Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10.01.2022 in all areas
-
2 точкиНе мога да отговоря, извинявам се, но да използвам да питам, едва ли ще пречи други да ти отговорят... Въпросът е към всички, само от любопитство: Защо за мнозина е толкова важно да ползват най-реномирани/скъпи консумативи, или точно определени? Имам предвид, че предните 2-3 собственици из чужбина въобще не ги интересува какво им е маслото и колко често го сменят, та от сега нататък да правиш такива плонжове? Не съм против, в Англия съм и винаги взимам някакво средна цена, единствено да отговаря на вискозитета, не ме интересува марка, добавки, подробности, екстри, хвалби... (не съм мурдар, сам си поддържам колата) Питането ми е провокирано, че вчера ми се обажда приятел от България да проверя как върви тук 5W30 Castrol Edge, цена и популярно ли е, щял да провери и в Швабско... неща, които и сам можеше да направи с Гугъл... Негов приятел пътувал в Германия и Англия, та да му донесел, че се предполага, че в чужбина не е менте... Неудобно ми беше да питам защо се вманиачва и защо трябва да е точно това и никое друго? Тая кола цял живот ли ще я има, та и трепери толкова? Таа, не се обиждайте от въпроса, кажете нещо, знам, че не всички са такива маниаци, но все пак...
-
1 точкаКолеги, вече има официален представител на Амсойл (AMSOIL) в България. Не се занимавайте с други марки. Да, маслото + филтъра излиза 150 лв., но поне знаете какво сипвате. Вече правя пета смяна на моя Акорд 7ма (2.4 автомат) с това масло и до момента съм нямал никакви проблеми. Отделно колкото съм спал, толкова източвам след 10к км. Аз лично слагам 5w30. Поздрави, Паскал
-
1 точкаПонеже днес си поръчах, имам прясно инфо за най-добрата цена, която намерих: https://www.motorni-masla.net/index.php?main_page=product_oil_info&cPath=97_95_133&products_id=3773 https://www.motorni-masla.net/index.php?main_page=product_oil_info&cPath=97_95_132&products_id=3731 Аз слагам 5W30. Надявам се, че ще е читаво.
-
1 точкаМаслото го взех от Интеркарс, 3 туби х 4 литра.Тубите не са при мен, оставих ги на вилата, когато отида ще направя снимки и ще пусна.Цената няма как да я коментирам, защото е през приятел. Уточнявам, че предни пъти, когато съм взимал Мобил съм поръчвал от официалния вносител за Бг, този сега с който съм и имам още е от Интеркарс и не съм го проверявал по форумите дали е читав или не.Така или иначе след 5к. изчезва и наливам други 6 литра. Надявам се да е истински, но нямам как да гарантирам.
-
1 точкаПривет. Малко да съживя темата. В момента ползвам препарата на Лексол, по препоръка на приятел. Много съм доволен и горещо го препоръчвам. Първо почиствам с мека четка, като търкам съвсем леко най-вече по местата, където най-много се замърсява. Забърсвам с микрофибърна кърпа и оставям да изсъхне към 30-40 мин. После минавам с "кондиционера" с гъбата-апликатор. Кожата не става мазна, на допир е приятно мека и седи матова. Тубичките са към 240 мл и ще стигнат поне за 4-5 третирания. Поздрави и успех!
-
1 точкаМонтажа в БГ (освен ако не купуваш от интернет) си влиза в цената. Добре, че колата не губи кодове и настройки щото чичкото от магазина дето ми го сменя изобщо нито имаше подобна джаджа нито и да имаше мислеше да я ползва Надявам се,че в Германия ще са по-професионални нещата.
-
1 точкаВиж сега, понеже си в чужбина, както и аз, бих те посъветвал да си купиш акумулатор с монтаж. Така ще имаж документ, че е купен и монтиран еди-къде-си. В чужбина (поне в Англия) това е важно не само за гаранцията на акумулатора, а и за застраховката на колата. Нямам идея, дали 4-та ген губи кодове и настройки при откачване на акумулатор. По-принцип, тези, който монтират акумулатори трябва да имат една "джаджа", която се слага в ОБД буксата и после не се налага кодиране и обучаване на, каквото там има.
-
1 точкаПроблема се оказа в крушките и взех нови: D2S Osram night breaker laser, като се освободи майстора, за да ги сменя, защото трябва да се свали и бронята ще споделя мнение.
-
1 точкаНо и от мен научава доста. Накарах го да смени камерата и да кара само на прибори. Не му трябва да си вижда калниците - голямо момче е. Така (на снимката) неусетно завърши денят - аз отпред, Хами втори, а татковото - на опашката. И щеше да е вярно, но до края на обиколката изостанах 3-ти, а Хамака не надвихме. Каза че утре е първа смяна на училище и приключихме неделята. Знаете ли колко е удобна кадифената седалка на Акорд 6-та генерация? Плейстейшъна обяви че днес с момчето сме навъртяли 1447 км.
