Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 27.01.2024 in all areas
-
3 точкиПловдив FullTrothleMotorSport ск кутии не правят но те смениха хидросъединителя, и всичко което съм правил по колата, за други майстори неща и да чуя. Диагнозата си я дадох аз и се молих тва да е, щото тая част е 2000лв и явно уцелих 😄🫣 Така е кутии на хонда нещат, защото е много труд а са евтини части и съответно нямат печалба от частите, въпреки, че какъв е проблема да си кажат цената за труд не знам. Разправят че имало човек на име Калоян от Перник, който ги прави но аз не съм му звънял, и не знам подробности. От 1 г. търся майстор за тия кутии и няма и няма в България. Pascualle Нищо не съм сменял само се пуска маслото маха се кутията, смяна на съединителя, монтаж, ново масло и филтър (задължително оригинален) и това е.
-
3 точкиНикой не сподели мнение, как се е справил с този проблем, затова ще го направя аз. Сетих се за един много полезен и достъпен, ремонтен материал - https://www.onlinemashini.bg/madjun-zavarka-sunfix-universal-wervendbar-s-50100--100-grama-/12517 Много пъти този маджун/пластилин ме е вадил от трудни ситуации, затова отново реших, да му гласувам доверие и не сгреших. Ето резултата. Първоначално почистих врътките отвътре с лакочистител, за да премахна мръсотията и евентуалното омасляване, след което внимателно слепих счупените парчета със секундно лепило. Когато се уверих, че всички парчета са напаснати правилно и са прилепнали плътно, изчаках да изсъхне и запълних всички празнини отстрани със SUN-FIX-а. Не е трудно, не е скъпо и няма мърдане.
-
2 точкиТова е пълния комплект за смяна на верига . Той включва : Двете вериги малката въртяща маслената помпа Honda (13441-RZP-023) Голямата Двата банана . Honda 14520-RNA-A01 Honda 14530-RNA-A01 Голямо зъбно колело. Honda 14211-RNA-A01 Малко зъбно колело. Honda 13432-RZP-013 Малък банан за малката верига. Honda 13460-RZP-003 Зъбно колело Genuine Honda (13620RZP003) Семеринг Оптегач малка верига Genuine Honda (13450RZP004) Оптегач голяма верига Комплекта е поръчан с любезното съдействие на Маркони. Комплекта може да се поръча от тук. https://www.amayama.com/en
-
2 точкиСега въпроса е дали са казали, че няма да стане защото в системата им излиза че твоята е различен номер (нещо като автоматичен отговор), или защото знаят наистина и/или са видяли нещо несъответстващо между двете
-
1 точкаКолеги, отварям нова тема, каквато струва ми се няма във форума, а може да бъде много полезна. Идеята е да споделим лични впечатления от конкретни марки резервни части за Хондите ни, от които сме останали доволни или обратно. Собствениците на автомобили, с годините са натрупали известен опит с различните марки части. Като един от тях, наскоро направих едно интересно откритие (на база известни проучвания), а именно: Рейтингът на различните брандове авточасти може да бъде различен в зависимост от автомобилилите за които са предназначени. Веднага обяснявам - някои производители са фокусирани към осигуряване на части за европейски автомобили и само по задължение (към каталозите) предлагат части за азиатски (японски и корейски) коли, много често на неконкурентни цени и/или препакетирани от други производители. Например, срещал съм публикации, че в кутии на Lemforder за корейски марки, всъщност има CTR, но на двойно по-висока цена. В тази връзка, общоприетият рейтинг на авточасти, може да бъде различен специално за Honda. Затова предлагам, всеки който има желание и някакъв емпиричен опит да го сподели тук. Ето и моя неголям принос: Blue Print - отлични маслени, въздушни и поленови филтри. Горивен не съм пробвал. Мнения? Ashika - веднъж взех маслен филтър - не изглеждаше зле, но се оказа, че единият от приложените О-пръстени не е точен размер. Няма да повторя. Mahle - сложих такъв горивен филтър - изглежда супер. От дългогодишен опит с тази марка никога не съм имал оплаквания. INA - ролка за свободен ход за алтернатора - отлична, като всичко на INA, което съм виждал. Предложения за обсъждане на брандове, фокусирани и към азиатски автомобили: Blue Print, CTR, Kavo Parts, 555, Febest, Ashika, Delphi, Meyle и всякакви други ...
