Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 20.12.2020 in all areas

  1. 4 точки
    1) Автомобил – Honda Civic Fastback MB2 ("англичанка") D14Z4, 1999 г.; 2) Масло – Shell Helix Ultra 5W30; 3) Маслен филтър – Nitto 4HM-113 (Made in Japan); 4) Предполагаем общ пробег на автомобила - около 320165 км, а може и повече (по километраж: 220165 км.); 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - от 4146 км.; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 70 / 30 . 7) Сезон на експлоатация – 16.05.2020 - 19.12.2020; 9) Моточасове – 91 по моточасовник; 10) Изразходвано гориво - около 271 л. А95Н; 11) Kтм = (271 / 3.4) = 79.71 ; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.4 л.; 14) Доливане на масло - няма; 15) Други – работеща картерна вентилация; 16) Капката е скaнирана с "EPSON Perfection V19" на 600 dpi.; 17) Режим на експлоатация - градско + извънградски пътища + магистрали. 18) Предишно масло -Yacco Lube F 0W-30. Спря да ми работи скенера и сам поиска update на драйверите до такива, за Windows 10! Останах учуден!... Направих отново и настройките по инструкциите на emod! Последва невероятен катарзис с изображението на сканираните проби! Пълна промяна! За 1167 км. резултатът е "скок" напред в развитието на маслото... Явно драйверите играят голяма роля, но чак пък толкова...! Тепърва започва да се оформя ядро! Баси маслото...! А може би филтърът ( японският Nitto 4HM-113) филтрира много добре и чак сега се забелязват малко повече замърсявания в маслото... ?!?
  2. 2 точки
    Когато му дойде времето...,!Установява се както визуално,така и със съпътстващи симптоми,като наличието на вибрации.
  3. 2 точки
    Здравейте отново, Има развитие по проблема, откачихме кабела (червено/жълт) на датчика и го свързахме към маса и воала... лампата за налягането на маслото светна. Проблема най-вероятно е самият датчик. В понеделник ще поръчам нов датчик и трябва проблема да е решен ! Още веднъж благодаря на всички които се включиха в темата !
  4. 1 точка
    Както обещах, отварям нова тема и за поредната си Хонда. 1999 - Civic 3 SI - 1.5 EW3 PGM-FI, MT 2004 - 2015- Accord 6 - 2.0 F20B6, AT, sedan 2015 - 2020 - Accord 7, facelift, K24A3, AT, tourer За Сивика и Акордите има в съответните раздели. 2020 - Legend 07, J35A8, SH-awd - Бат Цецо, ела да видиш кво докарах от Холандия. - Кво докара бре? - Едно голямо, черно. - А кво пише на капака отзад? - LEGEND. - КЪДЕ СИ !? Така започна легендата. Отидох, видях я, взех да му разказвам що за модел е (уж внася Хонди, а не знаеше за този) и от дума на дума, реши да и сложи транзитки и да се возим, преди да я снима за пазара. Возихме се - самолет, взе да му харесва, вика - "не ми разправяй повече, щото ще се откажа да я продавам". Каза че е от Хонда дилър - върната срещу нова, обслужена, но залежава на паркинга и нали има договор с тях - дали му я на добри пари, за да не им пречи - шанса там да се продаде 13 годишна кола бил мижав. След 2 дена - Бат Цецо - отивам на море. - Чакай бре, дай да я огледаме поне на подемник, къде си ръгнал с нов внос кола? - Бе нали до май е била в движение у холандеца и после е обслужена и спала на плаца. Качихме я - огледа не намери нищо нередно, освен леко изядени вътрешно предни гуми - явно моста е "отворен". Стенд за 30лв, вкарване в нормите, задните гуми/джанти отпред и замина за "джулая". След още 5 дена - Може ли да я прибереш в гаража, че комшиите ... , а и баща ми много и е мераклия, а аз заминавам. - Добре, но да знаеш че ще се возя с нея. - Нямаш грижи. Звъня на приятел с такава: -Ела да караш и да споделиш впечатления. 