Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 18.06.2022 in all areas
-
3 точкиОтдавна не съм сядал да покарам, ноо... Малкият ме надрастна, а и пораства. Онзи ден му викам "Заделил съм едни пари - избирай, PS 5, или шофьорски курс", а той ми отговаря "Ее, естествено - книжка". Та така с децата - помъдряват. Днес с малка Хонда тайфа покарахме картинг. Не му е за сефте, а и има опит от домашният симулатор. Не му обяснявах нищо. Само му казах да си опознае карта първите няколко обиколки и като му намери границата, в следващите да търси своя лимит. Карах зад него - "пише" идеални траектории - просто е леко бавен, защото почти спря да ползва спирачка и само отнема газта. Не го смъмрих защото си призна че го е страх, па му рекох че страхът ще го пази, но няма да му донесе слава. Рано му е да кара като мен (със спирачка само за корекция на траекторията и без да отпуска газта), но следващия път и това ще усвои. Картът е с Хонда моторче 8 коня и 2 педала - за начинаещи, ама си е пищене на сликове и адреналинче.
-
2 точкиАко се чудите каква е колата! Тва не е кола, а шосеен самолетоносач! Нямаше как да я снимам отстрани цялата - не се сбира в обективчето на тел-а.
-
2 точки
-
1 точка
-
1 точкаКолега @didich при полски изпарител и корейски дюзи цената 1100 лв е добра печалба за сервиза. На това да е висок клас газов инжекцион,събрани части от различни производители с цел максимум печалба за този който ги продава.
-
1 точкаЗдрасти, Моята поръчка: Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-vmo-sae-5w-40.html Вид и количество: RAVENOL VMO SAE 5W-40, 1х5L Стойност на поръчката: (1*42.95)*1.9775 = 84.93лв. Начин на плащане: Revolut Начин на получаване: Лично в кв. Малинова долина Поздрави
-
1 точкаБлагодаря на колегата @Ronin7 , както винги всичко е точно!
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаТака да споделя кво се случи след, като ходих при някъв майстор и ми обяви 3-4 000 лв за ремонт на ск.кутия , реших, че каквото и да барна и да счупя няма да стигне тия цифри😀 След като разгледах видеота из Ютуб, защо се получава това тряскане от 1ва към 2ра реших да разглобя тези клапани от снимката, да ги накисна със вд40 след това да ги изплакна със спрей обезмаслител за спирачки. На кутията има 2 клапана в едно тяло, които единия отговаря за 1ва и 2ра а другия за другите предавки. А другия клапан не разбрах за кво е но понеже гарнитурата беше скъсана на тоя, който разглобих я нямам налична реших да не барам нищо друго докато не дойдат гарнитурите. Това, което пропуснах но ще направя другия път при свалянето е да подам 12в ток на клапана докато е свален да видя дали движи. Това е обикновен електромагнитен клапан, нищо кой знае кво. След като го сложих пуснах маслото около 3 л налях новото и колата се оправи. Информацията, която не открих е на колко NM се стягат болтовете към ск.кутия. След, като дойдат гарнитурите ще разглобя и двата клапана , ще ги измия на ново и ще сменя пак 3л понеже тва "опресняване" явно се прави 2-3 пъти през 500км пробег понеже кутията събира около 7л а ние сменяме 3л. Смених и филтъра. Извода ми е, че масово майсторите са неадекватни и гледат на тебе не като на клиент , а като на касичка която да ограбят. Много са малко истинските. И случайно ако ги намерите платете им дори повече от колкото искат за да са всички доволни!
-
1 точкаСтарите червени са по фешън ,мене аверите по тях ме познават от далеч на пътя ,тея новите не хващат окото така ,с хонда чашите пък съм изпил хиляди кафета ,с плажните хонда хавлии хванах хубави каки на албена -хубави хавлии излязоха
-
1 точкаОбщо казано 0-30 и 5-30 имат разлика при много студени температури. При темп. около 0°C например няма гаранция, че едното ще е по-„течливо“ от другото. За сметка на това, за да се постигне по-голямата разлика между „студения“ и „топлия“ вискозитет са нужни малко повече магии / усилия от производителя. Генерализирайки, може да направим извода, че между двете масла 5-30 ще е по-„стабилно“, което може да означава по-предвидимо поведение при резки смени на условията (например рязко увеличаване на товара и оборотите) или по-дълготраен живот преди „пропадане“ на вискозитета, поради наличието на по-малко добавки за подобряване на вискозитетния индекс. Но това си остават просто разсъждения и предположения и само производителите знаят истината за продуктите си. Макар че тези предположения са подкрепени от форум-потребители, утвърдени със значителен опит в индустрията. Не говоря за нашия форум :). Лесната препоръка е: ако наистина ще палиш двигателя в много студен климат, 0-30 може би е по-добър вискозитет. Ако не го очакваш, 0-та не ти е от полза и съответо 5-30 може би е по-добрият избор. Ако не е ясно: твърдението, че 5-30 ще бъде харчено по-малко от 0-30 при стар/износен двигател може да е валидно само ако харчът е на лице към края на сервизният интервал. А ако има засилен харч на масло в края на сервизният интервал, то ресурсът на маслото е приключил и смяната е закъсняла.
