Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 26.07.2022 in all areas

  1. 2 точки
    Личното ми мнение - гласувам със всичките си ръце и крака за автоматик. От моя опит с досегашните ми коли: Условието е - движение със 120км/ч (по километраж) на магистрала. - CR-V 1, 4-степенен автомат - 3000об/мин - CR-V 1, 5-степенна ръчна - малко повече от 3000, не помня точно - Сивик 9, 1.8 бензин, 6-степенна ръчна - 3000 - Тойота Авенсис, 1.8 бензин, 4-степенен автомат - 3000 Не помня за предишните ми два дизела, ама Акорд 7 дизел, 6-степенна ръчна - 2000об мин. Мисълта ми е - потвърждавам, казаното по-горе - предавателните числа на автомата са (грубо казано) по-добри за магистрално каране. Като прибавим към това, ръчен режим на автомата и адаптивен круиз контрол ... приказка. Служебният ми ван е такава комбинация. Мерцедес Спринтер, дизел, 7-степенен автомат. Мога цял ден да го карам извънградско само с бутоните на волана, без да ползвам краката си. edit: Забравих да спомена - ако ще е автоматик, задължително най-големия двг (кубатура, мощност) за модела. Карал съм Акорд 6, 1.8 със 4-степ3нен автомат - не ми хареса.
  2. 1 точка
    Знаете ли защо бутилките за вино са 750 милилитра ? А не да речем – 1 литър (1000 милилитра) ? 19 век - основните клиенти на френските производители на вино са англичаните. Английската единица за измерване обем на течност е ′ ′ имперски галон ′ ′, равняващ се на 4,554609 литра. За да се опростят сметките при преобразуването на мерните единици французите транспортирали виното от Бордо в 225 литрови бъчви или точно 50 галона, съответстващи на 300 бутилки от 750 мл. (75 сантилитра) За да им е по-лесно, те приели, че 50 галона = 300 бутилки. И така, един галон съответства на 6 бутилки. Всъщност това е причината дори и днес кашоните с вино често да бъдат по 6 бутилки. Виното също е и култура! Наздраве !🍷
  3. 1 точка
    Аз винаги съм предпочитал бензинови двигатели. Не знам защо е така 🤔 Като избирах Акорда, реших, че лично аз предпочитам 2,4 бензин. Изчетох всичко за дизела и 2,0 бензин. Реших, че комбинацията 2,4 бензин, АТ, комби е най - подходяща за моите изисквания. С дизела, не ми се занимава с ЕГР, ДПФ, помпи, дюзи, турбини и т.н. Сложих си газ. Разхода извънградско ми е 10 - 12. На бензин съм я смъквал до 8,5. Не знам как е с ръчните скорости но АТ си е голяма айляк Онази вечер джитках по магистралата - нагласих круиза и повече от час не съм правил нищо друго освен да въртя волана Друго, което мога да кажа е, че със скорост 140 км/ч по километраж, оборотите държат 3000. Онази вечер бях нагласил круиза на 120 км/ч по джипиес но не обърнах внимание на какви обороти е двигателя.
  4. 1 точка
    Прохлопването на рейката заради износена дясна втулка важи за абсолютно всички Акорд Осмици, независимо от двигател и скоростна кутия.
  5. 1 точка
    Здравей, това е за мен: линк: https://www.ato24.de/en/liqui-moly-high-tech-5w-40.html Вид и количество: Liqui Moly Leichtlauf High Tech 5W-40 : 1 х 5 л. линк: https://www.ato24.de/en/motul-multi-atf.html Вид и количество: Motul Multi ATF : 3 х 1 л. линк: https://www.ato24.de/en/aveno-semi-synth-10w-40.html Вид и количество: Aveno Semi Synth 10W-40 3 х 1 л. Стойност на поръчката: (37.40 + 3*10.15 + 3*5.99) * 1.9775 = 169,70 Начин на плащане: Парите са преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: чрез куриер Успешен ден!
