Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 30.11.2022 in all areas
-
4 точкиСъс сигурност ще свети пак.Трябва да сложиш поне еднопътен катализатор ,за да не хваща липсата му.Не са скъпи...300-400 лв е един.Иначе втора употреба оригинален си върви 800-1000 лв ако е читав. Ония дето изкупуват катализаторите по каталог дават 1000 лв за брой.Говоря от името на потърпевш, който с полицията ,крадеца и оня дето го е купил седяхме в една килия...Крадеца се оттърва с 2 счупени ръце,търговеца с 2 зъба , а аз с условна присъда засега ама обжалвам.Обещаха ми обществено полезен труд...:)
-
2 точкиКарах с такова Н масло предишният си Акорд 7 - нямам лоши спомени.
-
2 точкиИма всичко, което ти трябва като фен на Honda... Търсене му е майката!
-
1 точкаЗдравейте, Дойде време и аз да сложа АГУ на моята шестица, F18 b2, 2001г. 181000 км. По принцип не съм адепт на алтернативните горива, но оформящата се голяма разлика между цените на бензина и LPG ме потдикнаха към този ход. След изслушване от най-различни места на сума ти pro и cons от рода на бомба в колата, абе само ще ти прекъсва, няма мощност, те Хондите не стават на газ и т.н., и пр., и т.п., редица консултации с колеги от клуба Хонда Акорд, а също и съвети за вида на уредбата, както и на мястото за монтаж се взе решение той да бъде извършен в Русе в Markony's Honda Garage от инж. Бранимир Марков, той и Бранко, той и Маркони, който чете форума е наясно с нещата, който не е толкова навътре кара надолу. От София съм и на някого може да му се струва излишно разхождане чак до Русе, но това решение се взе, което впоследствие се оказа напълно оправдано. Обадих се на 25 август и запазих първата свободна дата за монтаж на 14 новември.(да, чака се, но има защо). Междувременнно в разговора , който продължи доста време бях подробно информиран за всичко около начинанието, технически и финансови въпроси, като предполагам половината ми питания са били от серита «тъпи», но бяха стоически понесени и всичко ми беше обяснявано търпеливо. Държа да отбележа, че това беше първото ми обаждане до Маркони. Уговорихме се да замеря размерите на мястото на резервната гума в багажника, както и да измеря разликата преди и след определено натоварване с оглед окачването със сътветните фотографии. След преглеждането им се определи размер на бутилката и вече всичко беше въпрос на техника, според уговорката се преведе авансово част от сумата и останалото беше изтичане на времето. Няколко дни преди монтажа се разбрахме да закарам колата на 12 ноември в петък и към обяд бях в Русе. Бях си подготвил едно списъче с разни въпроси за задаване на място и всичко беше обсъдено както следва, а също така обяснено и с нагледни примери. След което ми се връчиха ключовете и документите на една H-RV и си се прибрах в София като същата ми бе на разположение по време на монтажа.. Предварително знаех, че същият продължава няколко дни в зависимост от състоянието на автомобила и пр. и си зачаках да ми се обадят. В понеделник получих снимка на двигателя отгоре със свален капак на клапаните и всичко си беше ОК. В четвъртък 17-ти получих обаждане, че всичко е готово и мога да си взема автомобила и на другия ден по обяд бях на съответния адрес. На място ми бяха обяснени някои подробности по уредбата и монтажа, кое как, какво, кога и как, смяна филтри и т.н. На пръв поглед почти не се забелязва намесата, набива се на око само филтърът за течната фаза, изведен на удобно място. Свален и почистен ми е бил колекторът, EGR, дроселът и разбира се извършен реглаж на клапаните. Също така ми беше качен софтуер за уредбата на нотбука и проведено встъпително обучение какво и как с него. Върви със съответняи кабел за свързване с газовия компютър. Чрез AnyDesk или TeamViewer винаги има възможност за връзка и помощ независимо от мястото. Гаранционна карта и протокол за монтаж. Също ми смениха маслото с подходящо ( нещо специално забъркано в Приста Ойл по бутикова рецепта), че беше за смяна. Впечатленията ми са, че за Маркони са много важни отношенята с клиента, както и обратната връзка след монтажа, а също така и правилното отношение към автомобила като цяло. По време на настройките в движение са открити някои отклонения по спирачна и кормилна уредба, изпускателна система и пр., за които бях информиран надлежно. Следваше първо зареждане с газ и начална експлоатация. Досега са минати над 600 км в различни условия (градско, извънградско, магистрално, планински проходи), което не е толкова много, но на първо четене колата си върви идеално и не се разбира даже, че е на газ. Само индикаторите поставени в купето показват газово гориво. Ускорения, забавяния, спирания всичко е О.К.. В заключение мога да обобщя, че не съжалявам за решението за монтаж при Бранко в Русе. Всичко е извършено comme il faut и бих препоръчал колеги хондаджии, които имат намерение за монтиране на АГУ на автомобилите си да се разходят до Русе, за което със сигурност няма да съжаляват
-
1 точкаАз съм в момента с този Мотул...! Мотора е доволен...
