Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 28.02.2021 in all areas

  1. 3 точки
    Да. Дълги безмислени постове пишем. И двамата. Няма смисъл. Много скъпи кафета пиеш щом разликата е само едно кафе. Няма лошо де. В голяма заблуда и неориентирана неосведоменост живеят много дизелджии. В миналия век. Убедих се отново. Нека дизела е евтин. Амин.😀
  2. 3 точки
    Е цитираш ме, пък не било лично към мен . А на това, че се засягам лесно, ще ти отговоря с това (грешна представа си си изградил, или пък може и така да изглежда отстрани де, но то евентуално е от това, че винаги казвам това което мисля и го защитавам, въпреки че на някой може и да не му харесва). Иначе да, не обичам да робувам и не искам да се грижа за още една система, да и сменявам филтри, да регулирам клапани на 20х.км. и то в 21 век, постоянно да и настройвам/ донастройвам и т.н., да "я мажа с масло против изгаряне", както и не обичам, да си возя бомба в багажника, която на всичко отгоре ме лишава от обема му - което никак не е маловажно. Относно икономията с която се хвалят всички дето са на газ (равна на едно кафе на 100 км.) може много да се спори дали я има или не и колко точно е тя (спрямо дизела де), ама ако я зачепкаме тая тема, няма да е на добре и няма да свърши скоро, затова не мисля да влизам в спорове и ви оставям да си вярвате и радвате на икономиите. Прав си и за "1000-те скъпо струващи компонента по дизела", обаче не забравяй, че точно те имат почти троен експлоатационен живот, спрямо подобните "1000 евтино струващи компонента при бензина". А дали човек има, или няма проблем с парите, дали ще кара 1.0-чка бензин/газ, дали 2.2 дизел, дали Ферари - е това е вече право на личен избор и лично решение - и няма изключения. Дано сега не си помислиш, че съм се засегнал - казах си това което мисля, а и по-принцип мразя и избягвам да давам препоръки, кой каква кола да си купува.
  3. 2 точки
    Аз карам маслата на двигателя и автомата винаги на МАКС и мааалко отгоре вече трета година, и няма драма с шумове. Така карам и другите коли. Не е от маслото.
  4. 2 точки
    добавям 2 капки, другата седмица ще се сменя маслото, но ми е интересно какво ви е мнението за състоянието. Капките не ги взех оптимално, възможно е леко под наклон да са били в началото CRV 2006, 238.5 K km, бензин-газ от 120К , маслото e ravenol SSO 0w-30 на 10.5K км добавям "пила"
  5. 2 точки
  6. 2 точки
    Известно е, че доста хора вродено са склонни да хвалят всичко, което притежават, не само колата... Имал съм два опела, нисан, две тойоти, две хонди..., към всички съм бил критичен към кусурите им из форумите, нщо, че са били мой избор... няма пълно щастие. А спор дизел/бензин непрекъснато има във всеки форум...Ако едното имаше само плюсове, щеше само то да се произвежда, другото нямаше да се купува...
  7. 2 точки
    На стахът очите са големи - казват хората. Ако нямат опасения, априори, сигурно повече люде щаха да карат дизел, заради икономия и КПД. Същото е и с газта - опасения. Най-страшното е самият страх. Другото се плаща и прави. Ремонт има ако се наложи, но загнездените в съзнанието съмнения са ежедневие. Живейте си живота. Той е за да опитвате от всичко.
  8. 2 точки
    И са кът, и цените им отиват. Изплаща се. Защо все гледате годините?! Пробвай с 5 годишно Пежо за 10-12000 тогава. Или Фиат. Или Дачия за 5000. Сиренето е с пари, от 4 л мляко-кило. Ако млякото е истинско и неразредено струва пари.
