Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 18.01.2023 in all areas
-
6 точкиДобър ден на всички! Имаме радостна новина! От известно време изграждахме взаимоотношения с японските автомобилни производители, за да започнем да доставяме части директно от извора. И вече това е факт... Конкретно за Хонда Genuine частите - нямаме фирма еквивалент в България, която да дава подобни цени. Освен това за всички други "японки" къртим мивки! Lexus, Toyota, Mazda, Nissan... Ако имате нужда от нещо - пишете ми. Поздрави, Стефан
-
4 точки
-
2 точкиПри сух или мокър асфалт през зимата лятната гума е по-добра. Зимната гума превъзхожда и то много на сняг и лед. Има достатъчно тестове в нета. А един от Финландия на - 5 градуса ме накара сериозно да се замисля дали има смисъл от смяната на летните гуми в някои части на България. Там разликите бяха още по-изразени от посочените долу. Всеки сам трябва да си направи сметката средно колко дни през предходните години наистина са му били необходими зимни гуми. Всесезонните гуми са повече зимни отколкото летни, но отчетливо отстъпват и на двата вида. При всички положения са сериозен компромис!
-
2 точкиАз съм в София. Винаги сам бил на отделни зимни/летни джанти със съответните гуми, но... ми просветна Едната кола е със всесезонни от 4-5 год вече, не помня колко. Първо с CrossClimate, сега с Goodyear Vector4S - няма проблеми, ако не се правиш на състезател, нито зиме нито лете. Другата е от 1 година и нещо с Bridgestone WeatherControl нещо-си, пак никакви проблеми. Като цяло, лятото са с едни -20% от представянето спрямо аналогични летни, зимата с -10% макс. Това е, всеки си прави сметката спрямо времето си, стила на каране и т.н. За мен това беше най-добрият избор който съм правил. Никога вече не бих се върнал на отделни летни и зимни гуми
-
2 точкиКоментарите, последните, тази страница! Ето това е реалността! Не съм против безопасното шофиране, напротив! Ама, вече няма кеф! Жената кара Сивика,от подписа ми! Аз карам Нисан GTR2, модифициран, мапнат, или там както искате го кажете! По Dino Test 1456 конски сили! До сега нямам регистрирани нарушения!
-
2 точкиЧестит имен ден Наско ! Да си жив и здрав и още дълги години да ни омасляваш !
-
1 точка@FlappyOG ако искаш, може да се видим, па да пробвам колко не върви стоков 1.4 6-так хеч. Моят е само със сменена гарнитура на дросела.
-
1 точкаПод "контакт извън форума" се разбира да оставите и алтернативна връзка с Вас - телефон, skype, viber, e-mail, facebook или други. Цитирам правилата на подфорума, аз го разбирам, че може да се остави едно от посочените, и аз съм оставил фейсбук профил, греша ли? И да не е напразно мнението, добавям още снимки от свалена генерация днес..
-
1 точка
-
1 точкаАмии, добре дошъл! Из форума има много писано - търси и чети. Модела е вехт и доста хора са го пънали, но с малкото моторче е много пари за малко коне.
-
1 точкаЗдравей адаш, честит празник, ето я и моята поръчка: Линк: https://www.ato24.de/en/shell-helix-ultra-5w-30.html Вид и количество: SHELL HELIX ULTRA 5W-30 (with Pure Plus Technology), 1 x 4 ltrs Линк: https://www.ato24.de/en/honda-manual-transmission-fluid-0-946-l.html Вид и количество: Honda Manual Transmission Fluid, 0.946 ltr, 2 x 0.946 ltrs Стойност на поръчката: (32.20 + 2x13.95)*1.9775 = 60.1*1.9775 = 118.84 лв Начин на плащане: - Парите са преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез куриер* Клубни поставки: Не
-
1 точкаЗдравейте! Извинявам се за късния отговор - не влизам много често във форума. Използвам колата предимно за градско каране, не съм я ползвал по разбити и черни пътища. Очакванията ми са да се държи като повдигнат Civic - реално само клиренса я отличава от стандартен градски автомобил. Относно шума от гумите в купето: с летните не усещах никакъв по-осезаем шум в сравнение с други автомобили, вкл. нови. Откакто съм със зимни има разлика, но нищо дразнещо и фрапантно. Колата като цяло е тиха в ниски обороти, но при форсиране двигателя става неочаквано шумен. Бих го посочил като недостатък.
