Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 18.10.2023 in all areas
-
4 точкиРазбира се че ще наливаш повече пари в Legend-a. Ти какво очакваш, подръжката да е по-евтина от на Акорд ли? За осемте дни от пускането на темата аз вече щях да съм обиколил 70% от всички обяви и отдавна да съм си направил сметка дали това е автомобил за мен или не. В раздела има много информация за подръжката му и цените на резервните части. По отношение на това, сравнение между Legend и Accord е меко казано неприемливо, но явно си опрял до там. Щом е така вземи си Accord-a, въобще не се занимавай с тия легени. Само от любопитство, колко пъти си карал Legend или Accord до сега? Не да си се качвал, да си карал. Ако искаш да ти е още по-евтино погледни Hyundai. Цените на частите варират между 2 и 3 пъти надолу от тези на Legend-a. Получаваш сходни габарити и съотношение кг/к.с., повече вътрешно пространство, по-голям багажник, по-икономичен (говоря за този от профила си, защо ли си взех тоя леген незнам). Всъщност много добре знам, това е странно чувство което съм изпитвал три пъти - сядайки в автомобила просто разбираш че той е за теб. Не мога да го опиша, просто се случва. Извинявам се ако съм обидил някого, не това е била целта ми. Успех в избора на колегата.
-
2 точкиДобре са свещите колега, може да им измериш и регулираш междуелектродното разстояние ако имаш хлабиномерни пластини. Не съм сигурен дали цепката на централния електрод, която при теб е все още видима не беше индикатор за износването му. И моите свещи Denso K20TT изглеждат така след 30000км, но ги смених скоро, защото все пак си има предписания. Слагам снимка. Иначе и аз изненадах Акордчето с неочаквана за него комбинация. Доживях да инсталирам нещо Made in Bulgaria в него, освен драйвъра му. Направих и 8ми поред реглаж на клапаните, има мегдан за още 2х8 реглажа. И като си ги свършиш сам тия нещица и ти става едно такова мило и драго на душата..😊
-
2 точкиНе е краен! Много е прав даже. Точно така се прави, ако искаш да му помогнеш. Гледането докоги можем е "мечешка услуга". Не ме питай от къде знам.
-
2 точкиСамо ще вметна, че 100 октана РЕАЛНИ са само на ШЕЛ и може би РОМ Петрол, но за втората може и да греша. Всички други зареждат "100 октана" от Лукойл.... Които нямат необходимото оборудване и т.н. за преработка и получаване на 100 октанов бензин. Шел си го внасят или от Гърция или от Франция. Разлика в горивото има, както и в разхода на колата.
-
2 точкиЛедженда е легендарен автомобил и ако е ползван нормално е здрав на лешояд. Частите са скъпички, но не в пъти повече спрямо Акорд, каквато е разликата между 2-та модела. Но веднъж видях / карах 1 екземпляр който наистина страдаше. Беше един от първите в БГ. Каран от кого ли не и как ли не. Сменил доста собственици - тропащ, скърцащ, офрашкан вътрешно, но въпреки това се държеше и вървеше достойно за последните си дни, но като знам модела, може и години да се окажат. Онзи ден видях 1 от обсъждания Лекс. Мии, не ми ... "влезе под кожата".
-
1 точка
-
1 точкаВече си питал в другата тема, нямаше нужда от нова. Няма връзка с маслото, но все пак е хубаво да се смени. Най-често срещания проблем е в актуатора на съединителя( хидравличния цилиндър и четките на мотора). Първото е в следствие на Не смяна на сп.течност, а второто си има технологичен живот, като и двете се влияят изключително от не сменянето на сп.течност. Така че, отивай да ти сменят течността и да ти адаптират робота в Бултрако, там ще ти кажат и колко живот е останал в съединителя.
-
1 точкаИ аз знам за какво говориш. Но има безрезервната ми подкрепа, а не буквално помощ, защото съм минал по неговия път, а той тепърва прощъпва. С моя баща не се разбирахме. Дразнеше се че нямах неговите умения и гледна точка, но това си бе егоцентризъм. Чак към края на живота си се помири със себе си и се сговорихме, но "късно бе либе за китка" - "гушна букета" съжалявайки за пропуснатото. Не искам това да е карма която да предавам нататък. Опитно знам че чуждото мнение също има не по-малка тежест. Грешно и правилно животът ги преподрежда.