  9. 1 точка
    Здравейте пичаги! Нов съм във форума и нищо не разбирам от коли. 7 години търкалям голф 4 1.4 бензин двигател, които пие масло на копеле и няма оправия. От години се кефя на Акорд 7ма генерация, но поради жена, деца ремонти и "безпроблемния" живот в бг все не можех да отделя кинти за мечтаната хондичка. Започнах работа в София преди 2 месеца и пътувам всеки ден 150 км (Самоков - София - Самоков) и ми трябва надеждна кола да мога да й сложа една газ и да си карам без да го мисля. Спрял съм се на бензинов модел по възможност автоматик и искам да му сложа някаква качествена газ. Може ли джедайте във форума да ме посъветват дали 2.0 или 2.4 двигател да търся и какви проблеми създава газта, че ми казаха да питам собственици? За информация, не съм голям състезател карам си в ограниченията и рядко изпревам. То с този асматичен голф при 110 - 120 имаш чувството, че ще се пръсне двигателя Не разбирам от коли, програмист съм, моля не ме хулете
  10. 1 точка
    Специални благодарности на Бранко (Marкony) за задните пружини Eibach Lift+30mm - колата се държи перфектно на пътя и по завои, не вози твърдо(тук имах притеснения) и достатъчно повдигната отзад , така че изглежда като току-що изкарана от фабриката...😃. Да добавя - имаше преди това и кофти сходимост ("разкрачване" отзад) - и този проблем се оправи, явно горните носачи са били наред (няма нужда от такива нови регулируеми). Така,че колеги силно препоръчвам при подобен проблем да си - закупите Eibach пружини от Бранко. След замяната на оригиналните CR-V 3 2011 с задни Eibach lift +30mm: Височина до веждата (в мм): преди поставяне : предница 790 задница 760 след поставяне : предница 795 задница 805 Измерването е направено при над половината бензинов резервоар,пълна бутилка с газ 44л и резервна гума в багажника. Гумите са ми :225/60/18 Малко снимки от преди и след това.
  11. 1 точка
    Маслата пристигнаха, всичко перфектно, благодаря ти Наско!
  12. 1 точка
    Здравейте, бих искал да поръчам следното: Линк: https://www.ato24.de/en/fuchs-titan-supersyn-5w-40.html Вид и количество: FUCHS TITAN SUPERSYN 5W-40 1х5л. + 2х1л. Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-smp-sae-5w-30.html Вид и количество : RAVENOL SMP SAE 5W-30 1х5л. Стойност на поръчката: 30.50€ + 2х5.95€ + 35.00€ х1.9675 = 152.28лв. Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: чрез куриер
  13. 1 точка
    1. Всичко може, зависи какво гониш и зависи колко го гори. Пробвай ,за да разбереш. 2. Двигател 4.2 литра. Трансмисия 2 литра. Антифриз , би трябвало да ти стигнат 5 литра. Хидравлична течност около литър. Спирачна течност /съединител -знаят в сервизите, зависи как го правят и колко промиват. 4. Освен ,ако не са сменявали горивната помпа цялата на всеки 10 000 километра в горните постове, понеже филтъра е част от нея и не се сменя отделно. Така че отговорът е : като откаже горивната помпа. 5. Няма филтър на ръчни скорости. 6. Вземи бяла литиева грес на коя и да е марка под форма на спрей и пръскай както е дадено в темата за скърцане на съединителя. Тя се продава по магазини за авточасти, Баухаус, хоуммакс, евентуално Практикер или Бриколаж.
  14. 1 точка
    Не е лично към теб, да не го приемеш така. Че лесно се засягаш по принцип. Газовата е измислена тя да "робува", спестявайки пари. Когато е поставена грамотно и е качествена само сменяш филтри. Дизелджиите само това знаят-робували на газова. А не се замислят за всички 1000 скъпо струващи компоненти по дизела, остави по-скъпия разход на 100 км...по-скоро не са обективни и не си признават. Щом няма проблем с парите човек-супер. Ама те паралиите не карат 2.2ТД по принцип. Е, има изключения...
