Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 3.11.2022 in Мнения

  1. 3 точки
    Самият Клинт Истууд си зарежда колата на бензиностанция в Лос Анджелис. Винаги си кара сам Мерцедес-а от 1992г. Няма бодигардове! Няма личен асистент даже! Няма холивудска елитарност и превземки! В края на май навърши 92! Пак снима нов филм… Колко хора на тази възраст са толкова активни? 11 номинации за Оскар! - 4 спечелени! Вечно е влюбен! Има 8 деца! $375 милиона! Просто си зарежда колата!
  2. 3 точки
    Привет. Малко ъпдейт на информацията, след лично посещение в сервиза. Вече на може да си запишете час като отидете на място, само след обаждане по телефона и "свързване с колежката". То май в Сорбоната се влиза по-лесно и бързо. Да го имате предвид ако решите да ползвате услугите им. Поздрави и успех!
  3. 2 точки
    Здравейте! На CR-V-то на баща ми (2005 - 2.0 LPG) преди няколко дни също му протече въпросният маркуч като на колегата @sa4kov, но от кербовката точно над двигателя. В Бултрако (Пловдив) предложиха цена от 720 лв. за маркуча и 10 дни за доставката След ровене по темите стигнах до по - евтиния вариант - рециклиране на стария. Свалихме стария маркуч и го занесохме на фирма Ханза-Флекс в гр. Стамболийски. Хората там казаха, че ще прехвърлят нещата от стария (заглушител и т.н.) и след 2 часа беше готов. Цената за тази услуга беше 150 лв. Монтирахме пак рециклирания маркуч и наляхме нова течност Honda PSF-S (цвят - олио ). Казанчето също беше почистено. Засега няма течове и загуба на течност, воланът се държи нормално и няма биене/тресене. Маркучът е вече окей, но помпата също имаше омасляване още преди ремонта. Не е сигурно дали е хвърчало от маркуча по нея, затова сега ще чистим с обезмаслител и ще гледаме дали има някакво омасляване или дали капе. Също така ми се струва, че малко вие тази помпа ( и с предишния маркуч и с новия). Та така ако някой има подобен проблем, това е актуалната цена за рециклиране в Ханза-Флекс.
  4. 1 точка
    Здравейте, някой теглил ли е колко тежат тези 17 ки джанти ?
  5. 1 точка
    Клапан за налягане на ГНП. Това е бил проблема
  6. 1 точка
    И при мен, на място, го нямаше, но в движение дразнеше иии в крайна сметка излезе - виж тази тема:
  7. 1 точка
    Предполагам пита за тази: Accord VI 2.0, auto, Executive SE, ROMANO LPG - от аватара си. @HondaExplorer виж си генерацията. На Сивика на синковеца смених гърнето и новото "звъни" мжду 1900 и 2000 об/мин. и на 2-те горива. Просто е резонанс.
  8. 1 точка
    3 дни бях като "кьорав кон из гробища" поради дилемата как да се оправи долния фал. Няма да коментирам, ясно се вижда проблем и от къде е дошъл (майсторлък). Обица на ухото ми, никога повече няма да дам на някой "майстор" да ми сменя свещите. Съвет, винаги подвеждайте свещите на ръка докато стегне и след това натягане с ключ. За развиването почваш с ключ и в момента който можеш минаваш на ръка.
  9. 1 точка
    Здрасти, освен Юбико и Бултрако. Аз мойта я карам в Мотобокс сервиз в Овча Купел, единствения проблем там е, че много трудно се запазват часове, иначе съм доволен много, за планирани ремонти са топ!
  10. 1 точка
    Колега едната обява е за 6 генерация а другата за 5 с 131 коня.
