Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 25.05.2021 in all areas

  1. 3 точки
    В България, нотаралната заверка на договор за покупко-продажба на МПС, е задължителна, за да се удостовери официално датата на сделката. Щото, ако новият собственик излезе с возилото на пътя и направи някаква магария, после в съда важи само нотариалната заверка на договора! Иначе по презумция ти си собственикът на колата! Същото е и при останалите институции. Да не те търсят теб после! В западна Европа е друго. Там е достатъчен само подписан договор от двете страни, но не и тук. След като автомобилът е бил бракуван и не е бил в движение, няма как да ти искат данъци и застраховки за минал период (след бракуването, разбира се). https://www.minfin.bg/bg/779 А новият собственик ще си плаща новите данъци и такси, от момента, от който регистрира колата и я върне в движение. Какви ще са разходите за това - не е твоя грижа. https://www.mvr.bg/opp/административни-услуги/услуги-по-регистация-на-пс/възстановяване-на-прекратена-регистрация-на-превозно-средство-по-желание-на-собственик При нотариуса се плаща нотариална такса, която е някакъв процент от обявената стойност на сделката. https://www.calculator.bg/1/avtomobili_taksi_danatzi.html#det Тук вече може да се разберете, ще я делите по равно между вас ли, или някой от двамата ще я поеме изцяло. Въпрос на договорка. Накрая следваш стъпките, които съм описал по-горе за КАТ и Общината.
  2. 3 точки
    Задължително през нотариус! Направи си и ксерокопия на продупчените талони. После, със заверения, договор (копие) и снимките на талоните, отиваш веднага в КАТ, за да отпишат автомобила от твое име. След това, с още едни копия, отиваш в общината, за да отпишеш окончателно колата от твое име и там. Само така можеш да спиш спокойно после.
  3. 2 точки
    Току що успях да открия моя проблем с водата, излезе че тече от капачката на резервоара.
  4. 2 точки
    Здравей, Смятам че проблема е в това което ти е писал колегата aleksandur в преден пост. Колата е в авариен режим и няма да вдигне повече обороти или да върви повече. Трябва сервиз и комп за грешките които са довели до включването на авариен режим. Успех .
  5. 2 точки
    Тоя виц е от моята (а вероятно и твоята) младост, ама баш така си е. Японците едно време копираха и подобряваха, а ние "спасяваме положението" по техните творения с "побългаряване" и още се държат достойно на пътя.
  6. 1 точка
    Здравейте, Линк: https://www.ato24.de/de/toyota-schaltgetriebeoel-lv-75w-1-l.html Вид и количество: -Масло за ръчна скоростна кутия на Toyota LV 75W 1 L- 2 x 1L Стойност на поръчката: 25.90x 1.9675 = 50.96 лв Парите съм превел по сметката на каса в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: чрез Куриер
  7. 1 точка
    Напипах един канал на един пич дето прави интересни тестове и реших да споделя с Вас тест на маслени филтри тест на масла
  8. 1 точка
    Здравейте. Моята поръчка е за: Линк: https://www.ato24.de/en/toyota-engine-oil-sae-5w-30-premium-fuel-economy.html Вид и количество: Toyota Engine Oil SAE 5W-30 Premium Fuel Economy - 1 x 5L Стойност на поръчката: 39.95 x 1.9675 = 79 лв Парите съм превел по сметката на каса в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: чрез Куриер Благодаря предварително.
  9. 1 точка
    Сензорът, на газ педала! Нещо бърникал ли си скоро из колата? Дроселът, да са ти чистили? Gesendet von meinem VTR-L09 mit Tapatalk
  10. 1 точка
    Здравейте, Бих искал да поръчам : Линк : https://www.ato24.de/de/amsoil-signature-series-5w-30-synthetisches-motoroel.html Вид и количество : AMSOIL Signature Series 5W-30 6× 0.946л Стойност на поръчката : 6x 11.78 = 70.68 × 1.9675 = 139.062лв Начин на плащане : - Парите ще бъдат преведени до края на деня по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез куриер / адрес на лични Поздрави !
  11. 1 точка
    Привет колеги, днес Дидо ми смени маслото в скоростната кутия, каза че трябва и нов пистов ремък, направи тест на колата след всичко, много е точен доволен съм!
  12. 1 точка
    Пътят от върха надолу е по-труден, освен ако не е стремглаво падане. Дано останат достоен конкурент, че 1 доминиращ отбор омръзва (па дори да е Хонда), но има кой да ги замести.
  13. 1 точка
    След като пишеш, че не си усетил някакви забелжки по време на карането (работа на мотор, кутия, странични шумове), уреди си час при някой да я огледа физически и прочете за евентуални грешки и тн. Ако това ще е твоята кола си приготви едни 2500 - 3000 лв. за първоначално обслужване да ти е мирна главата и от там насетне каквото излезе.
