Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 16.11.2022 in all areas

  1. 3 точки
    Има едно лечение за КАТ, полиция и другите такива, без пожарната. Тотална и едновременна смяна по грузински образец! За съжаление ще изгорят и много кадърни и образовани, но......
  2. 3 точки
    Знаете ли от къде е дошло барбекюто? Когато пристига на Карибите в края на XV век, Христофор Колумб открива, че местното племе араваки приготвя уловените риба и дивеч, като ги поставя върху специално изработена поставка над огъня и по този начин месото се опушва и изпича. Колумб бил силно впечатлен от вкуса на приготвения специалитет. Местните наричали този начин на готвене барбакоа. Със завръщането си в Европа испанските завоеватели донасят със себе си и новия метод за готвене. Новата технология за приготвяне на месото, заедно със своето название барбекю бързо се разпространява из Европа, а след това и по целия свят.
  3. 2 точки
    ..."и записа 3 победи, 3 полпозишъна и 3 най-бързи обиколки в 3-те надпревари"... Това е достатъчно. Браво за младия лъв, сполай му и напред! Един ден дано да е до най- добрите :))
  4. 2 точки
    Нормално - това е масло по ACEA C2, т.е. е на долната граница на вискозитета SAE 30 - обичайно около и под 10 единици.
  5. 2 точки
    Офф. На Ледженда имам ДРЛ, но на Сивика още не съм сложил, обаче лепнах 1 малко стикерче, което виждам като влизам - да ми напомня да ги включа, че инак понякога забравям, а не е добре.
  6. 1 точка
    Пускам ъпдейт относно капаците за фарове. С колегата Rakeem обсъдихме идеята за по-дълбоки капаци и решихме да действаме. Вече разпечатани и тествани можем да ви уверим, че по-дълбоките капаци с размер 39мм влизат перфектно на мястото на оригиналните, които са 33мм.
  7. 1 точка
    Давай Никола! https://clubs1.bg/news/czolov-zavarshi-sezona-po-shampionski-na-katalunya/?swcfpc=1&fbclid=IwAR34xQf4Fh_N4uTOsctA8B0pipKyYKO82RqqMHVasHk7HfEkYk2nyaEM8_0 Чакаме те в тази тема.
  8. 1 точка
    Здравейте пичове и пи*ки!! Поради идването на черния петък решихме да пуснем 25% отстъпка от цените на Pakelo. Хайде сега, всички дето сте го пробвали и ви кефи, и тези, които се чудите поради по-високите му цени - това е вашия момент. Поздрави!
  9. 1 точка
    Амии не може да има голяма сравнение. Дизела в Ниските има въртящ момент, бензина е със cvt. От 2 седмици CR-Vто е със Всесезонни 18ки Michelin CrossClimate 2(DOT 3022), аз взех старите зимни, които са реално на 2 години, но не са карани повече от 4000км.
  10. 1 точка
    Много къдраво, бре! А и визията се различава коренно от пробите на другите масла, които си правил. Няма ясна визия. Няма ясно различими ядро, дифузна зона и краева зона, както беше при другите масла. Може би "Low viscosity" оказва влияние за размитите детайли. GTL базата се къдри здраво при теб. Не знам на какво се дължи. Не мога да кажа дали маслото работи добре и е подходящо за теб. Не мога да преценя. Тук може да се произнесе категорично само един лаб. анализ.
  11. 1 точка
    Тест втори. Малко се отпеснах, за това направо на 4830км. е втората проба. 1) Масло – Mobil 1ESP LV 0w30, маслен филтър Пурфикс. 2) Автомобил –Honda Accord дизел 2.2 2005г. 3) Общ пробег на автомобила - 204710км. 4) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 4830км. 5) Цикъл (извънградско/градско) - около 60/40 в полза на извънградското. 6) Средна скорост - незнам. 7) Сезон на експлоатация – от 23.06.2022г. до 13.11.2022г. 8) Моточасове – Нямам представа; 9) Изразходвано гориво - около 340л. 10) Пробата е взета от загрят до работна температура мотор - до 10 мин. след като е изгасен ДВГ 11) Обем на налятото чисто масло при смяната - 5,6л., несливаемия остатък не е източван. 12) Доливане на масло - няма. Качвам две снимки на просвет след 24 часа сушене и след това PDF файла. Снимките са на осветление, че стана тъмно докато се прибера, но PDF файла е ОК - цветен и 600dpi. Харесва ми това масло май. Test Mobil 2.pdf
  12. 1 точка
  13. 1 точка
    Моят съвет е да си избереш някой от моделите от тук. Всичките ми крушки без фарове и мигачи са от тук. Габаритите ми са с OSRAM - 2825 - DWP. Не са евтини, но пък са с 4 години гаранция.