-
1 точкаМиналата зима на Пампорово един пич доволно си паркираше шкодата на върха на един мнооого заледен баир и го загледах, а той беше с някакви всесезонни гуми Мишлен. Оттогава съм решил на следващата ми кола да си взема всесезонни и да не се занимавам с гуми, джанти и хамалогия по 2пъти годишно.
-
1 точкаЛично за себе си отдавна съм избрал варианта отделни летни/зимни (комплект 4 броя). 1. Относно финансовата логика - за времето, за което ще изхабя 4 зимни и 4 летни, ще заминат два комплекта по 4 всесезонни. 2. При летните и зимните има голям избор и сред по-бюджетните варианти. При всесезонните или премиум или нищо. 3. Смяната и балансът два пъти годишно не ми пречат - така винаги имам проверени и добре балансирани гуми. Който не иска, купува комплект джанти и не се занимава. 4. В жегите всесезонните гуми не се държат оптимално. Обикновено лятото се кара повече и с висока скорост по магистралата. Там компромис не искам да правя. 5. Колите не се карат само от мен, а няма цена спокойствието, което дават хубавите зимни гуми (примерно на някоя непочистена рампа).
-
1 точкаМежду 2,8 и 3,2 литра. В зависимост от температурата и колко се чака. За малоумниците в БТ няма да коментирам..
-
1 точкаМай отрких проблема. От стъпковият мотор. Гледах едно клипче в интернет, пръскам с WD-40 в отвора за стъпковия, после почуквам с една отверка и взе че стана. Преди това пробвах дали е от него като закрих част от товора с пръст и проблема изчезва. 2-ед.mp4
-
1 точка
-
1 точкаПрилагам пълен списък с всички о-пръстени, семеринги и уплътнения за ремонт на хидравличната помпа: Маркуч за високо налягане: 91304-PA6-003 O-RING, 7.8X1.9 - датчик (превключвател за налягане, 12 N.m) 91370-SV4-000 O-RING, 14.4X1.9 - откъм помпата Помпа: 91048-P2A-003 BEARING, RADIAL BALL, 17X40X12 - лагер 91249-PNC-003 SEAL, POWER STEERING PUMP - семеринг вътре в помпата 91345-PAA-A01 O-RING, 13.0X1.9 - О-Ринг на пластмасов щуцер (най - честата причина за разпенване на течността) 91346-PLA-003 O-RING, 23.8X2.4 - О-Ринг вътре около оста 91347-PAA-A01 O-RING, 16.7X1.8 - O-Ринг на клапан за налягане (49 N.m) (внимателно отвъртане чрез нагряване) 91347-PLA-003 O-RING, 12.7X1.8 - O-Ринг на пружина за препълване (29 N.m) 91348-P2A-003 O-RING, 51.0X2.4 - O-Ринг вътре в помпата 91349-PNC-J01 SEAL, PUMP COVER, 64.00x2.5 - Уплътнение за корпуса (голямо и кръгло) 91349-PNC-003 SEAL B, PUMP COVER, 16.36x2.2 - Уплътнение за корпуса (малко и елипсовидно) Малките лентички вътре в помпата: 91343-PNC-003 SEAL, RUBBER - едната от гума (черна) 91344-PNC-003 SEAL, SLIPPER - другата от тефлон (бяла, светла) PDF и видео как се ремонтира помпата: Хидравлична помпа.pdf Видео с разглобяване и сглобяване (тук той ползва червена течност, а трябва да е цвят - олио, Honda PSF-S) Сглобява се в обратния ред с динамометричен ключ и с внимание кое къде е било! Целият комплект от списъка струваше ~ 64 лв. + 13 лв. ДДС с доставката от Япония (~2 седмици) от Amayama. Успех на всички, които ще ръчкат помпата!
