Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 25.07.2022 in all areas
-
3 точкиЧудя се и се мая! Чета и свят ми се завива. 2.0 бензин била мудна, умрял кон и подобни други щуротии. Хора, какви ги говорите? Акорд не е спортен автомобил. Какво искате, да "бяга" като Порше би-турбо, 572 коня ли? Отдеве моята я опърлих на една права, набира съвсем прилично, и ускорение и всичко. Явно са ни много различни представите за мощност и ускорение. Все чета някакви истории за недостигане на мощност, ще катеря някакво страшно нагорнище с 4 други спътника и 25 куфара и няма да ми стига мощност. Или ще изпреварвам, но слабия 2.0 бензин няма да успее да набере и ще трябва да сваля две предавки надолу. Не знаех, че Акорд е спортен автомобил, наистина.
-
2 точки@Krasi-mir За такъв ефект съм чувал, ако се демонтира нещо по окачването и после се стяга при "висящи" колела, когато колата е вдигната за купето на подемника. Виж какво е разкачано и да се разхлаби и стегне когато си е стъпила на земята. Обикновено е от тампони по носачите или торсионната щанга, а не от "магарето" и тези на мотора и кутията.
-
2 точкиПак някакви страшни ластици се опънаха тук Вероятно не помагаме, а още повече задълбочаваме дилемата на колегата. Пич, която и да вземеш няма да съжаляваш- лоша Хонда няма Успех!
-
2 точки
-
1 точкаЗнаете ли защо джигитите в Швейцари отсъстват? Строгите и странни закони на Швейцария Ако изпревариш с кола на непрекъсната линия - съд и глоба минимум 1200 франка, според доходите. Ако возиш необезопасен товар с кола - съд и минимум 1200 франка глоба, според доходите. Ако минеш на червено - 250 франка глоба. При второ такова нарушение 500 франка глоба и те пращат задължително на психолог. Ако те хванат да караш с алкохол - съд, огромна глоба, лишават те от правоуправление и забрана да пиеш 6 месеца - през 2 седмици ти изследват косми от тялото, за да установят дали продължаваш да пиеш. Ако пиеш - още глоби. Ако си преминаващ или турист и надвишиш позволената скорост с над 60 км, бият ти черен печат и ти забраняват достъп до страната завинаги. Ако живееш в страната - огромна глоба според доходите и затвор за няколко седмици. Ако си работещ през деня те пускат на работа, през нощта спиш в затвора. Зимата нямаш право да си подгряваш колата на място, колкото и да е студено. Пазят околната среда. Глоба само 40 франка. Ако искаш да поставиш климатик в апартамента, който струва 1 милион франка, се иска съгласието на всички съседи и на общината. Съответно никой няма климатик. Пак пазят околната среда. Ако откъснеш 1 цвете от обществено място или градинка - 500 франка глоба. Ако се изплюеш на улицата - 50 франка глоба. Ако детето ти е буйно в училище и прави глупости, слагат го на успокоителни без да те питат, нямаш думата. За да работи някоя фирма в неделя се иска разрешение от общината и от църквата. Нямаш право да пускаш дори прахосмукачка в неделя, ако живееш в жилищна кооперация или блок. Да не смущаваш съседите. Нямаш право да се къпеш след 22:00 ч. ако живееш в жилищна кооперация или блок, за да не смущаваш съседите. Глоба 200 франка.
-
1 точкаИталианците прецакаха Шарл, държаха го на план б с повече обиколки въпреки, че от Пирели изрично бяха казали, че точно тези гуми имат определен марш и нищо повече. Макс караше на лимита им и влезе в бокса за нови но скудерията пак се опитва да излъже физиката и гумите изпуснаха завоя а не педала, той педала и миналият път беше проблемен ама не изпусна завоите. Биковете са големи късметлии с такъв глупав съперник за титлата. Ще падат глави и е въпрос на малко време.
-
1 точкаЕми браво на теб, аз пък си сипвал Ravenol Вчера като се прибирах по подбалканския на 38 градуса жега, държеше 108 градуса маслото, което е приемливо.
-
1 точкаОбъркахте човека,всички мотори са хубави и бензиновите и дизела ,карал съм почти всички варианти на 7-ма и 8-ма акорд ръчни и автомати(Без 8-ма Luxury Innova) имат си предимства и недостатъци.Да пробва колегата и да реши,аз бих добавил да търси от първи собственик.
-
1 точкаЗдравейте искам да поръчам от следното масло: Линк: https://www.ato24.de/en/mobil-1-esp-5w-30.html Вид и количество: Mobil 1 ESP formula 5W30 4x1L Стойност на поръчката: (4x 12.49)*1.9775 = 98.80 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД чрез Револют Начин на получаване: - чрез куриер* Клубни поставки: Не
-
1 точкаЗдравей, @Papaleiko! Линкът, който си дал е за друг сервиз в района. Сервизът за автоклиматици се намира тук: https://maps.app.goo.gl/8QuBxVwHE2JpMaog7 Успех с ремонта!
