Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 13.05.2021 in Мнения
-
3 точкиАндроид мултимедиите не са проектирани да работят с климатика на дизела. За щастие, нещата сработват с една елементарна спойка или сплайсване на кабел, като в следствие си заработва кажи-речи перфектно. Относно дървенията, до някъде съм съгласен. Да, определено има китайски чар в бутоните и софтуера, но това, което печелиш в замяна е просто несрванимо. Оригиналното радио не ти предлага нищо повече освен радио и музика с дискове. Ако това те устройва, не се занимавай и си търси пак оригинално. Ако все пак прецениш, че би искал да влезнеш в капризите на 2021-а, ще се изумиш колко много може да допринесе една андроидска мултимедия към твоят стар акорд - всякакви навигации, избор да искаш... - spotify, youtube, други плейъри - интеграция с предна/задна камера и сравнително прилична резолюция - гласови команди - разговори по телефона по блутут с контрол през волана - много други глезотийки Минусите за мен са няколко, но съм преценил, че мога да живея с тях: - бутоните са със слаба подсветка и през деня не си личи кое е натиснато и кое не. Някой по-добър с поялника може да го подобри това разбира се - Auto опцията на климатика е една идея по-смотана от фабричната, но пак се справя сравнително окей. Мисля, че няма разлика в дизел и бензин в този случай - няма ъпдейти на firmware-a или поне слабо вероятно да има, но пък не виждам и особена полза като самата фунционалност вече я има заложена - лек фонов шум при наличие на Premium звукова система, поради наличие на усилвател - живее се с него. Без Premium не знам как стоят нещата, но предполагам, че го няма, понеже е проектирана за без Преди 2 години (почти станаха) се рових всеки ден по форуми, супер ентусиазиран, само да видя дали има нещо ново по темата "дизел+андроид" и накрая като излезна, без дори да се замислям, купих мултимедия и вече започнах да планувам какви неща ще правя с нея Така че когато някой с лекота просто ми изхвърля приказки как "не работи" и това просто ме навежда на мисълта, че или не е узрял до идеята още или е доволен от оригиналното (няма лошо) или го мързи да провери и само трови останалите хора с мнението си.
-
3 точки
-
2 точки
-
2 точки
-
1 точкаЛесна е смяната,особено с кранчето на радиатора е много удобно.Ще се справиш без проблем,в менюала пише да се разкачат тръби,което е излишно за мен.Аз не бързах и направих и две промивки с дестилирана вода между смяната.Боклуци почти нямаше,като изключим малко песъчинки на дъното на легена ама може да са си били там и преди това.Не знам дали е нужно,но аз изчаквах двигателя да поизстине преди да налея новата(студена)течност и това основно ме бавеше.Знам ли, да не вземе да пукне нещо от рязката промяна.После палене работа 15-тина минути,източване,чакане и пак пълнене.От пробката източих към 6 литра на око,така че е достатъчно и няма нужда да разкачаш маркучи.
-
1 точка
-
1 точкаТака е, да. Аз исках да дам инфо за процедурата по смяна и обезвъздушаване, която си е доста универсална. Успех и да се похвалиш! П.П. Моля те не цитирай мнението точно преди твоето.
-
1 точка
-
1 точкаТабелката ти е нещо такова. Или е подобна метална табелка, или стикер на колонката между вратите. Кода на боята е ограденото в червено. Твоите букви и цифри, естествено, са различни от тези на снимката. Както виждаш, има само релефни букви и цифри. Няма надпис "paint code" около тях.
-
1 точка
-
1 точкаСъгласен съм напълно с теб за загрял мотор и антифриз. Ръководството ми е на немски и го превеждам с гугъл преводач, та не знам колко е точен превода. Стъпка 1 е да се изчака мотора да се охлади - това е ок. Стъпка 2 е развиване на капачката на разширителния съд и стартиране на двигателя, загрейте двигателя - тука ме съмнява...? Стъпка 3 - Развийте пробката на радиатора и т. н... Та си мисля да източа само радиатора (с врътка на парното на макс) дават го да излезе 6.3 л, малко ме съмнява че ще излезе толкова, ама да видим..