100км пробег - аз отзад като директор. Може това возене да ми остане - като пасажер. - Ми, няма разлика, всичко си е както го знам. Звъня на Бранко - щял да рибарства по "нашите води". - Вземай си такъмите, но и тестера, че имам питанка. Посрещам го, закачи я, помрънка за богата смес на "втората банка" (нали е с газова), Клапани не се чуват, но не било сигурно как са леглата, клекнала и била задницата (заради 50л. пълна бутилка), гумите и били зимни, па вехти и вика: - Ти сега на дърти години, като мен, ще правиш глупости ли? Карай си комбито -"колата ти е кукла", а тази е "котка в чувал". Не одобри зараждащия се в мен мерак. - Като (ако) ти я докарам, ще я разкостим и ще лъсне голата истина. - Както решиш. Знам ги тея, но не е за ден работа. Имам френд - автобояджия - обгрижваше ми Акордите за дреболии. Едно време бачкаше в германия като "шивач". Така руснаците викаха на тези дето "съшиваха" от 2 или 3 коли една, за да я продават. - Батка, да те навестя за профи оглед? - Давай да видим. Аз обикалям, а той заляга, гледа, пипа, мери, свали кората над радиатора (негови си работи) - доволен остана, ръкостисна ме и рече - късметлия си ти - колата е "девственна". - А тея деруги по броните и джантите? _ Цеци, за мен тея неща са нормални и не ги гледам въобще. Намери няколко дни и стотачки, и ще са минало. 3 седмици ползване, за проверка дали мога да съжителствам с нея. Ходих из БГ по лични дела, па отскочих и до София, да я огледат спецовете и да я закачат на тестера. Оправиха задно ляво стъкло софтуерно. Било си "забравило позицията" и не бачкаше. Съответно тръгна и "комфорт модула". За сефте имам кола която от дистанционното отваря и затваря стъкла и шибедах. Качиха я на подемника и извадиха щангите. - Бре, то всичко и е наред. - Да видим как са ремъците и течностите, а? - Ее, сега искаш да ни отвориш още работа? Знаеш ли как ги обичаме тея кораби. Час по-късно: Проверено всичко разумно - цвят и количество на всички течности (вкл. задния диф) - ОК. - На слух и комп е добре, а по ремъците надписите са свежи. Като решиш да я обслужваш - кажи, но като те знаем колко караш, ще се видим догодина. Мамка му - ко прайм? Искам я, а комбито притихнало - "ша ма мЪйнят, къде сбърках?" Дадох си сметка, че вече не ми е приоритет "трюма" му, но съм спокоен с него, ама спокойствието е едно, а 6-те "буркана" и супер трансмисията са друго, а срока на транзитките изтича. Време е да прочета Акорду "на прощаване". Пускам го в раздел продава и тръгвам по банките - да видим къде парите струват най-малко. Щедри обещания, процедури, одобрение, пачката в джоба, опашка в КАТ - все нерви (цяла седмица), но - "трай бабино за хубост". Най сетне - Легендата е вече моя, а Акорда още е мой. Ааа такааа, наиграхме се. Возя се и с 2-те - разлики - балкан! Акорда ми се струва като Сивик. Шлепа е + 300 кила, + 105 коня. + 1,5л. бенз на 100, и още доста други +ове, но има и минуси: Спира по-зле, на газ е леко по-муден при старт (спрямо А95), има интериорни и екстериорни забележки, но, но, но, обАачее: как вози и ускорява над 100, а как е тихичко и уютно (освен коги съм сам и музиката е на мах), маторя не усеща климатроника, а и да сме 5 чиляка в колата - пак не му дреме, абе шосеен Конкорд. Море, на гости из БГ-то, насам-натам, посвикнах и, а с това което няма да търпя - постепенно предприемам мерки. Нали съм Тома неверни - обух и някакви летни гуми - да видим дали ще ги яде пак. За сега не са мръднали, а как лепне и излиза от завоите. Пуснал съм си на