Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 14.01.2023 in all areas
-
10 точкиСпоред мен част от обяснението е такова: През последните години се засили лавинообразно започналата преди десетилетия деградация в манталитета на хората. Симптом за което е и поведението във въпросните социални мрежи. Разпадът на ценностната система, освен всичко друго, доведе хората до състояние на апатия, липса на желание за самообразоване и самоусъвършенстване, загуба на умението и търпението, необходими за задълбочено осмисляне на който и да е въпрос, и в крайна сметка до закърняване на умствените способности, свързани с критичното мислене, решаването на проблеми, воденето на аргументирани дискусии и взаимополезното общуване. За сметка на това станахме мързеливи, чакаме всичко да ни се снесе наготово и върху непреодолените си комплекси натрупахме не друго, а само безкрайни претенции. В тази връзка - чета във фейсбук групите и съм потресен от извънредно ниското ниво на комуникация, да не говорим за избора на тематика и откровената глупост в голяма част от коментарите. За съжаление с разширяване на форума манталитетът от фейсбук се пренася и тук. А форумът е нещо много по-различно, общност по специфични интереси, а не клюкарник пред блока. Съжалявам, че ще го кажа, но настъпи и промяна на контингента от водачи на Хонда в БГ. Има такова нещо. Колкото е по-тесен кръгът, толкова по-качествена общност се създава, тъй като собствениците много избирателно и целенасочено са се спрели на дадения автомобил и са склонни да инвестират много повече време, знания и емоции. Което води до сплотяване. С разводняване на базата в нея попадат доста повърхностни елементи - доплуват и отплуват - и няма как да очакваме от тях нещо по-различно. Единственото спасение е който може и иска да продължи да работи в полза на форума и на всички, за които той е важен.
-
4 точкиЕдни са тук за да се възползват, други - за да са полезни. Всеки според потребностите и мирогледа си. Има и такива които вече не карат Хонда, но още са тук. Има такива които още не карат Хонда, но вече са тук. В момента който пиша това онлайн са 22-ма регистрирани потребители и 389 нерегистрирани! Марката става все по-популярна. Не е като преди години, когато синковеца ми викаше: Ей, тате - друга Хонда. Жалко е за напусналите знаещи, но и за това има предпоставки, а и си е личен избор. Но да не бъдем толко меркантилни - инфо има и на други места. Всяка общност се развива по естествен път - насила хубост не става! А човешкият фактор и интелектуалното му ниво винаги е бил от значение. Има 3 вида хора: Такива които обсъждат идеи Такива които обсъждат събития Такива които обсъждат личности Развитието се гради само от първите.
-
4 точки"направи добро и го хвърли в морето". Не всички знаят, не всички могат да знаят, не всички искат да знаят И ТОВА. Просто хората имат различни интереси и способности. Не виждам, защо трябва да се концентрираме върху тези, които не могат или не искат да допринасят. Истинските запалянковците, обикновено искат да споделят знанията си, така добавят стойност към СЕБЕ СИ и/или да помогнат на човек/общност, които чувстват близки, което пак се очаква да им носи удовлетворение. Не виждам, защо трябва да се очаква да им се вдигне паметник за това, нали всички сме тук по собствено желание?
-
4 точкиПреди 4 месеца взех за синковеца Сивик 6 хеч. Мислех да му пусна тема, за да питам там разни неща, понеже мнозина са минали през модела с годините, а и има няколко всъхновяващи теми. Но все нещо ме караше да отлагам, защото някак нямам веруюто че такава тема ще се разтълкува в нещо отвъд самохвалството че съживявам 1 тенеке от пепелта като феникс. Мнозина вече знаят достатъчно и имат опит и форумът им е "прочетена книга". Изгубиха потребност от общност (или поне тази) или просто нямат време, а човек намира време само за смислени "от към своята камбанария" неща. Други превърнаха знанията си в бизнес и още лежат на старата максима че "информацията е пари". Трудно можеш да изкопчиш нещо от тях с 1 простичко телефонно обаждане. Допитвам се до "външни" майстори по разни въпроси и всеки ми вика "мани ги тея форуми, там пишат само имащите време незнайковци. Усещате ли как кръгът се затваря "като примка около шията" Как платформа градена с десетилетия и Хора, се изчерпва от към Човеци! Проблемът не е във форума, а в онези които го формират! Тоест, всички ние, които сме той. Но такива са времената и соци-умът. Синчето е на 18. От поколението което не просто иска нещо веднага, а знае че ако има място в което може да получи инфо за 5 часа вникване, то има и такова за 5 мин. Знае че за мен форумът ни е институция, но с много времева инвестиция за търсене и отсяване на вярното из между споделеното. А отсяването е есенция от опит който няма. Питам го: - Искаш ли да си направиш регистрация и тема за колата си? - Е защо, ако нещо ми трябва, ще питам теб. Коли обсъждат в компания от хора които познава на живо. Вижда очите и делата им, а не нечии думи. Така оптимисничните технологични възможности ни завряха във виртуалните "черни дупки" и ни гравиточат живеца, а ние им помагаме, щото е по-лесно да изваем аватар вместо личност. Както се казва - няма виновни - има потърпевши.