-
1 точкаКомбито карах с goodyear efficient grip performance и ревюто което си споделил е съвсем обективно. 5 години прослужиха без драми и демиджи. Единствения им кусур бе че в големи жеги на сух и гладък (напечен адски) асфалт, предницата "мажеше" траекторията, но пак спираха прилично.
-
1 точкаПолзвам Bosch rotak 34 вече над 10 години. За това време е окосила общо около 10 декара и още работи перфектно.
-
1 точка
-
1 точкаНие сме с електрическа с кабел от лидл мисля, че я взехме. Преди това бяхме с бензинова коса, но евтина китайска и 1-2 пъти се е прецаквал цилиндъра и буталото, а уж сместа е с повече масло точно щото са зле.
-
1 точкаСрещата през месец май ще се проведе на 15.06 (неделя) от 14 часа на улицата пред НИМ. Ако времето не позволява да сме навън, ще се преместим в паркинга на Ринг мол на ниво -1. Всички са добре дошли. Линк към събитието във фейсбук. - https://fb.me/e/L8FbdgS0
-
1 точкаАко е светнала само индикацията, но без ! - с каране ще се оправят нещата, но горивото трябва да е поне на половината в резервоара. И с 3000+ обороти се "отпушва" катализатора, а за ДПФ-а , се кара с 60+ км/ч за около 10/15 минути и би трябвало, да си завърши регенерацията и да изгасне индикацията. п.п. В понеделник, свалих от колата на детето ДПФ-а (Хюндай Туксон ) и го пратих във Варна за почистване. Въпреки че , не се беше "осветкала" - на диагностика показваше лоши данни и от ауспуха почти не излизаше нищо, колкото и газ да и даваш, едвам се усещаше с ръка на 5 см. от ауспуха, някакви леки газове. Днес вече е на колата и всичко е отпушено. Цялата галимера излезе 330лв.
-
1 точкаСега и моите 5ст. Опитай се да я хванеш, когато прави прави сама регенерация и се постарай да не я прекъсваш. Няма лампа когато е в процес на естествена регенерация,(което е гадно) затова гледаме две три неща - първо колата става по-шумна от включването на вентилатора на климатика, второ вдига с 1 до 2 литра временния разход по борд, при потегляне - примерно от светофар, отзад може да има пушеци и миризми и последно при спиране и за слизане от колата, ако усетиш голяма жега да излиза от под купето, със сигурност си в процес на регенерация. И последно, ако те интересува имам такава тема в раздела за 3-та ген.СРВ , която може да прочетеш.
-
1 точкаОт лошата нафта е,като заредя с хубава и като хукне тоя андроид няма спиране.Обаче и бензин си иска само 100 октана иначе трудно стартира и почва леко да влаче някои песни.
-
1 точкаКолега , пожелаваме ти много безаварийни километри с Хонда. Казвам го като човек с една Хонда на 330к, една на 310к и една на 80к. Първите две не се знае с колко са връщани. Само малко късмет ти желаем, понеже има и такива които са карани без грижа от първия собственик и съответно там марката не е виновна. Иначе всичко останало е Кеф от точка А до точка Б години наред, комбиниран с много приятно евтин разход на кое и да е гориво. Успех!
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаЩом влиза в обороти, значи ще мине с принудителна регенерация. Ако не може да минеш 2к об, си за ДПФ.