  11. 1 точка
    Всеки сам си преценява според неговите си обстоятелства. Чисто нови зимни Континентал дот на 3 седмици произведени във Франция, за 4 години ( около 4000км(зимата) на година и 60% / 40% градско/извънградско) във Варна видяха сумарно 5 дни сняг, но за сметка на това 20+ градуса имаше в изобилие и разбираемо се изпекоха макар и все още с добър грайфер и затова се насочвам към всесезонни Hankook Kinergy 4S2. В тестовете постигат добри резултати, но да видим как ще се представят при моите условия.
  12. 1 точка
    Сигурно я чака същата съдба, освен ако някой не и отдаде почит ... Рядкост е вече тази кола, но в цивилизованите места, още я тачат.
  13. 1 точка
    Колеги, няма нужда да режете и сравнявате! Вече е дискутирано за разликите между 610/3 и 610/6
  14. 1 точка
    Забравих едно уточнение. Мога да отварям филтри с външен диаметър до 65 мм максимум! За по-големи диаметри нямам инструмент. А не ми се търка с ножовката на балкона, че ми излизат плюски на ръцете...
  15. 1 точка
  16. 1 точка
    Пращам два броя филтри за каузата, нека и други колеги се включат да разберат с какво карат колите си.
  17. 1 точка
    Пращайте, ще отварям.
  18. 1 точка
    Здравейте колеги, проблема се оказа в алтернатора, благодаря за всички
  19. 1 точка
    Има колкото искаш https://www.ebay.com/sch/i.html?_id=353898328487&_nkw=New+Honda+14120PPA010+CAMSHAFT+14120-PPA-010 Аз си купих първият от Полша. Чакам да ми дойде редът при Бранко.
  20. 1 точка
    Преживява се и без емулатор, ако си с борд компютър се бъркат малко показанията на нивомера за гориво но ако караш с половин и повече от половин резервоар нямаш дертове. Аз си направих, изпробвах го и работеше 2 дни, след това го свалих да му направя кутийка ииии ..... две години не остава време да го монтирам отново, и взех че свикнах без емулатор, ще свикнеш и ти предполагам. Другия вариант е 60-80 кинта (вече може и да е по-голяма цифрата) да ти сложат.
  21. 1 точка
    В тази тема мнение 199 съм постнал снимки на цедките и разпределителен вал. Хубаво е да се прочете и следващото мнение на ФенаБг. Ако колата е карана с 10W40 много вероятно е да се е затъкнала цедката.
  22. 1 точка
    Сравнение на дебелината, на филтърната хартия: Mahle OC617 ( Austria и China) и Filtron OP575 имат индентична филтърна хартия. Плътна, дебела и с относително еднаква дебелина. На просвет не се забелязват никакви микроскопични точици светлина. PZL PP210 е с приблизително двойно по-малка дебелина, но е достатъчно плътна. На просвет се забелязват, относително малко, микроскопични точици светлина. Няма да има перфектната филтрираща способност, но за среден клас филтър е сравнително добре. SCT SM104 е с изключително тънка филтърна хартия. Най-тънката. Двойно, даже почти тройно по-тънка от PZL! На просвет се забелязват много микроскопични точици светлина. Няма да има достатъчно добра филтрираща способност, а с оглед на малката дебелина съществуват предпоставки за разкъсване на филтърния елемент при малко по-високо работно налягане. Такава филтърна хартия, обикновено се среща в нискокачествени филтри, произведени в страни от "третия свят" по незнайни способи. Не мога да повярвам такива филтри да се произвеждат в Германия. Нещо не се връзва...