-
3 точки@note Имаш голям избор на масла с този двигател. Остава въпросът - скъпо масло ли предпочиташ, или по-бюджетно. От по-скъпите варианти много добре ще ти пасне Ravenol SSO 0W-30, а от бюджертните, но доказано здрави масла - Shell Helix Ultra 5W-30. С този работен интервал няма да имаш никакви проблеми. @Rakeem Ако питаш за наличностите в ato24.de, изчерпани са и се чака доставка в момента. Всяка година става така. Най-късно до края на март ще доставят.
-
2 точкиКолега Аз преди няколко дни купих на една от колите летни Goodyear 195/65 R15 91H Effigrip Perf защото цената им е страхотна днес дойдоха. До сега беше с летни Континентал, карам с тях 70 000км от които 50 000 са градско а то износва най много но сега когато сложих зимните а летните отидоха в гаража ги премерих с шублера и протектора се оказа 3.7мм та затова отиват в коша а хич не ми се искаше защото тази гума на 7 години не показа и най малкият симптом на занижено качество. Контитата които исках пак да купя за тази кола в момента не са налични. Гласувам с две ръце за континентала, ще останеш супер доволен.
-
2 точки@Митко Йотов note говори за 1G, а не за ZZ двигател. 1G не е маслояд! @note 1G e много здрав двигател и надали ще направиш нещо с каквато и да е масло, стига да е двигателно и да го има в картера. Вярно е, че първият вариант от 1990-та е по надежден от твоя (1999-та), но не е болка за умиране. Важното е да си гледаш хлабината на клапаните щом си на газ, горивната смес на пропан-бутан и да си сменяш ангренажния ремък и свещите навреме. Нищо повече. Все пак по темата. xW/40 А3 си е перфектно. Може и С3, все пак си на пропан-бутан (нали това имаш предвид под газ, а не метан?). xW/30 също става, макар че за лято и по-голямо натоварване, по добре 40 (знам, че в този форум това е вискозитет табу, но все пак, става въпрос за TOYOTA, или Lexus... ). Относно числото х – може 0, може 5, може 10, може и повече . Тук подводния камък е единствено ремъчното задвижване на маслената помпа, затова, ако се стартира при много ниска температура - 0, или 5. Това е. На лично ще ти пусна марка обикновено масло, без полиолефини, без полиолестери, без полиалкалинглигол и т.н., за да не разпалвам празни дискусии. Иначе почти всичко 0-5/30-40 ще ти свърши работа, особено при смяна на 5000 км.
-
2 точкиПривет колега Моята е с D15Z8, мотора, води се VTEC-E /Економик/. Нещо като твоя е, но със 114к.с. В началото на миналата зима ми вдигна разхода с около 25%, което не е било никога. Забелязах, че вече почти не "заспива"/минава на бедни смеси/, което се изразяваше в едно леко забиване на муцуната при продължително, около минута, каране с лека газ без ускорение. Проверих проходимостта на катализатора, беше си добре. Оказа се нещо банално. Бях поиспуснал навременната смяна на въздушният филтър. След смяната му всичко се оправи. Скоро пак го смених, на около 7000км.
-
1 точкаЗа мен Н е добър вариант защото са в границата на скоростта и не им трябва много да загряват за да с оптималната си форма. При V за да влезнат в кондиция трябва да ги загрееш добре, когато са студени могат да те изненадат, иначе кой бяга от хубавото но необходимо ли е в случая.
-
1 точкаБлагодаря. Още едно добро мнение за континентала. А 3.7 мм за 70000 км е супер добре, впечатлен съм. Моите Дънлопи са на 4 мм и са на 40,000 км. Трябва само да пуснат Premium 7 серията и ще обуя Хондюшка с нови галоши. А само да попитам за скоростния индекс, тъй като оригиналните бяха със скоростен индекс V=240 км/ч, а по-евтината версия е H=210 км/ч, има ли смисъл да се слагат V вместо H. Не че ще вдигам такива скорости де. Чел съм, че при по-висок скоростен индекс по-бавно загрявала гумата.
-
1 точка@ceco_accord В този поток на мисли и знаейки, че имаш огромен опит по поддръжка на Хонди и силна емоционална връзка с марката, силно се надявам да споделиш ценна информация в темата която пуснах наскоро. Разбира се, това важи и за всички други, които искат да допринесат за форума. До момента темата има 213 прегледа, но само 4 отговора. В крайна сметка, може много да теоретизираме дали помага форума, но трябва и на практика да направим нещо.
