Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 13.02.2021 in all areas

  1. 3 точки
    Колеги, прословутия проблемен маркуч за нашите CR-V-та, вече се произвежда от китайците. Аз си поръчах и пътува насам. Има положителни отзиви от българи на страницата. https://www.aliexpress.com/item/4001174873703.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.6e047404ijrq0F&algo_pvid=789308e1-ea12-4c0a-874e-5046d235722f&algo_expid=789308e1-ea12-4c0a-874e-5046d235722f-1&btsid=0bb0623416122720255262998e3a81&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_
  2. 3 точки
    Колега,взимай фейса.На по-малко години е, а и разликата в цената не е много голяма.Този двигател и добър.Карам такъв акорд вече 6-та година и съм много доволен.Навъртял съм му около 150к км и вече е над 300к км.Премахнах ДПФ, защото замина и реших да го премахна физически и ремапнах.Колата исках да не пуши и така се получи-195 кс и към 400нм.Разхода се оптимизира,динамиката е прекрасна и най-вече, не кади отзад,като ВАГ автомобил😁.Към окачване и купе нямам забележки.За тези 6г нищо не съм пипал.Сменил съм само накладки и предни дискове (консумативи).Електрониката е желязна,нямам забележки,като всичко работи-дистроник,автопилот,ел пакет и т.н .Лятото карам на 19”-ки 235/35 -разход извън града 5/6, градско 8,5-11(втората цифра е зимата), смесено с предимно извън града 6,4-6,8 на 19”.Масло 0-30 на 20к км.Слагам Yacco.Сменил съм тръбичката на ЕГР-а,това е слабо място и се пукат.Сменил съм и съединителя с маховика-1350лв оригинал.Веригата няма проблем-карат над 500к км.Премиум саунд системата е добра,моята е такава, свири прилично.Притежавал съм много хонди,предимно бензин, от тях няколко Р-ки, тази ми беше първата дизелова,но смело мога да кажа, че е една от най-добрите.Надявам се ще ти помогна малко с избора.Успех с търсенето! пс Парното е скапано, няма нищо общо с бензинова Хонда 🙄
  3. 2 точки
    Мдаа, многото асистенти улесняват, но и успиват водача и притъпяват шофьорските инстинкти.
  4. 2 точки
  5. 2 точки
    Това е малко подвеждащо. На катализатора не „му дават“ 200к живот, камо ли пък да спъва колата след това. Има шанс за такова „спъване“ при механична повреда, но в никакъв случай не може да се предвиди само по километри. Ако отиде да му мерят газовете има немалка вероятност да попадне на пункт с некалибриран уред и да получи безполезни резултати. За състоянието и ефективността на работата на катализатора може да се съди по данните от втората ламбда сонда. И когато те излязат от норма светва чека с грешка, за която е писано из форума. Засега можем да оставим коментарите тук, но да не забравяме, че темата е за масла.
  6. 1 точка
  7. 1 точка
  8. 1 точка
    Принудителен празен ход,напиши го че да ни разберат и други. Това е ограденото , не се разбрахме нещо.
  9. 1 точка
    Колега,най-сполучливият и най-лесният начин, е да ъпгрейднеш с Н22А jdm.Аз съм го правил и стана доста успешно.Говоря за двигател с кутия и Еку.Окачването и тампоните на двигателя отговарят.😉
  10. 1 точка
    Май ще остана на Mobil1 FS. По принцип трябва да е 5W30, но Мобил с 0W40 е почти на 30-ка - 13 ссs. Напоследък, явно това е поредната прикрита машинация на "еко"неориентираните управленски марионетки - маслата ги доближават максимално до следващия по-нисковискозитетен клас. Купувш 40ка, тя почти 30, взимаш 30ка, тя почти 20ка. Дори да се скапе ката, първи в редицата ще бъдат дизелите. А аз винаги мога да мина на газ, миене на катализатор с някаъв разредител, и т. н. Има много решения. Само ми е много любопитно, когато електромобилите станат по-масови, кого ли ще обвиняват за промените в климата, само и само да прикрият алчните корпорации и свръхпроизводството? Може би кравите? ХАХАХА!
  11. 1 точка
    Провери си маркучите за вакуума,почистване на дросел и стъпковото моторче IACV(EACV) или както се казва.При мен имаше клатене на обороти и се оказа прегоряло маркуче и стъпковото. Когато оборотите са 0 винаги гасне .
  12. 1 точка
    Жена се прибира в къщи и казва на мъжа си: Да ти кажа мило, ти си ме чукаш най - убаво от цело село!
  13. 1 точка
    Има и за бензин https://www.aliexpress.com/item/33062515670.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.207d9e32qGSMhE&algo_pvid=06d4f433-fbaa-431e-870d-8f857f005a54&algo_expid=06d4f433-fbaa-431e-870d-8f857f005a54-3&btsid=0bb0622a16132159217291112e6528&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_
  14. 1 точка
    Блога на един руснак който е направил Легендата 500 коня с турбо и много полезни видеа.Enjoy https://www.drive2.com/r/honda/legend/4062246863888380296/
  15. 1 точка
    Най-добрия кавър на Ингви Малмстийн, правен някога На това парче има стотици кавъри. От него се учат китаристите от 30+ години, но се оказва, че цигулката му подхожда най-много.