  15. 1 точка
    Хич не са кът,ама 5 цифрени суми не вървят за 13-14 годишни коли,без значение какви са.Хубави,хубави,ама чак пък толкова...!!
  16. 1 точка
    Може би не е лошо да има отделна тема от сорта на Как да си търсим Хонда, какво да проверим при оглед и как да го проведем. Първата част е една от няй често пусканият въпрос, среща се и втората, а третата почти всеки я неглежира. Та ще е добре за новите мераклии, някой като колегата над мен да систематизира нещата в 3-те раздела - на ползу роду. Хондите страдат от почти едни и същи проблеми и отвъд краткият им списък има и специфика за различните модели, но и тя не е много. А основните неща - според разума са: Избор на подходящ като специфика (и тип) модел, със съпътстващо предварително проучване. Добре е човек да е наясно какво му трябва. След това може да се тръгне по огледи на конкретни екземпляри, но човек ще си е подготвил домашното и ще задава конкретни въпроси. Това е малко дразнещо за търговците, понеже ако не са Хонда профилирани, се оказва че клиента знае повече от тях за модела, но те го виждат веднъж / дваж, а тоъ ще я кара с години. За самия оглед си има основни пера, както и необходимост от малко хладнокръвие, което е полезно и при коментирането на колата и цената. Ако огледът започва отзад - напред, тоест от коментарите на километража и пазарлък за цената, клиентът веднага попада в общия профил на некомпетентния купувач иии - си носи последствията. Новите коли ги знаем къде растат (а и те не са застраховани от дефекти), така че е въпрос на компромис - какво си струва от неуредиците да се приеме, от разумна или емоционална гледна точка на бъдещия собственик. Мога само да кажа че колкото повече човек разбира от коли, толкова по-кратък е огледа и пазарлъка. Изграденият личен опит не се чете и научава.
  17. 1 точка
    Най-добре е да отидеш на място и да водиш някой който разбира. Изчакай да затопли и виж как влизат скоростите. Ще е добре ако не е палена преди това за да чуеш старт на студено. Някаква част от екстрите които е описал продавача се дублират или изобщо ги няма в този модел. Гледай за ръжда по задните вежди и предният капак от вътрешната страна. Това ,че мотора е мит не ме кефи! Сервизната книжка най-вероятно ще е само с един печат от край до край. Не и обръщай внимание, защото няма смисъл. Провери дали работи климатика, заключването на всички врати и дали се свалят и качват всички стъкла. Виж в багажника на местото на резервната гума какво е положението. Ксенона бързо ли пали и фаровете еднакво ли са износени. За стоповете важи същото, имам предвид да са еднакво избелели. Наколенчи странично и погледни до колкото можеш, какво е положението отдолу. При подаване на контакт виж какво свети на таблото. После като запалиш виж дали всичко гасне. Огледай задните гърнета за ръжда. Интересното е ,че в доста от случаите гният отгоре защото там е шева. Обърни внимание как и колко са износени гумите на колата. За друго не се сещам, но колегите може да допълнят още нещо. Сега съвет към теб - Виж как ще тръгне разговора с продавача от самото начало. Не започвай с - Хубава ли е колата и колко ще ми смъкнеш! Не, така не се прави. Отиваш, гледаш, пробваш и чак след като си убеден че това е твоята кола го питаш за коментар на цената. Не сочи всяка драскотина и точка от камъче като грандиозен дефект. Важно е да е право и здраво купето, мотора кутията и окачването да нямат забележки и салона да е запазен. Всичко останало се прави, ако си мераклия. Относно цената - Никога не коментирам това. Дали е скъпа или евтина си зависи от клиентите! Така, че отношение по този въпрос не мога да взема. Хубаво ще е да носиш поне 500 лв. в теб. за капаро. А ако си тръгнал сериозно да я купуваш носи целия кеш. Така вдъхваш повече доверие на продавача, а и пазарлъка върви по-гладко. Ако пък не е твоята кола, благодари и си тръгни. Недей да лъжеш, че ще се обадиш или трябва да питаш жената, тъщата или бабата. Няма смисъл от това и ти го казвам най-категорично. Възможно е продавача да започне да те ухажва с цена, като види че си тръгваш. Повярвай ми- Тръгни си!!! Щото после ще има следния разговор - Ало, абе аз съм момчето дето купи акорда от теб...... ти що не ми каза че еди си какво е пре...но? Отговора ще е - Еми братле, за тея пари толко! Ти да не очакваше нищо да не правиш по тая стара кола? Та, да си знаеш от сега 🙂 Гледай внимателно, защото нали я знаеш тая поговорка - Кьорав карти не играе! Айде успех и дано съм ти бил поне малко полезен!
