Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 18.08.2020 in all areas
-
4 точки@jungles , мене ако питаш - не барай нищо повече. Закарай я при някой, който знае, какво да гледа. Разкажи му, покажи му, какво си правил. Може да се окаже, че се притесняваш напразно. Карпера може до другия Вторник да ти разказва, 'кво е правил по неговото CR-V 1, обаче, очевадно и той не знае, дали има и къде е нек'ъв болт: п.п. И аз не знам. Ама знам, че нищо не знам и не се обаждам. А и не ми е работа да знам. А НЕЩО, за което знам НИЩО, не бих го ремонтирал сам.
-
2 точкиНапълно съгласен съм с колегата. До преди няколко месеца в семейството имахме и една Мазда 3. Точно преди фейслифта. Много добра и икономична количка с много хубав салон, но изгни до такава степен за две години, че падна част от 5-тата врата. Това разбира се наложи и продажбата ѝ. Доколкото съм чувал по-новите тройки нямат този проблем или поне не в такава степен.
-
2 точкиАко ни кажеш какво си правил по колата мисля че ще е по-лесно от безсмислени въпроси това правил ли си или не. Естествено след като кажеш че си го правил,е въпроса как. Проблема който си описал и невъзможност на колата да реагира бързо на тези колебания,и отговорните за преодоляването на тези ниски обороти клапани или електроника. При моята генерация за поддържане на тези обороти е отговорно IACV клапана и в частност дросела, както и пътищата върху него. Защото съм обяснявал когато колата е спряло дроселовата клапа е почти напълно затворена, въздух колата получава от два отвора странични на дросела и ако те са запушини се получават колебания. Та си насочи вниманието натам нещо не реагира достатъчно бързо до възстанови оборотите ти на празен ход,затова като завъртиш волана принудително показваш на ЕКУ то да увеличи оборотите.
-
1 точкаКолеги, поръчката е направена, ще пиша отново, когато пристигне. 🙂
-
1 точка
-
1 точкаЗдравей Наско, искам да поръчам следното масло https://www.ato24.de/en/ravenol-fo-sae-5w-30.html Вид и количество RAVENOL 5W30- 1X5L Стойност на поръчката - 29.95x 1.9675 - 58.93лв. Начин на плащане - Парите ще бъдат преведени по банка утре сутрин Начин на получаване - чрез куриер,адреса на лични
-
1 точка@Cap_Slow "Стария" голф беше със стандартно окачване, на гуми 205/55/16. GTI е с DCC и гуми 225/40/18. Возията в комфортен режим е много подобна на стария Голф, с две разлики: 1. При по изразени дупки/неравности, се усеща по-твърдо окачването на GTI 2. При по леки неравности, особено ако са продължителни (примерно павета), GTI се усеща по-меко. То окачването се води Dynamic Chassis Control, и дори в комфортен режим се адаптира, до колкото знам. Предполагам заради това е. И стария Голф, и новия, ги зареждам само с Shell Racing 100. Не съм гледал какво пише на капачката - ще проверя и ще ти кажа. Разхода извън града е 8-9, в зависимост от шофирането - моето е малко по-динамично, защото още е нова колата и ми е тръпка. С по-спокойно каране може да отиде и към 7. Стария голф, за сравнение, даваше 5-6. В града ми дава 8-15, в зависимост от карането и дали съм първа кола на светофара Това с обслужването си е релевантна тема за притеснение. Има собственици, които сами решават да си обслужват колата по един допълнителен път между всеки интервал (реално става на 15к килоемтра). Има и такива, които и на 10к я обслужват, ако карат само градско. Разбира се, не всички го правят, защото ако не смяташ да я караш тази кола извън гаранция, не ти пука. НО не е точно така. Хората, които искат да купуват 2-ра ръка GTI са запознати с модела и са наясно с тези неща, та те сами те търсят точно такива коли, които собственика е обслужвал допълнително. Аз моята смятам да си я обслужвам на 15к.
-
1 точкаНа схемат така показан дросела не се вижда. Снимай дросела. Ако знаеш че няма такъв е безсмислено да го търсим колата е твоя и дросела е пред теб.