  16. 1 точка
  17. 1 точка
    Позволявам си да пиша в темата, въпреки че съм карал Акорд 7 само на тест-драйв за покупка, но карах 3 години Акорд 5, втора година съм с Акорд 6, а много добър мой приятел вече 6-та година кара "служебен" Акорд 8. Слагам кавичките, защото колата я кара само моя човек, шефът му в събота и неделя (ако го мързи да вади друга кола от гаража) и аз, когато съм шофьор по заместване. Колата я купиха нова през май 2015г., в момента е на почти 80к км, 2.0 автомат, седан. Причината за покупката беше, че една кака спря в Ауди-то за 150к и решиха да вземат евтина кола за градско и кофти пътища. Като изключим двете сменени рейки по гаранция (втората я рециклираха извън гаранция, защото беше изтекла вече), колата определено оправдава очакванията, но като качество на материалите има много какво да се желае. Докато моя човек рециклираше втората рейка возих шефа с моя Акорд 6. Човекът не можа да повярва, че колата е на 230к (по километраж), а интериорът е в по-добро състояние от неговата, която уж е пазена. Осмицата е бъкана с шукарийки - подгрев на седалките, автоматични къси, дълги светлини и чистачки, двузонов климатроник и т.н., но единственото нещо, което реално забеляза като липса в моята беше автоматичната кутия (аз пък си държа на ръчка - седмицата която гледах не я взех най-вече защото беше автомат). Заприказвахме се за коли и неусетно стигнахме до най-важното - парите. В сравнение с А6 Акордът се оказва доста изгодна покупка - 150к срещу 40к, а реално върши същата работа - придвижване по служба без децата, но за разлика от Ауди-то не бие толкова на очи, а човекът определено не е от тези, които парадират с възможностите си. От друга страна за моя Акорд платих 999 евра, което пък е в пъти по-разумна инвестиция от нов Акорд, който след 6 години изглежда по-занемарен, има по-гадни пластмаси, с по-кофти аудио система и харчи около 2 литра отгоре, но в единия случай отиваш до магазина и взимаш най-изгодната кола, която имат налична, а за да намеря моята обикалях 9 дни и над 2000 км из Европа. След това още около 3к (регистрация, обслужване, джанти, гуми и няколко дребни ремонта и подобрения) и два месеца ми отне, за да я докарам до състояние, в което мога да разчитам на нея. Реално предимството на 8 генерация е, че са все още новички и намирането на читав екземпляр е доста по-лесно. Също така има и доста повече благинки от предходните модели, но тук всеки си има приоритети. Най-важното нещо в една кола е да има читав двигател, а това го има всеки Акорд без значение от годината на производство
  18. 0 точки
    Стоим с един приятел на магистралата “на стоп”. Стопа не върви много, много. Точно да се откажем и гледаме по магистралата търчи един по къси гащета и върти някакъв волан. Когато ни доближава, издава звук, като от скърцащи спирачки. - Момчета, за къде сте? - За Добрич. - Качвайте се на Камаза. - Ти луд ли си, бе ? Какъв Камаз ? Не виждаш ли, че тичаш по магистралата с един волан ? Обаче “шофьорът” извади пистолет, насочи го срещу нас и каза със строг глас: - Качвайте се на Камаза ! И ние, какво да правим, качихме се. Тичаме по магистралата, та чак пушек се вдига. По едно време, точно преди да ми излезе душата, отново чуваме звука от скърцащи спирачки. Спираме и ние. Шофьорът: - След онзи завой има пост на КАТ. Полицаят знае, че карам без книжка и ще ме спре. За това качвай се ти да караш, аз ще мина пеша на пряко през царевицата и ще ви чакам пак на магистралата. Какво да правя, качих се да “ карам ”. Нищо, че нямам шофьорска книжка. “ Карам ” си аз спокойно Камаза и вярно зад завоя пост на КАТ. Когато доближихме, хвърлих волана и се насочихме към полицая. - Леле, какъв луд ни срещна ! Накара ни да тичаме по магистралата с един волан, все едно се возим на Камаз. - Онзи, който кара без книжка ли ? - ???????? - Къде е сега ? - Тича през царевицата и ще ни чака на магистралата. Полицаят извади едни дръжки от мотор и казва: - Качвайте се на мотора, ще го хванем, докато е пеша. - А бе, ти луд ли си ? Какъв мотор ? Не виждаш ли, че това са само отпред дръжките ? Обаче полицаят извади един автомат, насочи го към нас и каза със строг глас: - Качвайте се на мотора ! И ние, какво да правим, качихме се. Тичаме през царевицата. По едно време полицаят насочва към мен автомата и крещи: - А бе, ти защо се возиш прав в коша ? Я веднага сядай ! И аз, какво да правя, сядам в “коша”. Тичаме. Аз тичам клекнал, листата на царевицата ми се забиват навсякъде. Режат, като с нож. По едно време казвам на моя приятел: А бе, ние за чий х*й слязохме от Камаза ?
  19. 0 точки
    - Мили, ти май само за секс ме търсиш? - Ами, в неделя ще леем плоча на вилата - заповядай!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...