Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 1.02.2023 in all areas
-
3 точкиНе си сбъркал с маслата! За съжаление най-честият проблем са запекли сегменти. Минимум 90% от новия внос са така. Литър на 5к не навява за по-тежък проблем като надрани цилиндри, например. Така, че един ремонт при кадърен механик ще му даде още най-малко 200к на тоя двигател без проблеми. Да, малко финансов разход е, но не е драма и си заслужава. После ще те радва дълги години. Звънни на fenabg или Markony за консултация.
-
2 точкиИменно. Както казах, и двете коли бяха чисто нови. Значи, не мога да коментирам същите след 10-годишна експлоатация. Така, първата беше 1.4 i-vtec SE със L13Z4, втората 1.8 i-vtec Black Edition със R18Z4, и двете със 6-степенна ръчна ск.кутия. Предполагам знаеш, че това 1.4 е, да го наречем, търговски трик. Двигателят всъщност е 1300сс. Разликата във вървенето беше забележителна, все пак, едно са 100 коня, друго са 142 коня на едно и също купе. На 1.8 не се налагаше да изнкючвам климатика и еко режима за да изпреварвам екстремно, както на 1.3. Въпреки по-голямата кубатура и мощност, разходът на гориво беше еднакъв. Дори и да е имало някаква разлика, то тя беше незабележима. Фейслифта на 9-ката започва 2015-а. Това беше една от причините съпругата ми да смени нЕмощната L13-ka c R18-ka. Беше Април 2015-а и шоурума на дилъра вече имаше 9-ки фейс. Black Edition-а беше модел 2014-а, т.е. прифейс, залежала, непродадена бройка. Дилърът ни я предложи на безлихвен кредит и свали £3000 от цената. Предполагам знаеш, че i-vtec означава "Интелигентен v-tec". Значи, ECU-то се грижи водачът да получава това, което желае. При галене на педала, получаваш прилично икономичен автомобил. При агресивно каране работата на двг осигурява достатъчно (за мен) спортно усещане. Екстрите са такива, каквито си е избрал онзи, който я е купил нова. Към настоящия момент ти си този, който ще избира екстри, които желае, на цена, която е готов да даде. Няма да ги коментирам, само за протокола - първата 9-ка беше с обикновено "радио", с МР3, USB и AUX. Дилърът предложи мултимедия с навигация за скромните £2500 над цената. Отказахме, но някой друг може и да ги е дал. п.п. Преди 8г си купих настоящето CR-V за £3000. Беше на 11г и 80000 мили. Хвърлих едно око в автопродавалника - най-евтиното 11-годишно CR-V, бензин, автомат, на 80000 мили в момента е £9000. Тааа, тетака с цените.
-
2 точкиТи си "Капо ди тутти капи" в този форум. Имаш безмерен опит и море от апокрифна информация. А ние се лОвиме кат удавник за всяка сламка. Ако имаш време и нямаш възбранителни клаузи, сипвай по някое "зрънце истина".
-
2 точкиАз съм "производител на части" Имам само едно качество на тия части. Плащам на един ПР и на един специалист по маркетинг. Плащам на една хакерска група ,която прави проучване в интернет на клиентите и нагласите. Правя си 10 марки/бренда. Пакетирам едни и същи части в различния кутии .Добавям малко цвят за разнообразие.Разхвърлям си производството в 3 континента.Конкретно Индия ,Пакистан ,Турция ,Ирак, Иран, Афганистан,България, Румъния,Македония, още 10-на страни в Южна Африка...Идеята е евтина работна ръка.Аз съм Китаец, а вие сте...?
-
1 точкаЗдравейте, искам да направя следната поръчка. Линк: https://ato24.de/en/honda-synthetic-blend-5w-30-0-946-l.html Вид и количество: Honda Synthetic Blend 5W-30 0.946 L 6 x 0.946 l Стойност на поръчката:(6*€8,49)*1,9775= 100,73 лв. Начин на плащане: с REVOLUT – 101 лв. Начин на получаване – чрез куриер
-
1 точкаПри мен беше в Англия, вероятно румънски/български бригади... Застраховките там 90% са пълни, защото разликата с "Гр. отговорност" е малка... Застрахователят я призна, ама искаше да скрапира колата, защото взимат цени от официалния дилър, а конструкцията на Акорд 7 е такава, че отрязването на катализатора, унищожава цялата и трябва да се смени от А до Я... Е, не ми се разправяше и ми платиха колата и отиде на търг..., гледам, че вече е регистрирана... Някой я е купил евтино, поправил и минал год. преглед...
