Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 24.08.2021 in all areas
-
6 точкиТаз сутрин получих поздравителна картичка от стария си Акорд 6, с текст "234567". В цветущо 22 годишно здраве си е. Да е жив и здрав + адмирации на стопанина му.
-
2 точкиOEM веригата кара около 250-300к километра, в зависимост от това как е била карана колата. Когато се разтегне, ще усетиш едно притрисане от двигателя на всеки 4-5 секунди, защото компютърът се опитва да компенсира разликите в тайминга на въртенето на валовете и ще знаеш, че ѝ е дошло времето за подмяна (такива бяха симптомите при мен).
-
2 точки
-
1 точкаЗдравейте. црв B20Z1 Проблема се появи преди 5-6 месеца. Колата се кара на ГАЗ/Бензин Проблема е следния ще се опитам да обясня всички симптоми. При движение на скорост отнемаш(махаш) крака от газта (колата си е на скорост) започва едно леко присецване (ако не е на скорост не се менят оборотите) и в следващия момент ако подадеш газ колата за около секунда-две не реагира. Абсолютно нищо не се случва (нее да затъва па после да ускорява а нищо не се случва се едно не си дал газ) и зведнъж вече реагира и се получава едно сецване. (Защото съм подал газ а тя 1-2 сек не реагира и в следващия миг реагира и тръгва да ускорява) Като че ли го прави и на бензин, но там е много по-малко отчетливо и ако се качи човек който не е карал колата и е на бензин може и да не усети това. (преди го нямаше този проблем например 1,5г не е имало проблем и се появи) IACV чистен Сменени кабели, палец,капачка и свещи. Дросела - самата клапа е чиста, но ако бръкнеш вътре зад клапата има малко чернилка. Колата от 2г е с газ, но проблема се появи преди 5-6месеца и като че ли с времето започва да го прави по-често и по отчетливо (повече време не реагира и след това като зацепи сецва) Клапани са регулирани преди 17-20к и сега ще ги видя и тях... (знам, че трябва да се регулират на 15-20к) Друго не се сещам. Забравих да уточня, че него прави постоянно ( не го прави всеки път) а когато му скимне....
-
1 точка
-
1 точкаО да при Апостолов Не. Мн хора изхоряха там. Цените са до небето. А и не е официален представител доколкото зная. Но това не е толкова важно. По важно е качествената работа, която при тях липсва. Ами от познати приятели. От други групи на Колеги брали ядове там. Аз си имам личен човек който се грижи за нашия Джаз. Та за вашата верига. - нека я погледне сериозен човек, после да даде адекватно инфо за смяна ли е. Има си симптоматика, която се бърка някой път с работата на повдигачите клапаните. Мога да ви пратя клип да чуете след сменена верига как работи двигателя.
-
1 точкаЗдравейте, моята поръчка е следната: Линк: https://www.ato24.de/en/liqui-moly-synthoil-high-tech-5w-40.html Вид и количество: LIQUI MOLY SYNTHOIL HIGH TECH 5W-40 5L: 2x5L Линк: https://www.ato24.de/en/liqui-moly-mos2-leichtlauf-10w-40.html Вид и количество: LIQUI MOLY MOS2 LEICHTLAUF 10W-40 5L: 1х5L Стойност на поръчката: (2*40,25+27,85)*1.9775 = 215лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - лично в кв. Малинова долина
-
1 точка
-
1 точкаОт обясненията по-горе, стигам до извода, че маслото не се стича бързо в картера, а му трябва време. При смяната, майсторът не го е изчакал, а най-вероятно, след като се е източил картерът, е завил пробката и е налял новото масло по норма - 5,9л. Но в системата е останало неизточено количество старо масло, което след продължителен престой, отива в картера и вдига нивото над максимума. Пробвай (на изстинал двигател) със шприц и маркуче да изтеглиш част от маслото през тръбичката на щеката за нивото на маслото, до норма. При следващата смяна, ако има възможност, остави да се точи половин час поне. Пък да видим дали ще е в норма после. А нормата си е толкова - 5,9л сервизно пълнене.
-
1 точкаСантиметър е много и не е резултат от лошо нивелиране на колата при измерването. Върви при майстора да ти го премери на място и ако е така, да изтегли известно количество. И след тези обяснения по телефона, аз бих се замислил дали следващата смяна да я правя при този майстор :).