-
1 точкаЗдравей! Да, този двигател си има своите специфични особености, както повечето съвремени двигатели с директно впръскване. Една от тях е разреждането на маслото с бензин, както си писал. Има сервизно решение от Honda ( т.н. safety recall) с обновяване на софтуера, на ECU-то. Коригира тримовете на инжекторите, или нещо такова. Трябва да се обърнеш към Бултрако за това. Помага частично, но не напълно. Освен тази стъпка, допълнително помощно средство е качествено масло и по-честата му смяна. На 5 - 6 хил. км.! Само в съвкупност от тези неща може да си гарантираш ресурса, на този тип двигател. И още нещо - периодично почистване на всмукатените клапани, с необходимата техника и химия. "Earth Dreams" не са като предишните двигатели на Хонда... Или се грижиш като за малко дете, или караш и хвърляш. Съвременни икономически тенденции...
-
1 точка@ervinabil Сваля се главата от майстора ви и той я праща на фирма коато се занимава с точно това.В гаражче не става да ви я ревизират. Взимат около 700-800лв фирмата и майстора за труда може да си сметнеш. По-добре ревизирана защото сменят леглата но клапаните с по усойчив материал,почистват основно главата. Хубово е да се сложат оригинални гумички на клапаните,в фирмата ревизираща главата слагат каквото имат . Както и да купите оригинална гарнутура глава да я сложи майстора, за да няма ядове.
-
1 точкаАа, то на много станции нама видимо монтиран, та служителите дори не разбират какво ги питаш. Търговска тайна ще да е това налягане.
-
1 точкаОт няколко японски сайта се продава хидросъединителя. Пишеш му номера/кода и излиза от цял свят само от България не 😄 отиваш да го търсиш цената х3 🫣 Сменен е, няма тресене няма проблеми със смените, всичко работи нормално.
-
1 точкаhttps://countrymeters.info/bg/Hungary/economy Аз не бих вярвал на руски сайтове и техните производни.
-
1 точкаБабо, как да си намеря невеста!? - Бабо, как да си намеря невеста!? - Подкарай BMW с двеста! - Ама аз си търся истинска любов! - Тогава карай Мерцедес, но нов! - Ами, ако пак не ме желае и се чуди!? - Тогава отиди на срещата с Ауди! - Ако и така любовта не намерА!? - Спасението е - Порше Панамера! - Бабо, ти пък какво разбираш от коли!? - Но разбирам, синко, повече от поли! И знам, че колкото е по- скъпа колата, толкова по- лесно жена вдига полата! - А аз мислех, че си била романтична като млада! - Ами! Добре, че дядо ти караше Лада! - И ти го взе заради един автомобил!? - Е, той и с каруцата ми беше мил! - А как тогава, дори без кола в гаража, стоиш до него като вярна стража!? - Стоя, защото дали с кола, или пеш, още имаме гориво, наречено копнеж! И макар да нямаме кола, дори и гуми, в багажника пазим резервни нежни думи! И макар да е за скрап нашата плът, още намираме един към друг път. И сме си скъпи повече от всички коли, защото има кой да знае колко те боли!... Автор : Петър Донкин
-
1 точкаМи отиваш при джамбазина да те излъже...знаеш го! Не те интересуват екстрите,годините ,документите,историята от сервиза.Лъжат навсякъде,дори в Бултрако,дори във фирмения сервиз в Швейцария... Написваш си домашното и проверяваш всичко,двигател,скоростна курия,вибрации,боя,луфтове по врати и капаци.Отвратително е,но няма друг начин.Постоянно ходя на огледи е Русе. Мразят ме. Оглеждам колата кукла...вали дъжд.Лягам в калта...кардана го няма. Питам къде е? Вдига рамене ...аз не съм собственика ,колата на ход дойде от Испания и се врътна и се прибра в караваната. Следващия глупак ще се нашие....