  14. 1 точка
    Колега, недей да рециклираш, ще станеш пишман!!! Аз съм с китайски маркуч, вече над 30 000км и нямам ядове . Сега видях, че вече внасят маркучи. https://samurai.bg/маркуч-за-хидравлика-nty-sphhd002-53713-s9a-a03-53713s9aa03-honda-cr-v-ii.html
  15. 1 точка
    Файдата е ясна и лесно се смята, с -25ст отстъпка на всякакъв литър. За ваканцията съм минал тези км. 80% извънградско. Ако бях на бензин, щях да дам 340 лв за него, но съм на газ (разход +20%), та дадох 137лв. Тоест, 200 лв спестени на всеки 1000 км. Ееее ... колко да струва тая газова?
  16. 1 точка
    По-скоро трябва да се каже, че има няколко подходящи стандарта за двигателя. Първо когато колата е била произведена е важала ACEA 2007, а тя все още не поставя изискване за TBN за ACEA Ax/Bx стандартите упоменати в Honda Owner manual-a. По-горе колегата бе споменал ACEA A1/B1 High SAPS формула, който е отпаднал и се заменя от ACEA C5. Понеже едно ACEA C5 масло може да отговаря само и единствено на SAE 0W-20, нека да не се учудва, че онлайн каталозите по този показател (ACEA A1/B1) ще предложат масло в SAE 0W-20. ACEA A1/B1 съвсем не са минимални изисквания, а равнопоставен стандарт изискван от Honda наред с ACEA A3/B3 и ACEA A5/B5. ACEA C5 и най-новата ACEA C6 са Mid SAPS формули масла. Т.е. по вид формула не се различават от ACEA C3 която автоматично става и тя правилна за двигателя и се вмества с нива на сулфатна пепел <0.8, спрямо 1.6% max упоменати за ACEA A3/B4-07. Последната категория кореспондира най-често на SAE 0W-30 / 5W-30 / 5W-40 масла. Според Honda Owner manual всичко в диапазона SAE 0W-20 до 5W-30 е правилно. И ако за R20A2 масло SAE xW-30 е един от позволените и отлични избори с маx кин.вискозитет при 100С 12.5 cSt според SAE J300, то използваното до сега масло е 12.7 cSt, чудо голямо, току що станало SAE xW-40. Отделно то е и по API SN, американски стандарт за бензинов двигател. До тук става ясно че всички нива на сулфатна папел са позволени, както за ACEA Ax/Bx, така и за ACEA C3/C5/C6. TBN още не се изисква и какъвто има маслото също е правилен, защото на пазара все по-често се явяват комбинирани масла по ACEA C5/C6. И ако за ACEA C3/C5 TBN е мин 6, то за ACEA C6 вече е мин 4. Инцедентно се оказа че вискозитетния клас с малко побутване също е правилен, така че използваното масло е правилно. Мир да има. Поздрави.
  17. 1 точка
    Като звъннах на каското ми казаха да викна полиция да опише щетата и вчера я описаха. Днес полицаят ми звънна, че катализаторът с извършителите е намерен и ме викнаха в сервиз за да направят експертиза дали е от тази кола. И всичко е ОК, сега чакам след 2 седмици да ми го върнат от прокатурата, защото е веществено доказателство. 😄 А иначе колата я карах около 10 км. и не светна чек, върви по същия начин, даже бих казал малко повече. А ето така я заварих:
  18. 0 точки
    Катаджия спира блондинка: - Госпожице, Вашата шофьорска книжка? - Не мога да я дам, подарък ми е.
  19. 0 точки
    Двама рибари влезли с лодка в морето. Разпънали такъмите и зачакали. По едно време едната въдица се "обадила" и единият извадил в лодката хваналата се русалка. Огледал я, огледал и я хръвлил обратно, при което другият: - Е защо!?!? - А как???
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...