-
1 точкаПо-грешка съм изтрил файловете от облака, ето нов линк за сваляне. Инструкция за инсталиране на HDS (3.101.019) + драйвъри на китайски кабел на Windows 7 x64 и Windows 10 x64 Редакция по молба на автора: Ваш файл може да нарушава Общите условия на Google Диск Във файла Ви „Honda HDS 3.101.019 (400mb).7z“ има съдържание, което може да нарушава Правила срещу злонамерения софтуер и сходно злонамерено съдържание на Google Диск. Някои от функциите, свързани с този файл, може да са ограничени. Това е новия линк: https://mega.nz/folder/J0VBTAwL#15c1SDoS4cYZPrIXjtSqcA
-
1 точкаКолеги, имам Acura MDX модел ноември 2016 от една година. Джипа е супер, но.....има едно но. Ще говоря в БГ левове. Търг-20 300лв (15 600$ Канадски), транспорта от далечният край на Канада около 4 000лв, повече от контейнера около -3 600лв. Разтоварване в Ротердам -1 050лв, мито и ДДС -6 000лв. Като началната цена на търга беше 4 300$ ( Канадски). До тук всичко ми изглеждаше поносимо ( както ми бяха обяснили докарването ще ми струва от 9 до 12 хилки, според зависи). И така, имаше удар в предна дясна врата. От снимките нищо не се разбира, ще я бъде ли тази врата или не. Реших че докато дойде джипа, ще разгледам за врата втора ръка. И проблем...нито в БГ нито в Европа няма. По късно разбрах, че не само врата няма. Никаква част за този модел няма в Европа. Ами остава Америка, какво пък толкова. Намирам си подходяща врата за 1150$ Американски и си казвам супер няма какво да чакам поръчвам. Да ама не няма доставка на едро-габаритни части. Ами сега...? Решението е фирма занимаваща се с превоз на стоки от Америка. Обадих им се аз, разбрахме се за техните условия (плащам вратата, продавача я изпраща до техният склад в Чикаго и след като си платя ДДС и мито и 10$ на килограм за транспорта си имам чисто нова втора употреба врата). А тя тежи само 54кг. Доставката трябваше да е от 25 до 40 дни. Пристигна след 4 месеца и половина. Оправданията бяха свързани с ковит обстановката. Както и да е поне пристигна. И веднага следваща изненада. Продавача на вратата е решил че може да си спести вътрешната кора и страничното огледало. А уговорката беше комплекта да е пълен (със стъкло, кора и огледало). И как да постъпя сега , не мога да я върна, парите няма кой да ми върне всички срокове са изтекли. От фирмата кършат ръце, че техният служител от Чикаго не разбрал, няма какво да направят и ако искам ще ми доставят пратка безплатно. Ами не искам, не ми се чакат още 4 или 5 месеца. Поръчам от ebay кора 300$ и огледало за 360$ следователно след транспорт, ДДС и мито ми струваха 785лв и 930лв. Поне пристигнаха за около 20 дни. Само за статистиката вратата след боядисването ми излезе малко над 7хиляди лв. Да ама от снимките не се вижда че е засегнат малко прага, калника има и леко крив амортисьор (леко, леко но трябва да се смени), накрайник, шенкел и всичко от Америка съответно транспорт ДДС и мито. Имам още няколко покупки на аксесоари, масло, филтри, стелки, крушки с лого и естествено регистрацията, технотест и застраховки. Джипа е невероятен на истински 60 000км, но на мен ми излезе 50 хилки или по точно 48 500лв. Моето заключение е че ако пак си купувам кола от Канада, Америка ще бъде Европейска марка или поне да има в Европа части за нея.
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиМъж влиза в пощата и пита на първото гише - "Къде е тоалетната"? Служителката обаче чула "Къде е колетната" и му отговаря: - Ако е до 1 кг - тук, ако е повече - в съседната зала. - Ама вие мерите ли ги ! ? - Задължително, с електронна везна!
-
0 точкиБаба се дотътря, куцукайки с два бастуна, до офиса на адвокат и иска той да ѝ помогне да се разведе. - Ти на колко си, бабо? - На 84, сине. - А на колко е дядото? - На 87. - Боже, боже... И колко години сте заедно? - През септември стават 62. - 62 г. брак? Браво! Ама защо сега искаш развод? От бабата лъха завидно спокойствие: - Е па стига толкоз!
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00