-
1 точкаАз съм свалял преден десен подкалник и се вижда ясно всичко по казанчето включително и помпата, може да се разкопчае и само на половина достатъчно е.
-
1 точкаЗдравейте, да дам и мойте 5 ст по темата, преди година и аз имах същата дилема и по същия начин Русенската цена ме отказа, ноо след разговор с CARPERA, се ориентирах натам, за което му и благодаря. Да цената не е малка, но определено мога да заявя, че човека знае какво прави. Вече година карам (около 15К), колата се държи перфектно, вървежа си е същия, разхода е една идея по-висок. Та, според мен това бяха едни правилно изхарчени пари.
-
1 точкаПаднало ти е нивото под половината по всяка вероятност и колата ти пести от течността. Долей и ако не се оправи виж бушона който е за пръскалките.
-
1 точка@ceco_accord, не знам да се смея ли, да плача ли, което се вижда и от реакциите ми на отговорите ти…😁🫣😆 В крайна сметка обаче, напълно те разбирам! Аз това “НЯЩУ”, особено ако ми е единствено, а още повече във връзка с “документа” под него, нямаше шанс да си го дам!😉 Живи и здрави! Радвам се, че те върнах към “някога”.👍🏻 *** Нямах възможност да присъствам на ОНЕЗИ срещи, но емоцията им беше жива и във форума… А форумът беше ЖИВ. Сега “фацебуци”, простотии, всички искат да знаят кой си, но не се интересуват ФЕН ли си - “сектант” в добрия смисъл на … марката🙃 А най-жалкото е, че и повечето не знаят и не разбират какво е това! *** И да, вярно е, някак не е същото. Все го повтарям (това е моята версия): увеличаването на броя автомобили от марката по пътищата доведе до мнооооого и #многослучайни# “потребители” , на които нЕма как да обЯсниш каква е тая лудост, която те обзема всеки път, като й чуеш двигателя - часовник🙃 Половината и повече от тях са тези (или техните родители🤣), които твърдяха, че това е скъп за поддържане и ненадежден автомобил, независимо от модела. На мен обаче ми доставяше ми страшно удоволствие да съм в една от, образно казано, 5-те Хонди - спартанци, в града, която обичаше само МАСЛО и по-тежък крак (това за “дизелите” - 2006 още ги нЕмаше (аз и тях харесвам), дето все викат, че бензина на Хонда не върви😉) и от време навреме нЕкоя техническа намеса. … Ядосват ме всички, които не разбират какво означава това, за което пиша… Опппаа, отнесох се: Затова и си пазя онова време и си искам ОнЯ стикер😁! Ако не, ще си го пазя на снимка!😄
-
1 точкаФолио Llumar на всички стъкла. Беше стояла около 2 часа навън преди да я взема, но влизайки вътре се усещаше все едно е била в гаража .
-
0 точкиЕ как бе, тва романо толкова много го хвалят, толкова много го обожават, най добрите и качествени компоненти са с тая марка… щом повелителя на спирачките и на лаласването без никво покритие го препоръчва, значи няма как да се усъмниш. Аз ако съм на човека от Русе направо проценти от 600-те лева, изкарани за два дена, ще му давам само за рекламата. Жалко, майстори няма по градовете, само там и само Романо, останалото е боклук! Как изкарах и аз със сбирщайн близо 120к, че и 800 кинта платих с остъпката, че и сам си го настройвах, без уникалната и сложна карта на специалния и супер уникален в-тек, без помоща на този в Русе, мани нямам идеята, някъв луд късмет, ще лея коршум и на колата, да не фърли мотора, че ужас, ще тряя прая глава, за 200 кинта в най лошия вариант, ама върви бе не се предава тая хонда, направо уникален случай…
-
0 точкиБях пийнал и помолих жената да кара. След потеглянето и казах че е време да включим и втора. Изведнъж млъкна и чак в леглото ме попита коя е втората.
-
0 точкиПациент след прегед при лекаря: - Докторе, почнах да разбирам жените напоследък! - Не си за мен, ходи при психиатъра!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00