Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 2.03.2023 in Мнения

  1. 2 точки
    Бензиностанция Лукойл Гр.Добрич бул. „Добруджа“ тази по пътя за излаза към гр. Силистра заредих днес на 10 бара,докато не я оправят не зареждам повече там. Сигнала е подаден.
  2. 2 точки
    Попаднах на тази стара тема и искам да потвърдя писаното от колегата по-горе. За 7 години съм правил лично 7 реглажа на клапаните на акорда и поради една или друга причина избирах гарнитура Herth+Buss, уж като по-читава марка заместител като съм я сменял през реглаж горе долу. Да ама още със слагането почваше омасляване около болтовете и го отдавах на техните гумени шайби, тъй като са оригиналните и са кокал. Миналата година сложих за проба Elring поради липса на другата и о чудо, вече 3000км двигателят изглежда така.
  3. 2 точки
    @dandilov направи таблица [emoji6] Sent from my SM-A528B using Tapatalk
  4. 1 точка
    Здравей,искам да поръчам следните масла: Линк:https://ato24.de/en/ravenol-rsp-racing-super-performance-sae-5w-30.html Вид и количество:RAVENOL RSP Racing Super Performance SAE 5W-30 -1x4 литра + 3x 1 литър. Линк:https://ato24.de/en/mercedes-benz-engine-oil-5w-30-mb-229-51.html Вид и количество:Mercedes-Benz Engine Oil 5W-30 MB 229.51 - 6x1 литър. Стойност на поръчката:(60,95 +3*16,49) + 6*9.95 =170,12 евро x1.9775=337 лева. Начин на плащане:Парите ще бъдат преведени утре по сметка. Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина
  5. 1 точка
    От 2014 до 2019 са без датчици и работи чрез сензорите на главината(мeри оборотите на гумата). Готино, с оглед на това, че датчиците карат по 4-5г. и после нови(батериите са капсуловани). Ето тук има видео, което обяснява всичко
  6. 1 точка
    Разгледай и Hankook Ventus S1 EVO, Много доволен съм от тях.
  7. 1 точка
    Поне избор имаш, заради PCD - 5x114.3. Мислех че си 5х120. Какви са ти предните спирачни апарати? Обикновени (на водачи), или стационарни? За съжаление никой не дава разстояние от офсета (ЕТ) до вътрешната повърхност на спиците. Принципно този размер може да прецениш по колата си, или ако е със стандартни ОЕ джанти по тях, но най-сигурно е монтиране на новата на място, в предния калник. Поне за тези 3-те ще ти трябват и втулки, но това е "бял кахър". На мен най-добре ми стоят първите. Имат повече (а и 2 цвята) спици и някак са по-хондови, но това е въпрос на вкус.
  8. 1 точка
    @policeman Голям късмет имаш с тия номера, ей! На мен един хубав без пари да ми се падне, и то трябваше да го върна: Хаштаг: на село.
  9. 1 точка
    Да дигнем малко темата, благодарско на колегата от когото спазарих джантите, тия 18-ки са като бялата лястовица. Не можах да се размина и трябваше да минат през песакоструйка (много наляти с боя), но ще станат. Следва епокси (за адхезия), основа, щприц, боя, лак + едра частица, гуми. За гуми съм се спрял на Goodyear eagle F1 assimetric 6 - 245/45/18. тази беше най-зле.
  10. 1 точка
    1. Откак Хонда взеха да продават повече в страните с ляв волан, преместиха мотора пак да не е пред пилота - да върнат баланса. 2. ... както вътре, така и отвън: https://aerocivic.com/
  11. 1 точка
    А в сервиза познаха ли? Снимки има ли, компресия има ли, и каква е причината за прескачането?
  12. 1 точка
    Уф, много е задушно, отвори нещо! - Вино или ракия?
  13. 1 точка
    Честита Баба Марта на всички ! И по този повод, един актуален: - Мила, заповядай скъпа мартеница, както пожела ! - Глухар,...казах "Искам да се къпя март в Ница..."
  14. 1 точка
    Това, което споделих е официално, ходя в сериозни сервизи и държа колата ми да е в ред. Разбира се, че има и измамници, те са дребни сервизчета на индийци, пакистанци, поляци, румънци... Знам, че има такива, защото някои българи карат дараци за £500 и се питат един друг къде има такива. Сериозен сервиз няма да си рискува бизнеса, защото и случайна полицейска проверка може да види очевидна неизправност- износени гуми, гърмящ/пушещ ауспух... и да разнищи случая след като види, че предния месец си минал МОТ... Играта на сериозните сервизи обаче е- примамват те с малко по-ниска такса и ти пишат несъществуващи кусури- ръждясали тръбички на спирачната система, завишени емисии..., демек преценяват според клиента, колко би платил, да си остави колата за отстраняване и повечето го правят, което им струва повече от спестеното... Аз съм му хванал цаката и от години ходя в общински център за прегледи, който не е сервиз и няма интерес от тая гимнастика и си гледат реално... Никога не съм връщан на преглед, имал съм само забележки за следващия път- примерно- износена близо до допустимото външна част на протектора на някоя гума. Тези забележки влизат в системата и където и да отидеш следващата година, трябва да са отстранени. Иначе макар и рядко и километражите се манипулират- споменавал съм някъде, че предишната, дизеловата Хонда я продадох бързо, след като поверих в сайта за прегледите и се оказа, че е на повече от 2 пъти повече километри, което е манипулирано 1-2 собственика преди мен (около 450К). Е, вече проверявам когато купувам...
