Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 29.03.2023 in all areas
-
6 точкиПривет на Групата Почти година по-късно реших да споделя няколко думи за микса от този мой пост – КЛИК. По стечение на обстоятелствата D15-ката изкара с него почти година. Моторът си работеше през цялото време безпроблемно, но и температурите тази зима бяха относително високи. Не съм забелязал каквито и да било визуални промени в микса през зимата. Остана си течлив и не създаваше ядове при температури около нулата. Също така, лятото другата ми Хонда с R18A2 мотор бе на микс 2:1 (Mobil 1 ESP x2 0w-20 : Motul 300V Ester Core 10w-40). И там нямах проблем с представянето на микса. Сега се готвя да го повторя за лятото В момента преведох D15-ката (D15z8) на Pakelo Helium FXT 5w-30 с помощта на колегата @tsonev.autofix На хартия маслото изглежда чудесно откъм кинематичен вискозитет (KV), HTHS и вискозитетен индекс (VI). Noack-ът също е достоен. За мен лично е ОК да съм на хидрокрек , особено предвид характеристиките на това масло. Първите впечатления са отлични - лека и тиха работа на мотора. Ще видя как ще се представи в рамките на следващата 1 година – такъв период планирам за смяна. Поздрави!
-
3 точкиПоръчах водна помпа (310лв), свещи (60лв/бр) вкл и спирачна течност (55лв/л) в БТ. Добавиха ги към предната заявка. В резултат получих 20% отстъпка. Правят такава на всеки ако сметката е 2к+. Доставка до 10 дни. Водната помпа на този двигател е закачена към ангренажния ремък и след като ще се сменя ремък + ролки (не малко работа) е добре да се смени и в.помпа, макар, че състоянието и може да не го изисква. Ако се окаже, че е добре, ще си имам резервна вт.употреба 🤣
-
2 точкиЗдравейте колеги. Прилагам снимки след корекциите на висналата броня и полиране на фарове и нови фарове за мъгла.
-
1 точкаПробегът на D15-ката не е голям - около 3000 км макс. Понякога я карам аз, понякога я давам под наем Режимът е с превес извънградско + понякога много къси пътувания + Софийско градско (в центъра). "Същият" микс (2:1), но на R18-ката, отнесе към 7000 км. (60/40; извънградско/градско, но леко) Тя ми основна кола в момента.
-
1 точкаСваляне, подмяна на счупените държачи под фаровете и отстрани до калника, боядисване, че беше леко поиздраскана от камъчета и закачане.
-
1 точкаЧестита сряда! Че требе си фанем Светъц. Не връви ми. Катето кара курсове за шефьор. Учимо листовкье, она тренира на мен да дръжи скоростният лост... Убаво се научи . Отиде на кормуваньето. Я седим, чекам, стискам палци и големим лостът. Иде Катя и рове. - Бояньее, скинуше ме! - Оти ?? - Отидомо на кръговото, там има знак 30. И я връте 30 кругове.... Малии. Я гю реко: - Сигурно лоше си броила, мое си наприла по-малко и затой су те скинули!!! Тук она се ококоли, помисли малце и като ми вейну едън шамар,та ми изби све мисле за романтику изглав. И ме наказа с въздържанийе,пости и молитви. Исто ко 40 дана преди Великден. Стоян Николов - Торлака
-
1 точка
-
1 точкаЗдрасти, Линк: https://ato24.de/en/ravenol-dfe-sae-0w-20.html Вид и количество: RAVENOL DFE SAE 0W-20 1x5L Стойност на поръчката: 65,95 * 1,9775 = 131лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: Лично в кв. Малинова долина. Клубни поставки: Не Благодаря
-
1 точкаЗдравейте! Реших да опиша как смених фабричното радио с афтърмаркет такова и запазих управлението от волана (CRV - 2005-2006). Намерих информация във форума и благодаря за нея, но си мисля, че въпросът с управлението на волана изисква отделна тема със снимков материал и всичко нужно. Темата е за хора, които искат да си сменят радиото 1 din с афтърмаркет 1 din без да губят мултиволана към радиото и без да ползват отделен модул. Би свършила и работа за хората, които се чудят кой е въпросния кабел за волана за да си го включат към новата мултимедия (KEY 1 кабела). Всичко се случва без рязане или промяна по оригиналната букса. След малко рисърч разбрах, че мултиволанът работи посредством съпротивление към радиото при натискане на бутон. Може би се питате защо 1 din след като може да се сложи 2 din андроид мултимедия? Колата не се кара от мен, а от баща ми, той не искаше голям дисплей и искаше да си запази рафтчето отдолу. Целта беше да може да се слуша музика през bluetooth, флашка и да се водят разговори по телефона като