-
1 точкаДизела няма нищо общо с бензина Също така мисля, че има доста негативни мнения точно за Апостолов Бургас. Та може и да са те лъзнали по пързалката
-
1 точкаМоя го сервизираха във Варна, че там ме хвана проблема. За София не съм ползвал и не мога да препоръчам. Мисля, че всеки специализиран сервиз за автоклиматици би се справил добре. Системите не са чак толкова (изобщо) различни между различните марки.
-
1 точкаЗдравейте, Втори тест с PETRO-CANADA SUPREME SYNTHETIC 5w30: 1) Автомобил – Honda Accord 6, F18B2, ръчни скорости, 2001г.; 2) Масло – PETRO-CANADA SUPREME SYNTHETIC 5w30 ILSAC GF5, API SN+ RC; 3) Маслен филтър – PURFLUX LS-350 ; 4) Общ пробег на автомобила – 167 840 - км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата – 1018 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 90/10; 7) Средна скорост - N/A; 😎 Сезон на експлоатация – от 10.08.2021; 9) Моточасове – N/A; 10) Изразходвано гориво – А95 около 85 л. Shell, OMV, Benita; 11) Kтм = (л. 85 / 4.3 л.) ≈ 20; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател след градско каране около 3 мин след гасене и е сушена 24 часа на стайна температура (че и отгоре))); 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 4,3 л; 14) Доливане на масло – не 15) Други - източени около 350 мл (7 спринцовки от 50 мл) от картера след оттичане. Предходни масла Castrol 10W40 (немски) на около 10 000 км., но на около 2 г., Liqui Molly 10W40 ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL на 6850 км. Honda Synthetic Blend 5W-30 – 6350. Режим - рядко над 4000 об./мин. Може и да е субективно усещането, но ми се струва, че чувам двигателят да работи малко по-шумно (звънко) в сравнение с маслото Honda. Моля някой, ако има подобен опит да сподели. Пробата е сканирана на скенер Canon MX490 3 in1 с разд. способност 600dpi. на офисна хартия с леко докосване на капката до офисната хартия (business laser Xerox).
-
1 точкаГледат коя година е произведена, а не дали има Евро Х и коя категория е то. Газовете пак са без значение, особено ако са по-добре от регулацията. През отпуската обиколих половината ни държава и се нагледах на димящи коли с лъскави "петолевки" над огледалото. НЕМАТАКААДРЪЖАВА!
-
1 точка
-
1 точкаКакто си и мислех, тези нови стикери са пунта мара и нямат нищо общо с екологията. Днес минах с единия си автомобил ГТП. Газанализаторът погаза перфектни резултати и на бензин, и на газ. Накрая - евро 2. Обяснението беше, че макар автомобилът да покривал нормите за евро 3, понеже в големия талон пишело Евро 2, та затова евро 2. А за газта не давали никави преференции. Та, всичко е за пари. Не за екология. Но ние сме свикнали да ни стрижат и да стоим все на последно място в класациите.
-
1 точкаЧакай, гледам заглавието SRS и ABS, къде отиде на касетофони, утечки ... Ако става въпрос за грешки - не. Ако е за километри, катастрофи - мисля, че клони към невъзможното.
-
1 точкаДиана, Първо - качваш снимки на обява в една тема и веднага отваряш друга тема да кажем, какво мислим. Второ - не си наясно, какво искаш. Беше Сивик 6 англичанка, сега е Сивик 7. Нямат нищо общо. Нито визия, нито комфорт, нито от техническа гледна точка. Искаш някой друг да реши, каква кола да караш. Трето - гледаш коли, които сами си купуват цигари и алкохол, т.е. пълнолетни. Явно търсиш нещо евтино. Ама на тия години няма как колата да е в перфектно състояние. Е, има, ама цената няма да е 2000лв. Стискаш палци и дърпаш клечката. Четвърто - дизелът във 7-ма ген Сивик е Исузу. Стар, непретенциозен, утвърден през годините двигател. Достатъчно здрав и достатъчно икономичен за това купенце. Същият двигател се вгражда и в Опел. На базата на този двг Опел имат собствен двигател. На времето, когато тези коли бяха по-актуални, в обявите за Опел пишеха с най-големите букви ДВИГАТЕЛЯ Е ИСУЗУ. Това, защото всички предпочитаха този двг, а не опелския боклук. Говоря за Англия, нямам наблюдения над пазара в България. Имам познати с такъв двигател, било в Хонда, било в Опел, всички го хвалят. Да ме прощава @ruil4o ,ама изказването му е в стил ЕЖК, т.е. приказки от "Женския Пазар" на заклет бензинаджия. Бензинката с ГИ не страда ли?! Било от лошо гориво, или от калпава газова уредба, или калпаво монтиран и настроен ГИ?! Така можеш да се наиграеш, че ... Аз лично не харесвам Сивик 7, иначе с удоволствие бих карал Хонда с този дизелов двг. Колата, за която питаш е 17-годишна на 300К км (хоупфули ). Като добавим и някоя техническа забележка, нормална за кола на тези години, карана в България, колко да струва?! Моят съвет, специално за тази и общо за дизелова кола - задължително да я "чуе" човек, на който това му е работата, т.е. да ремонтира дизели. Ако той каже ДА и ако забележките по-купето са приемливи, и ако те кефи - скачай, твоя е.
