Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 7.02.2021 in all areas
-
3 точкиТова е най-безболезненият вариант! Сигурно 100 пъти е писано че при машинна смяна на цялото масло са възможни странични ефекти. За да изгони течността от всякъде, тя създава свръх налягане и ако има отлагания, те се местят по системата и не винаги излизат с маслото, а се загнездват на други (по неприятни) места и затлачват канали, в следствие на което спада нормалното работно налягане, а то е ключово за сработването на фрикционните пакети, както и информативно за компа на кутията. После е чуденка - що така с ново масло работи по-зле. Оригиналното масло е просто с по-висока температурна резистентност, което не е маловажно!
-
2 точки@Legend91, за града е това което съм ти написал. Виж, търсиш под вола - теле в момента. Понеже даваш пример за извън града, това с изпреварването на тир или там каквото се движи с 90км/ч извън града е моментно и обикновенно точно в момента на изпреварване да има камера която да те снима, шанса е точно толкова голям, колкото като онези билетчета дето се търкат и да изтриеш голямата награда. Аз не познавам човек, който да е отнесъл фиш/акт точно в такъв момент. Ти в този момент вече си нарушител като се замислиш, защото този с 90км/ч пред теб те дразни и искаш да го задминеш т.е скоростта ти вече автоматично става над 100км/ч след изпреварване освен ако не си от тези които изпреварват и карат по-бавно от теб след това Преди около 10-тина години на път към Атина имаше участък в който ограничението беше 50км/ч и ние карахме с 50км/ч. Това продължи поне 6-7км. Като водеща кола, зад нас колоната не и се виждаше краят. Никой не ни светкаше, никой не се направи на пилот от Ф1, ( шото бате аз съм мноу бърз а ти си ламер ) а просто изчакаха въпреки, че имаше много възможности да ни изпреварят. Тук това обикновенно продължава 15-20 секунди и се виждат димни завеси от дизел на 700 000км и шум от бензинов изстрадал мотор даващ яко газ с газовата уредба на 500 000км. Да, отпуска се човек от време на време но риска от глобата е най-малкото нещо което може да се случи и докато извън града този риск е по-малък то в градски условия нараства почти отвесно нагоре. Заблуден възрастен човек, луд пъпчив тинейджър с колелото, съседското разгонено куче и онзи на "само 1 пих"... са основният проблем. Снимали са те, плащаш и продължаваш напред, снимката я имаш за спомен и си имаш 1 на ум за много неща ако ме разбираш.
-
2 точкиДнес за 30 минути си оправих потъмнялото странично огледало. Чудо! Сега виждам! Елементарно е. Натискаш стъклото/огледалото в горния край. Щтрака докато се подаде отдолу. Хващаш отдолу нагоре и се откопчава. Откачват се буксите и готово. Разкопчава се пластмасова гривна с много щипки. Гривната притиска двете стъкла. Между тях е лайняния гел, който ще изчистя със спирт. Идеята е да се разделят двете стъклени части. Горната е само стъкло, но е със защитно покритие. Може да се изхвърли, но аз си я върнах, след като я почистих. Използвайте ръкавици! Няма миене тая гад. Двете стъкла разделих с макетен нож. Ако ви е на паяжина и е потъмняло то така или иначе не работи. Махайте! Жичките и буксата на затъмняването се маха и изолира, но подгрева да се включи, той ще работи. Ето и малко инфо от руснаците: https://www.drive2.com/l/459788825774793838/
-
2 точкиНищо няма да се пресече, но няма и да се оправи, ако сипеш дори и 3л, т.е. едно опресняване. Първо, както казахМЕ, провери соленоидите, да си сигурен, че работят коректно. Нямам представа как, и къде да ги провериш. После - пълна смяна на маслото. Не съм се интересувал, дали за АСК има някакъв начин да се промие системата без разглобяване на кутията. Имам предвид да се изчисти всичката гняс събрана през годините. За прочистване на двг съм ползвал добавки, които се сипват в маслото и двг работи до включване на перката за охлаждане. За пълна смяна, освен с машина имаш още два начина. 1. Купуваш си 10-ина литра HONDA ATF DW1. Кутията има радиатор за охлаждане на маслото. Не знам, дали на 4-та ген е външен, отделен радиатор, или е както при 1-ва и 2-ра - тръба в долното казанче на радиатора за ожлаждане на двг. Не съм гледал, как точно се прави но го има обяснено тук някъде и с видео от ютюб. С две думи - откача се маркуч от радиатора, новото масло в една кофа, и още една кофа за изтичане на старото. Маркуч в кофата с новото масло, палиш двг, и гледаш в другата кофа да потече чисто масло. 2. Другият начин съм го правил няколко пъти - четири опреснявания едно след друго. Точиш 3л, наливаш 3л, караш няколко км да мине кутията през всички предавки нагоре надолу. Повтаряш упражнението още 3 пъти.
