Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 31.05.2020 in all areas
-
1 точкаДори с най-обикновен препарат да напръскаш - ефектът е задоволителен в началото 1-2 седмици. След това обаче е важно винаги да изсъхва изпарителят, преди да изгасиш колата и да я оставиш да почива на жегата. 5 капки вода да останат - смръднята ти е в кърпа вързана, ако ще и в белина да си го киснал. Това значи 3-4-5 минути преди да изгасиш - да спреш компресора и да усилиш вентилацията, за да се изпари кондензиралата вода. Ако е в дъждовно време (влажен въздух) - дори повече. Неприятно е че в края се налага да изтърпиш малко жега, но това е, срещу природата и физиката не можеш да се бориш и да ги лъжеш. Аз много лесно разбирам кога е изсъхнало - клапите винаги са ми насочени на предно стъкло и крака. Докато работи компресорът, предното стъкло се охлажда. Като спра компресора, влагата от изпарителя се лепи на стъклото там, където е най-хладно. Запотява се в долната част, където лягат чистачките. Усилвам вентилацията и чакам докато запотеното се изчисти + още 1-2 минути. Нямам лоша миризма от 2 години, а тогава ползвах един препарат на Сонакс от общите поръчки на @Чавдар K, който е от първия тип, за който колегата @JapCar е писал - слага се в краката на пасажера и т. н. Имам още един чисто нов такъв, но според мен - цената не оправдава ефекта. Не че е кой знае колко скъп, но и обикновен от 5 лв с тръбичка за клапите върши същото, стига да е използван правилно според инструкцията. Внимавай какво ползваш, защото някой спрейове могат да повредят важни модули в колата, ако потекат върху тях. @Pavel_Pavlov може да каже повече. Успех! Ред: Едно сравнение ще ти дам - все едно да си накиснеш дрехите с топ-ултра-прах за пране, омекотител и прочее препарати, и да си мислиш, че ако следващия път ги оставиш в пералнята 2 дни след пране - няма да се вмиришат. И с климатика е така - оставиш ли го мокър - смърди. То даже и домашните са така. Поне тези от среден и висок клас имат специална програма след изключване да изсушат изпарителя за да няма миризми. Потребителите дори не разбират, че е включена такава програма и машината работи още след "изключване". Примерно на Панасоник (понеже моите са такива), тази програма е 20 минути и включва турбината за по 10 секунди през някакъв период. "Odour Cut-Off" се води.
-
1 точкаТи май кола ще си избереш трудно . Стриймове има ,наскоро гледах един за 4к от Италия . Кола от германия не ти трябва тея митове и легенди че там са супер колите не са верни , от Италия всеки ги плюе но ако трябва да ги съпоставя Германски само прогнили кенефи . Запомни едно от мен най важното в една кола е купето и окачването . Като я земеш от Германия ще е все едно е излязла от дъното на океана , Двигател се прави купе НЕ. Тоя туч фрв лично на мен не ми харесва , ниска широка , тромава като затлъстяла американка оцеляваща на бургери от макдоналдс. Не случайно ти посочих стрийма , обави за такива има , а и го имам много практична кола но в никакъв случай с тоя умрел кон 1.7 . К20 си има проблеми но к20а1 е един от 1вите и там нещата са по добре .
-
1 точкаБлагодаря за бързия отговор! Веднага се захванах и ето резултата: Преди И след Крушките:
-
1 точкаДа, това имам предвид разтягане. И аз съм мислил по въпроса и мнението ми е, че лошото мазане не влияе (само) директно на този ефект, а по скоро индиректно, кото се повишава усилието, необходимо за развъртане на разпределителния вал и прилежащите механизми, за които веригата е отговорна.
-
1 точкаДобре е да се експериментира, в домашни условия и при наличие на свободно време. Иначе в професионалната практика 20-сет минути в ултразвуковата вана и са като чисто нови, след което отрегулиране на зазора м/у електродите и монтаж. Това за "бедния лазар" - и за скъпи свещи и ако не са тотално износени. Иначе - смяна с нови, за обикновенни свещи препоръчително е на 20~30к. км. ,.....за хромникел електроди ТТ twin-tip до около 40~45k. за платинени електроди 65~70 к. , за Иридий нисък клас до към 80К. и висок клас до към 100К. но е добре иридиевите да се проверяват след 50к. на всяка смяна на маслото тоест на 10К. за сигурност, тъй като при някой от тях се наблюдава тотално износване и стопаване на електродите след 50000 км , особенно при работа на Газ с недобре дозирана гориво въздушна смес!
