Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 16.10.2022 in all areas
-
5 точкиСкоро взех на синковеца един Сивик 6 хеч - да трупа опит като вземе книжка. Та "вкарах го в пътя" (нови тампони и втулки по окачването) и рекох да се разходим с него. Преди смяната возеше като Акорд, а от онзи ден пак си е Сивик. Но нали се стегна - взеха да се чуват други неща - вече от купето - поне така си мислех. Появи се потропване отзад вдясно, което го нямаше. Мислех че е крикът в багажника, или нещо зад кората под стъклото. Карам и слушам, па анализирам - звукът се чува по все по-малки неравности и ме напряга. Накрая реших да го диря. Спрях и ритам задна дясна гума - дрънченето е локализирано! Извадих огледалце (синковеца рита гумата), а аз оглед на колянце + опипване за хлабав болт. Намерих го - Външният за тампона на надлъжния носач към купето. 17-ка - а такъв ключ нямам. Това се случва снощи (събота), към 20:30 - на изхода от Плевен. Викам на синковеца - "Глей ся кво става", а той рече -"Ще дириш помощ от форума", което много ми хареса поради мирогледа му. А пиша това заради темата. Звъннах на колегата @pepur - познаваме се. Той в Бургас / (брат му вече пил), но ми даде ценен съвет - да стигна ЛукОил-а - там имало пекан служител. Нямаше го. На смяна 1 лелка - порови в колата си, но 17-ка няма. Пресичам булеварда и отивам на отсрещната бензиностанция. Там момчето също няма, но си бъбрят с приятел, а той с Голф 5 - джантите им са с гайки17-ки. Енергично и с готовност ми даде Г-то си! Пресичам / стягам / проверявам и на лявото колело и щастлив, му връщам ключа, па му рекох "Виде ли сега как 1 голфаджия помогна на 1 хондаджия"! Докато стягах пък спряха да зареждат 2-ма пича с вехт Баварец 5, които също предложиха помощ. Най съм доволен че синковеца видя на живо, как "шофьорите са като ято" - без предразсъдъци и как с малко технически познания и житейски опит + човещинка от неочаквани и случайни лица, всеки може да постигне нужното, ако попадне на хора. Баща ми (бог да го прости) казваше "Сам човек - за в тоалетната". Останалите 120 км минаха нормално и с обсъждания на всякакви теми. Пред очите му "спасих" 2 пресичащи лисици и 1 заек, та му обяснявах и тънкостите на нощното шофиране, и "не че пресичат пътя, а пътят пресича гората". Интересен ден, който със сигурност ще помни! VID_20221015_184203.mp4
-
3 точкиЗдравей honda_japan. За двигателя използвай мин ACEA A5/B5-08 SAE 0W-30 масло, а колкото до 6 степенният автоматик TF-80SC се изисква спецификацията ATF, Aisin Warner AW-1, а не някаква по Volvo. Тя се разтълкува така: Automatic Transmission Fluid GM 1940 773 for automatic transaxles fitted in Opel/Vauxhall and Saab vehicles. OEM product: Aisin Warner AW-1. Also known as Saab part no. 93165147. Поздрави.
-
3 точкиЗа Волво трябва да ползваш масла, имащи съответната спецификакия за конкретния двигател и съответно кутия! Тук не е толкова от значение 5W-30 ли е, или 0W-30, а най-вече конкретната спецификация на Volvo! Най-важното е да не са ментета! За двигателя добре си се насочил към SSV 0W-30. Има спецификация VOLVO VCC 95200377. Достатъчно термостабилно масло, с PAO и добър противоизносен пакет. За кутията нямам представа, но Ravenol дават добър атестат относно издържливост на маслото. За съставки, пасване и добра работа - не мога да кажа. Но предполагам, че Ravenol не би трябвало да се изложат. Не знам... Изборът е твой...
-
2 точкиИмам FILTRON made for Filtron в фабриката на MANN+HUMMEL в Босна. Противодренажния клапан е силикон, сигурно е покачествен. Цена 5 €
-
2 точкиТочно за Филтрон има много оплаквания,и доста оставени маслени дири по булевардите. Тук доказва това защо е така,с това късно сработване на байпасния клапан. Интересно ще е да се отвори един MANN едно Mahle да видим дали ще докажат своите хвалби,и с какво караме. Готов съм да закупя двата и да ги изпратя да се отворят.