  15. 1 точка
    Мутра в родилното. - Господине, имате здраво момче - 3750. - Ее, докторе, браво! Ей ти 4 бона, щот съм щастлив.
  16. 1 точка
    И още две бивши изнамерих Сивик 8 Тайп Р и Црв 2
  17. 1 точка
    И никога повече не предозирай с добавки! Каквито и да са. Следвай стриктно пропорцията, написана на етикета.
  18. 1 точка
  19. 1 точка
    Маслен филтър Blue Print ADH22114, предоставен безвъзмездно, за нуждите на темата и форума, от колегата birev. Филтърът е представен като заместител на ОЕМ 15400-RBA-F01. На външен вид, филтърът изглежда много прецизно изработен. Има и защитно капаче от прозрачна пластмаса. Външното уплътнение (О-пръстенът) е здраво, достатъчно дебело и е с кръгло сечение. Намазано е с някакъв вид течна прозрачна смазка. Седи сравнително плътно в леглото си. 20230225_160754.mp4 Вътре изглежда добре уплътнен с лепило. След разрязване се наблюдава също много прецизна изработка на елементите вътре. Всичко е чисто. Няма никакви петънца. Противодренажният клапан е оранжев на цвят, но не мога да кажа дали е от силикон или гума, понеже е доста дебел материалът. Но въпреки това възвръща моментално формата си след прегъване и осигурява затваряне на изходящите отвори на филтъра. Макарата също е изработена доста добре. Филтърната хартия е положена сравнително равномерно и доста на гъсто. Снадката на хартията е подсигурена с метална пластина, защипана прецизно. Конструкцията е залепена здраво. Не се разпада дори след прилагане на значително усилие. Има малко излишък от лепило, но не е проблем. Площта на филтърния елемент е 725,2 cm2 - много добър резултат! Филтърната хартия е със средна дебелина и има известно прозиране на просвет. Сравнена с тази на Mahle OC617, е по-тънка, но сравнена с тази на MANN W610/6 e еднаква, дори ми се струва, че е малко по-дебела от на MANN. Също така има сходна плътност с тази на Манн-а, а също и прозират горе-долу еднакво на просвет. Байпас клапанът е с диаметър на отвора 1.305 cm и отваря при натиск от 2.13 kg. Това прави налягане от 1,59 kg/cm2 или 1,56 bar. По-високо от нормалното, но не много. Заключение: Много добре и прецизно изработен среден клас филтър! Има аналогични и близки х-ки на Mann W610/6, но е на по-ниска цена. Бих го ползвал, ако нямам нещо по-добро подръка!
  20. 1 точка
    Стара моя любов Бяха близнаци с на Стамен (Boss Hogg) рекса.
  21. 1 точка
    На жената и се "подкосяваха краката" от белия Сивик, но най-много харесваше плюшения салон на 6-тия Акорд. Много бях доволен от него. Взех го 3 годишен и го карах още 11, но всяка кола омръзва. Синковеца само в Хонди е расъл, та му взех Сивиче 6-так (да свиква с шофирането), а за мен е хобито по възкресението му от пепелта. Та пак съм с 2 Хонди. Голямата напоследък рядко я "огрява", а на малката сме 2-ма шафиори. С нея се чувствам набор на момчето.
  22. 1 точка
  23. 1 точка
  24. 1 точка
  25. 1 точка
    Хрис100 ето още един хит на твоя човек Тошко не е случаен човек ,това е човека изпял за първи път легендарната радка пиратка от 90 те -с нея се прочу .
  26. 1 точка
    Дърво, 42753 SWA A53 работят на 315Mhz и са само за Accord и CR-V 2008-2012. За мен подходящи са 42753 TL0 G52, 433Mhz и не са взаимозаменяеми с горе описаните. Наличните отиват на пазара, пък аз ще купя вторият описан модел, защото те са подходящи за Accord 2012-2015. Мерака цена няма 🙂 Sent from my iPhone using Tapatalk
  27. 0 точки
    За предно разположен колектор изолационната лента е добър тунинг, иначе колекторът е като калорифер пред двигателя, в комбинация с насрещния въздух, отделно вдига много температурата в коша. Вече почти всички двигатели са със задно разположен изходящ колектор.
  28. 0 точки
    Да не оставям темата в нищото. За моя жалост няма познали. Докато палеше трудно и тресеше, онзи ден не запали въобще. В сервиза констатираха, каквото и аз знам... има бензин, има искра, но не пали... и ме подготвиха за лоши новини. Прескочили 6 зъба.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...