-
1 точкаКолега,от къде си закупил мобила,цена и някоя снимка ако е възможно,на гравирания надпис за датата на производство.
-
1 точкаТо каквато и беля е имало да става, вече е станала... Особено тая гняс в турбото... Сега постепенно могат да се проявяват последствията. Дано да не съм прав! Относно грейд 5W-30, няма абсолютно никакъв проблем, само трябва да е по ACEA C2, или ACEA C3, за да пазиш DPF-а.
-
1 точка@dandilov Сърдечно благодаря за изчерпателния отговор, който значително наклони везните в полза на Shell Helix Ultra. И не конкретната препоръчана марка масло е най-важното, а че благодарение на такива като вас, информацията, която доскоро считах за "insight knowledge" достига до нас. Страхотен форум си имате тук
-
1 точка@Capt_Flint Shell Helix Ultra 5W-30 и RAVENOL HCL SAE 5W-30 са една категория масла, с осезаемо преимущество за Shell-а поради: - GTL ( VHVI III+) базово масло в смес със хидрокрек III-та група (VHVI III). По-термостабилно, по-ниска изпаряемост, изключително чисто. (GTL = GAS To Liquid, получава се от природен газ); - По-ниска температура на замръзване ( -50С), следователно по-течливо при ниски температури = по-облекчен старт и по-добро мазане при студен старт сутрин; - По-висок TBN, около 12, следователно по-голям ресурс от диспергиращи свойства; - Богат, съвременен пакет противоизносни присадки, гарантиращи по-добра защита на двигателя и минимални високотемпературни отлагания и нагари, в сравнение с редовите масла в същата категория. Допълнителна информация: https://www.oil-club.ru/forum/topic/40678-shell-helix-ultra-5w-30-свежее-new-2020/ https://oil-club.de/index.php?thread/1847-shell-helix-ultra-5w-30/&postID=110185#post110185 И моят лабораторен анализ: https://forums.hondabg.com/topic/113303-faq-4-двигателни-масла-обсъждане-част-четвърта/?do=findComment&comment=1057604727 Производството на GTL базовото масло е по-евтино от производството на хидрокрек от петрол. За това и цената на Shell-а е толкова ниска, а качеството е високо. Не случайно карам с такова масло! Защо да плащам 2 - 3 пъти повече за същия ефект...? П.П. Има и https://www.ato24.de/en/toyota-motor-oil-5w-30-sn.html Но заслужава ли си...?
-
1 точкаКато смениш ГНП и дюзи си оставяш цялата икономия в сервиза...
-
1 точкаBack Up Power-а позволява разговорът да продължи, след изключване от контакт. Едва ли повечето хора подозират за това, или би създало някакъв дискомфорт ако не работи по този начин. Поне на мен не. Понеже не ми се режеха кабели (и при мен са много къси - Accord8) и слагаха релета, отворих модула, срязах крачето на Pin 1 (Backup Power) между буксата и платката, капка тинол между Pin 1 и Pin 11 (съседни са на платката) и готово. Захранване само през ACC power. Работи си и не ми е прегарял предпазител.
-
1 точкаНе търся блокиране и свръх захапване, което да те изкара през джама, но твърдя, че акорда е към 40 метра ако не и повече от 100 до 0 ....Просто спирра на нивото на дачия, също съвременен аутомобил...
-
1 точкаЧакай полека ,че верно ще изкъртиш пластмасите! Ето ти съпка по стъпка:1. Изпразваш жабката от боклуци – намира над самите врътки на парното /средната конзола/.2. В дъното на жабката, по средата има едно правоъгално капаче–има леки срезове от горната му страна ,в които вкарваш малка отверка и го издърпваш към теб, за да го свалиш.3. Отвиваш винта там и изваждаш цялото тяло на жабката.4. Вече, ще може да видиш и отвиеш, другите два винта на тялото на което са врътките за парното и след това да издърпаш самото тяло към теб /отдолу има две щипки които не се виждат и го придържат но са само фиксиращи/.Дръпни ръчната спирачка за да може да извадиш самото тяло.5. Отзад на самото тяло има голяма букса с кабели - откачаш я и то ти остава в ръцете.6. На гърбъ на тялото /където е буксата/ има 6-7 малки рапидки-като ги отвиеш ще видиш платката на която са фасунгите.7. Отвиваш фасунгите, сменяваш крушките и след това по обратния ред - сглобяваш.
-
0 точкиСега и един истински виц от мен: -В последните 12 месеца ме триха и цензорираха много във фейса, защото бях активен в немските групи в темата с,, иглите" и Корина, че ми хрумна да си преправя профила... Така намалих с 80% наказанията на Господарите😜😁
-
0 точки
-
0 точкиНа същото летище в Щатите, още по зле се почувствал китаец, направо се разочаровал от демокрацията, след като 3 пъти полицаите го питали как се казва, той им отговарял, а те го пребивали от бой. Накрая си изкарал паспорта и вътре пишело Фак Ю.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00