  23. 1 точка
  24. 1 точка
    А сега - MAHLE OC617 made in China: Още в началото ми направи впечатление уплътнителният гумен пръстен. Той е с по-малко сечение от този на австрийския филтър и отгоре на това се движеше свободно в леглото си. Изважда се много лесно - с прилагане на елементарно усилие! Това предполага възможност, уплътнението да бъде изхвърлено ("изплюто") от налягането на маслото по време на работа! Жалко! Тук китайците е трябвало да се постараят малко повече в качеството на изпълнение... OC617 Made in China.mp4 Кутията е съвсем чиста отвътре. Няма оксидация. През отвора се вижда лепилото в долната част, положено плътно, но малко неравномерно. Няма излишък от лепило. Противодренажният клапан е от черна, също много еластична и гъвкава гума. С по-големи размери е от австрийския, понеже и входните отвори на филтъра са направени по окръжност с по-голям диаметър. Филтърната хартия е индентична с тази на австрийския. Дебела и плътна - има много добра филтрираща способност! Положена е не особено равномерно, но е залепена здраво. Виждат се следи от лепилото, с което са омазали част от конструкцията. "Хубава работа - ама китайска"... Тук обаче снадката, между двата края на филтърната хартия е укрепена с метална пластина, както трябва и да бъде. Браво на китайците! Лепилото е здраво и не се рони. Не се отделя от конструкцията дори при опит с отвертка. Конструкцията на макарата е здрава и не поддава на натиск. Полезната площ на филтърната хартия е 704 cm2 - добър резултат! Тук байпас клапанът е стандартен. Затваря плътно и не пропуска. Отваря при натиск от 0,760 kg. При диаметър на отвора от 9,1 mm се получава налягане от 1,15 bar. Чудесен резултат както трябва и да бъде! Заключение: Виждат се някои неточности в детаилите на изпълнение, но всичко би било добре, ако не беше разочарованието от гуменото уплътнение ( О-пръстен) в началото. В резюме - малко снимки за директно сравнение:
  25. 1 точка
    Да разгледаме и MAHLE OC617. Ще сравним MAHLE OC617 made in Austria и MAHLE OC617 made in China. Започваме с made in Austria: Самата кутия е чиста. Няма наличие на ръжда, но се забелязва нещо като оксидиране по метала на кутията. През отвора се вижда лепилото в долната част, положено плътно и точно. Няма излишък от лепило. Противодренажният клапан е от черна, много еластична и гъвкава гума. С малки размери е, понеже и входните отвори на филтъра са направени по окръжност с по-малък диаметър. Филтърната хартия е дебела и плътна - има много добра филтрираща способност! Положена е равномерно и също така е залепена равномерно и точно. Няма излишък от лепилото, което да излиза от конструкцията. Изненадващо - няма укрепване с метална пластина на снадката, между двата края на филтърната хартия! И от това ли почнаха да пестят?!?! Лепилото е здраво и не се рони. Не се отделя от конструкцията дори при опит с отвертка. Конструкцията на макарата е здрава и не поддава на натиск. Полезната площ на филтърната хартия е 692 cm2 - сравнително добър резултат. Изненадата тук е байпас клапанът! Не бях виждал такова конструктивно изпълнение до сега. Диаметърът му е сравнително голям - 16,5 мм. Закачен е към корпуса на макарата чрез "плоска" или "тарелчата" пружина (не съм сигурен за точното и название). И точно това изпълнение развали всичко хубаво до тук. Благодарение на него, байпас клапанът е винаги частично отворен! Чак сега си обясних причината, поради която има много отзиви, в интернет, за "свистене", "стържене", "цвърчене" и др. подобни звуци от масления филтър. Заключение: Всичко би било перфектно, ако не бяха: липсата на метална снадка, на филтърната хартия и най-вече лошата конструкция на байпас клапана, който винаги е частично отворен. Жалко!