-
2 точкиРеших да отворя и един Filtron, за да видя колко са верни твърденията, че "това са скапани филтри" и едва ли не нищо не ставало от тях... Както се ширят всеобщи мнения. Маслен филтър FILTRON OP575. Made in Poland. Дават го заместител на Honda 15400-RBA-F001, MANN W610/6, Purflux LS350 и др. Може да се намери на нашия пазар, на ценa 9,00 лв. в момента. На пръв поглед филтърът изглежда доста прецизно изработен. Няма защитен целофан. Самата кутия е чиста. Няма наличие на ръжда. През отвора се вижда лепилото в долната част, доста тъмно на цвят и положено плътно и много точно. Противодренажният клапан е от черна гума, както при повечето бюджетни филтри. Гумата е мека и еластична. Възвръща относително бързо първоначалната си форма след прегъване. Филтърната хартия е положена равномерно и на гъсто. Още от тук прави впечатление дебелината й! Снадката на двата края е направена с лепило и допълнително защипана с метална пластина. Лепилото е положено равномерно и плътно. Не се рони и не изпуска залепените елементи, което прави много добро впечатление. След разрязване на филтърната хартия, конструкцията на макарата с цедката остава здрава! Дори при прилагане на значително усилие за разглобяване - не помръдва! Здрава конструкция! Прави впечатление големият брой широки отвори на цедката, на макарата. Ще осигурява достатъчно голям поток на маслото. Полезната филтрираща площ на филтърния елемент е 640 см2 – средна към добра, както при повечето бюджетни филтри. Филтърната хартия е относително дебела и плътна за среден клас филтър. Прозира минимално на просвет и изглежда доста влакнеста - би осигурила добра филтрираща способност! Браво на Филтрон! Байпас клапанът е гумен с пружина. Отваря се при натиск от 2,15 kg. При диаметър на отвора 10,49 см се получава налягане от 2,49kg/cm2 = 2,44 bar. Това е 2 пъти над стандартната стойност от 1,2 bar! Байпас клапанът ще отваря късно, при двойно по-голямо диференциално налягане. Тук съм разколебан с оценката си, понеже в комбинация с дебелата филтрираща хартия, може да предизвика "маслен глад" в обределени ситуации. При тая комбинация от фактори, май би било по-добре да се използва при нисковискозитетни масла 0W-16, 0W-20, 5W-20. Заключение: Здрава конструкция! Добра към много добра филтрираща способност! Като цяло - би бил много добър бюджетен филтър, ако не беше късното отваряне на байпас клапана. Дали при тази бройка се е получила някаква грешка, дали при тази партида? Ще трябва да се отвори и друга бройка, по-натаък, за сравнение. Жалко, че клапанът развали всички други добри качества на този филтър!
-
2 точкиМаслен филтър PZL PP210. Made in Poland. Дават го заместител на Honda 15400-679-003, MANN W610/6 и Filtron OP575. Може да се намери на нашия пазар, на ценa 10.40 лв. в момента. На пръв поглед филтърът изглежда доста прецизно изработен. Няма защитен целофан. Самата кутия е чиста. Няма наличие на ръжда. През отвора се вижда лепилото в долната част, положено плътно. Противодренажният клапан е от черна гума, както при повечето бюджетни филтри. Гумата е твърда в редата, но е мека и еластична в периферията. Възвръща бързо първоначалната си форма след прегъване. Филтърната хартия е положена сравнително равномерно, но не съвсен на гъсто, което е малък минус. Губи се допълнителна филтрираща площ, а и се губи донякъде от здравината на филтриращата щора. Снадката на двата края е направена с лепило и допълнително защипана с метална пластина. При самата снадка се наблюдава известна неравномерност на полагане на филтърната хартия. Лепилото е положено равномерно и плътно. Не се рони и не изпуска залепените елементи, което прави много добро впечатление. След разрязване на филтърната хартия, конструкцията на макарата с цедката остава здрава! Дори при прилагане на значително усилие за разглобяване - не помръдва! Здрава конструкция! Полезната филтрираща площ на филтърния елемент е 683 см2 – средна към добра, както при повечето бюджетни филтри. Филтърната хартия е относително тънка, но е плътна. Прозира до известна степен на просвет, но не толкова много, както другите бюджетни филтри, които съм отварял. С оглед на това, филтриращата способност, определям субективно, на средна към добра. Като за среден клас филтър. Байпас клапанът е гумен с пружина. Отваря се при натиск от 2.25 kg. При диаметър на отвора 14 см се получава налягане от 1,46 kg/cm2 = 1,43 bar. Това е малко над стандартната стойност от 1,2 bar, но е в допустимите граници. Филтърът ще работи като филтър, а това е важното! Заключение: Здрава конструкция. Правилно работещ байпас клапан. Средна към добра филтрираща способност. Като цяло - доста приличен бюджетен филтър от среден клас. Бих го използвал, ако нямам нещо по-добро под ръка.