-
1 точка
-
1 точкаЪп със следващата цяла кола за части Джанти от dc5 дабъл дин Pioneer. За повече инфо на лс или на тел. +359 89 4935217
-
1 точкаГоворех за един "таблет" с андроид, дето е "залепен" на таблото в Hr-v-то, с който управляваш всичко по тая кола. Вярвам ,че нещо подобно е и на голфа. Андроид ауто го няма фабрично на тая кола и аз персонално не съм го инсталирал. Бисквитката просто стои в колата , ако на някой му трябва интернет или на самата кола и трябва интернет. Оценявам Ви гледната точка и разбиранията.Все пак половин Европа и повече живеят по този начин, нормално е и в България да се прави. Аз само изказах моите виждания. Дай боже всекиму , на когото се харесва тая практика, да има възможността да си ги сменя непрекъснато...
-
1 точка@ivailopp Всъщност на мен това ми харесва, че не се "сдобивам" с нищо, a само позлвам, за което си плащам. Както съм написал по-горе, една нова кола повече от 3-4 години не бих притежавал. До колкото за новите технологии, не знам каква е тази бисквитка с Андроид, аз визирах Андроид Ауто, което е интеграция между телефона и колата. Аз работя с нови технологии и на мен новите технологии са ми тръпка. Харесват си ми есктрите в колата, особено като започна да се замислям как точно са реализирани технически. @CCord добра забележка, реших, че не е толкова релевантно защото шофьорските ми навици не са се променили значително, та грубо казано би трябвало да съм карал еднакво и с двете коли. Но да сме по-точно, с Хондата изминах 38к километра за 30 месеца, с Голфа 27к за 20 месеца Хонда: 24 стотинки на километър (без гориво/застраховки) Голф: 44 стотинки на километър @Mkilla В другия форум визирам Golf R, не Honda Type R. Facelift-a на Honda Type R, без големия спойлер, за мен изглежда уникално и много ми харесва като кола, но за ежедневна кола искам автомат
-
1 точкаМоята поръчка: Линк: https://www.ato24.de/en/ato24-engine-oil-synth-wiv-combi-5w-30.html Вид и количество: ATO24 ENGINE OIL SYNTH WIV COMBI 5W-30 1x5L Линк: https://www.ato24.de/en/shell-helix-ultra-5w-30.html Вид и количество: SHELL HELIX ULTRA 5W-30 1x4L Стойност на поръчката: (18,50 + 24,04)*1,9675 = 84 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: чрез куриерска фирма, адреса на лични!
-
1 точкаЗдравейте, Имах същия проблем, опитвах с WD40 и течна грес, но помагаше само за ден - два. Смених горна помпа на съединител (след като прочетох мненията в тази тема) и всичко изчезна. На старата помпа ясно се виждаше и усещаше луфт между цилиндъра и рамото, който луфт всъщност създаваше скърцането и чукането при натискане и връщане на педала на съединителя.
-
1 точкаииии добавям още една туба Ато 10в-40 Стават 5*5л ATO24 ENGINE OIL SEMI SYNTH 10W-40 Пращам още 25.50
-
1 точкаКолега доста обяснения и цифри си изредил но най-важния показател го няма а именно, колко километра си минал за тези 20 месеца със "старата" кола? (не съм чел посоченото от другия форум) опитвам се да изчисля според горивото на база средна цена 2,00лв. за литър и среден разход 8/100 и грубо получавам 25000 км. , може и да греша но с такъв километраж според мен няма сметка да купуваш нова кола. Или най-просто казано раздели изминатите километри на общата сума която си платил като разходи (покупка, поддръжка, обслужвания, гуми, гориво и т.н.) за да получиш цената на километър и от там рентабилност на новия автомобил. Не се заяждам, нито пък се опитвам да ти държа сметка на парите, просто разсъждавам на "глас". Според мен един автомобил се купува за да се експлоатира по предназначение (оставям настрана голямото желание да се кара определена марка и модел), и ако се използва заради предназначението си то не трябва водещото в покупката да е цената на продажбата му а цената на неговата експлоатация, иначе говорим за търговия. Да ти е честита новата придобивка, да си я караш със здраве и да не разбереш какво е ремонт с нея! и поне тази я докарай до 50 месеца.