-
1 точкаЧестита нова година колеги!!! Да сме живи и здрави всички! Откакто се сдобих с тази невероятна кола минаха вече 10 месеца и навъртяни 13300 км точно, което не е много, но на мен ми е напълно достатъно, за да изкажа чисто и искренно мнение за нея. Така си паснахме взаймно, че към днешна дата не мога да изкарам и ден без нея (пробвах ама не стана найстина). Това е единствената кола от която не мога да искам нищо ама абсолютно нищо повече. Както споменах по-нагоре предишните ми 2 коли бяха Пежо 307 2.0HDI 136к.с. и паралелно с него Пежо 407 2.0HDI 136к.с., но как да кажа с Хондата беше взаймно привличане. Сравнение между Хондата и предишните е земя и небе нищо общо помежду си буквално. Акорда 7 ген го харесвах от много много отдавна, но не съм си и представял, че някога ще мога да го имам найстина. И така се стекоха обстоятелствата, че мечтата стана реалност. Затова хора никога не спираите да вярвате, защото не се знае утрешния ден какво ще ви предложи. Съдбата си знае най-добре работата. Не съм си и представял, че някога ще имам допир да тази кола, но ето на. На тази снимка си тръгвам от паркинга на КАТ София област вече с номера както си трябва. Такъв сняг ме валя тогава, че не е истина, а количката горката с летнитния сетъп гуми и джанти. Това точно на 07.03.2022г. Тук вече се прибрахме блогополучно . И се започна едно разглеждане, опознаване абе страшна работа направо. Състави се списък с нещата за обслужване и смяна по приоритет. На първо време масла и филтри задълже и 2 нови крушки OSRAM D2S Xenarc, че дясната светеше обаче жужеше вътре като ято стършели . Последва смяна на летния сетъп със зимния пак на оригинални Хонда джанти с гуми Michelin Alpin 6 (досега не бях карал с такива зимни гуми и останах доволен от тях ). При размяната на гумите се оказа че трябва да мине сходимост на предницата, защото летните гума отвътре бяха на конци, но нали е със спортно окачване и въобще не ги видях докато не ги свалих. И хайде края на март направо чисто нови гуми UNIROYAL RAINSPORT 5 последния модел. След това по някое време влезе за фолиране с LUMAR 5% пропускливост (най-яката възможна тъмница) и се получи уникално, защото е черна и просто задницата се сля в едно. Естествено при Румен в Protint. В периода от Април до към Август 2022г. се занимавах с дребни, но дразнещи неща като: - Липсващи щипки по корите и праговете отдолу. - Счупено шофьорско огледало което се оказа пълен китайски боклук и съответно заменено с оригинално фейсово такова. - Неработеща подсветка на радиото - решено след презапояване на два резистора. - Неработещи задни стъкла - решено със смяна на четките на моторчетата - Неработещи задни спирачни апарати и свършили дискове съответно - решено с ремонт на апарати, нови дискове, накладки и течност - Теч от лагера на хидравличната помпа - решено с обслужване на хидравличната помпа и нова течност - Разчекната задница - решено с направа на раздвижни носачи Въпреки че се занимах с толкова много неща на пръв поглед, никога не изгубих вяра в колата, колкото и трудности на излизаха. Все едно се познаваме цял живот като добри и верни приятели, които не си обръщат гръб един на друг независимо от всичко. Просто имаше нужда от помощ и постягане, а кой друг ще се погрижи най-добре за нея освен аз. Във връзката между водача и автомобила трябва да има едно взаймно уважение и нещата стоят така, че ако се отнасяш с автомобила както трябва и той ще ти отвърне със същото. Някога през Август месец реших, че е време да й погледна клапаните в какво състояние са. Оставих я цяла нощ в гаража, за да е напълно студена и на следващата сутрия я отворих. Направих си реглаж на клапаните (Всмукателни - 9' Изпускателни - 11') След това с жена ми и детето направихме една почивка по нашето черноморие малко над 1000 км изминати, багажника до капака пълен и на отиване разход с климатика и по всички ограничения - 6,5л, а на връщане пак същата схема багаж, климатик, ограничения - 7,4л. заради наклона на пътя навръщане. Колата се кара само на бензин АГУ няма и няма и да има. Скоро я брандирах както си трябва вече с клубните поставки за номерата и стикери на Accord Team Bulgaria Ааааа маслото от снимката след броени дни ще захрани сърцето на звяра И тук споделям, че има разход на масло, което е нормално все пак (ако няма разход на масло значи не се кара ) 150-60 мл. на 1000-1100км Последното нещо, което обслужих буквално преди новата година е стартера Към днешна дата черното зверче изглежда така И така отплеснах се с тези преживявания, но те са част от ежедневието и не може без тях. Най-важното което искам да кажа е, че това е кола която въднъж влязла ти в ума и най-вече в сърцето няма излизане оттам по никакъв начин. Не я сменям за абсолютно нищо и имам намерението да сме си много дълго другари в добро и лошо. Вече знам какво е да притежаваш Японски Самурай здрав и надежден и да знаеш, че където си тръгнал ще стигнеш и ще се и върнеш. С черното зверче си паснахме от пръв поглед и най-важното то на моя нрав, а аз на неговия буен нрав. Пожелавам ви да сте здрави и много щастливи през новата 2023г.! Винаги следваите мечтите и целите си даже и да е трудно, в един момент просто се случват хубавите неща. Винаги напред и нагоре! Поздрави на всички да сте здрави!