таблото прожекцията на SH-awd -то и му разучавам магариите. Наистина има различни режими и менка въртящия момент към всяка ос, или колело според обстановката. Чакам зимата и снеговете. До тогава - пипам по нещо, нали ми е новото хоби (да не чуе жената). Каквото мога - сам и без пари - изпрах и стелките и тапицерията в багажника, а седалките освежих на 2 пъти с препарата който ми остана от Акорда. После почнах да плащам. Първо претапицирах волана и смених Н емблемата на бега му, както и реставрация на кожената дръжка на вратата ми. Има работа и по седалката, но не е спешна. После ревизирах задните спирачки. Нови бутала + семеринги, нови накладки и спирачна течност + престъргване на дисковете. Бяха с ръждива периферия и намалена работна площ, но дебелината им си беше 16мм. Сега са чисти - на 15,6мм, а до минимума (14мм) има още мегдан. Спира по-добре, но още улягат. Водим размисли и за предните. Водих я на познат газаджия. Не му харесаха данните. Все си даваше богата смес на задните 3 цилиндъра и компа я адаптираше надолу. Сменихме филтъра на газовата и дюза на 5-и цилиндър. Много му хареса какво е избрано и как е монтирано. Похвали и омасляването на клапаните, понеже не било пневматично, а електронно. Това ми е първата кола на газ и не "чувам петела", но сега е самолет не само на бензин, а разхода в левове е мечта за тея коневе и кила. Беше при майстора за бодито - каза че за него било чест - бил първият който и сваля броните. Наложи се - за да откопчае лайсните им - става само "изотзадзе". Вече е лъсната, броните оправени, а лайсните им чакат 1 нова технология за хромиране - спрейовете са "дърво". Това са горе долу 2 месеца и 4000км. Тая кола ги "лапа за страх" (както викат по "нашио" край). Снимките са малко стари, но по-натам, по-хубави.
  5. 1 точка
    Не бе, колега! Знам го сайта на ато24. Питал ли си ги ато24 кои са партидите на маслата? Ако не си - питай ги на имейл коя е датата на производство на 1л. тубите и на 4л.
  6. 1 точка
    jackass9 Сваля се кората под жабката и с дълга ръка трябва да го намериш над жабката,изключваш от буксата и game over
  7. 1 точка
    Логично, но практиката показва, че всичко което се знае от старият пилот се изпява на новият отбор. Те за това когато Ферари освободиха Алонсо след 2012 сезон без право до една година да подпише с друг тим и той отиде в Щатите.
  8. 1 точка
  9. 1 точка
    Остава доста във ваничките на двете глави! Там е "скрито кучето". Две глави са все пак, а не една. За този голям двигател, 4 л. масло е доста малко! Това предизвестява бързо изчерпване на ресурса на маслото и не трябва да се прави компромис! Мисля, че 8 000км. ще е максимумът на LPG.
  10. 1 точка
    Плафоните са 2 вида,едните които имат бутон светят при отворена врата.Тези които нямат бутон несветят,пускат се ръчно.
  11. 1 точка
    Ковида удря в дробовете, така че всеки, който има съмнения може да си прави един прост тест, като си поема дълбоко въздух през устата и се пробва да го задържи към 5сек. и колкото по-скоро се закашля, толкова по-бързо трябва да тича към болницата.
  12. 1 точка
    0W30 и 5W30 по API SN Plus, или ILSAC GF-6A, или ACEA A5. Може и уникални като Ravenol SSO 0W30, Нищо, че е ACEA A3. Или пък може и маретинговото "Amsoil signature series 5W30", например. На бензин, ACEA A5 смяна на 7 000 - 7 500км. Ilsac - на 6 000км. На газ - ACEA A5 на 10 000км., Ilsac - на 8 000км.
  13. 1 точка
    Моето мнение е - "само бензин". Двигател R20. Първоначален преглед, обслужване и ремонти - при fenabg в Дупница. Ей го каде е...