-
1 точкаЕй, докъде стигнахме. Вместо да се вдигнем и да ги натиснем да приемат закон за произход на тази част (ако стане като верифицирането на лекарствата в електронна платформа) ще спрат кражбите. Или да принудят застрахователните компании да признават и изплащат такива кражби- самите те ще предложат законови промени . И аз съм с бензинов двигател. Направил съм метална защита ,която евентуално да ги откаже да губят време. Възмущава ме мисленето ни.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаОк ,представи си ,че не знам английски. Аз какво бих направил на твое място? Речник.....Гугъл преводач.....Диагностик? Тука хвърлячите на боб да гадаят какво е станало и как това е прочетено. Нямаш компютър и те мързи да пишеш от телефона ? Не можеш да разчиташ на никого да ти помогне ако няма достатъчно информация. Диагностиката е трудоемка работа и не опира до четенето на грешки.Диагностиката не евтино нещо.Диагностика трябва да е учил и да познава системите на автомобила основно,както и работата на самата диагностична система. А сега делово. Грешката нищо не значи. Има проблем с подгрева на ламбда сондата.Може да е лоша връзка,реле,предпазител,компютър,самата сонда.Като завърши диагностиката се отремонтира проблема .След като стане това, грешката се трие с диагностичен уред. Конкретно тази ще се итрие сама след отпадане на проблема.Какъв е проблема не знам. На теория ще ми отнеме около час ,за да знам със сигурност. Та това е. Нищо ,че 5 пари не давам за проблема ти отделих време за цели 10 реда......Нека следващия ти въпрос да бъдепо- обстоен...от ред и половина.
-
1 точкаДа споделя, днес ходих до Франзискуп и за по-малко от 1 час ремонтираха алтернатора като му смениха диоден блок. Поговорих си с момчето в сервиза и той сподели, че няма особена гаранция когато се ремонтира реле на този модел защото проблема идва от компютъра който ако релето не е оригинално не го приема. А за оригинално реле ти предлагат нов оригинален алтернатор или втора употреба за най сигурно иначе е до проба грешка.
-
1 точка
-
1 точкаЧестито и добре дошъл! Карам друг модел, но пътят е аналогичен. Ако има нещо нередно в интериора, първо преценяваш дали е толкова зле (според теб) и ако да - оглеждаш се за "донор" по морги и обяви. Волана си претапицирах на място, но имах протрито по кожата на шофьорската седалка. Търсих от кола с десен волан, за да е по-запазена. Купих цяла такава седалка (по-малко няма да ти дадат) и взех от нея само тапицерията. От друг донор си взех карта за предна дясна врата и капаците на подлакътниците. Има вариант и за боядисване, но не изкарва много. За миене / освежаване / подхранване на кожа (ако си с такава тапицерия) също има препарати. Най-добре е след обстоен оглед по интериора ти, да питаш за конкретните неприемливи детайли с техни снимки! Нови интериорни - трудно / бавно / скъпо. Форумът е богат на всякакви теми - дай си време.
-
1 точкаАвромат е. Но да, върви доста приятно. Като недостатък е, че е тясна. Аз не съм много висок и почти ми опита главата в тавана. Вижда ми се и икономична - на пълен резервоар ми показваше 370 мили пробег. Ще видя като заредя какъв е бил разхода.
-
1 точкаСложих тово покривало за стъкло ,невероятно нещо,както казват качваш се и караш. Няма стъргалки и мръзнене сутрин. Само 8 лв от Лидл.
-
1 точкаПолучава се без никакви ядове 😀 С единственото условие новата медия да потдържа тази функция и да има изведен кабел за това🍻
-
1 точкаhttps://www.ilportaledellautomobilista.it/web/portale-automobilista/verifica-ultima-revisione В този сайт може да се провери кога за последно и на какъв пробег е преминат технически преглед в Италия. В полето тарга се въвежда италиянския регистрационен номер.
-
0 точки
-
0 точкиГрък заема мястото си в самолета. След малко до него се настанява страхотна мадама и той се опитва да подхване разговор. – Бизнес пътуване или ваканция? – пита гъркът, разтреперан от мерак да я свали. – Конференция на нимфоманки в Чикаго – изтърсва тя. Мъжът преглъща от вълнение, невярвайки на късмета си и пита отново: – А какво е вашето участие на тази конференция? – Аз съм лектор и използвам опита си, за да разбия някои популярни митове за секса. – Какви например? – пита гъркът. – Ами, един от тях е, че афроамериканците са най-надарени, докато истината е, че местните индианци имат най-големи членове. Друг мит е, че французите били най-добрите любовници, докато фактите показват, че това са гърците. Всъщност, извинявайте, не би трябвало да обсъждам тази тема с вас, та ние дори не се познаваме – сепнала се изведнъж жената. – Винету – протяга ръка гъркът. – Винету Караманлис…
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00