Jump to content

maldezzar

Фен
  • Мнения

    46
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

11 Neutral

Относно maldezzar

  • Ранг
    Начинаещ

Contact Methods

  • Skype
    maldezzar

Profile Information

  • Кара
    Honda Civic Type R FN2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Kyustendil
  1. Кой какво кара + СНИМКА :-)

    . Sent from my iPhone using Tapatalk
  2. Аз пък мисля от 0 w 20 Fuchs GT1 / след 7000 км./ да мина на Eneos Sustina 5 w 30 , пък да видиме как ще се държи автомобила . За сега съм доволен от Фукса , двигателя работи уникално тихо, ще видя кога ще се наложи да долея
  3. За или против средното гърне

    Колега от скоро имам Таип Р, но мога да кажа, че стоковата генерация на колата само във високите се чува и то не много силно. На място колата работи много тихо, вече като спускам с изключена скорост , няколко пъти се случва хич да не ме чуят/става въпрос в града по улица с наклон/ Според мене на 1.8, генерация от Таип Р ще е прекалено отворена. Освен , че няма да получиш никакъв добър звук, автомобила ще стане по-бавен заради прекалено отпушената тръба. П.С. На мен също ми е интересна темата, изчетох всичко написано до тук, като и аз мисля за смяна на оригиналната генерация или поне от катализатор до крайно гърне / макар и да знам, че едва ли ще има ефект освен звука /.
  4. Спортна електроника за Сивик

    Колега от Англия ли го поръча ? И предполагам трябва да търся точно за Хонда Сивик FN2 к20з ?
  5. Здравейте колеги , има ли хора от форума които ползват спортна електроника на Сивика/Акорта си к20/к24 двигатели ? Доволни ли са и на коя фирма са ? По чужди форуми чета доста добри отзиви за Hondata Flash pro , пишат че дори само със спортен филтър, педала на газта реагира много по-бързо , В-тека се включвал с 400 оборота по-рано и прекъсвача с 400 оборота по-късно. В общи линии доста я хвалят , та има ли колега ползвал нещо подобно ? П.С. 1 Към момента на моя Сивик съм поръчал K&N панелен филтър, мисля или сега или след зимата да направя де-кат и от катализатора до крайните гърнета да ги сменя, само още се чудя дали да поръчвам от Англия exhaust system или да ми направят тука къстъм, но се притеснявам да не стане прекалено шумна. Не искам да ми надува постоянно главата, но сега работи толкова тихо, че чак ме дразни П.С. 2 Ако има колега правил си къстъм генерация нека драсне или тук или на лично, за да ми обясни къде , как и колко пари е излязла. Поздрави !
  6. Кой какво кара + СНИМКА :-)

    От няколко дни съм горд собственик на тази хубавица Sent from my iPhone using Tapatalk
  7. Здравейте от няколко дни имам Хонда Сивик FN2 8 ген. с прословутия к20з двигател. Вчера поръчах масло Fuchs 0 w - 20 , та въпроса ми е дали това масло е правилно за този двигател, като според каталога на маслото това е най-добрия избор. Тука у наше село повечето не са виждали и карали с 0w-, та ме убеждават, че колата е за 5w- 30 и 5w - 40, та даже и 10-ка. Предния ми автомобил беше друга японска марка с бензинов двигател и карах само 5w -30 и 5w -40 , като никога не съм слагал нещо по-различно от пълна синтетика и не мисля и да слагам.
  8. Civic 7th EP1 TypeR Pack Turbo