-
1 точкаЩе опитам да обясня. Като включиш автоматичния режим, той контролира няколко неща, включително и рециркулацията на въздух (спирането на външен въздух). Когато температурата в купето е доста по-висока от зададената желана температура, автоматичният режим включва рециркулацията на въздух докато реалната се приближи до желаната. След това изключва рециркулацията. Ако по което и да е време докато си на Авто натиснеш бутона за рециркулация (дали за да я включиш, дали да я изключиш…), Авто режимът ще се изключи, защото ти ръчно задаваш настройка на рециркулацията. НО всички останали неща, които Авто режимът конртолира, остават автоматично регулирани до момента на ръчна промяна – посока на въздушната струя, сила, използване или изключване на компресора. Относно проблема ти с неработещия компресор – много често срещано решение е смяна на релето на климатика. Някои хора дори го сменят превантивно на 2–3 години. Пробвай да започнеш оттам.
-
1 точкаЖалко за Ферари. Явно хегемонията на англичаните във Ф1 ще продължава. И РБ и МБ са англисйки отбори, над 90% от случжителите им са англичани, както и хората на височките позиции. Искаше ми се следващия конструктор да не е англичанин.
-
1 точкаТя темата се разтегли… всеки си има мнение, изисквания и желания. Най-нормалното нещо е да е достатъчна за един и недостатъчна за друг. Не е нужно да я сравняваш с 570 коня порше. Не е нужно да има спортна кола, за да иска човек резерв от мощност когато му трябва. Аз лично сега карам ~190 коня автомат и нямам никакво желание следващата ми кола да е с по-малко мощност (защото не вярвам да е по-малка или лека) – лични предпочитания.
-
1 точкаМного вярно. Виждал съм дизелджии с "бензин в кръвта" - доста неадекватно поведение. Дизелът е верен и работен кон, а не волен жребец. Добре е водачът да знае, дали кочияш ще бъде, или жокей? Вероятно авторът вече е решил и изгубил интерес към споделяне в темата си.
-
1 точкаКазвал съм го не един път - много е важно да знаеш, какво караш и, как да го караш. Очевадно от подписа ми, в момента в гаража си имам две 150 коньови Хонди. Тотално различни като клас, двг, трансмисия, пътно поведение и т.н. Знам, кога, какво и, как да направя за да си карам, и двете с кеф. Изобщо не ми дреме, къде са нютоните, на 2000, или на 5000. За нютоните, толкова. Икономическата гледна точка на база вид гориво не мога да коментирам, понеже не познавам двата автомобила от питанката на автора на темата. Пък и лична кола с газ никога не съм имал.
-
1 точкаМного си прав колега, но не си мисли, че единият агрегат по-добър . Бензиновите също изпреварват без проблем . Човек, ако е свикнал на дизел , бензина винаги ще му се струва муден, както и обратното, че на дизела не му достигат обороти .
-
1 точкаБензинът е умряла работа особено ако е 2.0 (не говоря за агрегатите които са 3+ кубика). Единствената причина поради, която не карам дизел е заради емисиите, някак си не съм привърженик на цялата комбинация. А това да сравняваш вървежа на бензиновия мотор и дизеловия с еднаква кубатура е малко несериозно. Кел файда, че с газта е една идея по-тънко, в момента в който си някъде по чукарите и се опиташ да изпревариш някой, въобще не ти е до цената на газта, и само заради една цена да си рискуваш живота, някак си не е оправдано. Шофирането не е само да правиш икономии и да си мислиш как другите, които са с дизели или карат на бензин се бъркат повече, изживяването и тръпката от това да имаш ресурс определено си заслужава, но всичко опира до възможности и предпочитания. Успех с намирането на читав екземпляр, каквото и да вземеш (бензин или дизел) да не забравяме, че ще бъде хонда!
-
1 точка
-
1 точкаВладо (Карпера), много допускания правиш, много закръгляния… Не знаеш възможната икономия на тези конкретни двигатели, остави на другите с опит с тях. При K / N-сериите моите наблюдения за дизел срещу газ (преди отстъпките и акциза) са, че не са толкова далеч в парично отношение при икономично каране извън града. За тези конкретно не знам как е, но допускам, че не е далеч. Поне със сигурност разликата не е достатъчна, че да е основен фактор в избора бензинов или дизелов двигател. Или най-малкото не за всеки.
-
1 точкаНе вярвам, че разликата след подобна смяна на масло може да се установи по този начин чрез човешкия слух! Темата все повече отива в сферата на митичното.
-
1 точкаСтойте далеч от негативните хора! Те имат проблем за всяко решение. А. Айнщайн
-
0 точкиКолегата да взима един скутер и да го не мисли,че както тръгнало темата ще стане три страници.
-
0 точкиЖивко,Carpera не е лош човек,но много мрази дизели,да имаш едно на ум.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00