Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 17.10.2020 in all areas
-
3 точкиТова е моя бюджетен 400 А. Не си спомням точно цената,но като върнах стария- към 90-95 лв платих.Единствено си спомням,че този ,с като моя плюс беше произведен предната година , затова взех с обратен прюс- в годината на закупуване.
-
2 точки@dimkaraganchev Чешмяна или изворна вода, каквато и да е, колкото и да не е варовита, съдържа най-различни минерали, йони и др. елементи. Попаднали в антифриза, тези елементи влизат в съединения със съставките му! От една страна, така му намаляват качеството и ресурса. от друга страна новополучените съединения се отлагат по металните повърхности, и в двигателя, и в радиатора! Чакай за нормално топлоотдаване в такъв случай... ... А пък който не си е доучил, най-малкото да се замисли! Може пък и да реши да си доучи...
-
2 точкиКолеги да споделя каква я патих с алтернатора на моята Ханда CRV 2.2дизел 2005г.Динамото спря да зарежда и светна лампата на таблото.Следва демонтаж и носене в сервиз.Оказа се избил диоден блок от там и релето и за по сигурно четки.От сервиза казват готов си 140лв.ремонт.Монтирахме го динамото и филма започна.Както караш и започва да примигва лампата на таблото .След малко лампа на аербега на чека и стана като в дискотека.Уплаших се да не ми изгори нещо и спрях.Викам съседа да го мери динамото с мултицета показва 16v.Ужас.Отидох с друга кола до сервиза да направя рекламация.Казаха донеси ще го видим.Нося пак слагат го на стенда работи перфектно.И започнаха едни обяснения че този вид алтернатори имат комуникация с компютъра и всъщност тои управлява динамото колко да зарежда.Отбих се в друг сервиз за консултация.Какво разбрах от тях сега ще ви споделя да не се набутва следващия като мен.Подмяната на релето на този вид алтернатори трябва да бъде само с оригинално.Което обаче специално за Бургас няма кой да достави.Питах в сервиз Хонда.Това което са ми сложили в специализирания сервиз ФРАНЦИЗКУП Бургас е китайско ама от най китайските затова компа не комуникира добре с него и работи когато си иска.В този сервиз следващия който посетих ми обясниха много подробно как работи алтернатора на този модел автомобили.Наистина алтернатора има обратна комуникация с компютъра и има променлив режим на зареждане.Когато го мерите може да покаже 12.6v или 14.1v.Това го преценя компа.Възможно е ако отидете за заверка на гаранция на акумулатор и покаже 12.6v.да не ви заверят гаранцията ако не знаят това което обяснявам.Съвета на майсторите беше да си купя алтернатор втора употреба.Така и направих намерих в Пловдив за 100лв смених и сега всичко е ОК.Дано да помогне тази информация на някой колега.Нали за това е този Форум
-
2 точкиЗдравейте, колеги! Работя в голяма фирма за авточасти, която има магазини в цялата страна, като в случая аз работя в магазина в Ямбол. Няма да споменавам коя е фирмата. Всеки ден продавам страшно много филтри на MANN и на други марки. За 4.5 години стаж във фирмата нито веднъж не съм видял филтър на MANN да е с цилофанена опаковка същото важи и за филтрите на Tecneco, Valeo, Mahle и т.н. Относно хондаджийските филтри само на Blueprint и AMC Kavo parts са винаги с цилофан. С маслените филтри на MANN за моята хонда отдавна съм приключил, защото ми текат. Слагам си само и единствено ОЕМ. Иначе на крайни клиенти давам само и единствено Blueprint с номер ADM52107, който е заместител на MANN W610/6/3. Принципно W610/3 най-масово се предлага в магазините за авточасти, като той е пълна замянка на W610/6. Иначе точния филтър по каталозите си е W610/6. Разликата м/у двата филтъра наистина е в дебелината и в основата където е резбата, като на единия е малко по изпъкнала от другия и мисля имаше разлика и във височината на клапана. Въпросния Blueprint, който споменах имам наблюдения над него и за момента няма проблеми, а и той е най-близък до MANN W610/6. Истината е, че по магазините в България много трудно може да се случи на качествена част от известна марка. В случая филтрите на MANN могат да бъдат от всякъде, но не и от Германия, както и за останалите марки и въобще за всички останали части. В понеделник като отида на работа мога да ви снимам малко филтри и да ги постна.
-
2 точкиВиж си и "масата" между двигателя и купето. Също така, ако направиш една профилактика на стратера (втулки, смазка, четки), ще намалиш малко и стартовия ток.
-
2 точкиАаа, Акорда е много добра симбиоза между кеф и полезност (особено комбито), но тази е много по-добра "купчина желязо", макар че има доста алуминий в нея и дори карбон. Акорда беше 120 кила по-лек, 105 коня по-слаб и 1,5 литра по-икономичен, да не говорим че беше само с предно. Нема кък тая да не е по-добра. Тепърва ще разправям за нея, но като отпочна темата, не се занимавай да се дразниш. Аз си харесвам колите, всяка има предимства и некои минуси (нали такава е тази тема) и за това споделям.
-
1 точкаНе, по-скоро е темата, зададена от автора. С цел потенциалните нови хондаджии да направят по-информиран избор.