-
1 точкаЗакарай я на читав еладжия да замери утечката,както и добре ли зарежда алтернатора. Може и сам да го замериш ако имаш мултицет алтелнатора трябва да зарежда на 14,2 -14.4V без консуматори. Хубава тема прочети я
-
1 точкаЗдравей, като за начало провери за утечка в колата. Има доста клипове в интернет как става. Ако се установи утечка, може първо да провериш за дефектен блутут модул (при наличие на такъв). Намира се на лесно място и е достатъчно да го изключиш от буксата, а след това отново замерваш консумацията на ток от колата. Изпратено от моят SM-G965F с помощта на Tapatalk
-
1 точкаЗащото през годините съм установил, че това е масло е ОК за този мотор. По книжка за бензиновия сивик дават от 0W20 до 10W40 и А1/В1 или А3/В3. Всеки сам си преценява какво да сипва, а и все пак това е кола. Като си избираш уиски, винаги от най-скъпото ли взимаш или пиеш и червено джони? Както писах по-горе важното е редовна смяна!
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиЗаповядайте - 0887 244 385.Киро се казва, не знам фамилията. Възрастен човек, много добре работи. Обикновено 10-ина дни предварително се договаря дата. Дано да съм бил полезен.
-
0 точкиКръгозорът на някои хора е окръжност с нулев радиус и те го наричат "гледна точка".
-
0 точкиХаха, дааа, и аз я открих онзи ден като ми изгоря основната 😂 Към задните светлини/габарити е. Свети заедно с тях и се издължава светлината. Смени я и става много по-приятно отзад. От тия за габарити от 5 вата е.
-
0 точкиДнес хората знаят цената на всичко, но не и стойността на каквото и да било...
-
0 точкиВ тази връзка да ви разкажа нещо. Вчера гледам комшията и сина му, вдигнали капака на колата на сина (дърта Тойота Авенсис D4D) и се гъзорчат около нея. Заприказвах ги и ето какво научих: Напоследък колата нещо не вървяла. Сменяли датчици МАФ и още някой, но без подобрение. Канели се да свалят турбото и да го чистят, но нещеш ли - сетили се, че маслото не е сменяно. Сменили го и след няколко дни колата се оправила (след внезапно изпушване от ауспуха се отпушила по техните думи). Аз: И колко време не беше сменяно маслото? Комшията: Ба ли мааму - поне 3 години. Аз: И колко км.? Комшията: Ммм, ми поне 30 000 км.
-
0 точки
-
0 точкиАко сменяш маслото на 3-5 хиляди не се налага да регулираш клапаните вече. Ако го сменяш през 1000 км клапаните и мотора почват да се самовъзстановяват до заводски вид.
-
0 точкиДнес предприех радикални мерки за справяне с проблема с пръскалките, след като доста време търсих, но така и не намерих, а цената на нови оригинални е .... да ме хванат за.... Преди време лявата ми беше блокирала - беше застанал боклук при мембраната, която спира течността да се връща. Така хем имаше по-малък дебит, хем не задържаше водата от връщане. С много ръчкане успях да го извадя, но в крайна сметката мембраната беше повредена и не задържаше. При следващо пръскане се налагаше няколко пъти да припомпам лоста, за да качи течност и чистачките да не тръгват на сухо. Това едно на ръка. Отделно от горното, при опит за насочване на струята се оказа, че пластмасовата дюза е доста паянтова, особено като е на 15-годишна възраст и лесно се поврежда. В резултат на това, вместо да пръска като "мъгла", ми пръскаше в една концентрирана струя в средата. Доста неефективно и безполезно. Преди време си поръчах от китайците този модел: https://www.aliexpress.com/item/32843230319.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4dlbzKgh Първоначално реших, че не стават за нищо, но все пак не ги изхвърлих. Дойде време да ги оползотворя. При тях има 3 съществени разлики спрямо оригиналните: 1. Щуцерът е на 90 градуса - не е кой знае какъв проблем, влизат със завъртане 2. Малко по-тънички са и стоят леко хлабаво 3. Ниски са, т.