-
2 точкиБез обработка: С обработка на бялото: Заради баланса на бялото, всичко "играе" както си иска. Щом е минала 1 година, не се замисляй, а сменяй!
-
2 точкиЗавиждам на стоицизма, с който @docev продължава да отговаря на обречената от самото начало кауза. Аз обаче не притежавам такъв и @Нико 74 получава едноседмично лишаване от права за писане във форума, комбинирано с условно постоянно при следващо подобно изказване.
-
2 точкиДаже мисля че е най добре да се изтрие темата. Сигурно ако бях написал че : 100% е партиден (сериен) номер (ако знаеш какво е), щеше да разбереш. Но нека си изфилосовстваме отново че така е най добре. В случай че се притесняваш от това че казах "ако беше дал пример със снимка" , че някой по тая снимка ще ти открадне колата примерно. Недей. Тази кола се краде лесно и без ключ и без снимка ;-) .....да те пообъркам още малко.
-
2 точкиМаслен филтър SCT SM104. Made in - не мога да разбера... Или Литва, или Германия. Дават го заместител на MANN W610/3. Може да се намери на нашия пазар, на ценa 5.48 лв. в момента. На пръв поглед филтърът изглежда доста прецизно изработен. Запечатан е с целофан. На дъното има релефен надпис. Вътре се вижда лепилото, равномерно положено в дъното. При изхода на филтъра, обаче, се вижда нишка лепило, която би могла да се откъсне и да влезе в двигателя! Самата кутия е чиста. Няма наличие на ръжда. Противодренажният клапан е от черна гума, както при повечето бюджетни филтри. Гумата не е твърда и е еластична. Възвръща бързо първоначалната си форма след прегъване. Филтърната хартия е положена неравномерно! Снадката на двата края е направена с лепило и допълнително защипана с метална пластина. Лепилото е положено равномерно, но на доста тънък слой. След разрязване на филтърната хартия, конструкцията на макарата с цедката се разпада! Лепилото не държи! Плезната филтрираща площ на филтърния елемент е 608 см2 – средна към добра. Филтърната хартия е една от най-тънките, на които съм попадал. Не е достатъчно плътна и прозира забележимо на просвет. Байпас клапанът е гумен с пружина. Отваря се при натиск от едва 0,56 kg. При диаметър на отвора 13,6 см се получава налягане от 0,386 kg/cm2 = 0,379 bar. Това е много под стандартната стойност от 1,2 bar. и предполага, че филтърът ще работи постоянно с частично, или напълно отворен байпас клапан! Недопустимо! Заключение: Не мога да повярвам, че такъв филтър би минал качествен контрол в Германия. Нещо не се връзва! Не бих използвал такъв филтър!
-
2 точкиМаслен филтър Wunder WY917. Made in Turkiye. Дават го заместител на 15400-RBA-F01. Може да се намери на нашия пазар, на ценa 8.68 лв. в момента. На пръв поглед, отвън, филтърът изглежда доста прецизно изработен. Запечатан е с целофан, макар и не много красиво. Вътре се вижда лепилото, положено не много равномерно. Самата кутия е чиста. Няма наличие на ръжда. Противодренажният клапан е от черна гума, както при повечето бюджетни филтри. Прави впечатление, че гумата е доста твърда и не възвръща охотно първоначалната си форма след прегъване. Няма да задържа добре, особено през зимния период. Филтърната хартия е положена равномерно. Снадката на двата края е направена с лепило и допълнително защипана с метална пластина. Лепилото, освен че е положено неравномерно, при натиск се разпуква и се рони! След разрязване на филтърната хартия, конструкцията на макарата с цедката се разпада! Лепилото не държи! Плезната филтрираща площ на филтърния елемент е 625 см2 – средна към добра. За филтърната хартия не може да се каже, че е достатъчно плътна, затова и прозира забележимо на просвет. Дебелината й не впечатлява. Байпас клапанът е от гума с метална подложка откъм пружината. Отваря се при натиск от 2,450 kg. При диаметър на отвора 13,3 см се получава налягане от 1,76 kg/cm2 = 1.72 bar. Това е над стандартната стойност от 1,2 bar. С оглед на слабото и некачествено лепило, има възможност да се разлепи филтърната хартия от диференциалното налягане. Заключение: Този Wunder съвсем не е „Вундер“! Не бих използвал такъв филтър!
