Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 8.07.2020 in all areas
-
2 точкиСлед изкърпването на моята ,по препоръка на тенекеджията всички шевове минах с полиуританово лепило . След като се нанесе се разнася с четка за боядисване потопена в разредител (майстора каза в бензин). Можеш да постигнеш желаната дебелина и форма. Преди полиуритана първо сложих преобразувател за ръжда-задължително над 12 часа и след това двукомпонентен грунд.
-
2 точкиБлагодарение на г-н инспектора, разбрахме че системата следи заряда на акумулатора, което е добре, значи работи коректно. Преди това, заради непълната информация, ме бяха уверили в обратното. Донякъде е недомислена, защото не следи част от консуматорите. Освен това е оплетена като свински черва и при евентуален проблем ще е трудно да ремонтиране и най-вече откриване на проблема. Например всичко се управлява от ELD и ECU, включително кога да светне лампата с акумулаторчето на таблото. Тези системи за индикация на проблеми трябва да са прости и надеждни. Лично аз предпочитам да я няма тази система, но... По-просто, по-малко проблеми. Извън обобщението: утечка от 30 mA за кола 2009 с аларма мисля, че си е напълно в границите на нормалното.
-
2 точкиНяма такова кола която да зарежда акумулатора докрай,ако се замислиш ще разбереш защо. Това става с зарядно. Мисля че започнахме да търсим под вола теле.
-
1 точкаДа, 30 mA утечка си е съвсем нормална при съвременен автомобил в който има десетки системи в стенд бай режим, и ако до преди 15 - 20 години тази стойност се приемаше за горната граница на допустимост то сега се счита за златната среда. А относно "перфектността" на зарядната система на Хонда искам да попитам следното: защо аджеба когато "умната и перфектна" система разбере или реши че акумулатора е зареден трябва да спре изцяло заряда като свали напрежението на 12,6V? това с икономията на горивото е пълна тъпотия защото при добре зареден акумулатор и напрежение 13,4 - 13,7 V се получава т.н. поддържащ заряд при който акумулатора няма да се презареди, а токът при горе споменатото константно U ще се ограничи на около 1/100 от капацитета на батерията. Някой да се опита да сметне колко повече гориво ще изгори двигателя когато трябва да върти алтернатор натоварен допълнително със 700mA консумация (това е 1/100 от зарядния ток на 70Ah батерия) на вече заредения акумулатор. И тези 700 mA какво са на фона на, да речем 10 - 15 А необходими за работата на същия този двигател без никакви включени консуматори.
-
1 точкаПреди години като боядисвах и кърпех , ползвах само поиеретанов сив силикон на НОВОЛ . В металните туби!
-
1 точкаЕдна полезна статия за свещите. http://www.autoreview.bg/advice/technical_information/read/273/diagnostika-na-dvigatelq-po-systoqnieto-na-zapalitelnite-sveshti/
-
1 точкаПри толкова дълъг интервал на смяна по-добре заложи на 5в30. Реванола е на цената на Амсойл, аз лично бих се доверил на Амсойла ако ще сменям веднъж годишно.
-
1 точкаПървата Хонда която съм харесал в живота си беше точно този Акорд. В онези времена имаше само 1 телевизия и някак се бяха объркали, та даваха 1 японски сериал, в който главният герои (комисар от полицията) караше точно такава. Чак настръхвам като ми върна спомените за филма и съкрушителният ефект на колата върху крими контингента.
-
1 точкаhttps://automedia.investor.bg/a/2-novini/42522-30-te-nay-veliki-avtomobila-v-istoriyata-i-chast?fbclid=IwAR1seoZzZYMHsDzV4B6xw9v0Li7J1aU9d0nA8mdWw8t2iOnhA_bkMmITicE
-
1 точкаВ това топло време съм сигурен ,че за ден-два ще го напомпа до тези "100%" В повечето случай при автоматичните зарядни показанията за заредено състояние са на база волтаж, а не гъстота на електролита , но това са подробности . 80% от продаваните акумулаторите са поне с 4-5месеца от дата на проиводство, ако не и на повече. Трябва да има голям недостиг на определен модел по мрежата ,че след производство да го вземеш на 1-2 месеца. Ако искаш" истинско зарядно" за приемлива цена виж максимал разград , около 440 лева е , и е регулиране на ампеража до 20АН.
-
1 точкаЗа тази една година зависи къде е бил е трябвало да се следи напрежението и да се дозарежда,ако падне според таблицата. Доста е складовия престой. Всичко това е изискване за поддръжка при складов престой,сигурен съм че никой него прави. Точно затова като се купува и ако ти е приятел магазинера се замерва , този показал над 12.80v или толкова го взимаш. Но се продават масово 12.30 -12.40V. Искаш разискване но да него заболи някой глава. Все пак трябва да се продавят батерии,а това става като други такива сдават багажа. Никой не иска да ти продае безсмъртна батерия.
