Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 13.04.2022 in all areas

  1. 2 точки
  2. 2 точки
    Няма такава врата! video-1649773945.mp4 Така се затварят и 4-те - след 15 години експлоатация. На скъпите нови коли има система която ги придърпва, за да притисне уплътненията, на евтините просто тръшкаш, а тук, само я пускаш от 5-6 см и щрак - на втория зъб - японска висша механика!
  3. 2 точки
    Здравей AzSum, Да, 2ра зима им беше тази. Като цяло съм доволен. На сняг и лед съм карал, добре е. На кал не съм. На дъжд са супер. Лятото в голям жега лееекичко просвирват на по-голямо странично натоварване, но аз не карам бързо и не ме бърка. В общи линии, не съм ги пробвал в екстремни ситуации и бих казал, че не намирам особена разлика с летни/зимни. Стабилността си е нормална, т.е. не съм забелязал да са по-зле. Износването също ми се вижда нормално. Смятам да изкарам с тях 3г. и после нови. Най-големия + за мен е това, че си спестявам време и нерви 2 пъти в годината за смяна на летни със зимни.
  4. 1 точка
    Предразсъдъци, които и аз като всички имах. На газ моторът работи още по-меко и тихо, но пък щракат дюзите на газовата. Моята е настроена да довпръсква бензин на 5000+ оборота. Обръща на газ още преди отварянето на термостата, който работи плавно, тоест не се шашка при смесването на топъл и хладен антифриз. Реален разход спрямо борда (на бензин) е + 15% газ. Бутилката ми е тороидна 60л. и не знам колко точно остава в нея като неизползваем резерв, но извънградско спокойно минавам 500 км. Реглаж клапани съм правил само веднъж и си беше нормално.
  5. 1 точка
    Ако всичко по охладителната система е както трябва тази капачка на 0.9 бар. ще започне да изхвърля антифриз. Системата работи на 1.0бар.затова трябва да е 1.1 не случайно японците са ги сложили такива. Пробвано!
  6. 1 точка
    Здравей, и добре дошъл! Поздравления за грамотно написания първи пост - вече започна да си става рядкост това. Понеже на тази на баща ми съм нямал вземане-даване с 1, 3 и 4, мога да отговоря само за това: Бутонът за парктроника трябва да е перманентно включен. Т.е. включиш ли го веднъж, следващия път, когато запалиш колата ще е включен пак, докато не го изключиш. Датчиците отпред са активни постоянно, докато тези отзад се активират при включване на задна скорост. Симптомът на изгорял датчик е по-скоро постоянно пищене, отколкото никакво. Та - пробвай да натиснеш бутона под волана, при което индикаторът му да светне и остане светещ. Или и това не може?
  7. 1 точка
    Да споделя, в крайна сметка закупих летни Pirelli Powergy 225/50/17 на промоция от Диана (май има малко бройки), с отстъпката мисля че се вързват на добра цена за този клас гума. Ако някой вече има опит да каже. След време ще споделя и аз.
  8. 1 точка
    Благоевградската стои от повече от 2 години, поне когато аз търсих я имаше, а това беше преди 2 години. Тя е в Гоце Делчев, всъщност бях помолил тогава 1 приятел да отиде да я погледне предварително, но когато беше звъннал да се уговорят му бяха казали да има предвид, че има проблеми със скоростната кутия.
  9. 1 точка
    Линк: https://www.ato24.de/en/honda-synthetic-blend-5w-30-0-946-l.html Вид и количество: Honda Synthetic Blend 5W-30; 1 x 0,946 l Стойност на поръчката: 6,49*1,9775 = 12.83 лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по Банков път Начин на получаване: - чрез куриер
  10. 1 точка
    Аз бих добавил тази: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11639232556197170&slink=nzoaui Има забележки по интериора, но иначе е подържана, вози стегнато и има някои плюсове. Доколкото си спомням е обслужвана в Юби Ко.
  11. 1 точка
    Уилям Шекспир дава обещание на своята обичана Ан Хатауей преди няколко века. „Животът е твърде кратък, за да те обичам само веднъж, Обещавам да те потърся в следващия живот“. Съпругът на Ан Хатауей силно прилича на поета Уилям Шекспир. Съпругата на Уилям Шекспир, която е починала през 1623 г., се е казвала Ан Хатауей. Мнозина считат, че писателят е съумял да извърши това свое заричане.
  12. 1 точка
    Аз съм ги сменял! Избиват се, но малко по- трудно! Носача трябва да се свали! Срещал съм се продават цял окомплектован носач/ шарнир с два тампона/, само тампон и тампон с металното тяло! Реглаж не мисля, че е необходим! Тук!
  13. 1 точка
    Здравейте Да покажа и аз една снимка на разхода...след смяна на въздушен филтър, масла и други. Около 20- 30% градско (предимно на D3), и 70- 80% извънградско (на D), нормално шофиране по правилата. Поздрави
  14. 1 точка
    Еми километража спря в началото не забелязах ,че имаше задръствания но на следващия ден само до 60км/ч отчиташе и после стрелката пада долу , когато тотално спря да отчита колата влезе в авариен режим. В началото не знаех какъв е проблема ,а и вече бях на близо 350км от София . Не съм ги търсил Бултрако, как да докажа?. Много трудно намерих номера на датчика и къде се намира, и от алиекспрес 26лв ,щото в България го няма ,а от Щатите или Англия 250$ По схема на кутията и от едно видео видях ,че са забравили една шайба,която седи под ухото за винта на датчика. Когато го извадих беше счупен отпред,не знам как отчита този датчик ,но съм сменял на пежо 406 и бая се изненадах ,че няма зъбни колелца . 28810RZH004 https://a.aliexpress.com/_mOgGQBo
  15. 1 точка
    "Противникът е силен, само когато черпи сила от тебе, карайки те много да мислиш за него - тогава силата ти се влива в него и губиш." Миямото Мусаши
  16. 1 точка
    Здравейте, Не може да си пишете в темата, като в чат, не може да си пишете цитати сам на себе си, не може да докладвате собствени мнения. Отваряте прекалено много работа на екипа, да Ви редактира мненията, и на членовете на клуба да се лутат в това какво питате. Питате за втори път за съвет къде да идете, а в същото време не сте си попълнили профила от къде сте, нито казвате в темата. Получавате едноседмична забрана да публикувате, като можете да използвате времето да си набавите цялата налична информация, като четете форума, защото всичко, за което сте питали, вече го има. Само трябва някой да чете. С уважение... и нека си останем с него.
