Jump to content

DragooNArT

Фен
  • Мнения

    98
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

DragooNArT last won the day on Март 21

DragooNArT had the most liked content!

Обществена Репутация

10 Neutral

Относно DragooNArT

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 18.11.1990

Profile Information

  • Кара
    Honda Civic 6th gen EJ9 1.4 D14A4 1998
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. DragooNArT

    Продавам CR-V 2.2i-CTDi, 2007 (N22A2)

    Просто са скъпи за джоба на българина малко са хората които имат точно тоя бюджет и гледат за хонди. И аз и се точех за малко на твоята, ама накрая реших че е по добре да карам субару 300 коня на газ за 8хил лв, и с останалите 7 мога да му ребилдна мотора 2 пъти като му дойде времето
  2. DragooNArT

    Идея за суап

    Свържи се с @fenabg местният шаман на тема д серия, ако искаш икономия и по добър вървеж на по скромна цена от гореспоменатите, това е човека.
  3. Шарнир/накрайник/тампони
  4. DragooNArT

    Идея за суап

    Добре си се насочил към мотор. Ако намериш правилните хора за суап-а ще е що годе безболезнено начинание. Моторите струват около 700лв, кутии стават от всички б серии, 300-500лв зависи коя и в какво състояние(има и кутии по 1000 и 1000+ лв от тайп р). Инсталацията трябва да се преправи и т.н. с обслужване на мотора клониш към 3000лв за всичко. После ще имаш прилично комби с добър вървеж и достатъчна сила да си носи кокалите. Прецени колата ти в какво състояние е(ръжди, окачване спирачки). Ако там куца нещо направи първо него и чак като знаеш че тези неща са ти ок, тогава се мятай на суап-ове.
  5. DragooNArT

    Газаджия за София

    Аз съм с 2 ръце за Тони от "Dynamic Art" сервиз, в горубляне. Млад отзивчив, съвестен и подплътен със знания и практика. Номера му е 089 990 6508 работи и в събота !
  6. @Plamen_ni подмина най важния коментар за теб, този на fenabg, титлата 'шаман' е неслучаЕна
  7. DragooNArT

    Горене на масло

    докато колата работи, отвори капачката на маслото, виж колко духа от там, ако подухва малко на импулси е ок, ако излиза пушек от капачката сигменти.
  8. DragooNArT

    Турбо с глава/Д15з6/8

    тия мАтори, требат биели, нз от б20 биелите дали ще станат на d15z6, ако да, са бюджетен вариант, другото по мотора ще деяни, но нещата са далеч по сложни и детайлни от общото описание което си дал
  9. SpeeDemoN5 явно няма компресия в на джоба майстора, и търси некоя 'добавка' да му дигне компресията......... да повторим - "Сменяй майстора!", смЕни помпата, и ако не си и правил реглаж на клапани скоро или въобще, направи не е скъпо
  10. DragooNArT

    Спортна електроника за Сивик

    ако си с к24-ка(190коня) има рефлаш със всичките изброени +ове и сваля витек-а на около 5к мисля даже може и малко по ниско, като стоково е на около 6к, и вдига прекъсвача на 7600 от 7200. Не съм сигурен но по новата ревизия на к24(201коня) витек-а май беше на по смислени обороти. К§Н филтър-а.. нищо не напрай, можеш да го переш и тва е, разлика би имало от друг интейк. Мисля имаше тема някаде тука из форума за ремап на к24-ки, поразрови се
  11. Всичко зависи от това какво прави ЕКУ-то. По-старите хонди (предимно преди 99-00), нямат детонационен датчик. Съответно от там няма как компютъра да знае има ли детонации или не. Другото, което си мисля, но незнам до колко е вярно, не ми се вярва производителите да са вложили в един бензинов компютър да бута запалването, докато не почне да детонира...От опита ми със субару, при ресет на еку-то се започва от скопен вариант на запалване и еку-то леко си бута напред запалването към сток-овото положение. Не случайно хората са измислили една системка, която се казваше по спомен FlexFuel. Идеята е, че имаш датчик(ци) за измерване на качеството на горивото, което постъпва към мотора, съответно мап-а на еку-то се променя в съответствие с качествата на горивото.
  12. DragooNArT

    Палене на 3 цилиндъра

    Сутрин преди да я запалиш, изкарай свещите и ги погледни, дали няма някоя мокра. Може да имаш някой инжектор, който препикава след като е загасена колата и да ти пълни единия цилиндър с бензин, съответно колата да пали на 3, докато не изхвърли повечето гориво от цилиндъра. Ако пикае достатъчно малко, зимата или на по-студено време даже няма да го усетиш като проблем (на студено така или иначе се вкарва много повече гориво и колата работи по-добре на богато).
  13. Здравейте, Продавам накладки и дискове за предни спирачки с размер 240мм. Слагал съм ги в Омбре сервиз, преди няколко години. Карани са около 5000км(повечето от които по магистралата Бургас-София), и след това бяха свалени с шенкелите(направих суап към 262мм). Накладките по номера излизат на "Herth+Buss". Дисковете за съжаление не мога да разбера каква марка са. Частите се намират в София.За София е възможно лично предаване, за страната, пращам с еконт. Цена:70лв Тел:0879064274 Скайп:dragoonart Поздрави, Николай
  14. Само средното беше оригинално (с тръбата и завоя покрай резервоара), отзад ми сложиха нещо като средно гърне, но малко по-голямо (стандартното гърне опира в сабилизиращата щанга). Ти може би нямаш такава, освен ако не си ВТИ или не си си сложил като мен. В последствие сложихме един резонатор точно след колекторите, защото колата шумеше, като оса.
×