-
1 точка
-
1 точкаЗдравейте колеги, Преди няколко месеца се сдобих и аз с този кораб! Когато го зърнахме с жена ми, беше като любов от пръв поглед и без много да му мислим си докарахме една от Щатите! Колата е 2015 година версия Elite с удар отзад! Проблемът ми идва от липсата на кората, която се намира отвътре на задния калник! при удара е била счупена и аз съм в безизходица откъде мога да си намеря такава! Ще съм много благодарен ако някой може да ми даде насоки! Кората може би е по - специфична, защото там стои honda VAC - а!
-
1 точкаНа Сивик 8, 2.2, дизел, смених верига на 264 000 км. Нищо не се чуваше, нито имаше признаци. Смених я, защото, като сменях масло и филтри, помолих да чуят веригата е сервиз Апостолов в Бургас. Казаха ми, че се чува леко и е хубаво да се смени. 1860 лева. След смяната, леко падна разхода на гориво, но може да съвпада с по топлото време. Смених я април. Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk
-
1 точкаЧува ли се веригата на запален студен двигател ? Ако се кара с правилното масло би трябвало да изкара доста. Аз до сега не съм чувал някой да е сменял верига на джаз.
-
1 точкаДнес ще пробвам да оставя пукнатия радиатор за заварка с аргон. В специализиран сервиз на хонда се съгласиха да ми модифицират радиатор от сивик, но с моя теч немога да стигна до там. Само за сведение- жена съм и започвам да бера душа! Тази кола е първата ми любов на четири колела и ми е доста тягостно вече!
-
1 точка
-
1 точкаДа, “екзекютив” . Гледай отпред емблемата да е пластмасова, така ще ги отсяваш по-бързо😀
-
1 точкаС едно изречение: амортисьорите заглушават осцилацията на окачването при преминаване през неравности (дали са пружини, листови ресьори, торсиони и т.н.). По този начин осигуряват максимален натиск на колелата към пътя и плавно преминаване през неравности. Дори и да опре окачването в ограничителните тампони, гумата не би трябвало да опира някъде в купето. Провери, дали гумите и най-вече джантите са с препоръчания размер. Може някой някога да е слагал джанти, които са с различно ET или широчина - J
-
1 точкаАз примерно от време на време карам и на бензин. Хем да не се застоява много, хем да поработва и с оригиналното си гориво, но откак я имам, съм сипвал по веднъж месечно за 10лв (при минати 21000км), защото при всяко първо палене за деня, около 2 мин. стартира и работи на бензин. Сигурно при всички е така и не виждам проблем да се мерят газовете и на 2-те горива, а логично е да се вписва в измисления им стикер само показанията от АГУ-то.
-
1 точкаПълна пародия са тези стикери,отново да вземат парите на хората. В моя град няма камери,по кръстовищата и как ще разберат коя кола с коя Еко категория е.Явно после ще се изгражда системата за засичане. Приятел мина прегледа,CRV1 gen147k с газ ,ЕКО 3 категория но прегледа го мнаваш на бензин ЗАЩО. Изобщо неясноти и май пак да напълним хазната.
-
0 точкиСамо внимавай като го изтегляш да не "оцапаш пейзажа" А за следващия път ето как да се избегне подобен проблем :))
-
0 точки– Жена, като ми се припие бира – да ме събудиш! – Е аз откъде да знам кога ще ти се припие?! – Ти само ме събуди…
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00