-
1 точкаКакто е писано в темата нов акумулатор се зарежда защото има голям складов престой,и губи до 30% и повече от заряда си. Познай дали магазинера ще ти даде този който е получил вчера. Когато ти продават акумулатора никой не ти разчита топлия печат за да не разбереш за застоялата му стока,никой не ти го замерва пред тебе. Гаранционно ти попълва на колко зарежда алтернатора. Това черното малкото зарядно колега Bizzito го продай,за никакъв чеп не ти върши работа за 75Ah Varta. Посочил съм какво да вземеш. Нищо няма да му стане на новия да го дозаредиш но с новото зарядно.
-
1 точкаАко имаш борд компютър и зануляваш на смяна на маслото, сигурно можеш да ги извадиш като ползваш средната скорост и изминатите километри. Аз нямам, така че не мога да кажа със сигурност. Иначе има други начини – може да се сложи моточасовник или да се ползва часовник на газовата, ако има такава функция. Може и просто да вземеш изминатите километри в града, извънградско и магистрално и да ги разделиш на предполагаемата средна скорост в съответния режим. Например 2500км градско с 20км/ч средна скорост → 2500/20 = 125 часа работа на двигателя за градския режим. Разбира се, ориентировъчно е, но променливите така или иначе са много, така че е поне някакъв индикатор.
-
1 точкаАвгуст месец, в Пазарджик. Изпратено от моят VTR-L09 с помощта на Tapatalk
-
1 точкаПри проверка на емисиите катализаторът трябва да е доволно горещ. Това е особено важно в твоя случай - чисто нов катализатор. Като монтираш новият кат, не отивай веднага за тест. Покарай няколко дни и го "изпържи" няколко пъти тоя нов кат. Примерно на по-ниска предавка с по-високи обороти. Един вид да се сработи новия кат. Това упражнение съм го правил многократно. Вкарвам студена кола за емисии. Температурата на маслото влиза в норма, но не може да мине на теста. Айде на пътя, няколко мили на ниска предавка с високи обороти, обратно в бокса и воала - минава теста без проблем, всичко в норма.
-
1 точкаАко тази (втората) схема е коректна и изчерпателна, излиза че действително заряда на акумулатора не влиза в играта, което е пълна тъпотия П.С. Разрових се и открих ето това https://www.autoserviceworld.com/carsmagazine/honda-charging-systems/ С две думи, системата взима предвид не само данните от ELD модула, но и FR сигнала, който е референтен на натоварването на алтернатора, като оттам се хваща заряда на акумулатора. Ох, отдъхнах си
-
1 точкаКаквото беше, беше. За моя радост всичко мина без проблеми и почти както беше планувано въпреки ситуацията. Сега остана да опознаем BG по-добре до края на лятото. Пожелавам на всички които са планувани нещо това лято да им се получи по-най добрия начин. Имам още 2 снимки, които искам да споделя с вас понеже смятам се получиха добре (стил 90-те г.) Запрашеността по гръцките плажове смятам, че е нормална.
-
1 точкаЦелта ми беше просто колегите от форума да имат предвид каква е колата. Искам да предпазя някой да купи поредния боклук.
-
1 точкаПонеже се разразява сериозна дискусия да допълня темата. На снимките в сайта mobile.bg, се вижда, че колата има следната временна регистрация: 237М172. По този регистрационен номер излиза следната рама: 5FNYF48599B503064. Рамата е същата, като тази в сайта за онлайн търгове.
-
1 точкаЩе кажа аз какво съм чел и за какво го добавям. 1. Двигателя и турбината стават по-тихи. 2.колата върви една идея по-добре и поема веднага след като натисна педала на газта. 3. по малко пуши и мирише като се настъпи колата на макс даже въобще не пуши, без ДПФ съм заради джамбазите от Дупница. В един сайт за мерцедес четох в началото че евродизела е обеднен откъм сяра, което води до по-лошо смазване на компонентите на двигателя и турбината. И точно там препоръчваха до 300мл за един резервоар качествено синтетично двутактово масло. знаем и за двутактовите машини че им се добавя в бензина пак за смазка и понижаване на температурата. Също така съм чел че двутактовото масло подобрява и изгарянето на дизела и се отделят по малко твърди частици и вредни емисии. Това са моите съображения да слагам двутактово на ЩИЛ в дизела.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00