-
1 точкаНяма какво да се изясняваме. Ти мериш някакво налягане, вероятно с кантара и химикалката, макар че налягане не се мери така, има си тестови станции. Ето този мери друго. Утре ще взема един Манн е ще му измеря 5бара по този метод и него ли ще заклеймим?
-
1 точка
-
1 точка....НО, да кажа как палеше с испанския бензин с който сии дойде с автовоза и скоро след като минах на българския. Моментално, дори не се усещаше да върти... хех тя и моята с оня бензин оттатък гори литър-литър и половина по-малко, ама това е положението, иначе желязно правило- от РъБъ се купува само бензина (че няма начин отдругаде)
-
1 точкаНа което и масло да си спреш вниманието, първо се увери че съответния oil selector го е препоръчал и допълнително в дата шийта му, че отговаря на дадения стандарт. Поздрави.
-
1 точкаОт приятел знам ,че въпросния двигател е чук, ама Чук. Гори малко, доста динамичен , не създава проблеми.
-
1 точкаСкоро ще добавя още един "французин" в семейния гараж, а именно peugeot 307 2000 hdi, 90 hp. Колата е 2001 година, върви добре, няма проблем с двигател, скорости и ходова част, купето е здраво, с изключение на левия праг който е доста поизгнил, салона е много запазен. Климатика работи. Причината да я взема е че се появи нужда и от четвърта кола в "голямото" семейство, но ще се кара изключително рядко. Тоест ще си стои на село "на повикване". Ще я взема от мой близък роднина който до последно я е карал на символична цена. И така французите ще станат двама - citroen и peugeot. Някой от вас съфорумци, има ли опит с марката и модела или с конкретният двигател 2000 hdi ?
-
1 точкаSAE (grade) е едната страна на монетата. В частност стандарта ACEA A5/B5 е в High SAPS масло и не е предвиден (според ACEA) да предпазва съвременните катализатори и филтри за сажди. Но ОЕМ като Volvo и Ford са я препоръчали, независимо дали двигателя е оборудван с DPF или не. Чел съм, че те си спират вниманието на ACEA A5/B5, защото имало в него специален тест за защита от износване на разпределителният вал. Колкото до DPF филтъра, ако се сложи SAE 0W-30 ACEA C2 масло (Mid SAPS), то неговия TBN ще е под 8.0 и не може официално да отговаря на ACEA A5/B5-08, а на ACEA A5/B5-07. Но през 2011г вече е важала ACEA 2010, а тя както и 2008/2010/2012/2016/2021 си търсят TBN 8.0 или повече. Сега самият производител си знае, DPF може ли да се регенерира успешно с High SAPS масло, но ти можеш периодически да използваш добавка за по-бързо изгаряне саждите и това да удължи живота му.
-
1 точкаОпиши проблемът. Така никой няма да ти отговори. Аз лично имах проблем с омазняване на помпата, виене и последващо стържене на лагер и изпускане от обратният маркуч. Сваляне на помпата, ревизиране, смяна на лагер, семерина, всички пръстени и сега е бетон. Между другото разделът където е пусната темата, е мноооооого грешен.
