Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 18.02.2023 in all areas
-
7 точки
-
3 точки
-
2 точкиА какво ще кажете за миенето на колата след каране по осолен път? Да или Не? Солта от една страна става активна когато е мокра, от друга страна не е добре да се задържа по колата. При мен гаража е с прозорец, оставям го отворен ако ми се е налагало да карам в солта (гледам да минимизирам това начинание), но през нощта температурите са толкова ниски, че въпроса дали не е по - добре да го затворя, за да стане по - топло и колата да изсъхне по-бързо също има резон. Реално оставям го отворен за няколко часа, след което го затварям. Вчера карах по осолен път, задните калници побеляха, веднага след това за 5 лв изплакнах колата на автомивка, но, нали и по сухия път има останала сол която пак ще се налепи по мократа току-що изплакната кола!
-
2 точкиНачалото, Февруари/2004-та: Първата ми Ronda - Rover 416i saloon, a.k.a. Honda Civic 6th gen "англичанка". Първата на съпругата ми: Дъщеря ни беше "износена" в тази кола. След раждането 5-ичката беше сменена с по-голям детевоз, пак Ронда - Rover 416sLi auto hatchback. За съжаление нямам снимка на колата. Една примерна от net-a Аз вече бях с втората си Ронда, този път дизел - Rover 420SDi saloon: След това - първото ми RD1, JDM: После: Второто ми RD1 JDM, 9-ката на съпругата ми и Акорда на бра'чеда. И пак: Третото ми CR-V, Black Edition-a и Джазката на съпругата ми. Все още нямам снимка на последната Хонда - Акорд 7 на съпругата ми.
-
1 точкаВдъхновен от тази идея, реших да направя тази тема. Тук всеки може да качва снимка на колата си - Хонда или Акюра. В планината, на морето, на автомивка или пред блока. На когото каквото му е на сърце. Нека бъда пръв: Една от най-любимите ми снимки на бившата на път за морето в една отбивка след Камено.
-
1 точкаПускам тая тема,защото имам огромен проблем в няколко града като Добрич примерно.За какво става въпрос? Пропан бутана,както и нафтата се купува на килограм ,а се продава на литър.Тук най-стария бензанджийски номер е играта с относителното тегло. Как ни лъжат? Купуват цистерна 20 тона ПРОПАН БУТАН. Кантара тегли само течната фаза/ както като зареждате газ за вкъщи/. Колко течна и колко изпарена фаза има в един съд зависи само от външната температура и налягането. По БДС лято и зима трябва да ви зареждат на 12 бара.На всяка колонка има манометър и на всеки съд за сухранение преди помпата и след помпата има манометър. По време на зареждане на газ в колата трябва да виждате налягане 12 бара.Ако е по-голямо търговеца се набутва,ако е по-малко купувачът се набутва.Ако ви зареждат на 10 бара ви набутват 20%.Ако ви зареждат на 8 бара ви набутват 35-40%.Бензанджиите не могата да разреждат и удурдисват пропан -бутана химически,затова единствената им далавера е с относително тегло.В прав текст 30 литра при 12 бара и 30 литра при 8 бара са различно количество газ,което вие плащате. Молбата ми е по градове и марка бензиностанции да съберем инфо за това кой как лъже.Като давате данни моля вписвайте в следния формат: Град или път примерно Е78,посока София около Ловеч.Бензиностанция Ром петрол. налягане...16 бара. Относсно бутилките... Ако на бутилката ви пише 30 литра, може да сте сигурни ,че събира 30 литра вода.На български ,това са 34 литра газ при -10 , 32 литра при 0, 30 литра при 20 градуса и 28 литра при 30 градуса. Това важи ако нямате ограничител за ниво 80%. Ако в бутилката има ограничител отношонието е подобно но с по-малък процент.Нормално е ако лятото събирате 25 литра .зимата да събирате 28-30 литра. Много е важно ако видите ,че ви зареждат под 12 бара да споменете ,че ще пратите Държавен контрол Е- БИМ.Това е институцията ,която проверява ,сертифицира и управлява кантари,теглилки и измервателни уреди.Така измамените ще намалеят драстично. Актовете са от 5000 лв нагоре.
