Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10.08.2020 in all areas

  1. 6 точки
    Здравейте колеги. От известно време имам желанието да подменя ксеноновите крушки на колата си, но поряди пазара залят с ментета се опитах да събера, колкото може повече информация, как да различим ментето от оригинала. Изгледах доста видеа на руски и английски , но на български не успях да открия нищо. Та престраших се да поръчам лампи на промоция от известна онлайн платформа, поради 2 годишмата гаранция и 30 дни право да върна продукта ако не е използван и имам някакви съмнения за него. Поръчах D2S Osram Cool Blue Intense 6000К, които пристигнаха за ден на цена под 50 лв за брой. Първото, което описваха във всичките видеа беше картонената опаковка. Трябва да не бъде гланцирата а матова и леко грапава. Това не е особено ясно, но когато опаковката е пред вас се разбира какво се има предвид. Стикера за проверка на автентичността тябва да е залепен а не напечатан върху опаковката, както е при повечето ментета според интернет и последните три символа от кода за проверка, които се повтарят и в долния край, да отразяват светлината. Сега вече отваряме кутийката и нещата изглеждат така. Без картончета, дунапренчета и други меки и противоударни материали. Самата крушка е със сивееш а не черен цокъл в основата и има горещ печат оказващ месеца и годината на производство а на ламаринката в основата на стъклената част има щампа Osram. Това последното липсваше на двете лампи от 2012 г, които свалих от колата. . Електрода също е от значение. Колега от Русия в своето видео обяснява, че пти ментето е огънат, а би трябвало да е от две части. Огънат на 180 градуса и запоен. Вече сме почти убедени, че сме се сдобили с оригинален продукт и преминаваме към двустепенната проверка в сайта на Osram. С баркод четец на телефона сканираме квадратчето от стикера на кутийката и се отваря страницата на производителя. Понеже е на английски а идеята ми е цялата информация да бъде на български се поразрових и отктих това. https://www.osram.com/appsj/trust/frontend/trust.do?locale=bg_BG Въвеждаме кода от стикера заедно с автоматичния код от страницата и ако всичко е изрядно получаваме следния резултат. Това означава, че опаковката е оригинална. Сравняваме информацията от сайта с наличната напечатана на цокъла на лампата и ако модела и серийният номер съвпадат, честито. Вие сте си купили оригинален продукт. Мисля, че това е достатъчно за верификацията. Пишейки това съм наясно, че е известно на повечето от вас, но се опитах да го синтезирам за да е разбираемо от не англоговорящите колеги. Дано съм бил полезен.
  2. 2 точки
    Смених маслото на диференциала С такова каквото трябва и диференциала След около 10 километра утихна и в момента няма никакви шумове! [emoji41] Опресних маслото на скоростната кутия с 3 л ново и смених външният и филтър! Всичко е топ за сега! Изпратено от моят Mi 9T Pro с помощта на Tapatalk
  3. 2 точки
    Понеже 1 колега пита "Защо я продаваш", а зад този въпрос винаги стои съмнение за нередности по колата - тя си е ОК. При мен няма как да е иначе, но изненадващо получих добро предложение за друга, а 2 не са ми нужни - ясно е коя остава и коя давам. Дори пари намерих (сега ги дават навсякъде), та продажбата вече не е "на всяка цена", но в крайна сметка нея я определя купувача - аз само решавам да, или не.
  4. 1 точка
    Поредната среща на Акордите в София ще се проведе на 16-ти август (неделя) от 18:00 на улицата пред НИМ. Всеки, който желае да присъства, е повече от добре дошъл. Локация: 42.656072, 23.274396 https://goo.gl/maps/bFUBnHz9c6NHBQAt6
  5. 1 точка
    Клапаните са с абсолютно еднакъв диаметър! Резпективно и гумичките са с еднакъв, различни са всмукателни и изпускателни.
  6. 1 точка
    За 7 години и половина ползване, не мога да кажа че съм недоволен от ЦРВ4. Но Субару Оутбак ми хареса както се казва от пръв поглед. Впечатли ме на първия тестдрайв в Бултрако Пловдив. Още повече, че не харесвам малки ДВГ на големи коли и след тест на ЦРВ 5 с 1.5л турбо казах, че това не е моята кола, въпреки, че като изпълнение ми хареса. Нагласата ми се промени, когато се появи хибрида. Направих му няколко теста и почти бях готов да взема, но цената му надскочи доста Субаруто /което преди година и нещо беше по-скъпо от ЦРВ-то!/, след последното вдигане на цените на ЦРВ от преди 10 дни. Парадоксалното е, че Субаруто е по-економично от ЦРВ с 1.5л турбо по реалните тестове на АДАК: 8.6л/100км на градско са дали и двете, но извънградско и на аутобан Оутбека е малко по-икономичен. Естествено Хибрида е доста по-икономичен, особено на градско, но цената на Престиж версията е отказваща! В едно изречение, избрах комфорт пред икономичност! Като направя 5-600 км и изпробвам всички екстри ще пиша пак, за да има по-точно сравнение. ЦРВ-то не съм го продал още, защото е в перфектно състояние, с нови гуми, акумулатор и стелки и се чудя дали да го оставя на сина ми! Тази седмица ще решавам.