-
1 точкаМи той за съжаление е вече на 230 хил. км., но да, точно това ми е целта - поне аз да го обгрижвам. Понеже спецификациите му са много широки - явно не е капризен - нямам никаква представа кое масло ще му се отрази най-добре.
-
1 точкаКолеги...като част от вас съм фен на марката и форума от над 10 години. Последните няколко години обаче забелязвам доста голяма промяна в отрицателен аспект. Не се пише в темите ако се знае решението на проблема, не се коментира с въпроси относно даден проблем и тн.. Не, че е голям проблем за мен лично, аз чета главно чужди форуми поради тази причина но някак си, не е много ок за самите нас. Преди години имаше Хонда Прелюд форум, беше малко общество но с доста качествени колеги, темите се коментираха когато се пускаха, разискваха се а сега..? Да кажем пуснах съвсем скоро тема за проблем който е масов при 8-ма генерация Сивик. Писах..писах и накрая като гледам, интерес няма. Чудя се вече въобще дали да ъпдейтвам като цяло инфото, човек губи интерес с като вижда, че няма такъв като цяло. Та живи и здрави да сме но нещата не са такива каквито бяха
-
1 точкаСмяна на спукана тръба на EGR Ето и дано помогна на някого: http://www.planete-honda.com/cr-v-3/odeur-gaz-echappement-dans-habitacle-et-bruit-de-souffle-dans-moteur/60/ И няколко снимки още Honda CR-V 4 gen. 2014 2.2 i-dtec Отне ми 3 часа демонтаж
-
1 точкаКолегата може да види ценовата листа каква е била и по това да се ориентира с какви пакети излиза RDX и MDX . https://acuranews.com/en-US/releases/release-598c384f6c214268ae6920a95f01ba71-2017-acura-rdx-pricing-and-epa-data https://acuranews.com/en-US/releases/release-f14e4d95353ee177f9926a59c7001b56-2017-acura-mdx-pricing-and-epa
-
1 точкаА относно "Помага ли ни форума" съм попадал на доста фенове, които вече (през търсачката му) го ползват като "настолна книга", както и аз (ако някой ме пита за нещо) се сещам че през годините е имало подобна тема, та насочвам. И друг път съм споменавал че 100-тина знаещи са по-малко от 1 препатил, споделил, можещ и най-вече желаещ да помогне. Но тревожното е че такива хора хем са кът, хем напускат лоното! Та, има нещо странно и не само те са "кибритлии".
-
1 точкаМного добър въпрос по малко болна тема, но форумът без хора е просто поредния сайт. Когато малко хора споделят, а много питат е нещо, като торент сайт, където много влизат да теглят, а няма кой да споделя сваленото или да качва изобщо. И влизат, само когато им трябва нещо и ни наричат "колеги". Има сума ти нови теми, където хора влитат тука и директно пишат какво искат. Искат! Тук, сега и на момента. През годините имам няколко любими примера за подобно отношение. Ако успея да ги намеря, ще кача връзки по-късно. Но няма как всичко това да бъде регулирано през правилата. Трудно можем да обърнем поведението на хората от консуматорство, към споделяне. И всеки път, когато налетя на поредния, дето всички са му длъжни и ми иде да отсвиря всичко, се сещам, че си струва, заради хората, които си заслужават тук. А те не са малко. Просто другите правят по-ярко впечатление. Това с клубните поставки, дето се мъча да го правя, има една ясна идея - да се популяризира сайта. Да го види някой друг от колата ти и да разбере за него. И един човек да доведеш, увеличаваш шанса, някой да сподели за проблем като твоя, или да купува/продава това, от което си заинтересован и ти. И най-вече да съберем някакви пари в касичката, от които да направим новия мърчандайз проект, че другия път да не трябва да вадя лично от себе си, когато да чуя колко по-яки са щели да бъдат "иначе" или какво било едно време. И това малко ми е трудно да го обясня на хората. Хората и най-вече отношението им едни към други са това, които прави форума. Тук не е място за безплатна следпродажбена поддръжка, платено от Хонда. Редакция: Пример 1 Пример 2 Пример 3 (може би най-добрия) Ще го бутаме, докато можем, и така. Все си мисля, че ако затворим кепенците, "форумът" ще липсва повече на тези, дето го навестяват, за да питат, не на тези, дето се връзват да им отговарят.
-
1 точка
-
1 точкаЕй , добре че ние от провинцията не казваме на шопите кое къде се намира , нищо не им обясняваме няколко поста по нагоре понеже нищо не разбираме. Щом аз 115 кг голям Българин , с моето ръчище мога да си провра ръката (малко с надиране) и да натисна такъв бутон без да разглобя нищо по такава кола не виждам сложно всеки сам да си го направи.
-
1 точкаКолега, това изобщо не е глупост, а мярка за безопастност. Все едно да кажеш, че въздушните възглавници са глупост. Ролята на въпросния изключвател е да угаси мотора при удар на колата с цел да предотврати повече поражения по колата и пътниците.
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00