Jump to content

DragooNArT

Фен
  • Мнения

    89
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

DragooNArT last won the day on Юли 8 2015

DragooNArT had the most liked content!

Обществена Репутация

22 Neutral

Относно DragooNArT

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 18.11.1990

Profile Information

  • Кара
    Honda Civic 6th gen EJ9 1.4 D14A4 1998
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia
  1. SpeeDemoN5 явно няма компресия в на джоба майстора, и търси некоя 'добавка' да му дигне компресията......... да повторим - "Сменяй майстора!", смЕни помпата, и ако не си и правил реглаж на клапани скоро или въобще, направи не е скъпо
  2. Спортна електроника за Сивик

    ако си с к24-ка(190коня) има рефлаш със всичките изброени +ове и сваля витек-а на около 5к мисля даже може и малко по ниско, като стоково е на около 6к, и вдига прекъсвача на 7600 от 7200. Не съм сигурен но по новата ревизия на к24(201коня) витек-а май беше на по смислени обороти. К§Н филтър-а.. нищо не напрай, можеш да го переш и тва е, разлика би имало от друг интейк. Мисля имаше тема някаде тука из форума за ремап на к24-ки, поразрови се
  3. Всичко зависи от това какво прави ЕКУ-то. По-старите хонди (предимно преди 99-00), нямат детонационен датчик. Съответно от там няма как компютъра да знае има ли детонации или не. Другото, което си мисля, но незнам до колко е вярно, не ми се вярва производителите да са вложили в един бензинов компютър да бута запалването, докато не почне да детонира...От опита ми със субару, при ресет на еку-то се започва от скопен вариант на запалване и еку-то леко си бута напред запалването към сток-овото положение. Не случайно хората са измислили една системка, която се казваше по спомен FlexFuel. Идеята е, че имаш датчик(ци) за измерване на качеството на горивото, което постъпва към мотора, съответно мап-а на еку-то се променя в съответствие с качествата на горивото.
  4. Палене на 3 цилиндъра

    Сутрин преди да я запалиш, изкарай свещите и ги погледни, дали няма някоя мокра. Може да имаш някой инжектор, който препикава след като е загасена колата и да ти пълни единия цилиндър с бензин, съответно колата да пали на 3, докато не изхвърли повечето гориво от цилиндъра. Ако пикае достатъчно малко, зимата или на по-студено време даже няма да го усетиш като проблем (на студено така или иначе се вкарва много повече гориво и колата работи по-добре на богато).
  5. Генерация за Хонда Сивик 1997

    Само средното беше оригинално (с тръбата и завоя покрай резервоара), отзад ми сложиха нещо като средно гърне, но малко по-голямо (стандартното гърне опира в сабилизиращата щанга). Ти може би нямаш такава, освен ако не си ВТИ или не си си сложил като мен. В последствие сложихме един резонатор точно след колекторите, защото колата шумеше, като оса.
  6. Генерация за Хонда Сивик 1997

    В София, в М-комплект, в Дружба ми вземаха 250-300лв (не помня точно), за цялата генерация.
  7. на тая хонда тунинг броните/прагове и стопове са ужасни... единствено затъмняването на фаровете става...
  8. Клапани? Комбинацията високи обороти + газ, позагрява доста главата, а Б20ките попринцип си страдат от клапани(бяга им реглажа за 20-30к, на бензин.. на газ незнам може и по бързо). Ако не си правил скоро време реглаж на клапани няма да е лошо
  9. Варианта с цели носачи е най-лесен, има и вариант да се разглоби носача, но това мн рядко се прави.. имай предвид, че барабаните като спирачно усилие и работа на ръчната са по-добри от дисковете, единствено сервизирането на дисковете е по-лесно и държат повече на продължително натоварване
  10. скърцане в кормилото

    Същия проблем на субаруто ми -> скъсан маншон на рейка, съответно шарнира на вътрешния накрайник набит с прах и лайна, когато окачването има вертикален ход се чува скърцане, виж си маншоните на рейката
  11. Поредният :)

    така е... и аз имам EJ9 което си е със стоковия двигател все още, но е подготвено за друг(най-вероятно стоково Б20 без втек, но ревизирано преди да бъде качено)
  12. Поредният :)

    намери си читаво долнище от б20
  13. Проблем с ръжда

    Моя сивик беше ужасно ръждясал от зад(не само веждите), направо гредите на който се държаха носачите бяха тръгнали да се скапват, но сполучих на тенекеджия, верно я прави няколко месеца, но през няколко дена го посещавах и си лафихме докато я правеше, та виждах всичко което се случва и колегата ACID BURN е прав... гадна за вършене работа, но човека си я направи до край, изряза долните части на гредите завари по дебела ламарина от заводската там със заварки през няколко сантиметра... абе трябва да си обичаш колата за да си го причиниш тва.. повечето хора биха я засилили към някое дере и у горубляне за следващата
  14. Мнение за съединител Luk

    Намери си малко по голям маховик(212мм) от д15/д16 и си сложи екседи за д16з6.За д14 съединителите са по скъпи от д16 и същевременно по слаби...
×