се вдига обаждането от волана. Нужни материали: 2 x преходника Honda > Евробукса (ISO) 1 х 3.5 мм стерео или моно жак 1 х 20 см аудио кабел (като за тонколони) 1 x термосвиваем шлаух 1 x ново радио естествено Инструменти: - мултицет - поялник и принадлежности към него (ако ще се запояват връзките), може да се ползва и капсулован жак, който да завършва направо на кабел и да се кримпне Важен е избора на радио за да остане функциониращ мултиволанът, няма да стане с всяко. Трябва да има вход 3,5 мм за жак и меню за управление от волана. Аз намерих такова на Sony (DSX-A510BD), но би могло да стане и с Pioneer, което обаче да има меню S. Remote > Preset - избират се различни японски марки коли. Оказа се, че от тази серия на Sony по - новите модели поддържат конфигурируем 3.5 мм вход (запаметяват си съпротивлението подадено от волана като андроид мултимедиите). Почнах да търся такова и намерих в немския ebay втора употреба на разумна цена (~150 лв.) и го поръчах. Дори и по - евтините версии на това радио без bluetooth от серията DSX-A поддържат мултиволан. 1. Разглобява се средния панел и се изкарва старото радио (има информация във форума за това, но ето и клипче, на което радиото е 1 din). 2. Разкачаме радиото (ако е 1 din и никой не е преправял нещо преди това трябва да имаме: 1 х синя букса за хонда, 1 x радио антена). 3. Локализираме кабела на буксата откъм колата, който отговаря за волана (зелено-червен). 4. Намираме си свободна маса с мултицета на синята букса (откъм колата). - добре е да откачим акумулатора за всеки случай (аз не го откачих - забравих ) - включва се на зумер мултицета, едното пипало на корпус/някое болтче захванато за метал, а с другото се проверяват кабелите по буксата - за мой късмет веднага намерих такава точно до масата, която се използва от преходника (черния кабел откъм хондата, оказаха се две съседни маси) - в моя случай кабелът е червен откъм хондата, втория от ляво на дясно, долна редичка от снимката - не е сигурно, че ще имате точно същия кабел затова е хубаво да се измерят кабелите (ако не намерите трябва да се вземе маса от друго място) 5. Взимаме си единия преходник Honda > Евробукса, виждаме на кое пинче ще се падне зелено-червеният кабел откъм колата (синята букса > белия женски преходник). На негово място на преходника трябва да е празно и да няма пинче. Взимаме си вторият преходник и изваждаме с игла или нещо подобно едно малко пинче (има малки и големи контактни накрайници/пинчета). Вадим си и едно от големите (крайните). При мен това беше най - трудното начинание от цялата работа по това радио . Бърка се с иглата и се натиска контрата на пинчетата. Вадим ги и откъм Евробуксата, ако ни се занимава, ако не ни се занимава се режат плътно до евробуксата (накрайниците там не ни трябват, там ще запояваме към жака) - малкото пинче си го избрах да е с бял кабел, а голямото да е с черен (понеже ще е маса към жака) - това което правим е да вземем две кабелчета от единия преходник и да ги сложим на другия на точните празни дупки 6. Монтираме си двете пинчета на правилните места на преходника (едното малко пинче за командите от волана и другото голямо/масата на мястото, което сме открили). 7. Запояване на жака към двата кабела, които сме монтирали на преходника. - жакът трябва да е с възможно най - малкия корпус, който намерите. Бях взел няколко, но нито един не искаше да влиза плътно в буксата и се наложи да го оставя без капачето. Може и с моно жак, просто аз имах стерео под ръка. - това което направих е да запоя жака за аудио кабела и после да запоя/снадя аудио кабела от другата страна за добавените кабелчета към преходника - предполагам, че можеше да мине и без допълнителния аудио кабел, но реших да има аванс за да съм сигурен, че ще стигне дължината - зачистваме си кабелчетата и нанизваме малко термосвиваем шлаух за да скрием спойките после - на tip-а/върха на жака се запоява кабелчето с малкото пинче (в моя случай бял цвят) - на Sleeve-а/Ground/Масата се запоява масата от преходника (в моя случай черен цвят) 8. Преправеният преходник е готов! 