  14. 1 точка
  15. 1 точка
  16. 1 точка
    Намериха проблема. Беше в регулатора на горивната помпа. Смениха го и сега всичко е наред. Ако някой има подобни проблеми може да провери дали и при него не е същото.
  17. 1 точка
    В момента (днес) сайта не работи. За първи път от толкова години ми се случва лично на мен... @Veseliq sup ? Иначе, аз винаги си записвам километрите на касовата бележка и после вкъщи на спокойствие си ги вкарвам от компа (през web страницата)
  18. 1 точка
    Здряавейте, искам да поръчам: Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-ecs-ecosynth-sae-0w-20.html Вид и количество: RAVENOL ECS EcoSynth SAE 0W-20 1x5L Стойност на поръчката: 49.95*1.9675 = 98.28лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез куриер
  19. 1 точка
    Тук вече отиваме в темата "за и против нови автомобили". Едните се радват на колкото се може по-малко години и км, ако е нова перфектно без значение каква е. Други пренебрегват новите от по-нисък клас и търсят по-стара, но в много добро състояние. Всеки с вкуса и предпочитанията си. Сега като се замисля, аз карам 13-14 годишна кола, но това въобще не ми пречи. Дори се очертава да я карам още поне 5г. надявайки се някой ден на новия МДХ /4 ген./. Не бих я сменил за MDX /3ген./ тъй като не виждам какво толкова повече ще ми предложи, докато новия МДХ е съвсем друго нещо. Все още има хора, които да ме питат дали съм я взел нова, а тя си е с видими следи нормални за годините си. Скоро ще й направя 100к реални мили. Тествах ЦРВ 5 /от чисто любопитство/, не е лошо, но не бих го сменил за МДХ, въпреки огромната разлика в годините и не само защото не мога да си го позволя и гроздето ми е кисело, а просто не ми харесва повече. Човека ме накара да му подавам газ в кръговото за да видя как различно разпределяло усилието на гумите, а аз това си го имам още в 2007г. и то с около 110к.с. повече и много по-плътен звук, радващ ухото, въпреки че определено не е бегачка. Каквото и да вземеш важното е като се качиш в автомобила да изпитваш удоволствие, че си направил най-добрия избор за възможностите, които имаш
  20. 1 точка
    Недейте да експериментирате по този начин друг път или както се казва в някои предавания-не правете това в къщи.Освен двигателя може да спре бензиновата помпа и то перманентно.Самата тя ползва бензина за охлаждане.
  21. 1 точка
    Колега @JapCar, Нарушена е геометрията на спирачния апарат при движението му, това е 100% сигурно. Понякога причината може да е в блокирала накладка, ако нещо е застанало между нея и апарата в канала, в който накладката се движи. Отстранява се като се почисти хубаво с телена четка и евентуално малка пила, така че каналът да се направи идеално гладък, да няма ръбове с остър ъгъл. Задължително трябва да се гресира хубаво, накладката трябва да се движи като кубче лед върху тефлон, да се пързаля. Друга причина може да е износването на водачите и уплътненията, което да повежда апарата накриво. Тук със сигурност се изисква подмяна на частите, евентуално буталото (рециклиране на апарата, вътрешното уплътнение), включително и водачите. Доброто смазване с подходяща смазка пак е задължително. Такива глупости като тежести в багажника и безпричинно агресивно спиране по средата на пътя няма да ти решат проблема и това е 100 % сигурно. Колата седан ли е или комби? На седана, при правилно настроена ръчна спирачка, максималното изтегляне е 7-8 зъба, като 8-ия зъб е с много голямо усилие, на практика не се налага да се използва никога. Не съм пробвал в движение дали и на кой зъб ще блокират колелата. На комбито вероятно е различно, заради различната механика. ===== Ред.: Допълнение след мнението ти: Разпределителят на спирачното усилие е електронен, вграден в ABS-модула, като ползва данни от сензорите на ABS. Това му позволява да е много по-точен от механичния, защото тук се отчита скоростта на всяко колело по време на спиране, което много зависи от сцеплението, докато при механичния разпределител се отчита само положението на моста спрямо купето и не се знае дали двете колела имат еднакво сцепление. Така може да се подаде еднакво усилие към колела с различно сцепление, а при електронния разпределител това не може да стане. Ред. 2: Ако разпределителят на усилието не работи правилно, ще подава грешно усилие към лявото и дясното колело, така може да изхабиш накладките на лявото колело по-бързо от на дясното, но това няма как да ти поведе накриво самия спирачния апарат.
