Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 28.07.2022 in all areas

  1. 3 точки
    1. Един хектар канабис освобождава толкова кислород, колкото 25 хектара гора. 2. От един хектар канабис можете да получите същото количество хартия, колкото от 4 хектара гора. 3. От дърветата се прави хартия, която може да бъде рециклирана 3 пъти, докато от конопът се прави хартия, която може да бъде рециклирана 8 пъти. Конопената хартия е най-добрата и най-трайната. 5. Конопено цвете е капан за радиацията. Плантациите от канабис пречистват въздуха. 6. Конопът може да се отглежда навсякъде по света, нуждае се от много малко вода. Освен това, тъй като може да се защити самостоятелно от насекоми-вредители, не се нуждае от пестициди. 7. Конопеният текстил превъзхожда дори ленените изделия по свойствата си. 8. Конопът е идеално растение за производство на кантове, въжета, чанти, обувки, шапки... 9. Канабисът у нас е забранен. Но техническият канабис не съдържа наркотик и може да се отглежда свободно. 10. Протеиновата стойност на семената на канабиса е много висока, а две мастни киселини, съдържащи се в него, не се срещат никъде другаде в природата. 11. Производството на канабис е много по-евтино от соята. 12. Животните, които се хранят с канабис, нямат нужда от хормонални добавки. 13. Всички пластмасови изделия могат да бъдат направени от коноп, конопената пластмаса е екологично чиста и напълно биоразградима. 14. Конопът може да се използва и за топлоизолация на сгради, той е издръжлив, евтин и гъвкав. 15. Конопените сапуни и конопената козметика не замърсяват водата, затова са напълно екологично чисти.
  2. 2 точки
    Добро утро, взех колата, в крайна сметка излезе късата клечка, и компресорът беше заминал, та смених целият комплект. Та да се знае, като започне дори за малко да спира да духа студено, да имате едно на ум да се направи проверка веднага. При мен не след дълго излезе и шум и явно беше вече късно. Колата сега е ок, няма шумове, ще се наблюдава, не съм карал още много. Сервизът е в Левски, до Билата на 8ми Приморски, който се интересува повече може да ми пише на лични. Доволен съм, момчетата си знаят работата, мисля, че бях чел и други колеги са посещавали за същия проблем. Поздрави
  3. 2 точки
    Здравей, и аз имах твоята дилема преди година. След 2015 г. започват монтирането на двигатели с доректно впръскване - EarthDreams Гледах ЦРВ-тата зад океана защото там са 2,4 двигател и автоматик. Исках да не е със CVT , а със стария доказан автомат. Веднъж гледайки ревюта попднах на сравнение на Honda CR-V и Acura RDX Една бърза справка в интернет за двигателя на РДХ-а ми показа J35Z2 става на газ. А и 274 кончета под капака са си много по-добре от 150-те на сегашната ми хонда.
  4. 1 точка
    След близо 10-годишна пауза в мърчандайза, направихме нови клубни поставки за номера: Подложките са изработени от полистирол и разполагат с държачи на регистрационния номер от двете страни. Печатът е комбинация между ситопечат в двата края, и дигитален печат в средата, за да може да се визуализира преливащия ефект между бялото и черното. Дизайнът им е максимално изчистен откъм цветове и оформление, за да се вписват върху какъвто и да било цвят кола. Цена за комплект от 2 (две) подложки: 12лв. Засега подложките могат да се взимат от: @Ronin7 с получаване на обща поръчка за масло; Бургас (ж.к. Изгрев) при колегата @Martin_Panaiotov (вече няма); Сервиза на Венелин в Стара Загора; Мен лично за София и Стара Загора след контакт на ЛС или скайп "златозатор" (на латиница). Търсим колеги от страната, които са склонни да вземат няколко комплекта, които да предлагат в своя град и да имат възможността да се запознаят с други местни хондаджии. От фенове за фенове. Дано ви харесват!