9. Свързваме всичко: Синя Honda букса > Honda преходник - бял > Евробукса откъм преходник/мъжка > Евробукса откъм радиото/женска > Радио - монтираме си и радиото на шината за да не седи насипно - не забравяме да си свържем и антената 10. Подаваме на контакт и чакаме да светне това радио (ще е добре да си свържем акумулатора отново ако сме го разкачили ) 11. Тестване на мултиволана В менютата на това Sony има Set Steering, от там се запаметява кой бутон какво да прави. 12. Пробваме всичко дали работи, радио и т.н., може със свинска опашка да се привърже всичкия кабелак. 13. Сглобяваме всичко по обратния ред. Плюсове: + Няма нужда от допълнителен модул ~ 80-100 лв. + Настройка кое копче какво да прави (може да не са оригиналните функции) + Евтин вариант спрямо мултимедия за слушане през bluetooth и разговори през телефона Минуси: - Ограничен избор на радиа 1 din, които поддържат управление от волана без нужда от модул - Все пак не е мултимедия с тъч и ако човек иска да си пусне навигация трябва да се гледа от телефона - Докато подменях радиото реших да сменя и крушките на парното с LED, защото имаше една изгоряла. Благодаря на писалите ( @froluti , @Emicha, @Plamen-CRV и др.) в темата за тези крушки! Надявам се всичко това да помогне на някой, който реши да си сменя радиото 1 din > 1 din на фейслифтовото CR-V (2005-2006), но иска и мултиволанът му да продължи да работи. Успех!
-
1 точкаУговорих майстор да ми я свали и ако може да се разбере дали е кормилна рейка или хидравлична помпа например и да я дава някъде да я рециклират, според това колко ще издържи, ще преценя за следващия път дали да е нова! Защото надясно трудно завива, заяжда, стърже, а като стигне до края, вече скърца Наляво е малко по-добре, а гледам, че от последното наливане преди месец, месец и половина ли беше, не е спаднала течността, може би е малко изтичането или е спряло, ама заяждането на кормилото не спира, особено сутрин на студено, макар че чакам винаги 5 мин. да си направи градусите и да и се смажат системите през това време преди да тръгна. Разглобяването ще е след около 2-3 седмици.
-
1 точка
-
1 точкаВодната помпа сега може да изглежда добре, но не се знае в кой момент може да протече и да се наложи същата процедура по разглобяването. Ето какво ми отговори дилъра в Канада при мое запитване дали са сменяни тези неща: We replace the timing belt, water pump, accessory belt, oiling tensioner, coolant, spark plugs and lastly we perform a valve adjustment. Относно стойността на частите: Къде ще правиш смяната на ангренажа?
-
1 точка
-
1 точкаКойто иска Mobil с GTL, може да потърси новото MOBIL 1 ESP FORMULA P 5W-30. 1 - 5% PAO, + 30 - 40% GTL, + хидрокрек + друго, което не се упоменава какво е. Има наличие на алкилировани нафталини - до 1% и естери - до 1%. Изглежда като леко "окастрена" версия на старите ESP FORMULA и ESP 5W-30. Цената му е сравнително ниска за сега... EU-XX-Mobil-1-ESP-Formula-P-5W-30.pdf MSDS_1042921.pdf https://www.mein-motoroelshop.de/motoroel/nach-hersteller/mobil/6699/mobil-1-esp-formula-p-5w-30
-
1 точкаЗдравей колега, След като започна и да ми тресе на студен мотор започнах да се рова и установих, че явно има някакъв фабричен дефект (инженерна недомислица) с точно този модел. Тресенето не е нещо сериозно, с малко повече газ изчезва. Също така го прави само и единсвено на студен мотор. След 2-3 светофара проблемът изчезва и вече всичко е наред. Та мисля че това има общо и стракането. Ето тема на английски, където много хора се оплакват от съединителя на 2.0 бензин. От хонда са казали, че това не се смята за проблем и са отказали гаранционно отстраняване. Хората си свикват и така си карат. https://www.crvownersclub.com/threads/crv-2013-vtec-2-0-clutch-judder.203948/ А тук в това видео човек предлага решение, което оправя проблема за известно време. Става въпрос за ръчна дизел 1.6, но проблемите са същите. https://www.youtube.com/watch?v=MWG9gNU36CU Това, което аз направих е да застана на наклон, вклювам на трета и карам съединителя да пробуксува за малко. Мога да кажа, че тресенето на студено почти изчезна, а тракането намаля осезаемо. Според човека това действа няколко седмици. Не знам обаче колко е вредно за съединителя, той казва, че не е особено вредно. Според хората може би се натрупва някакво замърсяване на притискателя или на маховика и с пробуксуване се изчиства за известно време. Но все още колите са нови и никой не е отварял или поне никой не е споделил. Надявам се да съм бил полезен.