-
1 точкаЗдравейте отново Както обещах, впечатленията ми от GTI-ката можете да намерите тук. Ако някой има въпроси относно нея, насреща съм да отговарям Но да контрибютна към темата, размисли за новите коли, вече има пълна картинка от притежанието на предния ми Голф, който също купих нов и притежавах точно 20 месеца. Предполагам това ще е по-интересно. Първо искам да отбележа нещо много важно, според мен притежаване на кола за 20 месеца, купувана нова, не е оптимално. След като опиша разходите ще обясня какво имам предвид по-долу. Когато аз купувам нова кола, не гледам само колко струва тя в момента, но и колко ще струва когато дойде време да се разделим с нея. Следователно "цената" на колата е: Сумата, дадено първоначално + месечните вноски до момента на продажба (ако има вноски) - парите, които сме й взели след продажбата. В моя случай тази цена излезе точно 10 698 лева, или 534.9 на месец за 20 месеца. Това е само за колата, нищо друго. За мен е редно тук да се добавят и гумите, защото те са част от колата, даже може би най-важната. Колата идва с летни гуми, следователно съм купувал само зимни, но съм давал и пари за монтаж/демонтаж и хотел за гуми. Сумата е 1289лв. Като добавим двете цифри става 11987лв, или 599.35 на месец Естествено допълнително към тези пари се плаща гориво, каско, гражданска, винетки. Не съм сигурен, дали трябва да се прибавят и тези суми към горната цифра, защото те са константа, или поне много подобни, за всяка една кола от същия клас. За всеки случай ще ги споделя: Гориво: 4064лв Застраховки/данъци: 3030лв Бързо сравнение, за 30 месеца, Хонда Акорд 2.2. дизел, ръчка ми излезе (само колата + пари за ремонти и обслужване) 6582лв, или 219.4лв на месец, плюс 2569 за гуми (летни+зимни, монтажи и тн), което прави 305.03 на месец. Както споменах по-горе, 20 месеца не са оптимално време за притежаване на нова кола. За мен оптималното притежаване е 42 месеца, защото: 1. Вероятно ще е преди 2-рото обслужване на колата (почти всички марки са на по 2 години вече) 2. Гумите ще са за смяна скоро 3. Остават още 18 месеца гаранция => по-висока цена на 2-ричния пазар С малко бърза математика, ако бях продал Голфа след 42 месеца, цената ми за тези 42 месеца щеше да излезе 493.97 на месец. Та заслужава ли си нова кола ? Тук всеки сам трябва да прецени, за мен най-важното е колко пари е дадено преди/след. Аз моя Акорд като го купих беше най-евтиния в mobile.bg, та който какъвто късмет има. Аз лично не обичам да се занимавам със сервизи, майстори и възможността колата да ме остави някъде, за което съм готов да си платя такса "спокойствие". Освен това ми харесват и новите технологии, не бих си представил да карам кола без Андроид Ауто и Адаптивен круиз контрол. А те технологиите тепърва ще се развиват. Много искам следващата ми кола да е plug-in хибрид. Надявам се да съм бил полезен, ако някой има въпроси, нека да пита
-
1 точкаХора, като ви чета мненията.. хем да е бърза, хем да е с малък данък, 8-цата била цифра. Ами не взимай, като ти пари! И въобще как може да сравняваш 7ма с 8ма? 8цата е в космоса с визия само. Няма по-як Акорд на визия излизал до сега. И вънка и вътре. 7цата не, че е лоша ама на визия си е кола от около 2000г. Особено вътре това табло си е дървенийка. А пък като искаш мускули взимаш дизел и му правиш един ремап и си готов. Окей, в багажника не можеш да си натъпчеш апартамента ама това не е товарна кола. По-комфортна е да ходиш на почивка и да си вземеш саковете с багажа. Единственото, което ме дразни на тея хонди е, че вътре не са толкова шумоизолирани, като някои немски дараци например (марка няма да споменавам). Всичко друго е топ!