-
1 точкаИ то е от този клас. Даже със същите спецификации. Само е малко по-скъпо от колкото нормално трябва да бъде.
-
1 точкаНяма разлика, но на Д и ръчна е друго. Моторът и на място се охлажда от перките на радиатора. Обаче на Д и ръчна, температурата на маслото в кутията логично нараства, а то също циркулира в отделна камера на водния радиатор, покачвайки и температурата на антифриза иии ... Не така, с ръчна и Д за дълго време! За минутки може, но за час е свръх натоварване на ДВГ и АТ.
-
1 точка@BGavrilov Нормално, среден клас масло, на база хидрокрек III-та група, но може да има и II-ра група в смес. При гориво бензин издържа до към 6000 км. или 150 моточаса. Поне така беше докато отговаряше на спецификации API SN и ILSAC GF-5. https://www.oil-club.ru/forum/topic/32824-honda-synthetic-blend-5w-30-svezhee/ Сега вече отговаря на API SN Plus, API SP и ILSAC GF-6. Не е налично в момента в ato24.de https://www.ato24.de/en/honda-synthetic-blend-5w-30-0-946-l.html
-
1 точка
-
1 точкаБлагодаря ти, но тази тема не отговаря на въпорса за конкретното масло Все пак, аз си намерих информация, благодаря още веднъж
-
1 точкаЕто ти още нещо.... Отдели си време да прочетеш всичко в темата за маслата, и ще бъдеш информиран стабилно за нашите масла ...
-
1 точкаМоето 3.5 харчи около 11 / 100 газ извънградско. 2.4 трябва да е по-икономичен на това гориво.
-
1 точкаМоbil 1 ESP 5w30 с такова карам от 2013 година досега. Смяна веднъж годишно или 6000 км, горе-долу това му е капацитета, може би малко повече. Нямам основание да искам да го заменям с друго.
-
1 точкаЪпдейт. Дадох таблото на един местен ТВ техник, и като се прибави факта че смених цялата подсветка с LED, вече не губи цифри.
-
1 точкаЗначи Mobil 1 ESP го бях дал за тестване с уред на Yacco: след минати 3000 км (но!) неособено натоварен градски трафик, без задръствания, беше на 11% , като за смяна се препоръчваше да се направи когато премине 50-60% (скалата на уреда минаваше в оранжево)
-
1 точкаЗдравей Четох, че тези скрити менюта за само за Американските Honda Legend (Acura RL), за Европейските не са достъпни. В книжката е описано по- подробно за това- можеш да хвърлиш един поглед (ако имаш книжка де). Поздрави
-
1 точкаДа, нормално е да загрява на D с ръчна защото кутията е в режим на тръгване и товари мотора все едно си на първа и някой е вързал колата с въже за нещо отзад и я задържа. Ръчната няма нищо общо с крачната при крачната ЕКУТО изключва кутията но при ръчната не.
-
1 точка
-
1 точкаАз карам само с Mobil 1 ESP 5W-30. Колата се чувства чудесно с него, но при мен и мотора е в отлично състояние. Напоследък се замислям да го сменя с FS 0W-40, защото карам почти изключително градско, а ESP все пак е нископепелно масло, не може да изкара много.
-
1 точкаКолеги, финалната четвърта поръчка също е направена. Закриваме Black Weekend 2022!
-
1 точка
-
1 точкаЗдравей, Номерата са 13, 10 или 9 (зависи дясно или ляво е) и 18 е самата втулка. Обикновенно втулките номер 18 не ги продават в комплект с тапона (13, 10 или9) и се поръчват отделно. Аз така поръчах тампона и си мислех,че ще дойде с втулката ама не хах :D Успех!
-
1 точкаДнес отстраних проблема. Точно това беше - прекъсване на 5 жички. Благодаря на отзовалите се. Спомних си, че такъв проблем съм има на Голф 2 преди 20 години. Голям кеф е да може с лекота да си работиш по колата в наши дни...
-
1 точка
-
1 точка
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00