  7. 1 точка
    Здравей, за мен: Линк: https://www.ato24.de/en/motul-8100-x-clean-5w-40.html Вид и количество: MOTUL 8100 X-CLEAN 5W-40 1x5L Линк:https://www.ato24.de/en/amsoil-signature-series-multi-vehicle-synthetisches-automatikgetriebeol-atf.html Вид и количество: AMSOIL SIGNATURE SERIES MULTI-VEHICLE SYNTHETIC AUTOMATIC TRANSMISSION FLUID 0,946 L 3x0,946L Стойност на поръчката: (37,95+3*14.65)*1,9675 =161,5лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина или - Лично в Sofia City Logistic Park
  8. 1 точка
    Възможно е за различните опаковки да са различни и стикерите. Това са първите лампи, които купувам. А колкото до гланца на кутийката не съм го обяснил много ясно. Идеята е да не е гладка а по-скоро като кора на портокал. Благодаря за включването.
  9. 1 точка
    Благодаря, като се прибера в София другата седмица ще го навестя и ще пиша. Между другото проблема ми е, че на празен ход ту включва, ту изключва компресора. Така я купих миналата седмица, та искам да я поправя.
  10. 1 точка
    Абсурд да е от маслото , и 10-60 да сложиш нищо няма да и стане за 150кm , просто най-вероятно са те прецакали , мотора е бил с проблем , може би маскиран от добавка и като си го сменил - всичко е излязло...
  11. 1 точка
    Цецо е най-добрия, Хондаджия е, освен всичко останало В момента се нахожда на 7-ми км. зад БИЦ ИЗОТ, влиза се между АТМ центъра и БукТрейдинг, най-отзад и в дясно. Чуй го и по тел при нужда. Успех и сподели какво е станало
  12. 1 точка
    Благодаря за инфото. Наскоро купих от голям български магазин Osram Xenarc и според линка ти при проверка на кодовете излиза, че опаковката и лампите са оригинални. Но последните три символа от етикета на опаковката не са светлоотразителни. Така че е възможно това да не е задължително? Ето кратко видео на опаковката под изкуствена светлина: https://photos.app.goo.gl/ecAxjT3BK3uffwRb6 На него се вижда и доколко е гланцирана или матова повърхността. По-скоро бих казал, че е гланцирана?
  13. 1 точка
    Браво и на Леклер,с тази кола взима максимума.
  14. 1 точка
    След дълго мислене и няколко теста на CR-V Hybrid най-после взех крайно решение и си купих това: Subaru OUTBACK Premium 2.5i CVT
  15. 1 точка
    Една от първите ми коли беше 1.1 двигател, 37KW ( около 50 коня ). С това чудо на техниката ходих до Бургас, че и се върнах с него. Единственото нещо което става такъв тип автомобил е да пазаруваш с него в града, за извън града мога да изброя поне 10 минуса на кола 50-60 коня. Най-основният е, че автобусите карат с 90км/ч и малко отгоре а тази кола за да изпревари и трябва дълга дистанция, добра видимост, наклон на пътя ( надолу ), попътен вятър и да си сам без багаж в нея.
  16. 1 точка
    Здравейте! От 10 дни съм новият горд собственик на този прекрасен автомобил 😊 С всеки изминал ден откакто сме заедно се убеждавам колко голям късмет съм изкарал попадайки на нея... всичко по нея работи перфектно, вида й е страхотен, усещането зад волана е такова, че не ти се слиза, а звука на двигателя мога цял ден да стоя да го слушам и няма да ми омръзне... прекрасна е... Тук искам специално да отделя място да благодаря на Златозар за всичко, с което ми помогна да премина по възможно най-безболезнения начин през всички трудности при прехвърлянето на колата, за вниманието и отношението. Благодаря ти и за всички грижи, които си полагал по този автомобил през годините и си го превърнал в бижуто, на което се радвам в момента. Тук пред всичките ни съфорумци ти обещавам, че ще дам всичко от себе си да се грижа по възможно най-добрия начин за нея и да бъда достоен неин нов собственик!
  17. 1 точка
    Вече 2ра седмица съм с 1.5 CVT, София - Варна през Ришкия проход го вземам за 5 часа с разход 6/100 като по магистралата съм заковал на 140 и до 150 ако трябва да се изпревари нещо. Градско последно време все хващам разни задръствания и вадя към 8.2/8.5, но ако ги няма задръстванията към 7.5.
  18. 1 точка
    Нищо нестандартно. Всичко си е ОК.