  5. 1 точка
    Скоро ще направя 60 К на моята Хонда, и тъй като един колега ми писа на лично да споделя впечатления, мисля, че създаването на тема, където настоящите и бъдещи колеги могат да получат първоначални впечатления за ТОЧНО този модел, е най-удачна. Ще намеря и прибавя по-късно линковете към моите постове, свързани с колата... Няма да пиша всичко наведнъж, а ще добавям последователно! Всеки път , качвайки се в нея ми излиза усмивка на устните... Приятна за каране в големият град! Маневрена и с достатъчни PS за моето шофиране- а, именно 90% градско! Фамилна и работна кола за всеки ден... Пътувам и два/три пъти годишно големи отсечки по магистралите на Европа- чрез автоматика спокойно правя по 800-900 км на парче, без умора и пренапрягане. Средна и приятна скорост установих за мен е 110-120 км/ч ... Над 140 км/ч с нея започвам се чувствам неконфортно, а и разхода става над 13-14л /100 км LPG. Формата на каросерията, е въпрос на естетическо възприятие-НА МЕН МИ ДОПАДА! Естествено, това оказва и влияние на разхода на гориво, но това ми беше ясно още преди покупката... Вътре, ергономичноста е много добра, особенно , като се спуснат задните седалки -се отваря огромно пространство, което за такава къса кола е страхотно... Мебели, бяла техника, багажи- побира много! За спане на дълъг път е също страхотна.... Паркирането на задна не ми се отдава много добре(както ми се е отдавало с други коли), и все си мисля, че това се дължи на самият модел... Сложих преден и заден парктроник, и нещата горе-долу се получават, но не спонтанно... следва....
  6. 1 точка
    Смених и дискове и накладки в края на януари - оригинални от Бултрако. Имаха ги на склад, Слави ги взе от тях и сложи буквално за 2 часа. Първите 2-3 седмици спирах малко по-внимателно, сега си карам нормално и колата спира както трябва, не съм усетил никакви вибрации.
  7. 1 точка
    Малко обновление и по въпроса с хибридната батерия. Направих си така наречения "grid charger" за да живне малко батерията, но повече от 187 волта не успя да вдигне целия пакет. Поради липса на време да направя няколко цикъла на разреждане и зареждане реших да поръчам нова. Свързах се с двама продавачи и накрая се спрях на ennopro. Комуникацията беше бърза за разлика от kingkong battery, също и цената беше малко по-ниска. Преди година бях питал същия продавач за цена и тогава батерията до тук идваше 1750лв. В момента поради поскъпване на суровината им там със 70%, финалната цена вече беше 1230$ или 2400лв. Поръчах ги и след 2 месеца бяха тук, доставени до врата, без допълнителни такси. При първото свободно време ги подмених. Клетките са с капацитет 6500mAh, бяха еднакво заредени. Не си бях взел диагностиката с мен, но още с контакта всички излишни лампи бяха изчезнали, колата си запали с електромотора и си дозареди батерията. Първите впечатления са, разхода спадна още, като има още няколко неща да се довършат за да стане още по-адекватен. Батерията свършва много по-бавно, тоест ако се прави изкачване от 5-8км дистанция батерията не успява да падне, около 2км се движи автономно с климатик. Последното засичане на разхода е 4.1 смесено с климатик, като има престой на място по 10-15 минути, изкачвания без спускане, скорост извън населено място 90-100км/ч, градско 50-60км/ч, няколко изпреварвания до 170 и така нататък. Вече съм склонен да вярвам, че има разходи от около 3.5л/100км при Сивик 8 хибрид и Инсайт, при нормално/икономично каране. Има още какво да се каже и направи по темата с хипермайлърите, но към момента толкова. ПС: имам 22 излишни клетки, като 4 от тях са в много добро състояние и BCM модул, който не е флашван с новия софтуер.
  8. 1 точка
  9. 1 точка
    Просто е доста по-стегната от другата, за да не се местят и двете при обикновено нагласяне.
  10. 1 точка
    Добре е че споделяш, но авторът пита за 3 годишно (и 10 пъти по-скъпо) Харви и е нормално да се притеснява, понеже е с друг мотор.
  11. 1 точка
    За сега само от 1 медия го съобщават, но "дим без огън няма". Щом ФВ груп са одобрили влизането на Порше и Ауди в Ф1, значи се работи по въпроса и ще стане. 50% от акциите са партньорство, а не пълен контрол. Но после Порше може да купи още малко и логото им да мине пред РедБул по бордовете на болидите. Бордът ще се събере и ще метнат д-р Марко "зад борда".