-
1 точкаОт капката преди месец съм минал 30 км - Сивика е пред гаража и е залостил Ледженда вътре. Но за да си изпълня обещанието (а и по друга причина), вчер съм врътнал за деня почти хилядарка (виж снимката), а според средна скорост по борд компа са 12 мото часа (градското в София и 2 пъти в Търново е "прибиваньие". Малшрут: Монтана - покрай Плевен в Търново - София - пак Търново и покрай Ботевград - та в Монтана. 3 пъти Хемус и скоростни шосета. Просто капнах - за референция, защото предните капки са след кратко градско, а тази е - бАам - почти хилядарка наведнъж. Моторът не е изстивал между преходите и вероятно ще има разлика само в контура на капката. Капнах я 10 мин. след прибирането снощи, съхна денонощие и тая вечер я снимах с тел-а - като другите. Стандартния протокол-описание си е същият и няма сми, да го преписвам с отлики само в цифрите, но тотала е: 10958 км Цикъл (извънградско/градско) – приблизително 81% / 19% - 8878км / 2080км . Мото часове – около 105 извънградско + 84 градско = 189 мото часа. Ta, кажи, има ли разлика след + 13 мото часа и + 995км, а и като цяло -кондицията за почти 11 000 км и срок 1 година ?
-
1 точкаСкоро времето няма да го позволява та реших да действам с радиатора : Като начало купих антифриз на Ravenol. Причините са 2 - цена/качество. ОЕ антифриза, готов за употреба е към 90лв за 5 литра а на мен ми трябват около 6 а Ravenol са добри продукти с добра цена. Тази разфасовка от 1.5 литра концентрат е 18лв т.е 2 такива са 36лв или 1:1 с дейонизираната вода ( 2лв литър ) идват точно 6 литра. Има си спецификациите по Хонда както и на цвят е същият като OE Type 2. Купих и клещи за водни съеднинения, отдава се канех да си взема, че иначе е мъка с тия скоби. Радиатора който е втора ръка го измих преди да го монтирам. Клещите хващат добре скобите и позволяват спокойно да я премести човек: За да се махне радиатора, падат 2-те маски, предната горна греда и тогава по ред маркучи, датчици и тн.. Общо взето си е хамалогия. На 6-тата генерация а и не Prelude 5 преди години отнема по-малко време. Тук всичко е по-сгъчкано. Последва монтаж на "новият" радиатор и нов антифриз: И готово: Общо взето си е хамалогия. Бях вдигнал колата на крик/подпори, че е ниска и не ми беше удобно за работа. Отделно ме забави това, че за да се махне радиатора заедно с перките, трябва предварително да махнете разширителното казанче. Ако не се махне, радиатора не излиза или поне не преди да се разглобяват още неща. Аз не бях махнал дори акумулатора. Старият радиатор си е сълзял по цялото протежение не се знае от кога. Понеже цяло лято карам без едната кора отдолу та когато сменях биалетките и го видях. Вероятно нямаше да обърна внимание скоро. Адски много ме дразни и това, че не мога лесно да проверявам нивото дали е на минимум или максимум от казанчето. Адски ниско е поставено и не знам как може да се погледне ако не си легнал под колата.
-
1 точкаАз за горивен филтър не бих сложил нещо, което не е от доказана марка и производство! Там става въпрос за защита на инжекторите, а знаем колко финни пулверизатори са! Купи си един MANN - германски, или MAHLE - Австрия, но от сигурен доставчик и задължително Германия и Австрия! Мани ги тия Japanparts, Ashika, Ashuki, Ashaki, Tashaki и др. псевдо-японски наименования. Нямат нищо общо с Япония, а съм им виждал качеството отвътре! Дано тия филтри, дето си слагал, не са ти нахакали частици в инжекторите, понеже и те самите отделят простотии (скапаните филтри имам предвид). Май ще трябва да направя и една тема "Горивни филтри"... ...А ако проблемът продължи и след това, и особено при ниски температури, трябва да провериш налагането на горивото дали е в норма. Ако не е - тогава си за смяна на горивна помпа. Или най-малкото цедка на горивна помпа - щом си слагал добавки! Задръства се цедката от "вдигнатите" боклуци, от добавката (ако има цедка преди помпата).
-
1 точкаАко беше показал и снимка, щеше да има 100% попадение, но все пак, 100% е парт номер.