  19. 1 точка
    Бащинският съвет - притча - Сине, ти завърши с отличие, затова ти подарявам една кола, която придобих преди време, но е малко стара на години. Преди да оформим документите - иди до пазара за употребявани автомобили и им кажи, че искаш да я продадеш. Синът изпълнил заръката. - Предложиха ми 1000 долара, защото изглежда доста архаична. - Закарай я сега до някоя заложна къща. Синът и там отишъл. - Заложната къща ми предложи 100 долара, защото колата била много стара и с омачкана тапицерия. - Сега иди в големия град, намери автомобилния клуб и им покажи колата. Синът свършил и това. - Някои хора в клуба предложиха 100 000 долара за нея, тъй като това Дино всъщност било малко Ферари. - Исках да узнаеш, че само на правилното място ще те оценят по правилния начин. Ако не се чувстваш оценен, не се ядосвай, това означава, че вероятно не си на правилното място. Само тези, които виждат и разбират реалната ти стойност, са тези, които ще те оценят и затова, никога не стой на място, където никой не вижда твоята стойност". Това няма (или има) общо с обявата ми, но се сетих за притчата, понеже въпросното Дино също е с 2.4 мотор и 190 коня.
  20. 1 точка
    Има вариант и да са ти намазали ските с някоя добавка, точно толкова трябва на новото масло да измие каквото е имало. Но това е само теория. Като цяло всичко що се върти (и не само) може да трака. На дизела много неща могат да излязат. Дано се окаже нещо дребно и банално. И аз съм на мнение, че за 150 километра и най-долнопробното масло да сипеш няма да почне да трака. И воторо толкова ли няма други сервизи? Аз два дни не мога да чакам, а ти две седмици. Ако им имаш доверие добре, ама ако са случайни аз не бих чакал толкова.
  21. 1 точка
    Здравей колега, съжалявам но рядко влизам във форума, а още по рядко пък пиша. На въпроса за неработещото радио (но само за неработещо, и само за радио), бях дал два линка в другата тема към един английски форум, където е описано решението на проблема. За да се поправи неработещото радио (само шум и невъзможност за избиране на различни честоти), в моя случай, а навярно и в 80 % от другите, е нужно да се презапои един елемент на главната платка. Операцията е елементарна, но сравнително трудно се стига до елемента .... Минава се през процедурите за сваляне на радиото от централната конзола, после се разглобява, като се започва от тук: и се стига до тук: елемента който трябва да се презапои е ограден в червено и се намира в предния ляв ъгъл на платката. Ето го сниман отблизо, заедно с крачетата след моята намеса: .... това е. Следва сглобяване по обратния ред и слушане на радио :-))) Поздрави и успех
  22. 1 точка
    Наблюденията ми са базирани от 5 годишно участие в този http://accord-russia.ru/forumdisplay.php?s=&daysprune=-1&f=92 форум в който участниците са много повече от нашия(в Русия Хонда Акорд е доста популярна кола) ,от западни форуми и от мои лични наблюдения.Ако мога да обобщя най -честите болежки на 7-ма генерация са следните: 1-Рейката е слабо място и изисква специални наблюдения (при проява на теч на хидравлично масло ,тропане трябва да се ремонтира иначе риска да се хвърли е голям) 2-За маркуча на хидравликата и актуаторите на вратите сте писали(проблема е във виетнамските моторчета) 3-Веригата се сменя на 200 х км (поне за 2,4 двигатели-отпуска се 4-TPS sensor или датчика за положението на педала за газта си заминава почти винаги около и след 100 х км (моя си замина на 70 макар че засега съм го ремонтирал ,но не зная колко още ще изкара) 5.Провисва предната броня-оправя се с подлагане на тампон или гумен маркуч 6.Почти всички започват да изпотяват фаровете (засега не е намерено решение-някои го лекуват със пробиване на допълнителни отвори,има пуснат бюлетин от хонда където се препоръчва слагането на допълнителни щипки на стъклата-не помогна при мен) Има още по малки типични характерни слаби места-като бързото износване на лагера на помпата на хидравликата,скърцане на педала на съединителя и други,но тях не мисля че си заслужава да се пише.Ами това е -въпреки тези характерни за автомобила слабости(кой ли съвременен автомобил ги няма) мисля ,че Акорд 7ма генерация е един доста приятен за каране и надежден автомобил.
  23. 0 точки
    Постъпва разумно - дал си е месец срок за проучване, но чете и при нас.
  24. -1 точки
    Същото упражнение правя и аз в момента, гумичките на изпускателните и всмукателните са с различен диаметър, и е добре да свалиш главата даже е и задължително първо по лесно се сменят гумичките и второ както стана при мен клапана се изсипа вътре е цилиндъра и се наложи да се сваля главата, тогава и видяхме че и клапаните са се издухали от газта 80 000 км та сега ще сменям и тях. Моят съвет е да свалиш главата за да си сигурен в мотора.
  25. -1 точки
    Здравейте, Акорд 8 2.4 бензин с пластмасови колектори търпи ли газ? Някои имали такава на газ и какви проблеми са най-често срещаните колектора може ли да се смени с метален, или чугунен?
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...