  26. 1 точка
    Стана рано. Изми колата. Припомпи гумите. Провери маслото. Доля антифриз. Намаза клемите на акумулатора с грес. Седна и спомените му тръгнаха като на филмова лента. Обикаляха България от край до край без аварии и произшествия... Децата заспиваха едно срещу друго на задната седалка покрити с одеяло. За толкова години колата му беше повече от другар. Като член от семейството... Децата се запиляха по чужбина. Бабката се спомина. Дойде ред да се сбогува и с колата. Не стигаше пустата пенсия. От къде пари за бензин, застраховка, винетка, технически преглед. До сега успяваше да плати само данъка. А колата си стоеше в гаража, готова за път... Завъртя ключа. Двигателя запали. И нещо издумка по тавана на колата. Стреснат погледна навън. Човек стоеше до колата. -Хайде дядка! Вади я тая бракма, че днеска много работа имам! Излезе.Погали колата и му подаде ключа. После се обърна чак когато репатражката потегли. Влезе в гаража. Затвори вратата и захлипа като дете. После захвърли четирите банкноти за които бе заменил един верен другар... Какво знаете вие за живота, ревейки за нов айфон... Никола Стоев
  27. 1 точка
    Съжалявам за дългият текст който се получи, но ако този пост спести дори на един човек нервите, които похабих аз няма да е изгубено време. Кратката версия: Купувате си автомобил за над 20 000 лв., който според думите на търговците от Ласерман карс е: С един бивш собственик; Много запазен без забележки и скрити дефекти „абе виждал е снега само по върховете на Апенините“. Какво получавате всъщност: 1. Кола с трима предишни собственици. 2. Сменен двигател и охладителна система събирани от горублянските морги (двигателят е с изкривен колянов вал шлайфан некадърно и не качва масло в същото време радиатора е почти напълно запушен и колата прегрява при по дългo каране). 3. Преокабелено табло за да не свети чека на двигателя. 4. Подменен оригинален софтуер със специализиран автоджамбазки, който не отчита и не записва никакви грешки (при шофиране на къси разстояния и проверка с компютър няма никакви признаци за проблем това е и причината при проверка в сервиз преди покупката, да не бъдат открити съществени забележки); Колата умира след едва тридесет километра преход. Равносметката: За основен ремонт или смяна са: двигателят, турбината, демпферения маховик, радиатора, таблото и софтуера на колата. Дългата версия: Автомобила нововнос от Италия (ЦРВ трета генерация) е бил за смяна на мотор най-вероятно вследствие на запушване на DPF филтъра. Ласерман карс решават да го ремонтират юнашки, като започват с премахването на DPF, рециклират турбината, купуват нова водна помпа, антифриз… и всичко това го монтират на блок от ЦРВ втора генерация с дюзи от четири различни коли и изкривен колянов вал който шлайфат. Когато към така „чудесно“ ремонтирания двигател добавят и полузапушеният радиатор пета употреба, вече наистина достигат върха на автоджамбазкото ремонтно дело. След като тестват отремонтираната кола, горублянските специалисти установяват два проблема: Първият е, че двигателят не качва масло (т.е при шлайфа на коляновият вал „леко са го изтървали“) Вторият е, че автомобила прегрява т.е радиатора е запушен. Въпросните два проблема се визуализират почти веднага с всевъзможни предупредителни звукови и светлинни сигнали - на таблото светва чека, а борд компютъра индикира ниско налягане на маслото. Сега вече от ласерман карс са пред морална дилема, дали отново да направят ремонта качествено и да градят „некакъв си имидж“ или в духа на най-добрите горублянски традиции да хвърлят всички сили за прикриване на проблемите. Явно варианта с качествения ремонт идва в повече за автоджамбазките душици, които както всички знаем, изобщо не обичат разсипията. Решават на бърза ръка да преокабелят таблото с реленца за да не свети чека, а компютъра лекуват с модифициран софтуер, който не показва и не записва никакви грешки. Така подготвената „кола слънце“ продават на късметлия (мен) и го изпращат да пътува смело следващите 500 км. и колата наистина изминава… около 30. По време на тези