  14. 1 точка
    Вчера смених масло и филтър ДВГ. Бях си решил че ще е преди Коледа - да намаже и тя нещо от мен, че само газ и сипвам и издухвам. За 6 м. 10000км. Снощи гледах филмче за новия Aston Martin DBS Superleggera. Имала алуминиеви - двойно окачване / подрамници / панели по купето + карбонов карданен вал - ми то и Legend модела ги има - от преди16 години. Е не е 12-так с 8 предавки, ама бива. Колкото повече я ползвам, толкова повече ме изненадва с премислени решения. Само къде са и монтирали масления филтър. Викам си - тук е претрупано, кой знае каква мъка ще е, а те японците го изкарали зад предно дясно колело. Завиваш волана и воаля - отвиваш филтъра.
  15. 1 точка
    Вчера смених маслото и рекох да последвам примера на горепохваления колега (с капки от процедурата), но се улях и не съм доволен от резултата. За съжаление - "приключило се е" - както викат по тоя край. Тъмната капка (горе) е от старото масло, светлите големи петна са директно от новата туба, но за съжаление се сляха с нея и долната капка , която е след минутка работа на място - докато напълни системата и ги омеша. Наи-долната (отделна) капка е след 3 км градско. Капките се сляха след около час съхнене. 1) Автомобил – Honda LEGEND KB1, J35A8, 2007г.; 2) Масло – Ravenol DXG 5W-30 dexos1 gen 2, ILSAC GF5, API SN, + одобрение от (долния десен ъгъл на тубата. 3) Маслен филтър – Honda OEM USA - вижда се на снимката 4) Общ пробег на автомобила – 318622 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 3 км новото / около 10 000 км старото. 6) Цикъл (извънградско/градско) – 0/100 за новото / старото 90/10 7) Средна скорост - 30 km новото / старото около 80км/ч. 😎 Сезон на експлоатация – новото 10 мин / старото около 6 месеца (при мен). 9) Моточасове – за старото - около 125 м/ч (при мен). 10) Изразходвано гориво за старото – А 95 20-тина литра и около 1100литра ГАЗ от ЕКО. 11) Kолата си дойде с прясно масло и реших да не го сменям веднага. Не знам какво е, но за половин година съм долял около 1 литър Лукоилско 5W-30. 12) Пробите са взети в рамките на 10-тина мин. след градско, от напълно загрял двигател и са сушени 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 3,8 л.; Събира по мануал 4,3л, но другото няма как да се източи. 14) Доливане на масло – на старото - 3 пъти след предимно стремглави магистрални карания, но там работи на 3000-3500 об/мин, но при изпреварванията в колони е почти двойно. 15) Други - Предходни масла - Но айдия . Пробата е снимана контражур на стъклото с огледално рефлексен апарат - скенер за съжаление в събота нямам, а във вторник ще е "извън протокола". Сори за калпазанските оливанки, но предполагам може да се каже нещо за ресурса на старото. Нова капка - след първите 1000км с новото масло - другата седмица.
  16. 1 точка
    Ъпдейт по темата. Сменихме горната помпа и за сега е добре , скоростите влизат доста по плавно от преди.
  17. 1 точка
    Накрая стигнах до номера на рамата,човека който я продава с пълномошно незнае нищо за колата. Колата е с удар отпред. Който има интерес мога да му го дам . Незнам как е направена и къде .Аз се отказвам.
  18. 1 точка
    600 лв. е само частта.. труда е отделно ... Казаха - филтъра и горивната помпа се сменят на всеки 120 000км. Аз поразпитах след това и се оказа, че на повечето други марки го дават по същия начин, но много хора (особенно в България не го правят). Като цяло и на мен не ми се даваха толкова пари, но да прецакам година и половина гаранция за 600лв...