  22. 0 точки
    Т: Техническа поддръжка. С какво можем да ви помогнем? Ш: Ъъъъъ... Колата не тръгва. Т: Ясно. Кажете марка, модел и година на производство? Ш: А аа... е-ли й майката! Купих я от магазина да я карам, откъде да знам Т: Добре, добре, спокойно. Ще опитаме да минем без тази информация... (въздъхва) Имате ли бензин в резервоара? Ш: Хм... Бензин в резервоара, казваш... А как да разбера? Т: Вижте на предния панел. Къде е стрелката на "Е" или на "F"? Ш: А къде е предния панел? Т: Намира се зад кормилото, ако седите на предната седалка на мястото на шофьора. Ш: Аааа! Виждам. .. Тцц... Има много стрелки, коя да гледам? Т: Търсете тази, до която е написано Е или F. Може да е нарисувана и бензинова колонка. Ш: Аааа! Виждам! Стрелката показва нула. Т: Как на нула? Ш: Аха. Точно на нула. А до нея пише "x1000". Това ли е модела на колата - x1000? Т: (дълбоко въздиша, затваря очи) Не, това не е горивото, това е тахометъра. Той трябва да показва нула, ако колата не е в движение. Стрелката за горивото, обикновенно е в ляво и по-надолу от тахометъра и на нея трябва да пише "Е", после полуокръжност и след това "F". Ш: Ааа. Виждам ,виждам! Стрелката е по средата между Е и F. Т: Отлично! Имате бензин. Сега да проверим акумулатора. Виждате ли волана? Ш: Ъхъ. Т: Натиснете точно по средата... Ш: (Чува се силно "бииииип") Аууу! Така ли трябва да прави? Т: (затваря очи) Всичко е нормално, това е клаксона. Ако работи, значи с акумулатора всичко е наред. Да оптиме сега да подкараме колата. Ш: Нали ти казвам, че не тръгва! Затова ти звъня бе, идиот! Т: (скърца със зъби) Нека да опитаме отново! Натиснете съединителя, после спирачката и завъртете ключа. Ш: Ааа! Давай едно по едно! Къде е "съединителя "? Т: СЪЕДИНИТЕЛЯ... Под волана в вляво. Намер?хте ли го? Ш: Намерих го. Т: Натиснете го докрай. Така. Сега виждате ли под волана два педала? Ш: Ъхъ. Т: Левия е спирачка. Натиснете го. Натиснате ли? Ш: Натиснах. Т: Сега завъртете ключа за запалване. Ш: Как да завъртя ключа, ако и двете ръце ми са заети? Т: Моля? Ш: С лявата ръка държа съединителя, а с дясната натискам спирачката, как да завъртя ключа, питам? Т: (задавя се от смях). Така, да започнем от начало, но този път натиснете педалите с крака. Ш: С крака? А може ли? Т: (все еще се дави се от смях) Може. Ш: Да пробваме... Уха, много е удобно... Защо не ми казахте веднага... Натиснах Т: Сега завъртете ключа за запалване. Ш: Къде е запалването? Т: В основата на волана в дясно. Ш: Хм. Тука има някаква дупка, но няма ключ. Т: Ами сложете го. Ш: Кого? Т: (губи търпение) Ключа за запалване! Ш: Как да разбера, кой е ключа? Т: (хваща се за главата) Това е най-големия ключ във връзката. Ш: Във връзката? Т: Да, там където си държите останалите ключове... Ш: Ааа! Аз я изгубих преди 2 седмици. Значи ми трябва ключ? Т: (хвърля слушалката) Туууууууу.... Ш: Ало? Изпратено от моят SM-A715F с помощта на Tapatalk
  23. 0 точки
    https://youtu.be/OqNCi80H7R0 С поздрави от @chavdu - най-големият любител на високите комбита и почитател на таблото на CR-V II фейс.
  24. 0 точки
    https://sportal.bg/news-2021052508450795256 Започнаха да се дънат в отбора и да правят слаби състезания , вследствие на което им излизат кирливите ризи Доста провокативни и гнили ще излезнат всички от МБ. Сега очаквайте никакво спортсменство и доблест ,в състезанията от Люис Хамилтън спрямо отбора на РБ ,а и не само. Май психиката на Люис се клати ,като невеляшка. Доста по- черни от черното покритие на болидите им Шъ излезнат..
  25. 0 точки
  26. 0 точки
    „Трима приятеле в тридневен запой у дома на единия от приятелите, който е от Кулата, тава е близо до Враца, сега квартал на града. Жената на домакина, с бебе на ръце, в тоа тридневен запой, три дена им принася и ин ги дига, три деня им принася и ин ги дига. Накрая й писнàло и се обръща към мъжа си: – Отваам на село, да се оплача на макя ти и тава е! Оня й теглил един сиктир: – Връй заглава, маний ми са от главата и се оплаквай на кой щеш! На другия ден жената се прибира от село, с детето пак на ръце. Влиза в къщата, а ония тримата махмурлии, седят, подпират глави и гледат мрачно, да не кажа като ваксинирани кокошки. Мъжът я посреща: – И к’во каза мама? А тя: – К’во каза, к’во каза…? Каза да не пиеш и да не лазиш, оти детето та гледа и не моа прооди!”
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...