  12. 1 точка
    Аз да напиша от 2013 карам 7-ма дизел на 363 000 е ,смяна на масло на 20 000,смяна на горивен на 60 000 .От тия километри над 200 000 са мои ,сменил съм ролка на алтернатор и алтернатор и един датчик на Airbag.Предполагам е оригиналния съединител тръгнал е вече защото буксува ако я настъпя на 6-а и 5-а от ниски обороти.
  13. 1 точка
    Коли на по над половин милион км., не се промиват. Таман се е затапило, не го измивай, да не изтропа нещо!
  14. 1 точка
    Добре де, колко пък толкова ще спестиш като си сложиш газ ? Тва HR-V гори 6-7 бензин.., На газ да гори 9, Инсталацията е почти невъзможна на тоя двигател, дори и да е възможна, ще трябва Течна Фаза или някакъв супер засукан ГИ. Цената не си заслужава според мен. Само за инфо, CR-V със същия мотор София-Кавала даде разход около 6.
  15. 1 точка
    Ами, то идеята бе нейде на ново място, с нощувка и оглед на околни забележителности - един вид разходка - може и семейно. Но ако повечето нямат време за това, ще стане че някои ще "бием път" (нема лошо) за по 1 кафе. Но да видим до къде ще стигнем с преговорите и кому ще връчим мандат за организацията.
  16. 1 точка
    Не, съжалявам, не знам работното им време.
  17. 1 точка
    Чудя се и се мая! Чета и свят ми се завива. 2.0 бензин била мудна, умрял кон и подобни други щуротии. Хора, какви ги говорите? Акорд не е спортен автомобил. Какво искате, да "бяга" като Порше би-турбо, 572 коня ли? Отдеве моята я опърлих на една права, набира съвсем прилично, и ускорение и всичко. Явно са ни много различни представите за мощност и ускорение. Все чета някакви истории за недостигане на мощност, ще катеря някакво страшно нагорнище с 4 други спътника и 25 куфара и няма да ми стига мощност. Или ще изпреварвам, но слабия 2.0 бензин няма да успее да набере и ще трябва да сваля две предавки надолу. Не знаех, че Акорд е спортен автомобил, наистина.
  18. 1 точка
    Този доцент очевидно е човек с накърнено достойнство, че не е успял да се реализира някъде и му се налага да работи в БАН, следователно се е озлобил срещу запада. Изгубих половин час от живота си да го слушам тоя, щото не издържах повече. Но ето някои от нещата, които каза: 1. След пандемията хората са тръгнали да купуват много продукти. - Ми не, нивата още не са стигнали тези от 2019та за реализирани продажби в повечето битови сектори. 2. След 1970 нямало знчими иновации - Освен, че има иновации, ами и тези иновации са достъпни да всеки човек. Всеки в джоба си носи телефон, който има камера по-добра от професионални такива от преди 10-15 години. Лекари оперират дистанционно с роботи, дори в държави като България 3. Даде пример за политбюро като добър начин за "произвеждане" на политици 4. Урсула фон дер Лайен нямала капацитет да е лидер на ЕУ (очевидно мъ е накърнено достойнството, щото тоя явно е голям капацитет) - дори в диктатурите никой диктатор не взима сам решения, решения се взимат от група експерти, капацитета на даден лидер не е ключов за взимането им. И така. Нямам против да станем някакъв сателит на Русия, ние само от лошо се учим, щото "великия Путин", според този доцент, е мастър в политиката, щото всички ресурси са държавни и той може да си прави каквото иска с тях. Капитализма е лош, те олигарсите на путин за това имат по 50 метрови яхти, да показват колко лош е капитализма. А Руснаците ряпа да ядат там, важно е Путин да е силен, и олигарсите му.
  19. 0 точки
    Всеки ГИ е подходящ за ХР-В, стига инсталатора да знае какво прави . Над 120 000 км. карам на газ ,никакви проблеми - нито с ГИ ,нито с клапани .Икономията е повече от 100% . 7 литра бензин х 3лв. =21лв. - 10 литра LPG х 1 лв. = 10 лв. на 100 км.
  20. 0 точки
    Еми ще продаваме хондите и ще купуваме поршета
  21. 0 точки
    Дано се е получило и сте доволен, успех. Позволявам си споделяне на размисли. Дълго и болезнено е за слушане, поне за мен. Еле пък за размисъл. ( •̀ .̫ •́ )✧
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...