-
1 точкаПускам пак поста от преди 3 години (#48), като добавям отново снимките по молба на няколко колеги които ми писаха лични съобщения. И все пак, който реши сам да се захваща с това, нека първо погледне описанието ТУК. ************************************************************************************************************************************ Здравейте отново. Нека споделя аз до къде стигнах. След като тази грешка и светещия чек (нищо че го чистих отвреме навреме) ми "бъркаха" в здравето. Захванах се сам с ремонта, понеже не знаех на кой да я поверя тук. Купих спрей за почистване на карбуратори MOTIP и се метнах в джаза. Трябва да се знае, че без хубаво гедоре с различни удължители по-добре да не се започва. Аз през годините съм се оборудвал с един комплект Michelin и един Topex ..., така че остана само да намеря подходящо място на което да я разхвърля. Ето малко снимки от процедурата: Без декоративен капак, гледката е малко грозновата. Трябва да се свали кутията на въздушния филтър: След това дроселовата клапа: Тук имаше доста дърпане (не, не съм забравил да махна скобите ) След като развих 3 малки болтчета пред колекторните тръби, придържащи сноп тръбички и кабели. Стигнах до 3-те болта и 2-те гайки държащи колекторните тръби за блока, мястото е доста ограничено и както казва руснака, трябва да имаш пръсти на пианист. Малката тресчотка нямаше сила да лашне болтовете, а за голямата нямаше място, така че в играта влезе доброто старо руско гедоре от достолепния Москвич на баща ми. За да падне тази пластмаса пред колекторните тръби, трябва да се развият и тези два болта отзад (до мястото на дроселовата клапа): Картинката не е много приятна за гледане. Всичко е разколачено, чудех се дали ще мога да го сглобя обрано: Ето го виновника, запушен до неузнаваемост: Я да видим какво имаме тук, ... гарнитурка от ламарина. Видях в иБей, че се продава като консуматив но цената ме спря. Все пак е от ламарина, не е като тази при клапана, която обезателно се сменя пък и струва 7-8 лв. Тя също се нуждае от сериозно чистене. След цял флакон 500гр спрей, малко бензин, много псувни и търкане: Почистих и дроселовата клапа: Сглобяването мина като по учебник. Цялата работа ми отне около 5 часа. Като голяма част от времето мина в почистване на нагара, много трудно се чисти м@мк@ му. Резултата е - осезаемо по-тих двигател, а разхода извънградско падна от 6 на 4,6л. Сега се надявам, скоро тая лампа да не я виждам да свети. *************************************************************************************************************************************
-
1 точкаИ така ..... Днес взех колата и снимах. Пробега е 208 к. км. по показания на километраж (реален или не... в България сме) Това е цедката на VTEC-а (съжалявам за лошото качество) Това пък е другата цедка до помпата за хидравликата: А това е разпределителния вал. Вижда се как е нарушена повърхността на гърбицата на 3-ти цилиндър Надявам се да съм полезен на колегите. п.п. Бих бил благодарен на един коментар на @fenabg
-
0 точки
-
0 точкиЧувъл съм, че всесезонните гуми са като джендъра, стават но ако се наложи няма да свършат работа. Ние видяхме мека Зима и всеки почна да се прави на воевода.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00