  6. 1 точка
    Помпата ако е с 2 кръга, средната гума между двата кръга изпуска.
  7. 1 точка
    Здравей, Поръчвам: Линк: https://www.ato24.de/en/honda-synthetic-blend-5w-30-0-946-l.html Вид и количество: HONDA SYNTHETIC BLEND 5W-30 : 5 х 0.946 L Стойност на поръчката: 5х6,49х1.9775=65лв Начин на плащане: Парите са преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: куриер Поздрави, благодаря!
  8. 1 точка
    Чест му прави на Шарл, че си призна за грешката. Отново не им излезнаха сметките на скудерията, дано след почивката да си взели поука Много добро видео с телемтрия, между другото скоростта 50 метра преди "завоя" е ненормална. Мно
  9. 1 точка
    Ами ако е в София, и аз бих дошъл, нямам планове за тези дати за сега та не би трябвало да е проблем.
  10. 1 точка
    Здравейте, Линк: https://www.ato24.de/en/honda-ultra-leo-sn-0w-20.html Вид и количество: HONDA ULTRA LEO-SN 0W-20 количество 2 х 4л. Стойност на поръчката: (2 х 51.80) x 1.9775 = 204.80 лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез Куриер
  11. 1 точка
    Още един плюс за автомата е че пази веригата,и да попаднеш на читава кола имаш по голяма възможност. Караш ли веднъж автомат думата ръчка вече няма да съществува в твоя речник.
  12. 1 точка
    Здравейте Аз също съм ЗА, и в Бояна по принцип ми е удобно. Поздрави
  13. 1 точка
    И при осма е така. Автомата е с по дълги предавателни числа и ако на първа изостава то на пета вече изпреварва реципрочно си с по малко обороти при идентична скорост да не забравяме и локъпа който си е направо още една предавка. Не ги разбирам колегите които бягат от автомата стига да е надежден та това е най голямата екстра на един автомобил не напразно кола с АТ е и по скъпа но в края на краищата всеки си знае. Не искам да ръся акъли и да се правя на авто светило защото не съм такова но ако сега някой ми предложи Акорда с автомат или ръчна трансмисия нямаше да се колебая автомат задължително, за съжаление много колеги просто нямат избор.
  14. 1 точка
    https://www.ato24.de/en/castrol-edge-professional-h-c2-0w-30-honda-1-l.html 6*1L https://www.ato24.de/en/liqui-moly-top-tec-4100-5w-40.html 1*5L 6*14.69 + 1*29.42 = 117.56EUR (232.50лв.) Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени чрез REVOLUT Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина Благодаря!
  15. 1 точка
    Аз съм за,но трябва да е в София. Последно се събирахме в Бояна НИМ,там е супер,голям паркинг и ако има желаещи може да определим дата..
  16. 1 точка
    Допълнително инфо за разхода - 38 литра бутилка, реално се пълни около 30 литра. С едно пълнене около 270км т.е между 10-12 литра газ градско. За мен е перфектно. Ще дам и информация за малките перипетии с бобините в тия коли. Имаше допълнителна настройка на изпарителя след 1000км както и във таблицата с времената на газовото. Всичко е перфектно за момента с газта, дано така остане във времето.
  17. 1 точка
    Заповядай колега, дано ти свърши работа.. https://omanual.ru/Honda/CR-V/3/204.HTML
  18. 1 точка
    @CARPERA, нямах много време тези дни, ето инфо за компонентите : Изпарителя е модел : Tomasetto Nordic XP Дават, че е до 240кс по описание но след 5000 RPM си минава на бензин така или иначе. Дюзите са AG HERCULES до 50кс на цилиндър. Това са нещата, не знам как е като качество, предполагам, че е ок.
