Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 9.02.2022 in all areas
-
5 точкиЗдравейте приятели, Тук слагам оферта за най-масовите филтри за HONDA. Подчертавам маслените филтри са Made in France и Made in Germany, а не техните реплики, произведени в трети страни. Филтър за автоматична скоростна кутия Оригинален Honda - 74 лв. Маслен филтър Made in Germany - MANN - 14 лв. Въздушен филтър Purflux - 12.00 лв. Горивен филтър Purflux - 19.00 лв Филтър купе Purflux - 12 лв Полуоски за Accord и CR-V Made in Poland - 218 лв. 💥 За индивидуална оферта и проверка кои са филтрите за вашата кола, пишете - ще ви направя специална HONDA-джийска цена. 💥
-
3 точкиНемските автомобили са прословути с дългите си интервали за обслужване. Последните години е типично да дават интервали от 20-30 хиляди километра или 10-15 хиляди мили и да казват, че скоростните кутии не е нужно да бъдат обслужвани в рамките на гаранцията - още преди 20 години мерцедес станаха известни със скоростите си, които нямат нужда от обслужване. Това е супер за хората, които купуват нова кола на "lease", където не я притежават, а я карат срещу фиксирана месечна вноска 3-5 години или просто сменят автомобила си често - практически това означава, че нямаш излишни разходи и разкарвания до представителство. Супер е и за производителите - в днешно време дори по-неуспешните двигатели и скоростни кутии обикновено изкарват 100 000 мили (понеже говорим за американския пазар, където се кара по 18 хиляди мили на година средно), но ако не са поддържани - скоро след това започват проблемите и имаш стимул да си купиш нова кола, вместо да търкаляш старата още толкова. За това е хубаво да се следи, че поне препоръчителните обслужвания при втора ръка са правени навреме. А с напредването на възрастта и километрите, да се обслужва по-често от колкото производителя препоръчва. Поне ако имаш намерение да караш колата дълго. Благодарен съм на @Drone, че споделя за проблемите с автомобила, макар да от моят прозорец да не изглежда като "къса клечка" - такива неща са точно това, което бих очаквал от такъв автомобил (искрено, не го казвам, за да дразня). Надявам се скоростите да са единственият проблем в обозримото бъдеще и дори това да е е причина автомобила да се окаже у нас на добра цена. Ще се радвам ако продължиш да пишеш - интересна ми е равносметката. Ако имаш желание да пазиш и история в CarSpending-а, ще е страхотно.
-
1 точкаПривет RONIN 7, Тази вечер си получих пратката - Поздравления. Всичко е отлично изпълнено - като по стандарт. Продължавай в същия дух . CECO 1
-
1 точкаСъжалявам, но не го записах,понеже колата се побърка,излезе VSA, TSA, SRS, грешка в десния преден колан, ниво на маслото и куп други глупостта. Изтрихме всичко и после извадих свещите и видях, че на 2-ри цилиндър не е работила добре(а ги смених миналата седмица) и след проверка една по една открихме, че бобината на този цилиндър не работи и понеже работят две по две ебава и 4-ти цилиндър. Основния проблем е, че напоследък има недостиг на части. В Хонда Мадрид ми обявиха 136 евро за бобина и 2месеца чакане. Сега поръчах в един сайт, но от 10 марки бобини за Акорда само една имаше налични.
-
1 точкаЗдравейте колеги. Оказа се неработеща бобина на 2-ри цилиндър. Поръчана е и другата седмица ще ви уведомя за крайния резултат. Благодаря!
-
1 точкаЗдравей, радвам се, че не съм сам с такива идеи. Моята маска вече е преправена, но ще кача снимки малко по-късно. За да се отвори трябва да се нагрее като фар, има лепило по ръба. Аз минах с фина шкурка блестящата пластмаса и след това пръснах грунд за пластмаса, две ръце боя и две ръце лак. Лошото е, че се предоверих на старото лепило (бързах да я сглобя) и след една седмица предното "стъкло" се матира. Предполагам всеки един силикон би свършил работа за запечатване на маската след като се раглоби. Аз използвах обикновен черен санитарен силикон. Поздрави!