  19. 1 точка
    Здравейте, Първи тест с Honda Synthetic Blend 5W-30 1) Автомобил – Honda Accord 6, F18B2, 2001г.; 2) Масло – Honda Synthetic Blend 5W-30 ILSAC GF5, API SN+; 3) Маслен филтър – MANN-FILTER W 610/6; 4) Общ пробег на автомобила – 160460 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 50 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 0/100; 7) Средна скорост - N/A; 😎 Сезон на експлоатация – от 10.12.2020; 9) Моточасове – N/A; 10) Изразходвано гориво – А 95 около 6 л. Shell; 11) Kтм = (6л./ 4.0 л.) = 1,5; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател след градско каране 3 мин след гасене и е сушена 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 4,0 л.; 14) Доливане на масло – не. 15) Други - източени около 300 мл (6 спринцовки от 50 мл) от картера след оттичане. Предходни масла Castrol 10W40 (немско) на около 10000, но на около 2 г., Liqui Molly 10W40 ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL на 6850 км. Режим - рядко над 4000 об./мин., само градско. Пробата е сканирана на скенер Canon MX490 3 in1 с разд. способност 600dpi. на офисна хартия, капката не можа да капне и е леко докосната офисната хартия.
  20. 1 точка
    Здравейте отново! Голямото обслужване на моята хонда е направено. Смениха ми: -Масло двигател -Масло скоростна кутия (ръчна скоростна кутия) -Антифриз -Спирачна течност -Филтри (всички филтри) -Регулираха ми клапаните -Смяна на горивен филтър - трябва да на всеки 120 000км да се сменя този филтър, като се сменя и горивната помпа и още други неща в резервоара (само филтъра и помпата са около 600лв.). Отделно боядисаха няколко детайла (по каско). Поздрави, Коста
  21. 1 точка
    Никаква, мирише ти на феродо, диска е органичен и за това може да смърди кофти като го натовариш повече. Гледай да работиш по-добре с педалите, да не сменяш скоро съединител.
  22. 1 точка
    Здравейте колеги. След стотина проби между различни формати и конвентори най-накрая 100% успех ! С такъв адаптер от алито съм : https://www.aliexpress.com/item/4000618821184.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.4fdbdc1fjOaQJ0&algo_pvid=5a074258-93f8-484b-8522-8e1a5608bb73&algo_expid=5a074258-93f8-484b-8522-8e1a5608bb73-2&btsid=0b0a557216078081444026789ee2e5&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_ 4 Gb карта форматирана във FAT система , а програмата с която стана всичко е Switch Sound File Converter с такива настройки :
  23. 1 точка
    Сподели координати, къде е този майстор?
  24. 1 точка
    Сметката ми казаха, че ще е около 1600 лв., после ще пиша какво точно са сменили и каква е точната сума.
  25. 1 точка
    Моя сивик беше ужасно ръждясал от зад(не само веждите), направо гредите на който се държаха носачите бяха тръгнали да се скапват, но сполучих на тенекеджия, верно я прави няколко месеца, но през няколко дена го посещавах и си лафихме докато я правеше, та виждах всичко което се случва и колегата ACID BURN е прав... гадна за вършене работа, но човека си я направи до край, изряза долните части на гредите завари по дебела ламарина от заводската там със заварки през няколко сантиметра... абе трябва да си обичаш колата за да си го причиниш тва.. повечето хора биха я засилили към някое дере и у горубляне за следващата
  26. 1 точка
    За съжаление в България са малко хората, които си обичат работата... Повечето вършат нещо, за да печелят още повече пари. Като прибавиш, че технологията е сравнително времеотнемаща и трудоемка. Шансовете са по-скоро за немърлива работа. Иначе на сивик 6-та ген. с шибидах й ръждясват веждите почти в края на прага и от страната на стоповете. Продават се готови елементи, който да се заварят. Много е важно обаче да се подготвят добре повърхностите и да е отрязана ръждата. На мен ми сложиха и парафин от вътрешната страна и за сега 1 година мина не е мръднало. Има развита ръжда малко по долната част към самия праг, но те не са го пипали там според мен. Допълнително ще кажа - подкрепяйте хората, който се занимават с това. Тези дето са почтенни и имат чест. Тази работа изисква много труд и скапва здравето, ако човек няма протекция. Аз съм го пробвал, за да тествам и е много труд и много кофти за здравето. Имайте го предвид при определянето на цената.