-
1 точка
-
1 точкаНякой е бацнал снимка у фейса и отдоле масово хейт. Тея хора са "под пагон"! Тоест всичко което правят е пряка заповед! Обществото не разбира функцията им. Само вижда крайния ефект. Да, някои от тях недостойно "намират вратички" за оцеляване. Но не те са проблема, а чиновниците над тях и другите етажи на властта нагоре! Рибата се вмирисва от главата, както и стълбище се мете отгоре надолу, а не обратното.
-
1 точкаНищо не е достатъчно, докато няма добър резултат! Животът ни е бля, бля. Керванът си върви - кучетата си лаят, ние си бляем. Караме японски коли, щото там няма "някак" и "карай да върви". Колко ще върви, ако е "някак" - примери бол. А обясни на японец "Мирна главица сабя не я сече". Гордеем се че сме потомци на велик народ! С какво се гордеем???? Великите от тоя народ са погинали млади без да оставят наследници. Ние носим гена на "преклонилите главица" - останали живи, за да са мъртви приживе! Тая държава и заради тях я има, ама "някак", а ще възкръсне когато си отидем и ни сменят не просто лаещи, а хапещи, ако я има до тогава България де. А до тогава - някак ще се опраяме, особено тези дето карат всякак неправомерно, та и да има кой да ги спре, няма кой да ги накаже!
-
1 точкаРешението е много просто, повече камери и полицаи по пътищата. Не може да тръгна от София до Бургас през ускорителя за елементарни частици, наричан за кратко Тракия, и през цялото трасе да не видя нито една патрулка и нито една камера, а същевременно, през цялото време да фучат с над 200 и присветкват в лява лента. Ми да пуснат цивилки, които да циркулират и само за един ден ще си изплатят бензина за цяла година на цялото МВР.
-
1 точкаМислиш ли? Че тя 'културата' се възпитава, по един или друг начин, навреме или със закъснение. Как пък над 300 000км. по пътищата не видях един да се прави на джигит, като някой отсреща присветне или знае, че има контрол. Чак са ми смешни и не веднъж съм изпреварвал палячовци, които като видят полицай скачат на спирачките и карат като охлюви, а след това не можеш ги стигнеш. Безкомромисен контрол трябва на Ганя, европейски глоби и европейски ченгета, дето да им разбиват кривата култура.
-
1 точкаНали знаеш, че не КАТ ти взимат парите, да не кажа, че от тия пари нищо не влиза в КАТ. Всичко потъва в държавната хазна. Ела да видиш с какво сме оборудвани и какво караме. Трагедията е пълна, като навсякъде Но всеки си гледа от неговата камбанария🤷🏻♀️
-
1 точкаАз съм за още по-крайни мерки, направо да ти ги спират от заплатата и ако си тарикат на минимален доход, като стигнеш 2000 примерно да ти конфискуват колата до де не платиш. Ам тя колата не съм я карал аз, не бях аз и т.н., бал съм та, да не си си давал колата да ти я кара жена ти, братчет ти, шуринайката. Писна ми от ревящи социално слаби и енергийно бедни с коли по 20-30-40 хилядарки и телефони за по 2-3 хилядарки.
