австрия, който карам тук вече 7-ма година и няма толкова ръжда по праговете. Има ли някой с Ледженд- внесен от Швейцария, Австрия, Германия да сподели впечатления? Благодаря предварително!
  10. Здравей, колега! От скоро и аз карам ЦР-В със същия двигател. Абсолютно същия грозен звук има и при мен. Бях се панирал, че е някакъв проблем с турбото или дори по-лошо . Ходих в два сервиза (единия прави само Хонда, т.е. мисля са запознати с болежките им) и ми казаха, че това е шум от въздуха, който се завихря и резонира в тръбопроводите и филтърната кутия. Даже казаха, че официално от Хонда е имало бюлетин за поставяне на някаква допълнителна шумоизолация на въздуховодите, поради множество оплаквания от клиенти. При всички случаи е изключително неприятен и се чува предимно от шофьорското място. Много по-изразен е при мен, когато натисна съединителя при ускорение, преди да пусна педала на газта. Ако пуснеш газта и тогава натиснеш съединителя не се чува толкова. За свиренето на турбото при студен двигател и ниски външни температури ми обясниха, че е нормално. Имало някаква защита при студен двигател която изменя режима на турбото за да го предпази и от там повечето шум. При мен след като двигателя загрее турбото не се чува, освен нормалното свистене при интензивно ускорение и по-високи обороти. В общи линии започнах да си усилвам радиото малко повече за да не ме дразни шума . Странното е, че този двигател в загряло състояние е доста тих като се слуша отвън, сравнено с други дизелови двигатели, но вътре положението е плачевно. Предполагам се дължи на липсата на добра шумоизолация на купето . Решил съм да сменя въздушния филтър с оригинален, за да видя дали ще има подобрение в шума. Убеден съм на 99%, че този звук го нямаше при тестването на колата при покупката. Надявам се да съм бил полезен.
  11. Имам голяма молба към колегите от Сливен, които имат възможност да погледнат един автомобил. Аз съм от София и вече започнах да се отчайвам в търсене на подходящ Акорд 7-ма ген. Нагледах се на доста таратайки, описвани от продавачите им като "ПЕРФЕКТНИ"! Става въпрос за тази обява:"]http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11309694871416468&f1=detailsПреди малко говорих с купувача и той ме увери, че колата е без забележки, но вече ми е трудно да вярвам на такива приказки от търговец на коли. Ако някой колега бъде така добър и му е удобно местоположението на автокъщата, да хвърли едно око. Искам да имам мнение на някой, който има представа от хонди за да не бия излишно път до Сливен. Благодаря на отзовалите!Готов съм да си платя за услугата
  12. Madgo

    Кожена тапицерия

    Колега, аз си взех въпросния "turtle wax" преди една седмица от Метро ~8 лв. струва. Преди да третирам кожата на "акордеона" с него само я забързах с леко влажен чист парцал. За мен ефекта от препарата е чудесен - кожата видимо се освежи и стана изключително гладка.Поздрави!
  13. Сега видях, че има кажи речи същата тема от преди 3 дни! Явно се притеснявам излишно след като колеги с акорд и 1,8 мотор докарват идентичен разход. Ще я засега сега по празниците на извън градско, че то в София карането май не може и градско да се нарече вече В крайна сметка както е казал един колега в другата тема: "Кеф цена няма!" Весели празници на всички и мерси за бързите отговори!
  14. Колеги, има ли някой представа дали е нормален разход 14-15л/100 км смесено каране 70% градско и 30% извънградско. Става въпрос за Хонда Акорд 97г. 2,2 V-tec. Колата е напълно обслужена: ремъци, ролки, горивен филтър, въздушен филтър, свещи. Като работа на двигателя всичко изглежда ОК - няма прекъсвания и промени в оборотите както на студен така и на загрял двигател. Интересното е, че преди да застудее времето я засичах на извънградско (скорост 120-150) и разхода беше изключително нисък - малко под 7л/100 км. Това беше преди да сменя ангренажния ремък и свещите на колата. Възможно ли е нещо да не е направено като хората? Къде да търся причината, на диагностика ли да я закарам или това е нормален разход за този двигател в зимни условия? Забравих да спомена, че високия разход го засякох при абсолютно "пенсионерско" шофиране от моя страна - оборотомера рядко е прехвърлял 4000 об/мин!Мерси предварително.
×