-
2 точкиПривет колеги, събирам мнения относно създаването на информация в случая откриването на грешки (проблеми) и тяхното решение, та подобни клипове като този който ще кача в темата полезни ли са за вас? И какво още да добавя да премахна и т.н. Благодаря ви предварително за отделеното време. Поздрави https://youtube.com/watch?v=KRYhCEHllug&feature=share
-
2 точкиИ какво не е ясно с понятието "несъобразена скорост".Ще ти дам пример:Еднопосочна улица,от двете страни синя зона и пълно с паркирани коли,до тях два тротоара пълни с хора включително деца.Ограничението си е градско,демек 50.Ти би ли карал там с 50 при почти нулева видимост от постоянно изкачащи пешеходци и деца между колите?Който е карал по Фердинандова в Бургас я знае.
-
1 точкаАко колата е Honda CR-V 3 2.2 i-DTEC 4WD - 150 коня дизел АВТОМАТ N22B3 фейс. Тук е щеката за автомата,на снимката се вижда плюсовата клема на акумулатора,това да ти е отправна точка.
-
1 точкаЗдравейте отново, След доста търсене на главен спирачен цилиндър се оказа, че или трябва да си поръчам от чужбина и ли да търся втора употреба. Този цилиндър който поръчах нов, се оказа, че не става, единствената разлика с моят е в размера на отворите на щуцерите... моите са 14мм, а на този който поръчах бяха 10мм, явно беше за фейслифт-а, всичко останало е еднакво, маркировката 13/16, дори и размера. До сега не бях срещал такива минимални разлики при Хонда, но явно за всичко си има първи път. Та, впуснах се да търся спирачен цилиндър който да ми свърши работа, но се оказа трудна задача, в България могат да ми доставят само този с 10мм отвори, който вече бях купил и не ми върши работа. След известно разсъждаване върху проблема се сетих за това : Какво би накарало уплътнението на тази капачка да се скъса и разшири ? За пръв път виждам това, там няма триене, няма износване, да кажем, че средно тази капачка се отваря 500 пъти в живота на един автомобил, пак не би я износило до такава степен. След малко търсене в гоогле попаднах на това : https://www.cartruckinfo.com/mechanic/brake-fluid-contamination/ https://www.brakebleeder.com/brake-fluid-contamination/ Оказа се, че други хора са срещали този проблем, както е описано в статията и той е свързан с наливане на минерално масло или други петролни продукти, например хидравлична течност в казанчето за спирачките, което може да доведе до разширяване и скъсване на гумените елементи използвани за уплътнения в спирачната система. Може разсъжденията ми да са напълно погрешни, но ще продължавам да търся спирачен цилиндър, след като го сменя, ще разбера дали гумичките в този са "набъбнали", като бъде отворен. Поздрави, Мартин
-
1 точкаи по темата 3.6 литра трябват за тая кутия , 0.7 за раздатката , 1.280 за дифа и тн
-
1 точкаКолега моля попълни профила си какво караш ,модел година код на двигателя,и с коя кутия си,за да знаем за какво питаш. ATF-Z1 е старот масло, заменено вече от ATF-DW1,и не се слага в вариаторната скоростна кутия (CVT) Ако твоята Honda Jazz 2002г е с вариаторната скоростна кутия (CVT) има масло за там. Но първо уточни.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаЗдравейте! И аз да споделя един номер. За справка, ГИ е Заволи Зета N на Хонда црв РД 1, 1999. Ги е слаган в Пловдив от инженери. Аз не съм инженер - аз съм хуманитарист, който може да преинсталира Уиндоус, да омеся питка, да сменя спукана гума на колело и на автомобил. Колата работеше добре за ок 6 месеца. След това започна да Светла жълтата чек енджин лампа и да губи мощност, падат оборотите на ниски, кютапата и гасне. Но не прехвърля сама на бензин. При ръчно прехвърляне на бензин, работи идеално. Газаджиите ме овикаха да си сменя свещите, кабелите, да си оправя колата, не е газта. Брей! Смених свещи и кабели - излезе че не били оригинални, пак аз виновен и не закачат колата на компа и не ги интересува. Освен тази прелюдия, думата ми е за отоплението на редуктора. Оставам снимките да говорят сами.