километри рециклираната от ласерман карс турбина задира вследствие липсата на масло, новите лагери на коляновия вал започват да издават звук като от фуражомелка, а чисто новият антифриз става на парцали и почти завира поради запушеният радиатор и единственото, което спасява охладителната система и двигателят от взрив е аварийният режим и угасването на двигателя (всички тези щети се установяват в последствие след дълго обикаляне в различни сервизи „парче по парче от голям пъзел“). След този дребен и незначителен инцидент (по думите на автотърговеца), колата става с динамиката на 1,6 тонен трабант и така изминава следващите кратки като миг... 470 км. През всичките тези изпълнени с много положителни емоции часове, щастливият собственик на „колата слънце“ напразно се взира, ту в борд компютъра, ту в чека на таблото с надеждата да разбере какво точно се случва с тази кола. На всички негови съмнения, че колата прегрява и турбината се опитва да излезе през предният капак, от ласерман карс отговарят, че ако е имало сериозен проблем той щял да се индикира на таблото и „щом няма индикация най-много да се е задръстил горивния филтър и ето затова колата не върви“ или „резервоара е направил вакуум и с развиването на капачката всичко ще се оправи“. На фона на всичко това, факта че за отварянето на вратичката на резервоара се оказват необходими двама души (един да дърпа лостчето под волана и един с отвертка да напъва вратичката) е наистина дребен детайл, подобна дреболия съществува и при вградената навигационна система, която не чете дисковете с картите и изпълнява ролята на красив декор… Изводите от гореописаната случка за мен са, че е крайно време държавата да въведе регулации на пазара на стари автомобили подобни на германските. В германия освен че връщането на километражи е престъпление, а не задължение както го приема БГ автоджамбазина, също задължиха търговците предлагащи автомобили втора употреба да издават гаранция и ако има проблеми недоволния клиент връща колата или ремонта му е безплатен, което обуславя това, че на никой не му се сглобява кола от 2 тоталки или подобни Горублянски изпълнения. Отново искам да напомня, че преди покупката колата е проверявана в сервиз, но всички дефектите са добре замаскирани. Във всички документи Ласерман карс и нейният собственик Ласерманов се представлява от „Аутогруп ООД“ гр. Перник. Този факт, както и неотговарящия като номер двигател с този на табелката до шофьорската врата, предизвика за капак на всичко и много разправии в КАТ. П.С. Колата е в движение благодарение на Дидо (MIYAMOTO) човека прояви железни нерви, за което му благодаря. Сърдечно благодаря и на Тихомир за това, че успя да оправи проблемите с софтуера, както и на Мартин за ремонта на таблото.
  28. 1 точка
    Здравейте, аз си имам в офиса скенер.Ако желаете - мога да се включа и аз също да сканирам от оригиналното ръководство. Безплатно ще е, нали ще е от полза за всички тук.Само и време да намеря
  29. 1 точка
    От моя страна нищо няма да е необходимо като пари. Важно е да бъде от полза на всички.
  30. 1 точка
    Това е хидравличната помпа:
  31. 1 точка
    Буталцето се навива докрай. Закачаш жилото, като гледаш лостчето да е опряло в ограничителя. Обезвъздушаваш, БЕЗ ДА ДЪРПАШ РЪЧНАТА. Караш колата няколко километра с честа употреба на крачната, БЕЗ ДА ДЪРПАШ РЪЧНАТА. Връщаш се в "бокса". И сега - Натискаш крачната (яко), дърпаш ръчната (яко), пускаш ръчната, пускаш крачната. Това се повтаря няколко пъти, като следиш хода на ръчната - на всеки следващ път хода на ръчната трябва да е по-малък. Може да го повториш само веднъж, а може да се наложи да го повториш няколко пъти, докато хода на ръчната стане постоянен. Тогава с гайката между седалките правиш хода 5-7 зъба. Ако на първото повторение хода на ръчната не стане по-малък, започваш всичко от начало - навиване на буталцето, каране ( след като си натиснал няколко пъти крачната) и пак - Натискаш крачната (яко), дърпаш ръчната (яко), пускаш ръчната, пускаш крачната.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...