е. рамото на лявата чистачка е на пътя на струята, а дясната - дори и насочена максимално нагоре, не пръска много нависоко Едновременното решение на проблеми 2 и 3 го намерих, като намотах 3-4 врътки с изолирбанд, като така станаха малко по-дебели и вече стоят по-стабилно, а също така и не влизат докрай. Това им позволява да стоят малко по-издигнати, а също и да ги застопоря чрез набиване под лек наклон нагоре. Така вече струята без проблеми прехвърля рамената, а металната дюза се върти и насочва много лесно. НЕДОСТАТЪК: за разлика от оригиналните, тези нямат вградени възвратни клапани и се налага монтирането на допълнителен клапан, за да не се връща течността. Реших, че най-добре да си купя чисто-нов, като най-близо и удобно ми беше да го купя от Тонекс 1: https://tonex1.com/масла-и-течности/течност-за-чистачки/тройник-за-чистачки-с-клапан-ф5мм По принцип точният размер е 6 мм, но аз смених и маркучите, като си купих силиконов маркуч Ф5.5 / Ф7 мм и с него стана добре на този 5-милиметров клапан. Не е задължително да е тройник, може и да е само тип "муфа". Не е задължително и да купувате нов, по моргите сигурно е пълно с коли, които имат такова клапанче. Нямах време да обикалям, обаче. Важно е само да работи - да пропуска в едната посока и да блокира в другата. Понеже ми беше невъзможно да снимам и да пръскам едновременно, нямам клип на готовото решение, но ви уверявам, че за тази цена, резултатът е перфектен. Сега имам нови пръскалки, тип "мъгла", със здрави метални дюзи. Най-скъпото ми е тройника - 7 лв, но съм сигурен, че може да се намери много по-евтино и в рамките на общо 10 лв да се купят пръскалките, клапан, филтър и маркуч при нужда. На фона на 50 лв за 2 нови пръскалки...
-
0 точкиАз само да кажа (може да е частен случай) моята като я взех, црв 3 автомат бензин, ръчната беше много слаба и много трудно се опъваше. След оглед на всичко, жилото изглеждащо ок към задно дясно колело беше блокирало. Вътре беше спекло яко. Не помръдва. И двете са си оем, набори, другото перфекно. Не знам какво е станало, но с 50/60 лв ново жило и няма драми.
-
0 точки"От успеха не можеш да научиш абсолютно нищо. От провалите и разочарованията човек си вади заключения. Това се отнася и до кариерата, и до личния живот". "Щастието е враг. То те отслабва. Изведнъж се оказва, че имаш какво да губиш". Ники Лауда
-
0 точкиНищо и няма на ръчната,настройката е елементарна,като ти трябва само една права отвертка и евентуално фенерче,естествено и да свалиш задните гуми.И ако някой ти казва ,че става от вътре в купето не му вярвай.
-
0 точки
-
0 точкиБях прекарал около час в банката с баща ми, тъй като той трябваше да прехвърли пари. Не можех да устоя и попитах... „Татко, защо да не ти активираме интернет банкиране?“ „Защо да правя това?“ – попита той. „Ами тогава няма да се налага да прекарваш един час тук за такива неща като прехвърляне на пари. Може дори да пазаруваш онлайн. Всичко ще е толкова лесно!“ Бях толкова вдъхновен за въвеждането му в света на интернет банкирането. Той попита: „Ако направя това, няма да се налага да излизам от къщи?“ „Да, да!“ – отвърнах. Казах му как дори хранителните стоки може да се доставят на прага и че „Амазон“ доставя всичко! Неговият отговор ме остави безмълвен. Той каза: „Откакто влязох в банката днес, срещнах четирима приятели, поговорих си с един от персонала, който вече ме познава много добре. Знаеш, че аз съм сам...това е компанията, от която имам нужда. Харесва ми да се приготвям, за да изляза и да дойда в банката. Имам достатъчно време. Физическото докосване е това, за което копнея. Преди две години, когато се разболях, собственикът на магазина, от който си купувам плодове, дойде да ме види, седна до леглото ми и заплака. Когато майка ти падна по време на сутрешната си разходка, продавачът от местния „Плод и зеленчук“ я видял и незабавно запалил колата си, за да я върне у дома, тъй като знае къде живеем. Ще имам ли това човешко „докосване“, ако всичко стане онлайн? Защо ще искам всичко да ми се доставя на прага и да ме принуждават да взаимодействам единствено с компютъра си? Харесва ми да познавам човека, с когото си имам работа, а не просто с някакъв „продавач“. Това създава връзки и взаимоотношения. „Амазон“ доставя ли и това?“ Технологията не е живот. Прекарвайте време с хора… а не с устройства. Автор: Неизвестен
-
0 точкиДосадното на този свят е че глупците са уверени в себе си, а умните са пълни с колебания. Бъртранд Ръсел
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00