-
1 точкаНяма кво да си хортуваме, изритваш го да си намери работа или да учи и като завърши му кажи да ти изтрий телефона.Връщат се само за коледа....иначе не се сещат. Снощи пак ми звъня: " Имаш ли кабели за подаване на ток"
-
1 точкаНе съм чувал за тампони, които може да те спрат да не наблъскаш 30 торби цимент и пясък в каросерията...няколко общака и каса бира и да се пързаляш по корем по асфалта Какви са тези които си свикнал да виждаш и какво целиш да постигнеш?
-
1 точкаМоже, да. Над педала на спирачката трябва да има датчик който показва дали педала е натиснат или не. Имай на предвид, че това не е и датчик а един прост пружинен ключ като стоп машинката която отговаря за задните светлини моето мнение е, че се е разместил и не показва реалната позиция на педала на спирачката, трябва да може да се регулира и най вероятно е на винт. Почисти го и си го регулирай сам. Трябва да представлява нещо такова или почиства се така лесно е. Трябва да имаш и проблеми с круиза.
-
1 точкаБе намерете по 1 Ледженд за тестдрайв, да се не мъчите повече с тез размисли!
-
1 точкаИначе, да, в тази дългогодишна тема само "видимата част на айсберга" е автомобилна. А "движимите имоти" поне за мен отдавна не са символ на социален статус, но все още са някакъв на АЗ-ът като стремеж към лично надграждане, а не показност. 1 наш учител бе формулирал много удачно стойността на всеки човек в математически израз: Тя е дроб, в която числителят е това което правиш за околните, а знаменателят е правеното за себе си. А / ББББ или ББББ / А е въпрос на лична осъзнатост, и съответно стойност. Относно момчето - радва ме трезвата оценка на случката и тежестта и. Ето какво ми е написал: "Кофти ми е до толкова, че трябва да се занимаваш с излишни глупости и пари. Иначе все пак е кола, постоянно се случват такива неща. А и няма смисъл да се жалвам за нещо което вече се е случило + че нямам време и да го мисля покрай другите задачи 😅 Иначе минах днеска поне с изолирбант да го лепна." И снимка ми е пратил.
-
1 точка@Thierry Henry, ако SNR предлагат, вземи такива. ОЕ са същите.
-
1 точкаЗдравей симпатяга, нужно е да поработиш малко по комуникацията си с клиентите и когато си допуснал грешка да си признаеш и да се опиташ да я коригираш, а не да затваряш телефони и по този начин да оставяш усещането в клиентите си че си поредния новоизлюпен в пазара на авточасти търговец(не искам да употрябявам някой силна дума)...всичко това ако претендираш че си нещо по-различно, разбира се. Все пак сме хора и който не работи той не греши.
-
1 точкаБрояча за дните до сервизно обслужване се появява ако е задействан от сервиза при покупката на колата. Мен ме питаха, но аз не исках, защото включи ли се, не може да се изключва и понякога е досадно. Нулирането е показано на 365 страница на ръководството на български!
-
0 точкиНикога нямаше да сравнявам акорд с легенда, АКО, на легендата таблото не беше с дърво. Малко архаично ми изглежда. Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk
-
0 точкиДве пенсии си говорят: - Ей, бабо, помниш га бяхме млади, като се е*ахме, спяхме като къпани! - Да, помня! А сега, като се изкъпем, спим като е*ани!
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точки
-
-1 точкиСъгласен съм. Може да съм се придървил на някого. И аз съм човек в крайна сметка, и някой път емоциите взимат превес. Въпросът е обаче, дали отсреща човека не е придизвикал това ми поведение по някакъв начин? Държа да отбележа, на ден комуникирам с над 150 човека, и когато някой седи и ми дудне по телефона за някаква дреболия, аз просто затварям. Премислям нещата, емоциите си отиват, и тогава пак се чуваме. Ако човекът продължи да храни, аз просто прекратявам комуникацията. Все си мисля, че имам пълното право да работя, с когото си поискам, нали? И по-важното е да попитаме всички... Нека всеки, който е останал недоволен от държанието ми към него да си каже! И нека всеки, който е останал ДОВОЛЕН от отношението ни, нека и той да каже...
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00