    Чудесен проект, надявам се след някоя и друга модификация да качиш и клип за да се види наяве за какво иде реч , както и какви секунди горе долу ще дава от 0-100 , 0-150 да кажеме
  9. Едно приятелче взе скоро за 7 хил. и малко евро Таип Р 8-ма и се повозих (със спортно окачване) . Вози като лагерна количка , мойта Селика е като С-класа сравнение с неговия Сивик. А иначе 1.8 пред 2.0 от гледна точка по-висок данък,гражданска,консумация на гориво(също и не може 95),по-скъпа поддръжка и консумативи. Още не съм решил , че и преди време бях решил едно ,а се оказа друго . Сеат Леон не ми харесва отвътре изобщо , особено таблото и гадните пластмаси. Ще видя, но най-вероятно ще си заложа на Японец отгово( макар и правен в Англия или САЩ ) , че до сега да чукна на дърво съм крайно доволен.
  10. Така е , но с оглед на практичност , вървеж и подръжка мисля , че 1.8 и-втек е моя двигател . Макар и дори по данни на производителя малко по-бавен от моята Селика 1.8 ввти. Нещо ме влече просто към Сивика и най-вероятно натам ще се насоча дори и разума да казва друго(дори да взема бензина ще сложа някой глезотии , без да има голям ефект като аир интеик , генерация, колектори и ремап, като най-вероятно повече от 153-4 к.с няма да стане , но пуст мерак да си хвърлям парите на вятъра) П.С. за малко щях да забравя да упомена най-важния и може би първия ъпдейт ,който бих направил ако се сдобия с Сивик 8 и то е закупуване на афтърмаркет предна решетка между фаровете
  11. По-принцип и аз клоня повече към бензин , защото от 10 к на година в момента 50/50 са градско/извънградско. Мисълта ми е , че на 8-цата(Таип С който страшно много ми допада на визия) гледам едни пластмасарии от вътре(не че е проблем , ама много колеги се оплакват от скърцане) та за това се чудя дали си заслужава 7-те хил.евро да я взема и да ми скърца по неравности(а то в Б-я хубави пътища малко), а пък зимата ще е още по-зле предполагам. Иначе по-твърдата возия не ме притеснява
  12. Здравейте колеги , така до преди година и малко карах Сивик 7-ма генерация 2004 , сега карам Тойота Селика 7-ма генерация , та се чудех дали да не се сдобия пак със Сивик 8-ма генерация Таип С ? (има и вариант Таип Р 7-ма генерация или 8-ма) но най-удачните автомобили за всекидневка мисля , че са 1.8 и 2.2цдти(минавам около 10к на година). Да си призная прочел съм доста и съм пред голяма дилема , дали да избера малко по-икономичния,по-бързия дизел (който може да се ремапне и да стане много по-бърз), по-тежък,по-зле завива , бързо износва съединителя има и турбо или да избера малко по-бавния, по-простия и горящия малко повече бензин. Интересуват ме мненията на хора карали горепосочените 8-ци, защото данните от производителя са ясни за всички. Колата ще е Таип С при всички положения и много вероятно да се търси такава в Германия . Та заслужава ли си според вас да дам едни 7 хил. евро да кажеме за кола 2007-8 год?? П.С. Разбира се гледам и конкуренцията Голф 5 2.0 дизел 170к.с (може и ТФСИ 200 к.с), БМВ 120д,БМВ 330д е46 ,Мерцедесл ЦЛК 2003 нагоре , та съм пред дилема
  13. Разбира се да кажеме ,че и бензина има преимущества - няма турбо, няма ДПФ филтър, няма дюзи, над 150 кг. по-лек е, което води до по-добро поведение в завой и съответно по-дълго време издържа окачването (при равни условия разбира се)
  14. По-скоро заради въртящия момент създава впечатление , че върви повече , но на практика може би вървят 1:1 П.С. не гледай данните на производителя , че дизела го дават доста по-бърз(с няколко стотни от бензина), реално вървят почти идентично
  15. И какви ядове създават дизелите на Honda след фейслифта на Акорда?Никакви ядове,но за 10000 км на годината е напълно излишен дизелаAbsolutely agree with that! Това беше и моята причина да избера бензина. Иначе VIVA DIESEL!!!Е да ама дизела , харчи по-малко , върви повече и при желание с ремап , махане на дпф и т.н става самолет , а при бензина освен един звук да извадиш друго трудно ще постигнеш Върви повече другия път. Май не си запознат колко е спрял бензина :-Pp А след ремап на дизела, няма да повярваш какво му причинява на бензина! Колега принципно бензина с колектори , генерация , аир интейк и малко настройки по компютъра - ремап (на атмосферката дето качва 10-13 кончета и прекъсвача на малко по-високи обороти) може и да се учудиш как върви и че отива около 8 сек до 100, че и надолу Както и да е нека не си мериме пи*ките , аз обмислям сега около зимата закупуване на Сивик 8-ма ген Таип С 1.8 бенДЗин Преди карах 7-ма генерация Сивик , сега карам Тойота Селика 7 генерация (от 2000г. нагоре) и мисля пак да се върна скоро в групата на сектантите
×