  19. 1 точка
    A.E.B Reagas, дюзи Hercules, изпарител Tomasetto. Зареждалката я направиха доста читаво до тази на бензина но трябва да се внимава, че там е пластмаса и може да се изкърти лесно. Затова ми оставиха и 2 вида зареждалки : При късата трябва да се сваля капачката на резервоара а при дългата не, но става по-нестабилно и пистолета на газта не трябва да се оставя свободен. Това е варианта при 8-ма генерация ако трябва да се зарежда до капачката на бензина. Самият монтаж е доста читав, не се вижда въобще, че има газова уредба. Както ме посъветва и @fenabg, така ми казаха и хората там, след 5000 оборота минава само на бензин. Разлика при преминаването от едното към другото гориво след тези обороти няма. След 1000км ще отида за донастройка ако се налага. Има и малки минуси, индикатора за оставащата газ не е калибриран и трябва да се оправи, че от 4 степени а пълна бутилка ми показва, че са пълни 3. Шлауха на дюзите ( виждат се на снимката ), не са хванати със скоби а със свински опашки но това са дребни неща които мен ме дразнят. Доволен съм доста от монтажа и отношението в сервиза, цената беше 1220лв за всичко. Хората имат работа 2 месеца напред с пълен график.
  20. 1 точка
    Мани ги щатите - тея са младоци. 1230-та година:
  21. 1 точка
    Здравейте, колеги. Умишлено не писах по-рано, за да не подведа някого с евентуално същия проблем. Проблемът се разреши елементарно, но костваше страшно много време, нерви и чудене, както и малко като сума, но все пак безмислени разходи. Оказа се термостата... Явно ситуацията е била като при колегата от горните коментари - термостата е отварял, но не напълно. Тъпото е, че при този случай като проверявах по конвенционалния начин с пипане на долния маркуч, всичко изглеждаше наред (на студен мотор загряваше само другия, а долния стопляше като достигне съответната температура) и де факто проблем има само при голяма жега или повече натоварване. Бия си главата в стената, че не го смених по-рано, ей така превантивно ако щеш. Междувременно по мнение на майстори и т.н. бях се запътил към гарнитура на главата... Мислих да сменям и водната помпа, която е на 5000км Aisin (ужким много хубава). По порочния път смених първо датчика, който дава инфо към ECU-то (от незнание), а после и 3 броя нови датчици (този, който дава показанията на стрелката) на марките Facet, Fae и Herth+Buss Jakoparts. И трите отчитаха пълни тъпотии, като с последния (не помня кой точно) стрелката ходеше в червеното. Не можах да открия Era както ме посъветва друг колега. В безсилието си накрая върнах оригиналния и видях, че отчита добре и само в голям зор качваше малко над средата. От там се усъмних, че вероятно датчика си е ОК и просто има някакъв механичен проблем, лек, но все пак го има. За съжаление се оказа, че моята таратайчица няма OBD букса и нямаше как да гледам живи данни чрез диагностика. Днес смених термостата (Gates), промих (изплакнах по скоро отгоре надолу) радиатора, сложих хубав антифриз и обезвъздушавах около час, за да съм сигурен, че всичко ще е ОК, и да чукна на дърво стрелката се бетонира където и е мястото. Ще я тествам те първа, но в тоя мор навън, включен климатик и стабилно натоварване мисля, че ако имаше нещо щеше да се прояви. Благодаря на всички, които отделиха време и специални благодарности на колегата kvd74. Ако го бях послушал по-рано щях да си спестя много главоболия, но просто получих десетки мнения, включително от добри механици, които гледайки колата ми казваха "термостата работи". Също така купих и външен уред за измерване на температурата (coolant temperature gauge), понеже се съмнявах и в таблото, макар че пробвах и друго табло, но си викам може пък и то да е дало фира. Въпроснияг gauge също за никакъв х*й... Показваше още със запалването 80 градуса, а тя охладителната течност студена (него поне успях да го върна и да си взема парите) P. S. Не си купувайте нови (афтърмаркет) датчици. Или от друга кола, или евентуално нов оригинален от Хонда. Не знам направо какво се продава по магазините... 4 артикула, които не стават за нищо, а уж като вземеш ново трябва да си спокоен, че работи, за да имаш отправна точка при проследяване на проблема. Поздрави.
  22. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...