  17. 1 точка
    Да се похваля, един вид. Тази седмица избирах кола за родителите. Първото нещо беше да купя масло за смяна. Тръгвам да обикалям магазинчета за авточасти в Плевен, защото беше събота и трябваше да свърша тази работа в почивните дни. Оказа се че тези хора, явно собственици на магазина, изобщо си нямат на представа от спецификации, одобрения, изисквания на конкретния двигател и т.н. Установих, че знаят масовото, 5/40 10/40, ако е по стар двигател по-дебеличко масло и това е. Та мисля, че тази тема, както и много други са безценни и благодаря на хората които постоянно споделят важа информация. А аз явно съм научил доста
  18. 1 точка
    Тука няма.Само аз съм с такова но вече ти обясних в другата група кое как и от къде.
  19. 1 точка
    Имах такъв проблем точно със сивик 8. И аз си мислех, че е от резервоара, но не беше - прекалено ясно се чуваше. Една от вратите се беше напълнила с вода. Това е, защото сивикът има едни странни тапички върху дупките на дренажите и не е трудно да се запушат: Не знам каква функция имат, но на друг модел не съм виждал. След като ги свалих изтекоха сигурно 2-3 литра вода. Та пробвай, дали не е от там. Редакция: Чак сега видях какво е написал @thelastbonbona. Подкрепям.
  20. 1 точка
    Аз също чувам плискане, когато напълня резервоара догоре, но имах и друг случай - вратите ми събираха вода, понеже дупките се бяха запушили.. свалят се гумените тапички, измиват се от калта и с някое шишче извадих къде що успях да достигна листа.
  21. 1 точка
    два съвета от мен: - не карай кола с десен волан - и не бъди като идиотите, които се лепят за бронята на предната кола
  22. 1 точка
    Здравейте колеги. Пиша инстукция как почти успях да добавя функцията за автоматично затваряне на прозорците при заключване на автомобила Хонда Акорд 2.4 бензин. Пиша бензин защото мой колега с дизелов модел преди време сподели, че неговите прозорци се вдигат със задържане на ключа при заключване. И така, воден от ината си поръчах модул от София със защита по ток понеже разбрах, че моторчетата нямат такава защита а и краен изключвател. Китайските модули пускат ток в продължение на няколко секунди, без значение дали прозорците са отворенк или затворени. Така на затворено стъкло само се товари моторчето и накрая изгаря. Със защитата по ток при достигане на зададен от Вас постедством потенциомерър ампераж (0-20А) канала се изключва и така за четирите канала. Всичко звучеше супер. Поръчах го дойде и започна тирадата. Сваляне на шофьорската кора за да намеря сигнал заключване и другите необходими кабели. Прозвъняване, рязане, запчояване и тест. Е да ама не. Само шофьорския прозорец спира по ток. Всички останали канали напрягат мотора в продължение на 10 сек без значение дали е отворен или затворен. След ровене във ек схеми с колеги стигнахне до извода, че в шофьорската врата кабелите за другите стъкла пускат управляващ а не силов сигнал до другите врати. Тоест ако ви устройва можете да си вържете само шофьорския прозорец и всичко да е шест точки, за другите трябва пускане на нови кабели във всяка една врата и прекъсване между копчето на съответната врата и моторчето. Понеже реших да не пускам по два кабела във врата ползвах 20А реле което през отворения му контакт минаваше сигнала от ръчното управление. Бобината и затворения контакт ги захраних от новия кабел 1.5 м2 понеже няма +12V ако не е на контакт в трите врати, а маса хванах от кабела -12V на мотора. С пробна лампа или мултиметър се проверя по кой кабел идва напрежението за вдигане на прозереца и се реже.
  23. 1 точка
    Да, взех RLX Sport Hybrid 2019, ето снимки от докарването. след регистрация ще пусна още. Сега се чудя как да и вкарам карти и да сменя мерните единици. Още не съм и се нарадвал
  24. 1 точка
  25. 1 точка
    Ето и крайния резултат. Прозорците се затварят един по един, като при достигане на зададения ампераж модула прехвърля към следващия канал. VID_20191205_163748_512x288.mp4
  26. 1 точка
    Праговате са на клипси и излизат с издърпване от края към средата а колонката след като се развие болта на колана отгоре, излиза с издърпване от долу на горе. В основата има две клипси в средата една и горе една. Издърпва се на долу понеже има две стърчащи пластмаси, които влизат в държачите на тавана.
  27. 1 точка
    Тази процедура се повтара за всички врати. Кабелите ги прекарах през маншоните на вратите и общо взето беше голяма мъка, но ината е голям стимул. За задните врати се свалят пластмасовите прагове на задни и предни врати и след това се разглобява колонката между вратите. Сваля се колана в основата, като там има жълта букса мисля за ербега затова разкачих акумолатора.
  28. 1 точка
  29. 0 точки
    Трудно ми е да свикна, сега нищо не вие и ми е некомфортно 😄
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...