-
1 точкаШирина каквато искаш слагай(там нещата опират до икономия), но височината на гумата е фиксирана и щом си качил с 1 цол джантата, сваляш с 1цол гумата. Ако преди си бил на 55, с 18ките минаваш на 45, всичко по-различно ще доведе до некоретно отчитане на скоростта.
-
1 точкаКомплект ангренаж за Акура и Хонда с 3.5 V6 Двигател:
-
1 точкаHonda Jazz 1.4 L13A6 2007 ръчна скоростна кутия смяна течност съединител. Течноста в системата е спирачна ДОТ4 използваната от мен е. Ако течността не е толкова мръсна стига и 250 мл за смяна и промивка,като е добре да се повтори това след седмица,за да поработят двете помпи,излиза още мътна от долната помпа. Процедурата използвана от мен е смяна чрез източване от долната помпа, чрез помпане на педала на съединителя. Нужни са спирачна течност ДОТ4,маркуче за пробката което да стигне до съд,бутилка с малко течност за да се обезвъздуши системата. Това е маркучето. Долната помпа се намира под кутията на въздушния филтър,сваля се както и акумулатора защото е невъзможна да се демонтира кутията. Сваля се акумулатора и кутията въздушен филтър Това е помпата и пробката за източване. Казанчето за течността на съединителя е малкото ,то е до казанчето за спирачната система.. Хубаво е да се свали казанчето и измие с обезмаслител. Слага се измитото и добре подсушено казанче,пълни се до горе,показаното маркуче от мен пасва точно на пробката . След като се сложи в бутилката с течност се попмпа педала до излизане на бистра течност,като казанчето се пълни с новата спирачна течност да не остане празно. След процедурата това трябва да се вижда в казанчето. Резултата е плавно и добре сработване на двете помпи горна и долна на съединителя,както и тяхната поддръжка в кондиция с нова течност. Тук е схемата на системата от двете помпи по ръководство https://omanual.ru/Honda/Jazz-Fit/1/ru/html/000000000000410.html Тук е показана долната помпа и смяната и и течноста. https://omanual.ru/Honda/Jazz-Fit/1/ru/html/000000000000415.html
-
0 точкиДнес узнах и се уверих с очите си, че марихуаната (във вида, в която някои от нас познават) вече може да бъде закупена, законно, в търговската мрежа. Напрактика за около 20лв. си купуваш 1гр. ганджа, свиваш си цигарка и се напушваш, като в едното време. От доста време CBD маслото е легално, но вече го продават и под формата на ганджа със съдържание на THC под прага на регламента. Но тук започва интересното! Основният канабиноид отговорен за психоактивното въздействие на марихуаната-THC е хидрогениран до HHC, което се явява производно на THC с променена молекулярна структура, който не е в списъка на забранените вещества, но се оказва, че има доста близък ефект с THC. Та въпросната CBD ганджа, със законно съдържание на THC, се обработва със законната субстанция HHC и се получава законна натурална марихуана. Въпросното HHC се предлага и като вейп, който явно е доста популярен сред учениците. Разбира се HHC не подлежи на санкция при употреба и шофиране под въздействието му, тъй като при кръвен тест не се открива.
-
0 точкиКомпания водят приятел в спешното, койото само скимти и се превива от болки. - Какво се е случило? - Ами, събрахме пари за каса бира, а той по пътя видял да се продава някаква кристална ваза и я купил? - Ужас, да му я навреш в г*за... - Е, докторе, като знаете, защо питате?
-
0 точкиНа 38 литра тороидална бутилка, колко газ трябва да събира ? По мои сметки около 32-33 литра газ, а тя реално събира 25
-
0 точки- С какво мога да Ви помогна, господине? - Трябва ми подарък за 8-ми март. - Да разбирам, че търсите нещо по-скъпо? - Защо така решихте ? - Днес е 28-ми ...
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00