-
1 точка
-
1 точка"Ако съберете 100 червени мравки и 100 черни мравки и ги поставите в стъклен буркан, нищо няма да се случи. Но ако вземете буркана и го разклатите здраво, мравките ще започнат да се избиват.Червените мислят, че черните са врагове, а черните вярват, че червените са врагове. Истинският враг е този,който клати буркана. Същото се случва и в обществото. Така че,преди хората да нападат един друг, трябва да се запитат кой клати буркана?!" Ото фон Бисмарк
-
1 точка367 000 ми е 2.0 акорда като над 200 000 са на газ. Мотор и кутия са си супер. Най големия ми ремонт е климатика до тук. Има още живот в колата със сигурност, аз от нея искам още 20 хиляди км и знам че ще ги осигури. Супер кола, такива не правят вече...
-
1 точкаПрепоръчайте някакво антикоризионно покритие под формата на аерозол, но да бъде БЕЗЦВЕТНО.
-
1 точка
-
1 точкаШурека когато си докара форда F150 от Канада преди две години и неговият от долу беше така, закара го при някакви хора да го оправят от долу и не можех да го позная. Не знам какви пари даде но не бяха много а той е два пъти по голям от акорда а и сега има такива тежки химикали, че ще и удължат живота поне с 10 години. Иначе колега имаш проблем с гаража а не с колата, днес бях в моя, че имах малко работа с едно ВиК там и погледнах колата, ми мога да кажа, че за сега няма проблем и е както съм я взел от 2017. Направи си на вратата отдушници, има в нета излизат доста модели за врати и стени. Сега се сещам как до нас в подземните гаражи един комшия си изкара колата и го дава под наем именно защото неговата изгни там.
-
1 точкаHAMP са интересни филтри, имаше и къси, "спортни". Колегата Пепи (Izanagi) правеше общи поръчки за тях, аз лично съм взимал май един или два, но това беше отдавна. Загледал съм ги сега отново, но последните няколко смени все съм или с Amsoil (имам още един), а преди това с VIC DC-06 преди да спрат вноса. Иначе този VIC си чака реда, но в името на науката мога да го даря
-
1 точкаИзолирай ЕГР-а. Измъкни му маркуча и го затапи, въпреки, че това няма да ти реши проблема. Този разход, който си посочил, хич не е нормален. Моята гори по-малко от каталожните данни, засякано по компютър и по резервоар, а дим от ауспуха, никога не съм виждал. На дълго гори 5,5 на сто и върви добре. Мисля, че трябва диагностика в движение с лаптопче и да се види, какво реално става с двигателя. Трябва да се види, какви стойности дават всички датчици и дали са в норма. Имаш преразход и недогоряла нафта, което значи, че дюзите подават повече гориво от нормите. Причината вероятно е от някой датчик. Тези коли, по принцип не дърпат яко в ниските обороти и това е нарочно, да ти пази трансмисията и диференциала от претоварване. Затова и са надеждни.
-
1 точкаОправихме проблема с обезвъздушаването,той идваше от горната помпа тази която е на педала.При монтажа ,гайката която се регулира цилиндъра е бех направил като на стария цилиндър и не можеше да прави налягане,след няколко оборота навиване всичко се оправи ,но беше бая лутане.Впечетленията с новите помпи ,ами педала стана по твърд,съединителя отделя горе преди с старите помпи отделяше много долу!С старите помпи съединителя отделяше кофти и почти винаги придърпваше колата ,сега мога да кажа вече че е много плавно потеглянето.Благодаря на всички за помоща и съветите Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk
-
0 точки
-
-1 точки
-
-1 точкиНаправи го и пиши,да проверят обстойно изпускателната система до последното гърне,връзки и тн.
-
-2 точки@Peko Това така и не го направи,направи го и напиши стойностите. Алтернатор трябва да се ревизира.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00