-
1 точкаЛинк: https://www.ato24.de/en/motul-8100-eco-clean-0w-30.html Вид и количество: MOTUL 8100 ECO-CLEAN 0W-30Ravenol 1x5L Линк: https://www.ato24.de/en/honda-atf-z1-4-l.html Вид и количество: HONDA ATF-Z1 1X4 L Стойност на поръчката:(1*49.99+1*55.96)*1.9775=209,51 лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по Revolut Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина
-
1 точка
-
1 точкаЛинк: https://www.ato24.de/de/ravenol-ssv-sae-0w-30.html Вид и количество: Ravenol SSV SAE 0w30 1x5L + 2х1L Стойност на поръчката:(1*55.95+2*13.49)*1.9775=163,99 лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по Revolut Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина
-
1 точкаАз бих взел дайхатсуто. Трета година търкалям Материя по софийските дупки и смея да твърдя, че е доста надежден автомобил. Сириона е много красив във спорт версията иначе е малко скучен. Новият Шарад е едно към едно с тойота ярис.Части има и тук и във Гърция. Много от нещата по окачването са същите, като на Тойота. Толкова за моя избор и съвет. Сега за това което си харесал - Що на най-евтината в мобилето се метна? Цената ли е определящият фактор за теб? Мислиш ли, че само ти си видял въпросната обява? Задължително си вземи майстор и то комбиниран. Хем да я прочете и да види как работи, хем да я погледне от тенекиджио-бояджииска гледна точка. Другото си е чиста проба късмет, но не винаги! Англичаните, въпреки че не ги харесвам имат една мнооого хубава поговорка за конкретният случай 🙂 П.С. "тенекиджио-бояджииска" - Найс, А?
-
1 точкаТо и аз се чудех откога Longlife = вечно, ама след тоя цитат вече ми се изясни. ZF recommends a transmission oil change every eight years or 50,000 miles Changing transmission fluid after the vehicle is out of warranty is important for the life of the transmission. The issue of helping the customer understand that their vehicle’s transmission needs servicing is something different. Especially when we’re talking about the ZF 8-Speed. 1. The dealer says that the transmission fluid and filter last the life of the vehicle. 2. You must tell the customer that the Fluid and Filter Change on their vehicle will cost them 3 to 5 times what it did on their last vehicle. How do you overcome these obstacles? The first problem is relatively easy to fix. If the customer is coming to you, the vehicle is probably over its 100,000-mile warrantee. In most, if not all other vehicles that have the 8 speed ZF transmission, the manufacturer recommends a transmission fluid and filter change at 70,000 to 80,000 miles. This is also the interval that ZF themselves recommend. На различни места се споменават различни интервали - 5 години, 8 години, 50к мили, 80к мили, но никъде не пише вечно. Ако си се подвел от някой майстор при обслужването ... потвърждаваме правилото.
-
1 точкаТова не е от седалката, а от позата - съгласен съм. Торс и подбедрици са в аналогична поза, но от колената надолу при ниските коли краката са напред, а при високите са надолу. Това оказва влияние на кръста, заради нервите и сухожилията. А и колкото по вертикален е гръбнакът, толкова е по-близо до нормалното си положение. Населението в Европа застарява. Не случайно СУВ-четата стават популярни.
-
1 точка@Cyreon, това, че е по-нисък стартовия ток, не бива да те притеснява, все пак акумулаторът а на 8 години и малко или много мощността му е спаднала за това време. А и зимата е към своя край, ако устиска сегашния ти акумулатор още няколко седмици, може да изкара после и цяло лято :).