-
1 точкаВ този ред на мисли значи това е най-доброто за автомата. Също и маслените ОЕМ филтри се правят от различна производители за EU e Purflux
-
1 точкаЗаварява се,но няма да те изкара много и пак ще се върнеш в изходна позиция.Поне при мен така се получи.Друга опция е да търсиш от някъде читава втора ръка и гледай да е с мрежеста оплетка-ще изкара кара повече.
-
1 точкаИмам горчив опит с масло, което не беше Хонда АТФ. "Прегледай" соленоидите и смени пак цялото масло, ама да си сигурен, че е Хонда.
-
1 точкаЕ, ти ли не знаеш? Стари са и са се преселили в отвъдното, или на запад - където има по-платежоспособни. https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=313463969&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=11000&makeModelVariant1.modelId=6&pageNumber=5&scopeId=C&sfmr=false&searchId=15eb180e-7b51-ad96-8f35-cfd011073f70 А най-вероятно, защото ако някой има читава - не му се разделя с нея - като в твоя случай.
-
1 точкаРазвитие по темата. Пробката за наливане на маслото на автомата наистина не е през щеката прекалено тънка е. Щеката за измерване на нивото на маслото на автомата се намира между акумулатора и радиатора . Маслото за автомата е точно 3,5л при опресняване източено от долната пробка, на която има магнит,който трябва да се огледа . Това което е полепнало по него говори за работата на автомата,важно е да няма големи частици. Тук беше добре ситни частици като прах. Това е ново и старо масло. Маслото беше с кафеникав отенък,което говори че е дошло времето за смяна и малко отгоре. Отдолу на колата има предпазна кора алуминиева която не знам защо е нитована,явно японеца е сметнал че всеки път трябва да се нитова. Нитовете подменени с щипки . Пробката за наливане на маслото е под въздушния филтър на нея пише ATF. Беше подменена е спирачната течност.Дот4 Свалено казанчето измито с обезмаслител ,източена течност от всеки апарат. След процедурата изглежда така. Беше подменен антифриза чрез източване от пробката намираща се в долната част на радиатора. 7,1л антифриз от този. При смяната на маслото на автомата и оглеждане на колата отдолу,се откри че има предна раздатъчна кутия,която не е с общ картер с автомата. Маслото предстои да бъде сменено. Това е маслото Пак доста разпитване колко събира тя, тъй като литъра масло е 70 лв ,това е важно. Това което разбрахме е 1.5л. Това е раздатката , на нея пише какво масло се използва HGO Това са и горна и долна пробка,наливане и източване.
-
1 точка?? А превишаване на ограничението за скорост не е ли „несъобразена скорост“ и как така го няма в други държави?
-
1 точкаКолега, къде е 100лв глобата в града? Глобите са по таблица в зависимост от скоростта в населено и извън населено място. За тези 100лв ако са те глобили си карал + 21 до 30км/ч отгоре. След 31 до 40км/ч ти е вече 400лв глобата. В случая камерата не е важна а е важно да караш в града с 50км/ч, особено зимно време поради 1 куп причини. Масово барутарниците с гуми на 7-8 години карат бързо ама ако ковнат спирачка и трябва да спрат извънредно, гледаме какво се случва по телевизията и фейсбук групите ежедневно. Та, карай си по ограниченията, няма да изгубиш нищо от тези 5 минути в които ще спестиш 2 светофара.