-
1 точкаЗдравейте колеги. От известно време имам желанието да подменя ксеноновите крушки на колата си, но поряди пазара залят с ментета се опитах да събера, колкото може повече информация, как да различим ментето от оригинала. Изгледах доста видеа на руски и английски , но на български не успях да открия нищо. Та престраших се да поръчам лампи на промоция от известна онлайн платформа, поради 2 годишмата гаранция и 30 дни право да върна продукта ако не е използван и имам някакви съмнения за него. Поръчах D2S Osram Cool Blue Intense 6000К, които пристигнаха за ден на цена под 50 лв за брой. Първото, което описваха във всичките видеа беше картонената опаковка. Трябва да не бъде гланцирата а матова и леко грапава. Това не е особено ясно, но когато опаковката е пред вас се разбира какво се има предвид. Стикера за проверка на автентичността тябва да е залепен а не напечатан върху опаковката, както е при повечето ментета според интернет и последните три символа от кода за проверка, които се повтарят и в долния край, да отразяват светлината. Сега вече отваряме кутийката и нещата изглеждат така. Без картончета, дунапренчета и други меки и противоударни материали. Самата крушка е със сивееш а не черен цокъл в основата и има горещ печат оказващ месеца и годината на производство а на ламаринката в основата на стъклената част има щампа Osram. Това последното липсваше на двете лампи от 2012 г, които свалих от колата. . Електрода също е от значение. Колега от Русия в своето видео обяснява, че пти ментето е огънат, а би трябвало да е от две части. Огънат на 180 градуса и запоен. Вече сме почти убедени, че сме се сдобили с оригинален продукт и преминаваме към двустепенната проверка в сайта на Osram. С баркод четец на телефона сканираме квадратчето от стикера на кутийката и се отваря страницата на производителя. Понеже е на английски а идеята ми е цялата информация да бъде на български се поразрових и отктих това. https://www.osram.com/appsj/trust/frontend/trust.do?locale=bg_BG Въвеждаме кода от стикера заедно с автоматичния код от страницата и ако всичко е изрядно получаваме следния резултат. Това означава, че опаковката е оригинална. Сравняваме информацията от сайта с наличната напечатана на цокъла на лампата и ако модела и серийният номер съвпадат, честито. Вие сте си купили оригинален продукт. Мисля, че това е достатъчно за верификацията. Пишейки това съм наясно, че е известно на повечето от вас, но се опитах да го синтезирам за да е разбираемо от не англоговорящите колеги. Дано съм бил полезен.
-
1 точкаАз съм с фабрична навигация и търсих всякакви варианти да сложа Андроид в колата. Никъде не съм срещал мултимедия разработена за моя модел. На китайките за Акорд 8 изрично пише, че не са съвместими с коли с фабрична навигация. И тъй като съм почитател на заводския интериор и екстериор, стигнах до няколко важни за мен извода: 1. Като седна да карам, на таблото ми трябва информационен дисплей с камери за паркиране, гугъл-карти и т.н, а не мултимедия. 2. С тия заместители няма гаранция, че всички фабрични функции за управление ще работят(мултифункционален волан, гласови команди, климатроник, и т.н.). 3. Предпочитам да си ползвам фабричното хендсфрии поради доброто качество на звука. 4. Като тръгна да продавам колата не се знае тая цигания дали ще му хареса на новия купувач, и изобщо тая външна намеса. Но естествено не съм се отказал от основната идея, като за мен лично най-добрия вариант е Navtool с Android auto. https://youtu.be/pkCdOYWYcsU Има ги за Acura TSX.
-
0 точкиИванчо в аптеката: - Една опаковка презервативи! Аптекарят го поглежда строго и казва: - Първо, това не е за деца, второ, нека дойде баща ти и да си купи размера, който му трябва. Иванчо го поглежда пренебрежително отговаря: - Първо, това не е за деца, а против деца, и второ, това не е за татко, а мама отива на почивка, и какви размер ще има там, тя още не знае!
-
-2 точкиТой ги е споделил по горе, ама няма кой да чете . По лесно е да цъкаш минусчета на всеки дето не е на твоето грешно мнение . Аз на физиката не вярвам толкова, колкото на практиката . Казах по горе как може да се направи тест, на принципа "око да види", направи го и тогава пак ми кажи, че бензина и газта имат еднакви времена на изгаряне .
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00