-
1 точкаИ от мен малко инфо от скромния ми опит през годините. Nissens - радиатор на климатик (на предишна кола). От най-скъпите на пазара и изкара 2 години и се проби на същото място като стария. Истината и че евтините китайци по 100-120лв карат около година, а по-скъпите като Нисенса по 2 -2,5 и приключват. LUK - комплект съединители и маховици за дизел (2 броя на предишните ми коли). Никакви проблеми докато бяха при мен колите. Лично сменени от мен и до последно си държаха. Lemforder - кормилни накрайници (на предишна кола). държаха се нормално без проблеми и така се продаде. Sachs - задни амортисьори + прахозащитници+ тампони (на предишна кола). Перфектни като цена/качество без проблеми. Meyle - тампони по окачване, шарнири, тампони стаб. щанга, двигател и други (на предишните коли). Много добри за парите си и никакви проблеми с каквото съм сложил. На предишното Пежо 407 съм слагал шарнири + подобрение от мен гресьорка и два пъти на година при смяна на гуми и джанти допълване с морска грес и проблеми никакви докато беше при мен. За сведение оригинални шарнири са по скъпи и карат около година без гресьорката. Към днешна дата на предните носачи тампоните съм сменил с Meyle на Акорда и всичко е топ. А ако е и MEYLE HD още по-добре! Continental - Ангренажни комплекти с ремъци ролки и водни помпи (на предишните коли). Качеството е добро, вътре ролките са INA, в краен вариант DAYCO. На Хондата съм с пистов Continental - перфектен (свалих от нея Gates). Mann - филтри въздушни, горивни, маслени, купе. От години използвам само такива филтри за колите си. В момента на Акорда 3 смени съм направил само с Mann и за мен това са филтрите. SWAG/FEBI - Тампон десен на двигателя на Пежото 407. Няма такива боклуци найстина. При слагането на колата му се скъса шпилката, която държи лапата на мотора. Сега ще каже човек, че съм го стегнал до скъсване и още малко ееее да ама не. При мен има едно правило и то е работа с динамометричен ключ по книга (имам 2 динамометрични - един в ниските нютони и един във високите). Това е нещо което си спазвам винаги стягане с динамометричен и двойна и понякога тройна проверка на детайла. Добре че ми го смениха заради шупла в материала на шпилката иначе в началото разправяха, че съм го скъсал от пренатягане и то с динамометричен а добре ли е. ATE/TEXTAR - дискове, накладки. Обикновенно са били дискове АТЕ с накладки АТЕ и проблеми никакви. Сега на Хондата съм с дискове TEXTAR PRO и накладки АТЕ и комбото е трепач нито свири нито нищо. А и спирачна течност също АТЕ също перфектна. ELRING - гарнитури, семеринги, дифтунги за картер. Никакви проблеми. Има и още, но в момента просто не се сещам за точни марки. Уточнявам, че всички взети и сменени части са от доказани места и са ми минали през ръцете, за да се монтират на даден автомобил, затова мога да дам адекватно мнение за тези марки. С други марки с които не съм работил не мога да кажа как се представят! Поздрави!
-
1 точкаТи си "Капо ди тутти капи" в този форум. Имаш безмерен опит и море от апокрифна информация. А ние се лОвиме кат удавник за всяка сламка. Ако имаш време и нямаш възбранителни клаузи, сипвай по някое "зрънце истина".
-
1 точкаЗнаците трябва да се спазват (не са случайно сложени), а и с годините става все по-лесно. Да, някои скоростни са малоумни и служат за капани, но поне са "знак за внимание".
-
1 точкаАз не бих рискувал. ЗДВП: "Чл. 74. (1) Допълнителни светлини за мъгла може да се използват само при значително намалена видимост поради мъгла, снеговалеж, дъжд или други подобни условия. Тези светлини не може да се използват самостоятелно."
-
0 точки
-
0 точкиНе е проблема в контрола. Проблема е в липсата на инфраструктура и възпитание. Бавно и методично съсипаха работещи системи, а сега се чудят как да оправят бакиите. Искаха прост народ, ето ти прост народ. Всеки ден жертви по пътищата. Проблемите са много и сериозни. Темата е тегава и дълга. За съжаление светлината в тунела е много далеч. Само помислете една Тракия колко живота спаси. Къде е Хемус, къде е връзката Търново-Русе? До кога ще се правят, че не виждат проблемите? Колко още хора ще загинат по тия тесни и натоварени пътища. Всички ги виждаме и знаем. Днес пак жертви….пак от неправилно изпреварване
-
0 точкиСамо така...💪🚔⚡😅! И аз бях толкова силен с едни 500лв.от снимков материал (лани,когато ги бяха изкарали,за тест на новата апаратура),но с изтичане на валидността на документа за самоличност и наложащата му смяна с нов,доброволно предадох сумата,с приспадната отстъпка. Сега избивам и аз,като карам съобразно написаното🥴 по металните табели по пътищата😄😃😁😆!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00