-
1 точкаТой бе един от инициаторите на промените в тоя форум, но явно ситуацията не покри очакванията му. Говорили сме си, но не съм му институционален говорител. Бранко е визионер и имаше идей, но за тях трябват и желаещи. Тук обаче е пълно предимно с нуждаещи се (кой от помощ, кой от аудитория), та ... Познавам го от четвърт век и през ръцете му са минали десетки хиляди коли, както и лични преживявания. Човека си има работа, име, чест и слава. Как си представяте някой хирург денем да оперира, а вечер да чете форуми, да спори с теоретици, да ги оборва, или да дава диагнози на некоректно описани симптоми по текст, звук или картинки? Ако някой го търси - ще го намери.
-
1 точкаДа почистят соленоидите (отвън на кутиятя са) + ново (въпросното) филтърче и опресняване с нови 3 литра масло, ако са сипали хондово при цялостната смяна. Лашка защото има недостатъчно налягане, паради локално затлачване. Ако имаш късмет, ще минеш "с малко кръв".
-
1 точкаВ този ред на мисли ... Литри по книга ли сипА в задния диф?! Или сипвА, докато протече от пробката?! Литри по книга ли сипА в спирачките?! Или сипвА, докато стигне между белезите?! Литри по книга ли сипА в хидравликата?! Или сипвА до белега?! Литри по книга ли сипА в двг?! Или сипвА до белезите?! Таааа, втелясвате се (група Добрич) общо взето.
-
1 точкаКакто Митко Йотов по-горе писа "четеш евангелието като дявола". Щом е опресняване това означава че не можеш да източиш всичкото! Моето твърдение е че много зависи в какви условия ще отвориш пробката за източване(престоял автомобил, работил), колко време ще изчакаш с отвита пробка, разликата може да е 100-200 ... мл, а тези мл ще се отразят на показанията на щеката! Грешно е да се мери източеното масло и по него да се налива новото! Звънял си в Бултрако, отговорили са ти "от 3 до 3.5л или колкото изтечало", не ми е ясно каква друга информация очакваш да получиш.
-
1 точкаПерата паснаха без проблем в оригиналните държачи. Потвърждавам, че са тип D, 10mm. Засега забърсват перфектно. (на снимката новото поръчано перо е отстрани / не е монтирано) Отхвърлям написаното в мнение #22
-
1 точкаДраги съфорумци, Отдавна се каня да пусна една такава тема. Ще прощавате, ако някой вече е направил обяснения. Не следя редовно форума. Рано или късно се налага да се почисти дроселовата клапа. Обаче след тази интервенция, оборотите на празен ход са доста високи. Това налага "обучение" или адаптация на дроселовата клапа. Има няколко метода това да се постигне: Метод 0: Разкачате минусовата клема на акумулатора. Изчаквате 15-ина минути. В случай, че не помогне преминете към метод 1. Метод 1: Изключват се всички консуматори (фарове/дневни светлини, парно, климатик и т.н.). Загрява се ДВГ до нормална работна температура (може да задържите на 3000 оборота, за да се катализира процесът), така че перката да се включи веднъж. Веднага след включването ѝ, автомобилът се оставя на празен ход в покой. След изключването на перката се засичат около 5-10 мин, след което процесът би трябвало да е приключил. Ако все пак не е, тогава повторете процедурата. Ако и този път не се случат нещата, тогава преминете към метод 2. Метод 2: закупувате си OBDII кабел и си инсталирате HDS (ако имате проблеми може да следвате инструкциите да си добавите виртуалната машина, създадена от мен). Следвайте стъпките по-долу: 1. PGM FI 2. (незадължително ECM/PCM Reset, след това) Inspection 3. ETC (TAC) TEST 4. TP POSITION CHECK От "живите" данни може да наблюдавате статуса: а. от главното меню избирате Data List б. най-долу ще видите "Idle learn" и когато е в статус "Learning", означава, че се обучава в. при успешно завършване статусът се променя на "Completed" Метод 3: използвате услугите на някого/сервиз да свърши тази работа вместо вас. Цената е около 30 лева, доколкото знам. Забележка: не се занимавам с това професионално и не съм професионалист. Притежавам колата, описана в профила ми и за мен проработи единствено метод 2. Споделил съм опит, който съм придобил по необходимост. Всякакви допълнения и корекции към темата са добре-дошли. УСПЕХ!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00