  27. 0 точки
    Позна - беше дизел, а чичака се бе опаковал, като за полярния кръг.
  28. 0 точки
    Бързал е, щото то това парно няма. Сложи си стикер спазвай дистанция освен...😀
  29. 0 точки
    Щото не става от клавиатурата - требе а се омажеш лично. 😁
  30. 0 точки
    Из дебрите на българските форуми... Потребител 1: “Здравейте, може ли да ми дадете съвет, как да удължа един градински маркуч?” Потребител 2: “Защо искаш да го удължаваш?” Потребител 1: “Защото е прекалено къс.” Потребител 3: “Еми по-добре си купи един достатъчно дълъг!” Потребител 1: “Еми не ми трябва, само 5 метра не ми достигат?” Потребител 2: “Да, обаче един цял маркуч е винаги по-добре!” Потребител 3: “Оффф!” Потребител 4: “Какво офкаш, човекът просту пита как да удължи един мъркуч!” Потребител 5: “А ти по-дубре научи български първо!” Потребител 1: “по-дОбре!” Потребител 5: “Ей такива най-много ги обичам – молят за помощ, ама после се заяждат с другите за правопис!” Потребител 6: “Ей, все по-зле става в този форум. Аз когато съм удължавал маркучи, ти още прав под масата си ходил!” Потребител 1: “Еми кажи ми тогава как най-добре да го направя!” Потребител 5: “На твое място не бих го правил!” Потребител 2: “Още не си ми казал, защо искаш да го удължаваш, какво ще правиш с него???” Потребител 1: “Ще си поливам градината.” Потребител 7: “Е каква е тази градина?” Потребител 1: “Еми съвсем нормална градина” Потребител 9: “Без да ти се бъркам, ама нали ти е ясно, че някои растения не трябва да се поливат с много вода?” Потребител 4: “Офф... той иска само да удължи един маркуч!” Потребител 7: “Ти не се бъркай бе, малоумник!” Потребител 4: “Абе гледай себе си бе, идиот!” Потребител 1: “Никой ли не може да ми помогне?” Потребител 12: “Абе стига си давал зор пък ти, бе! Имаме си и друга работа, освен да отговаряме на някакви въпроси на новаците във форума!” Потребител 1: “Еми тогава защо отговаряш?” Потребител 13: “На много умен ли ми се правиш, бе?” Потребител 1: “Не, просто искам да удължа един маркуч!” Потребител 2: “Преди 10 години удължавах един маркуч, който изкара една година само и оттогава само цели маркучи ползвам!” Потребител 1: “Е, как го удължи де?” Потребител 2: “С удължител?” Потребител 1: “Т.е. сложи просто още един маркуч към него и така, или?” Потребител 10: “А защо не потърсиш в гугъл???” Потребител 1: “Еми потърсих там и ме препрати в този форум” Потребител 15: “Аз още ползвам лейка за поливане, няма нищо по-добро!” Потребител 17: “Ей да, спомням си. Какви времена бяха едно време... Ама в днешно време нищо не държи много, всичко се чупи бързо!” Потребител 1: “Да разбирам ли, че никой не може да ми каже как да удължа маркуча?” Потребител 15: “По-добре зарежи и поливай с лейка, тъкмо малко спорт!” Потребител 1: “Еми имам проблеми с гърба и не мога да ходя много и да нося тежко” Потребител 18: “Еми значи си на грешното място тук!” Потребител 5: “Точно!” Потребител 1: “Защо?” Потребител 17: “Еми това е градинарски форум, като не можеш да ходиш и да носиш тежко, отиди в медицински форум. Егати тъпака!!!” Администратор: "Темата е затворена, Потребител 1 беше блокиран заради спам!"
  31. 0 точки
    Лесно,лесно..,но защо си се олял?
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...