-
1 точкаСтотинки за да предпочета ако ще и да е най-меката чешмянка.Но не купувам концентрат за да ми трябва. Много хора не знаят че концентрата антифриз има точка на замръзване близка до водата. Само когато се разреди с дестилирана вода този концентрат, му се изменя точката на замръзване,в зависимост от пропорциите по схемата на тубата.
-
1 точка
-
1 точкаПробвай с огледалце и ако се вижда - парче тел с увито накрая двойнолепящо, така че да го провреш между ламелите на отвора. Лепваш и вадиш внимателно. Ако не се вижда и не дрънка в движение - забрави я там.
-
1 точкаБюджета е крайно недостатъчен дори и за най-евтините 8-ци. Няма смисъл даже да говорим за обслужване. Минимум 11+ ще ти трябват дори и за абсолютно най-евтината 8ца на пазара. Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk
-
1 точкаДвама приятели умрели едновременно. Само дето единият бил разквартирован в рая, докато другият - в ада. В рая не било зле, но било някак скучно - по цял ден амброзия, пухкави облачета и херувимчета с арфи... И точно когато му било съвсем скучно на нашият герой, получил картичка от приятеля си, който бил в ада. На картичката се виждал бар с високи столчета, цветомузика и всичко както си му е редът. На самия бар с чаша в ръка бил седнал неговият приятел, а две страхотни мацки седели в скута му. Нашият герой не издържал и отишъл при Св. Петър, започвайки още от далеч: - Свети Петре, моля те премести ме в Ада, тука е ужасна скука! - Момче, ти да не си прекалил с амброзията? Защо ще искаш да ходиш в ада, като там е само скръб и скърцане със зъби? - Ами, виж каква картичка ми прати моят приятел от там. Никаква скръб, виж - бар, музика, жени, пиене... Свети Петър се разсмял: - А бе, момче, това е дяволска пропаганда! Виж чашите, те са с дупки. Жените пък са без. А музиката... - тя е на Азис...
-
1 точкаДа раздвижа темата, от къде купувате пелети и за колко ( за град София главно ) ? Какъв ви беше разхода за последната година ( сезон 2020 ) и за каква квадратура и на какво гориво?
-
1 точкаВземи си горния показан. Японеца ги е измислил работите и са ок акумулаторите за първоначално вграждане. Просто европейския пазар не ги произвежда,и като ги подмени тук с такива всичко отива по дяволите. Хубаво е и да се провери освен до сега казаното, и масите дали са добре затегнати.
-
1 точкаТя пали почти веднага няма и секунда никога не съм я държал 5 сек. на стартер. Нямам проблеми със запалването. Просто в момента на запалване за част от секундата сякаш всичко освен запалването губи ток. Съответно касетофона се рестартира. Което ме навежда на мисълта че стартовият му е слаб и не му достига и спира всичко, за да има достатъчно за стартера.
-
1 точкаТук няма да взема страна, но определено вода с високо съдържание на варовик не е за предпочитане. Колко ли струва една туба деминерализирана вода, при нас се ползва за гладене също.
-
1 точкаЛично мен паленето с бутон ме кефи, чисто като усещане и естетически ме радва, но си има и своите технически предимства, тъй като паленето е разграничено от контакта на системите и качването на помпата и малко или много дава лек толеранс, който при традиционното палене е лесно преодолим и директно въртиш 'на екс', което не е ок. Това което ми липсва е скоростомер в борд компютъра, тъй като, като държа волана на 12 и си закривам индикатора.
-
1 точкаКолебах се дълго дали да изразя някакво мнение, но ще го направя. Тези идеи с платени секции и постове ми звучат като загубена кауза. Може и да сработи. Първите няколко месеца. После ще се появи друг форум, който няма да ги има тези “екстри” и този ще обезлюдее, всичко тук ще е архив. Според мен трябва да се, да го наречем, стимулира критическото мислене у хората. Идеята ми е някакъв начин да се открояват едните от другите - например шрифта на Фена и другите с ценно мнение от практиката може да бъде тъмно син. Така мнението им ще се вижда и ще тежи. Пък разните “професори”, както някой ги нарече, след няколко провинения може да почнат да пишат в сиво. Решението е просто, вярвам, че ще е ефективно. И между другото, не виждам смисъл от това подмазване към Фена с цел да се смени решението му. Той много добре знае, че е добър майстор, както и онези, на които е помогнал. Това решение изглежда вече го е взел, може обаче да се помисли какво може да се подобри във форума, така че в бъдеще да си промени решението.
-
0 точки
-
0 точкиЯвно искаш 8 ген. защото ще я ползваш само да ходиш до лидъла и близката автомивка. Може даже без обслужване да минеш. В този случай не е трудно да намериш твоята кола
-
0 точкиЧовек без свободно време е само машина за създаване на чуждо богатство! Карл Маркс
-
0 точкиАз не съм от най-пестеливите и харча ксенона постоянно,гледам колеги карат на халогени.
-
0 точки- Скъпи, защо гледаш записа от сватбата ни отзад напред? - Еми, виж как добре се подреждат нещата! Оркестърът ми връща парите, а баща ти те отвежда от мен.
-
0 точкиЗа около 250 000км с ХОНДА, различни модели ,най- лошото е че нямам постоянни социални контакти със служителите в сервиза, влизам само за масло и филтри два пъти годишно. И като гледам, как се самонавивате с оплаквания от ХОНДА, ви съветвам да минете на БМВ или ФВ!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00