-
1 точкаКои точно цифри? Вътре на капачето на дистанционното или на табелка сложена да виси на ключът или от вътрешната част щамповани на пласмасата като махнеш самото дистанционно и не на последно място КОЙ ключ? (на вид)
-
1 точкаСложете си Лед крушки и нито ще ви грее, нито ще ви консумират кой знае колко мощност. Аз нямам Лед единствено н мигачите и стоповете по разбираеми причини, но на габарита отпред съм взел по-силни Лед и ги ползвам за дневни. Супер са! Така и не включвам фарове, а карам само на габарит
-
1 точкаОтносно предварителното пълнене на филтъра с масло, не го правя! За първоначалния старт има достатъчно останало масло във ваничките под разпределителния вал и в системата, за да осъществи някакво първонаално мазане. https://www.oil-club.ru/forum/topic/314-zalivat-li-v-novyy-maslyanyy-filtr-maslo/ @5 GTT Същият е. Основната разлика е във формата а външния, гумен, уплътнителен пръстен. При ОЕМ е с кръгло сечение, а при афтърмаркет-а е с правоъгълно сечение. Имa, обаче доста оплаквания от скъсани противодренажни клапани на неговия "събрат" - европейският FRAM! https://www.oil-club.ru/forum/topic/28244-fram-ph5317-honda-kia-hyundai-mitsubishi/?do=findComment&comment=1188959 Ползвах веднъж такъв FRAM PH5317 ( https://www.sogefifilterdivision.com/catalogues/FO/scripts/cat_fich_filtre.php?zone=FR&catalogue=FRAM&lang=GB&ref_filtre=PH5317 ) и при мен се скъса! С Purflux LS350 (който е същия ) не съм имал такива проблеми.
-
1 точкаMade in BA не е ментак! Изнесено производство в Босна и Херцеговина. Както Mahle/Kneht имат производство в България.
-
1 точкаЗа съжаление е така и това го знам от твоите колеги варненци :). Относно: Който я е монтирал да се оправя...го коментирам така: Всякакви идиоти монтират газ,половината са бивши полицаи,работници по автомивки ,строителни работници,тенекеджии. Всеки си мисли че 200 лв с 4 дупки са лесни пари. Като отворя един капак мога да ти кажа монтажника дали е с основно или средно образование..и какво е работил миналия месец.. Газифицирането е отговорна работа,но контрола от властите е занижен и всеки си прави каквото иска.Естествено страда потребителят. Относно монтираните хардуерни елементи: Alex rail 001 -рейката на алекс версия 1.Алекс живее в Полша ,но няма фабрика и си произвежда всичко в Китай. Alex и Shark се произвеждат от Shenzen Lo.Gas China под марките AEB.Lovato.Valtek..и още 10 на имена звучащи на италиански. Качеството е клас "Мостра" издържа 6 месеца,но ако поръчам същата рейка във качество "Принс" ще изкара 3-4 години.
-
1 точкаДруго нещо,което забелязвам е, че когато цената на петрола пада рязко на долу по нашите бензиностанции едвам мърдат цените с по някоя стотинка и то с известно закъснение, а като се качи цената на петрола са много бързи,тогава моментално ги вдигат!
-
0 точкиКлюч за темата .Явно тук човек не може да получи информация.Няма тук разбирачи , а само философи ....явно.
-
0 точкиАууу колко са онеправдани джамбазите, чак една сълза ще пусна. Понеже се делим на ние(купувачи) и вие(джамбази), ще пусна едно неангажиращо мнение, сиреч, това си е моя гледна точка и не карам никого да се съгласява с него. - вие съзнателно прикривате проблеми при колите, които продавате - вие укривате данъци и осигуровки, или поне 95% от съсловието ви - вие твърдите, че ми правите услуга, като ми продавате колата все едно аз съм я внесъл, а всъщност....виж горното - на последния от съсловието ви, с който контактувах, като поисках фактура за продажбата на реална стойност, ми отговори директно да ходя от другаде да си купувам кола щом искам фактура. - половината от уникатите, които продавате, са в период на полуразпад. На един такъв, за не малко пари, почти му падна моста в движение - има някакви бели лястовици от вашето съсловие, дето ще ти кажат малко повече информация за колата, но са единици - аз претенции нямам, двете ми хонди съм ги взимал на принципа харесва ми и толкова, нито съм ги карал по сервизи, нито нищо. И двете имаха проблеми, за едната ги разбрах в последствие, за другата джамбазина ми каза какво и има. - и престанете да се оправдавате с купувачите. На българина все някой друг му е виновен.Едва ли съм единствен в тая държава, дето не му е проблем да купува автомобили на 200+ ккм.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00