  18. 1 точка
  19. 1 точка
    Всеки кара в зимни условия ама има зимни и зимни. Ето един от съседите къде е, че е и 4x4 : Денивелацията не е от най-големите но е дълъг участък и хич не е за пренебрегване при такова време. Ако образува и лед, тук и джиповете внимават, имаше 2 миналата година в канафката та идва багера. Нямаш ли нови зимни гуми, не се качваш. Тествано е много пъти с различни гуми и различни коли. В центъра на София, понеже гледам си от тук, нямаш проблем и с 6 годишните премиум гуми като минат снегорините и е чисто на пътя. Тръгнеш ли да катериш/спираш/тръгваш на такъв път, няма да можеш. Особено красиво е като са 2 коли и ти си долната, трябва да спреш за да се разминете в повечето случаи. Със старите гуми не тръгваш нагоре а надолу до където спреш. След 3-тата година а за най-скъпите до 4-тата абсолютен максимум и то пак зависи дали правилно са съхранявани. Моите Bridgestone на Сивика като бяха нови нямах проблем, сега са на 4 години и не могат да го качат това. На другата кола същите Bridgestone чисто нови от този сезон нямат проблеми. Старите бяха Debica Frigo и първите 2 години нямаха грижи, след това на късмет. На Предната кола Fulda Kristal Montero 3 издържаха 2 зимни сезона. На 3-тият трябваше да се кръстиш като се качваш/слизаш. Говоря за коли с предно предаване. За 4x4 SUV е малко по-различно. Чужденците не са малоумни. Техните "супер запазени, нови" гуми идват при нас на по 2-3 години, защо? Защото при тях е същото, ние ги купуваме за да ги караме още толкова и все има някой който казва "бате мноУ съм доволен". Доволен е, защото кара по изчистен път. Извън града и в тежки зимни условия, старата гума не е никак препоръчителна ама сиромашия, това ни е положението. Въпреки всичко много по-добре е нова зимна гума нисък или нисък към среден клас пред 4 годишен премиум.
  20. 1 точка
    Преди да купя изчетох тази тема, както и други в същия форуми и си изясних доста неща около китайските мултимедии. Общо взето има няколко производители, които сглобяват навигации да речем в нисък, среден и висок клас. Има и хиляди търговци, които ги продават под най-различни измислени "марки". На описаните в обявите характеристики не може да се вярва много. Версията на Андроид в повечето случаи е фалшива. Операционната система често е доста орязана. Май такова животно като IPS дисплей също няма, просто увеличават контраста. Така че следвайте препоръките на руснаците за горе-долу среден клас компоненти и читав продавач.
  21. 1 точка
    Това масло е ЗА Хонда, а не ОТ Хонда - схващаш ли разликата? С 2 думи - не барай!
  22. 0 точки
    @Cap_Slow Купи една шофьорска седалка от кола с десен волан и сложи на женичката лумбална опора за 8-ми март. Моята е с две предни ел седалки, но дясната също е без опора.
  23. 0 точки
  24. 0 точки
    Добре че има светли умове, да ни отворят очите към света
  25. 0 точки
    Ваксинирах се с "Астрата"..... и като тръгна нек'ва ръжда по веждите...
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...