-
1 точкаЗдравейте И аз Благодаря на Явор за изваждането на втори ключ за голямата Хонделка ! Препоръчвам го ! Поздрави
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаПоследния сега ми пристигна пак направен в Германия снимал съм го поста по горе. Мислех да пробвам следвашя пъти на Purflux които е Френски. Ако някой желае мога да дам контакта откъде ги взимам,на ЛС.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаКачих малко хондата на яз. Пчелин Днес съм доволен от разхода - 9.7/100км планинско и около 12/100км среден разход по колонка.
-
1 точкаА дали има нарочна символика между "Raven" (от английски - гарван, плячкосвам, плячка) и "Oil" (на немски - " Öl ") По-скоро идва от RAVENsberger Schmierstoffvertrieb GmbH и Öl името, но пък съвпадението с английския е супер! Иначе Шевчук не се крие, но скромничи леко (фото). Няма много чуденка - заводът си е негов, пуска се на рали Дакар, формулите (4-та засега), Ауди на Золдер. Иначе важното е според мен, че работят много точно със сертификати и поддържат качеството на ниво. Е не публикуват в msds точните данни, ама те всички вече така. Виж Venol 😉 ЛОДЗ ( EXTREME amg ) ги дава, ама те са капка в морето на маслата. Пък тенденцията за "все по-качествени" масла налагана от финансистите дето висят над главите на химиците е същата, както при автомобилите. При 2к$ и кусур тон HC и 7к IV група няма начин да не се слиза все по-надолу, че и към минерален състав . GTL стои малко отделно поради по-ниска себестойност, но едва ли може да пречупи тая кофти тенденция...ама ще живеем ще следим....
-
1 точкаНяма да коментирам продавача, а само АВТОМОБИЛА! Търсете кола с ръчна кутия или ЦВТ, че отзивите за робота не са добри! Много вероятно е на място да се окаже, че колата е 2009 та. За сервизната книжка, ако я има не смятам да коментирам. За написаните екстри, също не ми се коментира, но това не би ме отказало, ако сделката си заслужава. В крайна сметка това е сравнително здрав, бюджетен и постен автомобил! Въпроса е как ще го подберете и какво търсите, а не кой го продава и какво пише в обявата. Пък, ако не разбирате си има хора за всичко. Плащате си и те Ви дават обективна информация след оглед! Всичко останало е майтап работа и гледане на картинки! П.С. note, защо решихте, че щом е частно лице е проблем? Кое му е съмнителното да си купиш кола нов внос от такъв човек? Тази кола с какво е по-лоша от предлаганата на тържиштето? Нали отиваш да гледаш и преценяваш! Водите си майстори, ходи се по сервиз, допитваш се до шаман! Да, аз съм частно лице и продавам коли! И? Пътувам лично, избирам ги да са комплектни и дори и да има някакъв проблем го отстранявам за моя сметка. С това се занимавам от ......... бая години и никога не съм се крил. За разлика от авто къщите които купуват 95% от колите си по цена и снимки, аз инвестирам време и пари за да пътувам и избира това което ще купя. Това ме прави съмнителен, така ли? Идваш ми в къщата на оглед и утре ще я сгъна и изчезна? Аз да не съм охлюв, бе приятел! Да не живея в палатка? Нали заставам с името си и те гледам в очите като си говорим и правим сделка. Сигурен съм, че не съм безгрешен. Най-вероятно някой не е доволен и от мен, но така стоят нещата с колите втора употреба! Важното е че аз се старая да не повтарям тези грешки! Да слагаш обаче всички под общ знаменател си е меко казано несериозно! Я ми кажете, Вие колко човека сте чули да са си взели парите обратно от авто къща? Трябва да стане страшно мазало или да познаваш някой за да имаш някакъв шанс!
-
0 точкиБързал е да си чеша пръстите, както винаги. От толкова много компетентност се е объркал.
-
0 точки
-
0 точкиБрат'чет, записах се в селския хор. Там пием ракия, играем карти... - А кога пеете? - На връщане...
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00